פורסם 2010 בדצמבר 3014 שנים שלום חברים אני צריך יעוץ לגבי מה לעשות הלאה.המקרה הוא כזה:יש ברשותי מחשב נייד של פוג'יטסו שנרכש לפני שנה מksp .קניתי אותו עם שנתיים אחריות, והיום החלטתי שאני רוצה לתקן את כל התקלות המעצבנות שהצטברו ליבמחשב במשך השנה האחרונה.כאשר יצרתי קשר עם נותני האחריות הם בקשו ממני שאשלח להם עותק של החשבונית להוכחה וכך עשיתי.הם השיבו לי שהם בדקו את זה בהנהלת החשבונות שלהם והם לא לוקחים אחריות על השנה השנייה כי המחשב נמכר מהיבואןעם אחריות לשנה אחת בלבד! מה עליי לעשות ?? זה פשוט בזיון!
פורסם 2010 בדצמבר 3014 שנים כתוב לך שנתיים אחריות בחשבונית? איפשהו? אם כן, פנה לKSP ותדרוש פתרון לבעיה (ציין בפניהם את תגובת נותני השירות).
פורסם 2010 בדצמבר 3014 שנים מחבר אכן כן , כתוב בחשבונית שנתיים אחריות.בכל אופן, הלכתי באמת לחנות והם אמרו לי שדרך שרות הלקוחות שלהם (ksp) הם יפעילו לחץ על נותני האחריות של פוג'יטסו.נחכה ונראה לאן זה יתפתח, אני מקווה שהם יפתרו לי את הבעיה, אך לומר את האמת הם לא נשמעו אופטימיים במיוחד, אני זוכר שגם במעמד הקנייההמוכר אמר לי שנותני האחריות האלה הם טיפה בעייתיים וגם כשיש לך אחריות תקיפה צריך לנער אותם.אני אמשיך לעדכן אם יהיו התפתחויות ..
פורסם 2010 בדצמבר 3114 שנים וואללה מעצבנים ה-KSP האלה. יש לך ביד קבלה עם שנתיים אחריות והם מספרים לך סיפורים.אני במקומך לא הייתי קונה את הסיפורים שלהם. לא סתם יש להם שם "מעולה"... ששומר נפשו ירחק.הייתי מתלונן למועצה לצרכנות ובכלל לכל ארגוני הגנת הצרכן שיש. הלחץ שלהם יכול רק לעזור לך.יש לך מושג מי היבואן של המחשב שלך? כי היבואן הרשמי בארץ דוקא די בסדר.
פורסם 2011 בינואר 114 שנים היות ואני מניח שלא קיבלת ביד תעודת אחריות מטעם היבואן הכוללת את תנאי האחריות מצידו ומשכה, וכל מה שיש לך זו הקבלה של KSP, מבחינת החוק הם נותני האחריות גם אם הם טוענים שזו אחריות יבואן בלבד. תבוא אליהם עם המחשב הנייד, תגיד להם שמבחינת החוק יש להם שבועיים להחזיר לך מחשב תקין או להשיב את כספך בחזרה - ושאת הבעיות שלהם עם היבואן הם מוזמנים לפתור בעצמם. תצטייד כמובן בקבלה שבה נכתב כי משך האחריות הוא שנתיים. רצוי לבצע את הביקור הזה בסניף גדול יחסית, בשעות בהן יש בחנות לקוחות נוספים.
פורסם 2011 בינואר 114 שנים מחבר חברים תודה על העצות אני לא אוותר להם מה שלא יהיה, אבל בכל מקרה אני מאמין שהכל יסתדר בסופו של דבר. המהירות שזה יקרה תהיה תלויה כנראה בכמות שאני אחפור להם.. , אבל יש לי סבלנות.
פורסם 2011 בינואר 314 שנים מחבר עדכון..הבעיה נפתרה, ksp דיברו עם אמטל (נותני האחריות) והם יצרו איתי קשר.הם באים לאסוף את המחשב לתיקון מחר ;Dמזל שלא ויתרתי..
פורסם 2011 בינואר 414 שנים האמת שאני שמח בשבילך ובשביל חב' אמטל שהיא אחת הבודדות (שאפשר לספור על אצבעות יד אחת) שנותנות שרות ממש בסדר.
ארכיון
דיון זה הועבר לארכיון ולא ניתן להוסיף בו תגובות חדשות.