פורסם 2010 בדצמבר 2714 שנים והרי לכם הורדת מיסים נוסח שקרניהו (אני מרגיש שאני כותב זאת יותר מדי פעמים...). המע"מ שעלה ולא ירד, מחירי המים, מחירי הביטוח (העלו לדו-גלגלי, אך לא הורידו לרכבים) ועוד, ועוד.
פורסם 2010 בדצמבר 2814 שנים לא רק המחירים של דלק ומוצריו עולים, אלא גם מחירי המזון, הדיור, ומה לא.אנחנו נכנסים לתקופה של אינפלציה, בזכות המוסד המרכזי לזיוף כסף של הממשלה (בנק ישראל). וסטנלי פישר שמחליש את השקל בשביל האיטרסים של התעשיינים, הבנקים הגדולים ובעיקר הממשלה.
פורסם 2010 בדצמבר 2814 שנים לעודד אנשים להשתמש בתחבורה ציבורית זה טוב ויפה, אבל זה כרוך בחינוך וה דבר שלוקח זמן, שנים ואולי עשרות שנים.וכמובן זה מצריך שיהיה תחבורה ציבורית, ולא הבדיחה העצובה שיש היום
פורסם 2010 בדצמבר 2814 שנים שוב זה סיפור של ביצה ותרנגולת. התחבורה הציבורית לא טובה הרבה בגלל הפקקים.אבל רוב בעיית תכנון התשתיות במדינה (וזה נוגע לכל סוגי התשתית) נובעים מבנייה פזיזה של כל דברבלי להתחשב בעתיד. זה נובע בעיקר מכורך המציאות והבירוקרטיה המסועפת במדינה.כשהמדינה קמה, את אף אחד לא עניין מה יהיה בעוד 100 שנה אלא מה קורה עכשיו.
פורסם 2010 בדצמבר 2814 שנים קווי האוטובוסים תוכננו לפני עשרות שנים, ומאז חלו שינויים בריכוזי הדיור והעבודה. היום ישנה "תחרות" על קווי התחבורה (המנצח בתחרות הוא זה שמשלם הכי הרבה כסף למדינה על הזכינות), המדינה מוכרת רשיון למונית ב 200 אלף שקל, המדינה גם בצעה "הסדרה" של מוניות השרות כדי שלא יתחרו יותר מדי בחברות האוטובוסים.לא מספיק לעודד אנשים להשתמש בתחבורה ציבורית, צריך להבין שאנשים יעדיפו לשלם הון על נסיעה ברכב פרטי אם הם יכולים להרשות לעצמם על פני להדחס כמו בקרונות בקר בקווים מפותלים ואיטיים שאי אפשר אפילו לסמוך עליהם שיצאו בזמן.
פורסם 2010 בדצמבר 3014 שנים בתור מי שגר באזור עם התחבורה הציבורית הגרועה בארץ (ועוד שפוצעת זקנים בנסיעה המטורפת של הנהגים בסיבובים וההאצות והבלימות הפתאומיות) אני יכול להעיד שהיא לא יעילה בשיט ואנשים חייבים לפחות קטנוע (שייקרו לו את הביטוח לא מזמן) אם לא רכב פרטי בשביל להספיק משהו במשך היום.ביפן יש חוק שאומר שכל שקל שמרויחים על מיסויי מכוניות הולך בחזרה להשקעה בתשתית הכבישים, אז זו לא יכולה להפוך למחלבת כספים מאזרחים עובדים.
פורסם 2010 בדצמבר 3014 שנים מחבר ביפן האוכלוסיה לא ממש מחזיקה רכבים פרטיים- כי אין להם צורך. אמצעי התחבורה העיקרי גם בשביל אנשים עובדים הוא הרכבת, בעיקר בערים הגדולות. תשתית הרכבות שם היא כנראה המפותחת בעולם, יש פיזור תחנות מספיק, וזמני ההגעה של הרכבות מדויקים על הדקה.
פורסם 2010 בדצמבר 3014 שנים הגיע הזמן לתרום את הדעה שלי...הבעיה כאן היא לא מס כזה או אחר - הבעיה כאן היא במוסדות השלטון שמגלגלים כל בעיה לכיסו של האזרחרב מוסדות המדינה מנוהלים בצורה בזבזנית וחפלפיתולהוסיף חטא על פשע - השחיתות והמעאכרים שולטים.אוי ארצי...
פורסם 2010 בדצמבר 3014 שנים לצאת להפגנה ולחסום צירי תנועה מרכזיים זה פתרון זמני, הגיע הזמן לשינוי אחר במדינהאת השלטון צריך לקחת בכוח.אני בעד רק מעניין שכשפעילי ימין עושים דברים, כאלה פתאום כולם יוצאים נגדם.
פורסם 2010 בדצמבר 3014 שנים מדהים שבארגנטינה מעלים דלק שורפים שם שכונות והפגנות מפה ועד הודעה חדשה...פה שורפים גלגל בגינה מחוץ לבית מול השכנים ועושים טובה שמנסים משהו.אבל זה ידוע מדינה אוכלת יושביה אלא מה, העיקר ביבי יוציא 78 אלף שקל על ביגוד בשנה, ברור אלא מה כספי הממשלה או שלנו?
פורסם 2010 בדצמבר 3114 שנים http://www.facebook.com/event.php?eid=129313120466878http://www.facebook.com/home.php?sk=group_164708270238450&ap=1
פורסם 2010 בדצמבר 3114 שנים מעניין כמה אנשים לא יתדלקו באותו יום (ואני מדבר על אנשים שצריכים את האוטו ובדיוק צריכים לתדלק)
פורסם 2010 בדצמבר 3114 שנים המדינה לא רוצה אותנו פה, עוד לא הבנתם? אנחנו מפריעים לה..זה נראלי הגיוני מתמיד להגר לחו"ל ולבוא לבקר את המשפחה מידי פעם..מה כבר אפשר לעשות?
ארכיון
דיון זה הועבר לארכיון ולא ניתן להוסיף בו תגובות חדשות.