וידאו נחצה לשתיים עם כל קודק, מסך ופלייר - תוכנה - HWzone פורומים
עבור לתוכן
  • צור חשבון

וידאו נחצה לשתיים עם כל קודק, מסך ופלייר


xc1te

Recommended Posts

אז ככה, כל וידאו שאני מריץ (אפילו ביוטיוב) נחצה לשני חלקים לא שווים בחלק העליון של הוידאו, זה כאילו שלוקח זמן לפריימים "להטען" מלמטה למעלה. לא ממש נוצרת מחיצה קבועה, זה יותר רנדומלי כזה. החלק העליון של הוידאו לא רץ במהירות של שאר הוידאו ואז נוצרת מין מחיצה לא קבועה כזאת. אין לי הסבר אחר לזה - צריך לראות את זה בעיניים. אני די אובד עצות כבר בעניין הזה, ניסיתי כל מיני קודקים שונים (CoreAVC, CCCP, KLite - לא ביחד כמובן), פליירים שונים (WMP, Zoom Player, MP Classic HC) ואפילו מסכים שונים (מסך מחשב Samsung SyncMaster 940BW 19" וטלוויזיה Sansui TV 32") - כלום לא עוזר. השינוי היחיד שאולי הרגשתי היה ב-CoreAVC כשה"מחיצה" עברה לחלק התחתון של המסך במקום העליון. אולי נחוץ גם לציין שברזולוציות נמוכות שיוצרות חלקים שחורים למעלה ולמטה (letterbox קוראים לזה?) זה לא קורה אם איפה שה"מחיצה" אמורה להיות יש את החלק השחור. אם זה חשוב אז הכרטיס מסך שלי הוא GT220 1GB והדרייברים מעודכנים (260.99).

למישהו יש עצות בעניין? למה זה קורה ומה עוד אפשר לנסות?

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

טוב, אחרי עבודה קשה והמון חיפושים, עליתי על הבעיה, אבל בכל זאת יש לי שאלה נוספת שקשורה לזה.

השאלתי GTX470 של חבר וראיתי ששום דבר לא השתנה, אז עברתי לניסיון הבא - דרייברים של - שם הייתה הבעיה. משום מה, כשהסרתי את הדרייברים החדשים (v260.99) והתקנתי (יותר נכון ווינדוס התקין אוטומטית) את הדרייברים שבאו בדיסק עם קניית הכרטיס כל וידאו פתאום רץ נורמלי כמו שזה צריך לרוץ.

עכשיו השאלה שלי היא כזו, האם זה "בריא"\unharmful להשתמש בדרייברים די ישנים (לפי הקונטרול פאנל של , ה-Display Driver הוא בגרסא 258.96)?

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

ארכיון

דיון זה הועבר לארכיון ולא ניתן להוסיף בו תגובות חדשות.

×
  • צור חדש...