פורסם 2011 בינואר 1514 שנים היי חברים,לבסוף כפי שרשמתי בפורום מפרטים קניתי את המחשב מSKYPC שבראשל"צ. *ההודעה הנ"ל מתייחסת לRSM סניף תל-אביב.לאחר בירורים על שני החנויות (RSM וסקיי פי.סי) החלטתי שיש עדיפות לRSM עקב חוות הדעות הטובות ששמעתי עליהם. התקשרתי (ביום שני או שלישי,אינני זוכר) בבוקר לRSM תל-אביב (בערך ב9 וחצי) בשביל לברר להזמין את חלקי המערכת, לבדוק איזה חלקים יש במלאי, כמה שאלות על שדרוג המערכת ויאאלה להזמין. לא בירורים,לא הצעת מחיר, לה-ז-מ-י-ן. אמרו לי לשלוח את המפרט למייל בgmail של אחד מהעובדים בשם אבירם, ושייחזרו אליי.עברו להם את ה4 שעות לפחות בסבבה (בערך ב1) , שום טלפון. חשבתי ששכחתי אותו,אולי יש עומס - לגיטימי... קורה. התקשרתי בשביל לראות מה קורה, ביררו עם העובד, ואמרו לי שייחזרו אליי.עברו להם עוד שעתיים בערך אם לא יותר, ואז התקשר אליי נציג מRSM. התחלנו לסגור על המערכת וכל מה שמסביב, אמרו לי שלוח האם לא נמצא במלאי, והזכרונות (4GB בסטיק), אבל השאר כן. פתאום איש המכירות הטלפוני אומר לי: כמה דקות אני חוזר אלייך. (אני מניח שפתאום היו לו לקוחות ושאר הנציגים היו עסוקים).אפשר עוד להגיע שלגיטימי, ושהוא יחזור אליי עוד מספר דקות.מאז - שום טלפון ושום בטיח. עברו כמה שעות טובות, התעצבנתי מאוד מהשירות,התקשרתי לסקיי פיסי ועל המקום בדקו לי מה במלאי מה לא במלאי, לגבי שדרוגים, שילמתי מקדמה 200 ש"ח ובאתי לאסוף בחמישי את כל החלקים. כל זה בכמה דקות בודדות. קשה? ממש לא.אני רק מצטער שלא באתי לסניף והזמנתי כי התבאסתי מאוד מהמארז. אך זה רלוונטי לפורום מפרטים ביחד עם המפרט שהזמנתי ולכן אכתוב על זה שם.RSM - לתשומת לבכם. חבל, הפסדתם מכירה של 3400 ש"ח באותו היום, מלקוח שבא לקנות. ושקונה עוד מחשב לעצמו עוד זמן קצר מאוד. שירות. שירות. שירות. שבת שלום
פורסם 2011 בינואר 1514 שנים מחבר גם אני הופתעתי וחבל, הפסד שלהם. בהתחלה חשבתי שאולי הם חושבים שאני לא רציני ושאם הייתי רציני הייתי מגיע לחנות (רק שהיא ממוקמת בת"א ואני לא גר בת"א) ולכן התקשרתי להזכיר להם ולראות מה קורה. ואכן, נראה מה יש לנציגי RSM להגיד.
פורסם 2011 בינואר 1514 שנים האם אנחנו באמת צריכים עוד ט'רד מלחמת חנויות, והפעם בין SkyPC לRSM? אולי מספיק כבר עם זה?
פורסם 2011 בינואר 1514 שנים זאת לא מלחמת חנויות, אם מישהו בעל השפעה ב-RSM יקרא את הדיון ויוכל למנוע הישנות מקרים כאלה בעתיד - מה טוב.
פורסם 2011 בינואר 1514 שנים ביום לחוץ נציג המכירות איבד את הפתק הצהוב עם מס' הטלפון של לקוח והפסיד מכירה?
פורסם 2011 בינואר 1614 שנים שלום ובוקר טוב,לפותח הדיון, התנצלותי הרבה על הטיפול הלקוי בתהליך הקניה שלך.תחילת השבוע הייתה מאוד עמוסה עקב יציאתם של מעבדי הדור החדש של אינטל,ככל הנראה נציג החנות(אבירם לצורך העניין) לא הספיק לחזור אליך עקב עומס העבודה.נכון שבמעמד הקניה אתה מצפה לקבל יחס ושירות טוב,אבל לפעמים לאנשי המכירות אין זמן אפילו לאכול,לכן יש לקבל בהבנה את המקרה שלעניות דעתי לא יקרה שנית לאחר הדיון הזה.אני מודה לך מאוד על הביקורת ומעריך את זה, אין ספק שהטיפול במקרה היה לקוי.RSM תלמד ותמשיך ללמוד ממקרים כאלו ואחרים בהמשך.שיהיה יום נעים לכולם -מיכאל
ארכיון
דיון זה הועבר לארכיון ולא ניתן להוסיף בו תגובות חדשות.