פורסם 2010 בדצמבר 2914 שנים יש לי דוד למשל, שעשה ייבוא אישי ל X5 טורבו כפול, ממה שאני יודע יש אולי בודדות כאלו בארץ עם הטורבו הכפול (אלוהים זה רכב מפחיד משהו כמו 5 שניות ל 100 ומהירות מטורפת).הרכב עלה לו מעבר ל 600K, והוא חיכה לו קצת שיגיע מחו"ל..רק מה לא הבנתי מה כל כך טוב בזה להזמין ייבוא אישי?מה ייתרונות? חסרונות? כמה מס לוקחים על זה? כי אם זה כל כך משתלם למה לא כל אחד עושה את זה היום?
פורסם 2010 בדצמבר 2914 שנים מצטרף לשאלה, אני מכיר דיי הרבה שמייבאים רכבים שניתן לקנות בארץ. לא מבין מה ההגיון.
פורסם 2010 בדצמבר 2914 שנים אולי זה משתלם רק ברכבים נדירים יחסית (בארץ) כדי שלא יעשו עליך קופה או קומבינה בדרך.ברכבים שיש יבוא סדיר זה כנראה לא משתלם.
פורסם 2010 בדצמבר 2914 שנים מחבר זהו הרוב ראיתי ברכבים נדירים וכדומה, דוגמא מה שהבאתי למעלה. אבל עדיין..אגב גם דוד אחר שלי עשה ייבוא לטויוטה אבנסיס אבל זה עדיין היה יקר 180 אלף שקל בזמנו..כמובן חדשה מהניילון ושל אותה שנה.
פורסם 2010 בדצמבר 2914 שנים יבוא אישי בעצם מבטל את "עלות התיווך", הלא הוא הרווח, של היבואנית. רוב יבואניות מכוניות היוקרה מתמחרות אותם במחירים כ"כ גבוהים, כך שהרבה יותר זול לגשת לחברה המתמחה ביבוא רכבים מחו"ל, לשלם להם את העמלה ועלות הובלת הרכב לארץ. לפי חוקי המדינה ניתן ליבא רכב בן לכל היותר שנתיים (ורכבי אספנות - מעל גיל 30).ליבוא אישי יש גם לא מעט חסרונות, אבל בעיקר בעתיות עם החלפים. שאתה מייבא רכב שיש עוד 5 כמוהו בארץ במקרה הטוב, כל תקלה קטנה, כל החלפת פגוש כתוצאה מתאונה קטנה, עלולה להפוך לסיוט כלכלי (כי אם אין את אותו חלק במלאי, צריך להביא אותו במיוחד מחו"ל, עסק לא תמיד זול). מצד שני, מי שיש לו כסף לייבא רכב כזה כנראה יוכל לעמוד בעלויות האלה. בכל מקרה, העסק הזה משתלם רק לרכבים מאוד יקרים (אוונסיס שעולה 180K לא ממש מתאימה להגדרה אלא אם זו גרסה מיוחדת שלא קיימת בארץ).
פורסם 2010 בדצמבר 2914 שנים מחבר הבנתי, כן אני גם לא בדיוק ידעתי למה דוד שלי הזמין אבנסיס במחיר כזה ודווקא רכב שהוא לא נדיר. כי זו גרסה שמכילה כביכול הכל יענו גרסה הכי מתקדמת...
פורסם 2010 בדצמבר 2914 שנים http://www.ynet.co.il/articles/0,7340,L-3870773,00.htmlhttp://www.ynet.co.il/articles/0,7340,L-3849479,00.html
ארכיון
דיון זה הועבר לארכיון ולא ניתן להוסיף בו תגובות חדשות.