קניתי מסך. שאלה שמטרידה אותי - מסכי מחשב - HWzone פורומים
עבור לתוכן
  • צור חשבון

קניתי מסך. שאלה שמטרידה אותי


Zeev86

Recommended Posts

קניתי היום מסך מחשב/טלוויזיה 24" (XL2370HD). בקבלה וטופס אחריות רשום דגם מסוג LED, אבל בחוברת של המוצר רשום LCD. משיחות עם כמה אנשים התברר לי שיש הבדל באיכות התמונה וגם באורך החיים של הדגמים (לטובת LED). האם זה נכון ואני צריך לדאוג להחלפה, או שזה לא קריטי ואין הבדל משמעותי?

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

זה אומנם מיועד לפורום מסכים, אך בכל זאת. אני לא כזה מומחה גדול למסכים- אבל הטכנולוגיה היא LCD כשהטכנולוגיית תאורה היא לד במקום נורות פלורוסנטיות (קטודות).

אגב, בקבלות ובניירת צד ג' (של החנות/ תרגום יבואן ישראלי וכאלה...) תמיד רשום שטויות, אחת כמה וכמה כשמדובר בחנות והיא קטנה. זה מזכיר לי שפעם קניתי בסופר לפני כמה שנים חטיף אנרג'י שכזה- "צ'ואי". אז החנות רשמה צואי. לפעמים מתעצלים ולפעמים יש טעיות כתב. מה שחשוב זה הדגם ומה שכתוב על המסך ת'כלס.

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

פותח הדיון, למקרה שלא הבנת אין בהכרח סתירה בין השניים. LCD היא הטכנולוגיה של המסך (כשהאחרות הן פלאזמה שכבר כמעט ואין בשוק ושפופרת אלקטרונים שכבר לא קיימת בשוק בכלל - אלה המסכים ה"עבים" הישנים). LED היא אחת מהטכנולוגיות האפשריות לתאורה אחורית במסכי LCD (כשהאלטרנטיבה הנפוצה יותר והאיכותית פחות היא פלורסנט). בקיצור, מסך LCD יכול להיות LED או לא LED, ואין בהגדרתו כLCD להצביע על מי מהשניים.

יחד עם זאת, אם בשום מקום בחוברת או באתר היצרן המילה LED כלל לא מוזכרת, סביר שזה לא מסך LED, ואז יש לך עילה טובה מאוד להתלונן על הונאת צרכנים.

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

ארכיון

דיון זה הועבר לארכיון ולא ניתן להוסיף בו תגובות חדשות.

×
  • צור חדש...