מילה טובה על חיון(היבואנים של סמסונג)/אתר P1000 - כללי - HWzone פורומים
עבור לתוכן
  • צור חשבון

מילה טובה על חיון(היבואנים של סמסונג)/אתר P1000


Judas Iscariot

Recommended Posts

כל יום שני אנחנו רואים כאן ביקורות שליליות(ובצדק), זה נראה לי רק הוגן שכאשר קיבלתי שירות כמו שצריך, זה ראוי לפרסום.

רכשתי את המסך 2333T דרך אתר P-1000(ספק: גולדמיינד שופ = האתר P1000 עצמו). האתר הבטיח משלוח אקספרס עד הבית ביום למחרת אישור האשראי וכן אחריות לשלוש שנים על ידי חיון. סה"כ שילמתי 760 ש"ח(מחיר מצויין למסך הזה) ואכן הגיע שליח יום למחרת בשעות הערב והשאיר אצלי את המסך.

לצערי לאחר כמה שעות עבודה שמתי לב לכמה נקודות שרופות ושריטות על הפאנל. ניסיתי לנגב עם המטלית שהגיעה עם המסך - לא עזר. פיקסלים שרופים - 100%. שלחתי מייל בנושא לחיון דרך האתר שלהם, אך לאחר שלושה ימים לא קיבלתי תשובה. אז פניתי במייל לאתר P-1000 שחזרו אליי יום למחרת. הנציגה אמרה לי ליצור קשר עם חיון דרך הטלפון.

דיברתי עם חיון, הנציגה שאלה למה לא פניתי אליהם עד עכשיו אם ממש כמה שעות אחרי שהתחלתי להשתמש במסך שמתי לב לפגמים בו - ציינתי שכן פניתי אליהם דרך האתר אך לא חזרו אליי ולכן אני פונה טלפונית.

Long story short - יומיים לאחר מכן הגיע שליח של חיון לקחת את המסך למעבדה. לאחר כשבוע התקשרו אליי מ-P1000 להתעדכן במצב המסך. הנציגה אמרה לי ליצור קשר עם המעבדה של חיון ולברר מה קורה. התקשרתי, ואמרו לי שיחזרו אליי מחר לגבי מה קורה עם זה.

יום למחרת (שישי בבוקר) קיבלתי טלפון "שלום, מדבר השליח של חיון... יש לי חבילה בשבילך" - תוך 20 דקות היה אצלי בבית מסך חדש מאותו דגם בדיוק, וללא פגמים ניכרים לעין(הפעם עשיתי בדיקה מקיפה :smile1:). ביום שני שלאחר מכן קיבלתי טלפון מחיון האם קיבלתי את החבילה - אמרתי שכן ו"תודה רבה על הטיפול" - הנציג אמר "אין בעיה, תהנה".

סה"כ - קצת חבל שחיון לא הגיבו ישירות למייל שלי ושהם לא כ"כ מסונכרנים בינם לבין עצמם(עוד ביום חמישי היו יכולים לומר לי "מחר אתה מקבל את המסך!" ולא "יחזרו אלייך לגבי הסטטוס של המסך במעבדה"). אבל בסופו של דבר האחריות מומשה בקלות, בלי צעקות ובלתי טרטורים - המסך נלקח מביתי על ידי שליח והמסך החדש הגיע לביתי על ידי שליח. אני מאוד מרוצה.

fin.

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

ראשית כל תתחדש. למען האמת לתת תגובה חיובית על המקרה הזה לא הייתי נותן. מסך חדש עם פיקסלים מתים מחליפים במקום. זה מה שאתר פי-1000 היה צריך לעשות.

אני אישית החלפתי מסך שלם של בגלל שהמעמד שלו היה דפוק ואי אפשר היה לנעול את המסך בו.

מה שכן, הכי חשוב שאתה מבסוט! מסך מעולה.

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

ארכיון

דיון זה הועבר לארכיון ולא ניתן להוסיף בו תגובות חדשות.

×
  • צור חדש...