פורסם 2011 בינואר 1814 שנים לפני שבועים שמתי הזמנה קטנה בזיגזג הם לא התקשרו אלי ואני לא התקשרתי אליהםסטטוס ההזמנה נשאר ללא שינוי "ההזמנה נמצאת בטיפול"יש סיכוי ששכחו ממני ?
פורסם 2011 בינואר 1814 שנים לא חשבת אולי להתקשר?? אני בכל מקרה קיבלתי יום אחרי ביצוע ההזמנה את הכרטיס מסך שלי מ TMS אתמול, אחלה שירות!!
פורסם 2011 בינואר 1914 שנים לפני שבועים שמתי הזמנה קטנה בזיגזג הם לא התקשרו אלי ואני לא התקשרתי אליהםסטטוס ההזמנה נשאר ללא שינוי "ההזמנה נמצאת בטיפול"יש סיכוי ששכחו ממני ? הקלות הבלתי נסבלת של פתיחת ט'רד חדש.
פורסם 2011 בינואר 1914 שנים להלן טלפון שיכול לעזור לך מרכזייה רב קווית 03-6341916 אני בטוח שיעזרו לך ויענו לך .מספיק על כל דבר קטן לפתוח נושאכבעל חברה מחשבים , אני בטוח שגם הבעלים של החברה שציינת , זה ממש מעצבן מרגיז ומקומם שעל כל נושא פותחים נושא , לא לכל נושא שפותחים יש הצדקה , הרבה מאוד מהנושאים שנפתחים ניתן לפתור אותם בשיחת טלפון קטנה .רוב החנויות מחשבים שמוזכרות כאן בפורומים ממש אבל ממש עושים הכל כדי לעזור לגולשי הפורום , ועושים את המירב שהלקוחות יהיו מרוצים , לפעמים קורה שבגלל סיבה זו או אחרת לא יתקשרו , תמיד תזכרו שמאחורי הקול בטלפון עומד בן אדם ולא מכונה שאולי בגלל כל מיני בעיות (בבית,בעבודה , עם אשתו , עם הילדים ) יתכן ופספס משהו .לכן בקשה ממני (אני מקווה בשם כל חנויות המחשבים המוזכרו בפורום ) בוא נהיה יותר רגישים ולא על כל דבר לפתוח נושא , פשוט לנסות לטלפן שוב , כי אחרי הכל (לפחות אצלינו בחברה) חנויות המחשבים רוצות שחווית הקנייה של הלקוח תיהיה מושלמת וכייפית .יום נפלאמיכאל
פורסם 2011 בינואר 1914 שנים מחבר תודה על תשובתך גם אני רוצה שחווית הקניה שלי תהיה מושלמת וכיפית.העליתי את הנושא הזה שלדעתי הוא משותף להרבה חנויות מחשבים ואני שמח שהגעתי למקום הנכון.לקוח שפותח הזמנה ומשלם בכרטיס אשראי מצפה כמובן לקבל את המוצר במהירות האפשרית ואו לראות את התקדמות הטיפול בהזמנתו.יש חנויות שמראות את זה ויש הרבה שלא. אפילו אם תזמין פיצה דומינוס תראה את הרגע שהפיצה שלך נכנסת לתנור, עד כדי כך אפשר לשפר.לא מפריע לי לקבל את המוצר אפילו עוד שבוע שבועיים אבל מפריע לי שאתה כלקוח מתחייב ומהצד השני דום שתיקה.
ארכיון
דיון זה הועבר לארכיון ולא ניתן להוסיף בו תגובות חדשות.