צריך את העצות כל כל חברי הפורום! בנוגע למחשב נייד שעבר תיקון "מיוחד" - עמוד 2 - ייעוץ לפני רכישת מחשב - HWzone פורומים
עבור לתוכן
  • צור חשבון

צריך את העצות כל כל חברי הפורום! בנוגע למחשב נייד שעבר תיקון "מיוחד"


chenrp

Recommended Posts

טוב חברה אז קצת עדכונים:

שלחתי מכתבים לכל האתרים שבהם ניתן להתלונן,

ובנוסף שלחתי פקס למנכ"ל.

אחד המנהלים הבחירים מההנהלה חזר אלי והוא מוכן "ללכת לקראתי".

הוא מודה שהם עשו טעות והוא מוכן או לתת לי "תקין"(אנחנו כבר יודעים מה זה אומר!) ללא עלות או חדש ב50% הנחה (נתנו לי מחיר מופקע).

אתם מבינים? הוא מההנהלה והוא מודה שהם עשו "טעות" בכל הנושא הזה.

מעניין כמה "טעויות" הם עשו עד כה.

אני בכל אופן, לא קיבלתי את ההצעה והוא אמר שהוא יחשוב על פתרון אחר...

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

  • תגובות 30
  • נוצר
  • תגובה אחרונה

א) אף טכנאי באף מעבדה בישראל לא ייגע בהלחמות של . זה שה"טכנאי" שלך טוען שמישהו נגע בהלחמות האלו ועשה אותן בצורה חובבנית אומר שני דברים: קודם כל, הוא דביל. שנית, אין לו מושג מה הבעיה.

ב) ההלחמות נראות בסדר גמור

ג) אף אחד לא חייב להחליף את הלוח שלך בלוח חדש

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

א. זה שאתה אומר שהטכנאי דביל... לא מכבודי להתייחס. זה שיש שם הלחמות זה בוודאות. אז זה שאתה אומר שאף טכנאי לא יגע אז אתה טועה. לא רק זה, גם חברת המחשבים הודתה כי הם אלו שמתקנים את הלוחות.

ב. ההלחמות לא נראות בסדר כלל וכלל. אני מלחים ברמה שעומדת בתקן בין לאומי, ואני עובד בתור QA ואני יכול לומר לך בוודאות כי קצר מנק' מסויימת לאיזור אחר, ניתן לעשות ע"י חוט קצר, ולא ע"י משיכת בדיל כפי שהם עשו. בנוסף אין ציפוי על ההלחמות וכמות הבדיל לא סבירה ולכן תעבור ביקורת מינימלית.

איזו הסמכה יש לך שאתה טוען כי ההלחמות בסדר גמור?

ג. אף אחד לא חייב להחליף לי את הלוח בחדש. אבל הלוח היה אמור להיות חדש מלכתחילה כפי שטענו מספר אנשים מהחברה( טכנאי, נציגה, ומנהלת!).

ד.א. יש לך אולי קשר לחברה המדוברת? (כך נראה לפחות)

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

רבותיי, תרגעו !

למה כל דיון מתדרדר לניגוחים הדדיים, כשהאשם ( לכאורה ) האמיתי

נשכח כלא היה ?

תנו קצת קרדיט אחד לשני ( וגם לשלישי :) ).

ולעצם העניין - טכנאים במעבדות מחשבים נוגעים גם נוגעים עם המלחם,

החלפת קבלים תקולים זה רק דוגמה קטנה .

ברור שרמת תיקון זה כבר פונקציה של ציוד מיומנות וכדאיות ( או תחמנות :nixweiss: ).

כל מעבדה והרמה המקצועית שלה.

אני לא בא לקבוע מה קרה כאן, אבל תפסיקו להתכתש, זה לא מוסיף.

:xyxthumbs:

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

רבותיי, תרגעו !

למה כל דיון מתדרדר לניגוחים הדדיים, כשהאשם ( לכאורה ) האמיתי

נשכח כלא היה ?

תנו קצת קרדיט אחד לשני ( וגם לשלישי :) ).

ולעצם העניין - טכנאים במעבדות מחשבים נוגעים גם נוגעים עם המלחם,

החלפת קבלים תקולים זה רק דוגמה קטנה .

ברור שרמת תיקון זה כבר פונקציה של ציוד מיומנות וכדאיות ( או תחמנות :nixweiss: ).

כל מעבדה והרמה המקצועית שלה.

אני לא בא לקבוע מה קרה כאן, אבל תפסיקו להתכתש, זה לא מוסיף.

:xyxthumbs:

:)

העניין הוא שהחברה מודה שעשתה טעות. הטעות שלהם היא שהם הבטיחו רכיב חדש ושמו רכיב ישן מתוקן במקומו. וזה העניין!

לא רק שהחברה טענה כי הרכיב חדש, גם טכנאי, גם נציגה וגם מנהלת אמרו כי מוזן במחשב שלהם, שהרכיב חדש!

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

אז כל הטעות שלהם היא ברישום, תסתכל בתעודת האחריות ותמצא איפה כתוב שבמקרה של תקלה הם מחויבים להחליף את הרכיב לחדש.

א. זה שאתה אומר שהטכנאי דביל... לא מכבודי להתייחס. זה שיש שם הלחמות זה בוודאות.

אני לא מכיר לוחות אם שאין בהם הלחמות. חוץ מזה, מאיפה לך שהן לא היו שם קודם? האם החברה הודתה שהיא זו שעשתה את ההלחמות על הלוח?

ונגיד והם אכן עשו את ההלחמות, מי אמר לך שהבעיה קשורה להלחמות האלו?

מצאת משהו שנראה לך לא בסדר במבט חיצוני, וישר אתה מסיק שזו הבעיה ומי שאשם בזה היא החנות...

ד.א. יש לך אולי קשר לחברה המדוברת? (כך נראה לפחות)

לא יודע, השם שלה מתחיל בא'?

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

אם שאלת אז כנראה שכן.

אתה לא מכיר לוחות אם שאין בהם הלחמות? אתה ציני, ואני ר-ציני!

מאיפה לי לדעת שהן לא היו שם? ... כי זה מחשב חדש שקניתי מהם! חדש = ללא תיקונים!

אכן החברה הודתה.

אתה טועה חברי. הטעות של החברה היא לא ברישום כלל וכלל. הטעות שלהם היא שהם הבטיחו לוח חדש ולא קיימו.

בכל זאת, אם הינך עובד בחברה זו, אין לי מילה נוספת עימך, שכן אני בקשרים עם ההנהלה שלהם.

באם זה לא יסתיים לסבירות רצוני, אפנה לחוק.

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

..חבל שהויכוח ביניכם לא מתנהל ברוח טובה (MiniMizer, chenrp) ומתוך מטרה משותפת לפתור בעיה ולא ליצור חידודים אישיים. :nono:

לגבי ה"תיקון המיוחד", אם אתה כבר בקשר עם מנהלי החברה (מענין מיהי), אל תתפשר על פחות מחדש ורצוי התחייבות בכתב שזה חדש + הארכת אחריות.

אם אכן חשדותי נכונים וזו חברה ששמה מתחיל בא', הם אלופי התיחמונים

(ולצערי עם כ"א מהפחות מקצועיים, שעובדים בשכר מינימום ולכן לא איכפת להם "לתקן" או "לתת אחריות" כי העלויות שלהם הן פסיק לעומת חברות מקצועניות),

מנסיון מר.

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

..חבל שהויכוח ביניכם לא מתנהל ברוח טובה (MiniMizer, chenrp) ומתוך מטרה משותפת לפתור בעיה ולא ליצור חידודים אישיים. :nono:

לגבי ה"תיקון המיוחד", אם אתה כבר בקשר עם מנהלי החברה (מענין מיהי), אל תתפשר על פחות מחדש ורצוי התחייבות בכתב שזה חדש + הארכת אחריות.

אם אכן חשדותי נכונים וזו חברה ששמה מתחיל בא', הם אלופי התיחמונים

(ולצערי עם כ"א מהפחות מקצועיים, שעובדים בשכר מינימום ולכן לא איכפת להם "לתקן" או "לתת אחריות" כי העלויות שלהם הן פסיק לעומת חברות מקצועניות),

מנסיון מר.

תודה,

החברה הזו, הציעה תיקון ללא אחריות.

כרגע העניין בטיפול עורכי דין.

אעדכן כשתהיה התקדמות כלשהי.

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

יש עדכון!

החברה פנתה לעורך הדין, והציעה חדש עם אחריות רק ל3 חודשים...

בכל אופן, העיקר שקיבלתי את מה שהבטיחו מלכתחילה.

כנראה שצריך בתי משפט ועורכי דין כדי לקבל את המגיע לנו עם חברות שכאלה.

שם החברה נשאר עימי (על מנת המנעות מהוצאת דיבה).

תודה לכולם!

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

  • 1 חודש מאוחר יותר...

אז הנה עדכון כפי שהבטחתי:

החליפו את הלוח אם לחדש (אינני יכול לוודא זאת כי אז תפוג האחריות, אבל זה מה שהם טוענים...)

מיד לאחר שקיבלתי את המחשב, שמתי לב שהתקלה קיימת ובנוסף לא ניתן להטעין את המחשב!

נתתי את המחשב שנית, והחברה מיהרה לטפל בו ואף שלחה לי אותו עם שליח עד הבית לאחר התיקון.

לאחר כ3 ימים, המחשב הוחזר אלי, תקין ועובד. ושוב לאחר יומיים של שימוש, שוב התקלה חזרה.

מה עושים?! ברור לי שהטיפול שלהם לקוי.

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

ארכיון

דיון זה הועבר לארכיון ולא ניתן להוסיף בו תגובות חדשות.


×
  • צור חדש...