chenrp פורסם 2011 בינואר 9 מחבר Share פורסם 2011 בינואר 9 טוב חברה אז קצת עדכונים:שלחתי מכתבים לכל האתרים שבהם ניתן להתלונן,ובנוסף שלחתי פקס למנכ"ל.אחד המנהלים הבחירים מההנהלה חזר אלי והוא מוכן "ללכת לקראתי".הוא מודה שהם עשו טעות והוא מוכן או לתת לי לוח אם "תקין"(אנחנו כבר יודעים מה זה אומר!) ללא עלות או לוח אם חדש ב50% הנחה (נתנו לי מחיר מופקע).אתם מבינים? הוא מההנהלה והוא מודה שהם עשו "טעות" בכל הנושא הזה.מעניין כמה "טעויות" הם עשו עד כה.אני בכל אופן, לא קיבלתי את ההצעה והוא אמר שהוא יחשוב על פתרון אחר... קישור לתוכן שתף באתרים אחרים More sharing options...
Judas Iscariot פורסם 2011 בינואר 9 Share פורסם 2011 בינואר 9 מעקב. קישור לתוכן שתף באתרים אחרים More sharing options...
MiniMizer פורסם 2011 בינואר 11 Share פורסם 2011 בינואר 11 א) אף טכנאי באף מעבדה בישראל לא ייגע בהלחמות של לוח אם. זה שה"טכנאי" שלך טוען שמישהו נגע בהלחמות האלו ועשה אותן בצורה חובבנית אומר שני דברים: קודם כל, הוא דביל. שנית, אין לו מושג מה הבעיה.ב) ההלחמות נראות בסדר גמורג) אף אחד לא חייב להחליף את הלוח שלך בלוח חדש קישור לתוכן שתף באתרים אחרים More sharing options...
chenrp פורסם 2011 בינואר 11 מחבר Share פורסם 2011 בינואר 11 א. זה שאתה אומר שהטכנאי דביל... לא מכבודי להתייחס. זה שיש שם הלחמות זה בוודאות. אז זה שאתה אומר שאף טכנאי לא יגע אז אתה טועה. לא רק זה, גם חברת המחשבים הודתה כי הם אלו שמתקנים את הלוחות.ב. ההלחמות לא נראות בסדר כלל וכלל. אני מלחים ברמה שעומדת בתקן בין לאומי, ואני עובד בתור QA ואני יכול לומר לך בוודאות כי קצר מנק' מסויימת לאיזור אחר, ניתן לעשות ע"י חוט קצר, ולא ע"י משיכת בדיל כפי שהם עשו. בנוסף אין ציפוי על ההלחמות וכמות הבדיל לא סבירה ולכן תעבור ביקורת מינימלית.איזו הסמכה יש לך שאתה טוען כי ההלחמות בסדר גמור?ג. אף אחד לא חייב להחליף לי את הלוח בחדש. אבל הלוח היה אמור להיות חדש מלכתחילה כפי שטענו מספר אנשים מהחברה( טכנאי, נציגה, ומנהלת!).ד.א. יש לך אולי קשר לחברה המדוברת? (כך נראה לפחות) קישור לתוכן שתף באתרים אחרים More sharing options...
KAKADU999 פורסם 2011 בינואר 11 Share פורסם 2011 בינואר 11 רבותיי, תרגעו ! למה כל דיון מתדרדר לניגוחים הדדיים, כשהאשם ( לכאורה ) האמיתי נשכח כלא היה ? תנו קצת קרדיט אחד לשני ( וגם לשלישי ). ולעצם העניין - טכנאים במעבדות מחשבים נוגעים גם נוגעים עם המלחם, החלפת קבלים תקולים זה רק דוגמה קטנה . ברור שרמת תיקון זה כבר פונקציה של ציוד מיומנות וכדאיות ( או תחמנות ). כל מעבדה והרמה המקצועית שלה. אני לא בא לקבוע מה קרה כאן, אבל תפסיקו להתכתש, זה לא מוסיף. קישור לתוכן שתף באתרים אחרים More sharing options...
chenrp פורסם 2011 בינואר 11 מחבר Share פורסם 2011 בינואר 11 רבותיי, תרגעו ! למה כל דיון מתדרדר לניגוחים הדדיים, כשהאשם ( לכאורה ) האמיתי נשכח כלא היה ? תנו קצת קרדיט אחד לשני ( וגם לשלישי ). ולעצם העניין - טכנאים במעבדות מחשבים נוגעים גם נוגעים עם המלחם, החלפת קבלים תקולים זה רק דוגמה קטנה . ברור שרמת תיקון זה כבר פונקציה של ציוד מיומנות וכדאיות ( או תחמנות ). כל מעבדה והרמה המקצועית שלה. אני לא בא לקבוע מה קרה כאן, אבל תפסיקו להתכתש, זה לא מוסיף. העניין הוא שהחברה מודה שעשתה טעות. הטעות שלהם היא שהם הבטיחו רכיב חדש ושמו רכיב ישן מתוקן במקומו. וזה העניין! לא רק שהחברה טענה כי הרכיב חדש, גם טכנאי, גם נציגה וגם מנהלת אמרו כי מוזן במחשב שלהם, שהרכיב חדש! קישור לתוכן שתף באתרים אחרים More sharing options...
MiniMizer פורסם 2011 בינואר 11 Share פורסם 2011 בינואר 11 אז כל הטעות שלהם היא ברישום, תסתכל בתעודת האחריות ותמצא איפה כתוב שבמקרה של תקלה הם מחויבים להחליף את הרכיב לחדש.א. זה שאתה אומר שהטכנאי דביל... לא מכבודי להתייחס. זה שיש שם הלחמות זה בוודאות. אני לא מכיר לוחות אם שאין בהם הלחמות. חוץ מזה, מאיפה לך שהן לא היו שם קודם? האם החברה הודתה שהיא זו שעשתה את ההלחמות על הלוח?ונגיד והם אכן עשו את ההלחמות, מי אמר לך שהבעיה קשורה להלחמות האלו?מצאת משהו שנראה לך לא בסדר במבט חיצוני, וישר אתה מסיק שזו הבעיה ומי שאשם בזה היא החנות...ד.א. יש לך אולי קשר לחברה המדוברת? (כך נראה לפחות)לא יודע, השם שלה מתחיל בא'? קישור לתוכן שתף באתרים אחרים More sharing options...
chenrp פורסם 2011 בינואר 11 מחבר Share פורסם 2011 בינואר 11 אם שאלת אז כנראה שכן.אתה לא מכיר לוחות אם שאין בהם הלחמות? אתה ציני, ואני ר-ציני!מאיפה לי לדעת שהן לא היו שם? ... כי זה מחשב חדש שקניתי מהם! חדש = ללא תיקונים!אכן החברה הודתה.אתה טועה חברי. הטעות של החברה היא לא ברישום כלל וכלל. הטעות שלהם היא שהם הבטיחו לוח חדש ולא קיימו.בכל זאת, אם הינך עובד בחברה זו, אין לי מילה נוספת עימך, שכן אני בקשרים עם ההנהלה שלהם. באם זה לא יסתיים לסבירות רצוני, אפנה לחוק. קישור לתוכן שתף באתרים אחרים More sharing options...
MiniMizer פורסם 2011 בינואר 11 Share פורסם 2011 בינואר 11 אל תדאג, אין לי שום קשר לחברה הזאת, הגם שאין לי מושג על איזו חברה מדובר. קישור לתוכן שתף באתרים אחרים More sharing options...
hugo123 פורסם 2011 בינואר 15 Share פורסם 2011 בינואר 15 ..חבל שהויכוח ביניכם לא מתנהל ברוח טובה (MiniMizer, chenrp) ומתוך מטרה משותפת לפתור בעיה ולא ליצור חידודים אישיים. לגבי ה"תיקון המיוחד", אם אתה כבר בקשר עם מנהלי החברה (מענין מיהי), אל תתפשר על פחות מחדש ורצוי התחייבות בכתב שזה חדש + הארכת אחריות. אם אכן חשדותי נכונים וזו חברה ששמה מתחיל בא', הם אלופי התיחמונים (ולצערי עם כ"א מהפחות מקצועיים, שעובדים בשכר מינימום ולכן לא איכפת להם "לתקן" או "לתת אחריות" כי העלויות שלהם הן פסיק לעומת חברות מקצועניות), מנסיון מר. קישור לתוכן שתף באתרים אחרים More sharing options...
chenrp פורסם 2011 בינואר 15 מחבר Share פורסם 2011 בינואר 15 ..חבל שהויכוח ביניכם לא מתנהל ברוח טובה (MiniMizer, chenrp) ומתוך מטרה משותפת לפתור בעיה ולא ליצור חידודים אישיים. לגבי ה"תיקון המיוחד", אם אתה כבר בקשר עם מנהלי החברה (מענין מיהי), אל תתפשר על פחות מחדש ורצוי התחייבות בכתב שזה חדש + הארכת אחריות. אם אכן חשדותי נכונים וזו חברה ששמה מתחיל בא', הם אלופי התיחמונים (ולצערי עם כ"א מהפחות מקצועיים, שעובדים בשכר מינימום ולכן לא איכפת להם "לתקן" או "לתת אחריות" כי העלויות שלהם הן פסיק לעומת חברות מקצועניות), מנסיון מר. תודה, החברה הזו, הציעה תיקון ללא אחריות. כרגע העניין בטיפול עורכי דין. אעדכן כשתהיה התקדמות כלשהי. קישור לתוכן שתף באתרים אחרים More sharing options...
chenrp פורסם 2011 בינואר 20 מחבר Share פורסם 2011 בינואר 20 יש עדכון!החברה פנתה לעורך הדין, והציעה לוח אם חדש עם אחריות רק ל3 חודשים...בכל אופן, העיקר שקיבלתי את מה שהבטיחו מלכתחילה.כנראה שצריך בתי משפט ועורכי דין כדי לקבל את המגיע לנו עם חברות שכאלה.שם החברה נשאר עימי (על מנת המנעות מהוצאת דיבה).תודה לכולם! קישור לתוכן שתף באתרים אחרים More sharing options...
ptyahoo פורסם 2011 בינואר 20 Share פורסם 2011 בינואר 20 אני לא מבין מה הוצאת דיבה פה, אתה פשוט מתאר את המקרה כפי שקרה.חבל, לקוחות עתידיים צריכים להיזהר ממקרים וחנויות כאלו. קישור לתוכן שתף באתרים אחרים More sharing options...
chenrp פורסם 2011 בפברואר 28 מחבר Share פורסם 2011 בפברואר 28 אז הנה עדכון כפי שהבטחתי:החליפו את הלוח אם לחדש (אינני יכול לוודא זאת כי אז תפוג האחריות, אבל זה מה שהם טוענים...)מיד לאחר שקיבלתי את המחשב, שמתי לב שהתקלה קיימת ובנוסף לא ניתן להטעין את המחשב!נתתי את המחשב שנית, והחברה מיהרה לטפל בו ואף שלחה לי אותו עם שליח עד הבית לאחר התיקון.לאחר כ3 ימים, המחשב הוחזר אלי, תקין ועובד. ושוב לאחר יומיים של שימוש, שוב התקלה חזרה.מה עושים?! ברור לי שהטיפול שלהם לקוי. קישור לתוכן שתף באתרים אחרים More sharing options...
QttP פורסם 2011 בפברואר 28 Share פורסם 2011 בפברואר 28 עברתי עכשיו על האשכול, ושמתי לב למשהו מעניין: כל-כך הרבה קשקושים, ואין אפילו תיאור של התקלה. :-\ קישור לתוכן שתף באתרים אחרים More sharing options...
Recommended Posts
ארכיון
דיון זה הועבר לארכיון ולא ניתן להוסיף בו תגובות חדשות.