קניתי מחשב בKSP +הרכבה+אחריות והוא הגיע בלי חלקים חשובים מה דעתכם זה הגיוני? - עמוד 3 - צרכנות - HWzone פורומים
עבור לתוכן
  • צור חשבון

קניתי מחשב בKSP +הרכבה+אחריות והוא הגיע בלי חלקים חשובים מה דעתכם זה הגיוני?


אורן המבין במחשבים:)

Recommended Posts

משום מה יש לי הרגשה שאם היה רשום RSM בכותרת, או IQPC. כל הדיון הזה היה נראה אחרת.

איך שאדון פיפו וחבריו רואים KSP, הם מחליט לצאת למסע צלב ומגיעים להגהה משפטית של "קייס" ושטויות. ר-א-ב-ק אנחנו מדברים על פאקינג כבל חשמל עלוב ומתאם DVI to VGA מסכן שנשכח בכלל במפעלי החברה. תרגעו חבר'ה.

אתם מחפשים התנצלויות, פיצויים, בקשות הזויות. מי שלא נאה לו, שיקנה ביפן. אנחנו לא ביפן, יש הבדל בין הצרכן הישראלי לצרכן היפני. והאחרון הרבה יותר טוב לפי מה שאתם אומרים.... כשהלקוחות בארץ יהיו יפנים, אני בטוח שהשירות יהיה בהתאם. בנתיים מי שלא עבד מול צרכן ישראלי, אין לו זכות בדיון הזה לדעתי.

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

  • תגובות 100
  • נוצר
  • תגובה אחרונה

משתתפים בולטים בדיון

משתתפים בולטים בדיון

אדון מישה העצבני, כל החומרה ברשותי, מלבד המחשב הנייד, נקנתה ב-KSP ומעולם לא היו בעיות. המלצתי עליהם לעשרות אנשים בחיי הפרטיים היות ואני מרוצה מהשירות שלהם. אבל, וזה מופנה גם לאדון דניס, שזאת התגובה של מישהו שעובד בחנות, שזה לדעתו היחס שאמור להינתן ללקוח, זה מרגיז.

יכול להיות שהזעם שמופנה לחנות בעצם אמור להיות מופנה אישית לדניס, אבל בתור אדם שמזדהה כעובד ב-KSP, וזה היחס שאתה היית נותן אם המקרה היה אצלך בחנות, הזעם הזה כלפי החנות מוצדק.

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

אני חשבתי שזה היה מצחיק.

פותח הדיון בעצמו העלה את האפשרות, וזה כמעט היה מתבקש שיגיבו על זה כך או אחרת.

לא חושב שזה חורג מגבולות הטעם הטוב.

כולה כבל, שילך לחנות ויקבל את מה שמגיע לו.

אם כבר מישהו היה חסר פרופורציות בכל הדיון הזה באופן בולט במיוחד זה פותח הדיון.

אף אחד לא אוהב טעויות אבל הם קורות מדי פעם.

צריך לקחת דברים בפרופורציה וקודם כל לנסות לפתור את הבעיה ביחד עם כל הגורמים.

אין צורך להילחם מלחמות מיותרות.

ומה אתם רוצים מדניס ?

להבריח נציגי חנויות ולעודד אותם לא להגיב ולהיות קרים ומחושבים לגמרי ?

עדיף שישתלבו קצת יותר בפורומים ויהיו קשובים ומעורבים.

שנדע שהם פה, ויש עם מי לדבר.

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

גם אני שקניתי ספק אנרמקס ב-550 ש"ח מלוג'יק וקיבלתי כבל חשמל שמתאים לאנגליה

אז שמתי אותו ישר בפח, אבל מי שקונה מחשב קומפלט זכאי ליחס מקצועי יותר.

ולא בכיוון של אנחנו חנות מוזלת אז היחס בהתאם.

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

מעניין איך תגיב, צ'ה צ'ה צ'ה, אם המוכר בחנות יפנה אותך לקישור באינטרנט שאמור לטפל בפארנויות שלך, שכל מה שאתה רוצה זה לקבל מה שמגיע לך.

אממ ... אני אמרתי ללקוחות גם דברים יותר נוראים, וגם פחות נוראים, גם בטלפון וגם בפנים, גם על דברים שהיו קצת יותר חמורים מכולה כבל חשמל, ועל פחות חמורים.

אתה כן צריך לדעת, בתור נותן שירות, איך לתת את השירות, איך להגיב ללקוחות שלך וגם לדעת מי עומד מולך.

הדבר היחידי שמאוד הצליח להפתיע אותי בכל שנות העבודה שלי, שנתקלתי בדיוק באותו יחס כמו שאני נתתי לאנשים, כשהתקשרתי לחנות לא קטנה בתל אביב לקנות כרטיס , ואותו הנותן שירות שלח אותי להזדיין בטלפון, במלוא מובן הכוונה, בשימוש באותן המילים.

לא נעלבתי ולא נפגעתי ולא קרה שום דבר, פשוט פעם ראשונה טעמתי את הצד השני, וזה היה משעשע מאוד.

איך תגיד ללקוח להפעיל מחשב בלי כבל חשמל ?

1. שיפזר עליו אבקת חשמל.

2. שיחבר אותו אצל השכנים.

3. שישפוך עליו ערימה של תפוחי אדמה, אולי זה יפעיל אותו.

4. שלא יפעיל אותו בכלל, איפה כתוב שצריכים לעבוד עם מחשב חדש ישר? יש להם תקופת השבחה.

5. יתפתח ויכוח סרק שיאשים את הלקוח שמנסה לעקוץ אותי בכבל חשמל, וזה מה שהוא עושה עם כל מוצר חשמלי, הוא בונה פסל ענק מכבלים חשמליים, שיוכיח לי שלא קיבל כבל.

קיצר, לא קרה אסון, שכחו לשים כבל.

בוא נלך לחנות ונצית אותה, על זה שלא שמו כבל ושלחו את הבחור להסתכלות פסיכיאטרית.

קצת פרופורציות אנשים, אם נניח היו שמים לו הרד דיסק 40 גיגה במקום טרה, ושמים חלק מהציוד שונה ממה שהוזמן, אני מבין ...

ואין מה לצלוב את דניס גם, הוא מביע את דעתו, שיעיפו לו את הנציג KSP הזה, שלא יעשו לו צרות.

כמו שאני לא יכלתי להביע את דעתי על חנויות אחרות, לתת לינקים ולהגיד את מה שאני חושב על לקוחות ( לא שזה עצר אותי יותר מדי :smile1: ) כשהיה כתוב לי זיג מתחת לכינוי, ככה גם דניס צריך לחשוב על מה שהוא כותב.

קיצר, תרגעו כולכם.

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

צ'ה צ'ה צ'ה, תודה, האמת שביקשתי הסרה של הכינוי עוד אתמול. אולי זה יתן קצת פרופורציה למי שקורא את התגובות שלי. אף על פי שהיו יחסית מתונות עד כה.

בכל אופן הצעתי עדיין עומדת בעינה ללקוח.

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

אז מה היה לנו?

נותני שירות לשעבר (ואני ביניהם כעובד מחשבים בדימוס) שמבינים היטב את KSP שבסה"כ נתנה לו תמורה מדוייקת מלבד כבל חשמל.

*גם מסמכים אתה לא רציך לקבל מלבד חוברת לוח האם ומקסימום מדבקה של המעבד למארז(אם כבר לא הדביקוה עליו)

לקוחות שחושבים שה-דרך זה לצעוק באיזה פורום מחשבים ולקוות שהנציג היחידה בכלל ישים לזה לב ואז יעשה משהו במקום בשנייה אחת להרים טלפון לחנות או EMAIL.

אני חושב שאפשר לסכם את הדיון, אני מניח שהיום הבחור קיבל כבל חשמל ישראלי בחינם וזהו.

*לא משנה אם נקנה מחשב שלם או לא, גם כשמכרנו ספק לרוב מחליפים כבל אצל היבואן ואם הוא לא היה מחליף, החנות לא הייתה מחליפה ללקוח בעצמה אלא מוכרת לו אותו ב-15 ש"ח. ההבדל היה שהיינו מציינים כי מגיע כבל מתח אירופי שאינו מתאים לתקן הישראלי והלקוח היה מוסיף פרוטה ויוצא שמח.

לא כל החנויות פועלות באופן דומה ולא כל לקוח מגיב באופן דומה, לדעתי כאן שני הצדדים טעו ואין צורך לעשות עליהום.

סוף שבוע נעים לכולם.

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

בזמנו לפני שנתיים קניתי את המערכת שלי ב KSP בהשקעה של משהו כמו 8000 שקל

שאספתי את המחשב העלימו ממני הרבה מהדברים הנלווים והייתי צריך להתעקש בדיבור מול הבן אדם שאחרי כמה פעמים התחיל לפלוט דברים וכל 2 דקות מצא לי עוד משהו שהוא שכח לצרף בהתחלה

דברים כגון כל מינ בונוסים שהגיעו עם הכרטיס מסך GTX280OC שעלה איזה 2700 שקל

והגיע עם נרתיקי עור לדיסקים וכל מיני דברים כאלו ולא הייתי מקבל אותם אם לא הייתי שואל לגבי זה וגם אחרי ששאלתי אמרו שאין והייתי צריך להתעקש על זה כמה דקות

חוץ מזה כל מיני כבלים שהגיעו עם הלוח אם שעלה גם 1500 שקל הייתי צריך לוודא שימצאו

כמו כבלים של SATA שמגיעים 6 כאלו עם הלוח אבל נתנו לי רק 2 ואגב KSP מוכרים כבל SATA ב 20 שח ככה שהם הרוויחו 4X20 = 80 שח שברגע שהם לא נותנים לי את כל ה 6 SATA שהגיעו עם הלוח

גם כבל SAS שכחו לתת לי אפילו שאני לא משתמש אבל הגיע עם הלוח

גם הספק כוח של קרוסייר הגיע בשקית איכותית כזו ממשהו שנראה כמו משי\זמש ולא נתנו לי את זה עד אותו שלב שהתעקשתי

ואני כבר לא זוכר מה עוד אבל אי אפשר לסמוך עלייהם שיספקו לו בול מה שהיה באריזות המקוריות

כי הם פותחים את האריזות והחלקים ומרכיבים לך את המחשב ולא אכפת להם מה נשאר והכל מתערבב להם

אגב גם את המחשב לא הרכיבו לי טוב

הספק כוח היה הפוך

והזכרונות היו מוכנסים בצורה לא סימטרית ב 6 הסלוטים במקום לשים בסלוטים 1-3-6 שלושת הזכרונות היו מונחים ב -1-2-4 או משהו לא הגיוני כזה

וזה משפיע את הזיהוי של הזכרונות במערכת

ואז הם שמו לי סטיקרים שמציינים שאם אני פותח את המארז אני מאבד אחריות או משהו בסגנון הזה

אבל איך אני לא אפתח את המארז שאני רואה שדברים לא מותקנים טוב מבעד לחלון השקוף במארז

לסיכום KSP היו בסדר איתי בזה שהחליפו לי לוח שהתקלקל ללוח יותר טוב בלי לשאול הרבה שאלות

והבן אדם שיושב במכירות הם בסדר

אבל האנשים שם בהרכבה לא שמים זין

פעם אחרונה שהייתי שם היה איזה אחד שדרש שאני יחתום לו שהמערכת תקינה והורכבה טוב ושאני מאשר

אז ביקשתי את המחשב שאני אוכל להסתכל בשביל שאוכל לחתום על מה שהוא רצה שאני יחתום לו שאין לי בעיה עם זה

אבל הוא סרב לתת לי את המחשב להסתכל ודרש שקודם אני יחתום לו שהמערכת הורכבה טוב מבלי שהוא נותן לי להסתכל במחשב

ולא מוכן לתת לי אותו בכלל כי לפי דבריו "אנשים בורחים לנו עם המחשב בלי לחתום"

אותו היום הגעתי למצב שאני צועק ומתעצבן על הבן אדם ההוא ורק בגלל העובדה שהביא אותי למצב הזה מאז לא דרכתי ב KSP

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

לכל מי שחושב שהספקתי ביום שישי לגשת לסניף ושהכל תקין...

היה לי יום שישי עמוס לא היתה לי שום אפשרות אפילו לצלצל אליהם המחשב שלי עובד עם מתאם שלקחתי מחבר והכבל למחשב מחובר על חשבון המחשב הישן שבינתיים אני מניח אותו בצד ולא מפעיל אותו (לא שזה כזה משמעותי אבל יש כמה דברים שאני עדיין צריך לעשות לו כמו לפרמט אותו ולהתקין שם דריברים ולהכין אותו למסירה כי אני מעביר אותו לחבר (אז למעשה עכשיו החבר מחכה שאני אוכל לתת לו מחשב והוא יאלץ לחכות בטח לפחות שבוע עד שיהיה לי זמן ללכת KSP לקחת את הכבל וכמובן שאין לי כוונה ללכת לשם פעמיים ואין לי כוונה ללכת לשם לפני שאני אדבר איתם בטלפון ואוודא שיש שם גם מתאם וגם כבל כדי שלא יווצר ויכוח מיותר במעמד החנות...

שוב אני רוצה להסביר שאני הגעתי לפורום כי ההתנהלות מול גורמי החברה בטלפון והן פרונטלית היתה לי מאוד מאוד לא נעימה! בגלל זה אני כאן כדי שאם למישהו מטעם החנות יהיה אומץ להגיד לי שלא מגיע לי מתאם למסך סטנדרטי אז מישהו יעלה כאן לינק שמראה שכן מגיע לי... הרי לבד לא היתי יכול למצוא את הלינק הזה אין לי מושג מה מגיע לי ומה לא

חשוב לי כבר עכשיו להגיד שאני מאוד מודה לכל המשתתפיים בדיון גם אלו שתומכים בKSP באופן מוחלט למרות שלא סיפקו לי את החלקים ולא הציעו לי שום פיצוי או שום דרך לשלוח לי אותם ואגב לא ענו לי למייל עדיין (אלה אם השיחת טלפון נחשבת שאגב היתה מאוד לא נעימה ואני לא מתכוון לחזור לצלצל אליהם וששוב יתפסו אותי במערומי) (כלומר שהם יציגו את זה שהם עושים לי טובה שהם מוכנים לספק לי מתאם במקום להתנצל שהם מראש טעו ולהציע לי פיצוי מסוים אפילו משלוח על חשבונם, הם כרגע עושים לי טובה שהם מזמינים אותי לחנות שלהם - ובטח אם היתי מגיע לחנות ומתחיל לנהל ויכוח עם מישהו על "כן מגיע לי לא מגיע לי" היתי יוצא טמבל כי לא היתה לי ההוכחה שרשום במפרט הכרטיס שהם צריכים לספק לי מתאם)

אז אני ממתין לבדוק אם מישהו כאן יעלה על עוד משהו משמעותי שאני צריך לדרוש מהם ואולי מחר יבוא אלי חבר לבדוק שהמחשב שלי בסדר (הוא מבין במחשבים אני רוצה שהוא יסתכל על הדוח הזה של EVEREST ויסתכל אם משהו בולט שם שמצריך שאני אגש עם המחשב לחנות או שאני אלך לחנות רק כדי לקחת את החלקים

אני מקווה שאנשים כן מבינים את הסיבות שבחרתי להתנהל באופן הזה אני מבין את הישראליות שבדבר אבל אני סה"כ מנהסה להגן על האינטרסים שלי בצורה הטובה ביותר, זו לטעמי "צרכנות נבונה".

שבת שלום לכולם

שוב מודה לכם

אורן

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

ארכיון

דיון זה הועבר לארכיון ולא ניתן להוסיף בו תגובות חדשות.


×
  • צור חדש...