מתלבט מה לעשות עם (תת) רמת השירות של אינטרנט הוט - רשתות ואינטרנט - HWzone פורומים
עבור לתוכן
  • צור חשבון

מתלבט מה לעשות עם (תת) רמת השירות של אינטרנט הוט


eliezer

Recommended Posts

מקווה שאני נמצא בפורום הנכון. רכשתי תשתית כבלים הוט 2.5M/256K. ספק האינטרנט הוא בינ"ל. רוחב הפס המתקבל בימים טובים או בשעות טובות מתאים למפרט המינוי. רוב הזמן, הימים והשעות אינם טובים. צברתי הרבה שעות של מוקד טכני הוט. הם תמיד התעקשו שהבעיה היא (כמובן) שם... אתם יודעים איפה. הבעיה שלי היא שברור לי שהוט אינם מבצעים את מלאכתם במקצועיות ואני לא משוכנע שהתשתית שלהם תקינה. בצעתי כבר שלבי בדיקה עם מחשב אחר, עם חיבור המחשב ישירות למודם הכבלים (מודם הכבלים שלי תומך בשירות DHCP), וגם שיחות ארוכות עם בינ"ל (שמשום מה נשמע הרבה יותר מקצועי ובודק הרבה יותר לענין - ואני אומר זאת ללא שיש לי מניות בחברה).

סוכם על כולם שנשאר לצמצם את תחום הבדיקה ולבדוק ישירות את הקטע בין הבית לבין , תוך שמוש באתר speed.hot.net.il . אבל האתר לא מגיב. כעת מתחילה השיחה ההזוייה הבאה מול הוט:

הוט: נסה כתובת IP עם סיומת 15, לא עובד? נסה עם 13, לא עובד? נסה עם ... וכך הלאה ללא סוף.

אני: מה זה כל הסיומות האלה? בשביל מה המציאו DNS ?

הוט: כן, לפעמים speed.hot.net.il לא עובד. גם אצלי. נסה עם נטוויז'ן, או נסה מול speedtest.net

אני: אני לא רוצה לעבור את ה- ISP - רוצה לבדוק ישירות מולכם

הוט: לפעמים לא עובד, נסה נטוויז'ן (וחוזר חלילה).

בשלב זה כבר נמרטו מעט השערות שנשארו לי על הראש. מישהו כאן הצליח אי פעם לקבל תגובה מהאתר speed.hot.net.il ??

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

אני עושה בדיקות מול אתר בדיקות מהירות של הוט תקופתי, על מנת להיות בטוח שאני מקבל תמיד מה שהובטח לי ומתחבר ללא שום בעיה. אבל על תתעקש ותרשום כתובת IP שנותנים לך אם אתה לא מצליח להתחבר, כאשר אתה מקליד את הכתובת.

אתה אף פעם לא יכול להיות בטוח שבעיה בתשתית אם אפילו לא בדקת באתר בדיקות שלהם.

למה אתה בכלל חושב שיש לך בעיה, לא הבנתי. אר מכיוון שאתה לא יכול להתחבר ל http://speed.hot.net.il/

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

זאוס: אני קובע שיש לי בעיה לא כי איני מצליח להתחבר לאתר הבדיקות שלהם, אלא כי הגלישה נתקעת; שיחות סקייפ מתנתקות; ובדיקת מהירות של speedtest.net מראה שיש בעיה. העובדה שאיני מצליח להתחבר לאתר הבדיקות שלהם רק מחדדת את הבעייה.

לא הבנתי לאיזה אתר בדיקות שלהם אתה מצליח להתחבר. אנא ציין כתובת/ות IP או שם DNS שאליו אתה מתחבר. כאשר אני מנסה להתחבר לאתר שלהם (בכל אחת מהכתובות שהנציג מציין), התגובה המתקבלת היא Explorer cannot display the webpage או משהו מקביל כאשר אני משתמש בפיירפוקס.

תודה!

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

לא בטוח, אבל נדמה לי שאתה אמור לנסות את האתר הזה שלהם לפני שאתה מפעיל את החייגן \ נותן לראוטר לחייג, כשעוד יש לך כתובת פרטית של . אחרי החיוג יש לך כתובת ציבורית וה-Default Gateway של המחשב \ ראוטר יהיה של הספק, ומשם אתה בחיים לא תגיע לאתר של (אם הוא נמצא על כתובת פרטית) וגם אם כן זה לא נתן לך כלום כי עברת דרך הספק.

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

לא בטוח, אבל נדמה לי שאתה אמור לנסות את האתר הזה שלהם לפני שאתה מפעיל את החייגן \ נותן לראוטר לחייג, כשעוד יש לך כתובת פרטית של . אחרי החיוג יש לך כתובת ציבורית וה-Default Gateway של המחשב \ ראוטר יהיה של הספק, ומשם אתה בחיים לא תגיע לאתר של (אם הוא נמצא על כתובת פרטית) וגם אם כן זה לא נתן לך כלום כי עברת דרך הספק.

אני מבין את הרעיון שלך, אך לפחות לגבי הכתובות של אתר הטסט של אתה טועה - הן ציבוריות (כלומר חוקיות). למעשה הכתובות הן:

D:\Documents and Settings\>nslookup

> query speed.hot.net.il

Addresses: 213.57.11.14, 213.57.11.15, 213.57.11.16, 213.57.11.13

בכל מקרה יש משהו בדבריך - ואני מסכים שבדרך זו אני אמור לעבור דרך הספק. אני צריך למצוא דרך איך גם להתחבר למודם וגם לא לקבל כתובת של הספק. זה כנראה יחייב אותי לשנות במחשב את קבלת כתובת IP מפרוטוקול DHCP להגדרה ידנית. השאלה היא איזה כתובת להגדיר ידנית. המוצא האחרון הוא לחבר סניפר לרשת הקטנה לראות מה קורה כאשר המחשב עולה כאשר הו א מחובר ישירות למודם.

או שזאוס (המגיב הראשון) יגלה אך הוא מתחבר בהצלחה. בכל מקרה זה מחזק את האכזבה מרמת השירות הטכני של הוט - האם זה מה שלקוח "טפש" צריך לעשות כדי לפתור בעיה שהם היו צריכים לפתור??

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

הנה צורת החיבור ביום יום:

- מודם כבלים של הוט מחובר לקיר

- נתב 3Com מחובר למודם

- מחשב מחובר לנתב (אלחוטית או קווית). המחשב מקבל כתובת IP דינמית מהנתב.

צורת חיבור בעת שיחה מול מציג או ISP :

- נתב 3Com יוצא מהתמונה ולא משתתף

- המחשב הביתי מחובר בכבל קווי למודם , במקום חיבור 3Com

- אין שינויים בהגדרות tcp/ip של המחשב. כתובת ה- IP מתקבלת דינמית

האם החסרתי פרט כל שהוא?

תודה!

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

מיותר.

אתה מצליח לגלוש כאשר המודם מחובר ישירות למחשב ואין שימוש בחייגן ?

כמובן. זה מה שאמרתי, לא? אין חייגן במחשב. וכל תחלואי הגלישה קיימים בין אם החיבור דרך הנתב או ישירות למודם. הבעיה לא ביכולת לגלוש, אלא באיכות רוחב הפס.

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

  • 2 חודשים מאוחר יותר...

לצערי אני מסכים עם העובדה שרמת המוקדנים בהוט דורש שיפור.

לפני שבועיים היה לי סיפור דומה. זה התחיל מזה ששרת הDNS שלהם נפל וכתוצאה מזה לא הייתי יכול להתחבר לספק.

לאחר מספר שיחות מול נציגי שלא עזרו לטפל בבעיה החלטתי לבדוק לבד.

קודם בדקתי שהמודם של כבלים תקין דרך ממשק הניהול שלו.

בבדיקה נוספת ראיתי ש cable.netvision.net.il זה 212.143.205.253(מה הייתי עושה ללא WIFI של שכנים הטובים!)

שיניתי את ההגדרה בחייגן ופתאום הכל עובד. למה לעזעזל נציג שירות לא היה יכול לבדוק את זה? :pissed::nixweiss:

נמעס לי מעבודות התשתית שהם עושים כל פעם ללא שום הודעה. בשלושה חודשים האחרונים שבועיים לא היה לי רק בגלל זה!

בהזדמנות הראשונה אני עובר לתשתית של בזק!

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

אפשר להכנס לאתר בדיקת המהירות של רק אם אתה מחובר לרשת הפנימית שלהם.

כלומר, אם אתה מחובר נגיד עם מודם וחייגן, תצטרך להתנתק מהחייגן ורק אז לנסות להכנס לאתר.

אם אתה ב-MPLS זה אמור להתחבר גם, אבל תדאג שהמודם מחובר ישירות.

ותנסה להכנס לכתובת שמסתיימת ב-13, היא עובדת הכי טוב בדרך כלל.

בהצלחה.

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

  • 4 שבועות מאוחר יותר...

קיים פורום של לקוחות הוט בו ניתן לפרסם תגובות, חוות דעת, לעורר דיון ולחלוק את ניסיונכם האישי. נשמח אם תחלקו את תגובותיכם גם איתנו על ידי כניסה לקישור המצורף להודעה זאת: http://lekohot.co.il/index.php?mode=index&category=534013719

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

ארכיון

דיון זה הועבר לארכיון ולא ניתן להוסיף בו תגובות חדשות.

×
  • צור חדש...