אינטרנט איטי. לא יודע כבר מה לעשות. - רשתות ואינטרנט - HWzone פורומים
עבור לתוכן
  • צור חשבון

אינטרנט איטי. לא יודע כבר מה לעשות.


Daichi

Recommended Posts

שלום.

אני מנוי ב014 על 2.5 מגה עם תשתית של בזק. בחודש-חודשיים האחרונים התחלתי לסבול מאינטרנט איטי למדי. לפעמים שאני רוצה להיכנס ללינקים בפיירפוקס אני צריך ללחוץ עליהם פעמיים, אחרת המד טעינה של הדפדפן ממשיך לנצח ובסוף אני מקבל The connection has timed out. יש לי את אותה בעיה גם בIE. לפעמים אני בכלל נכנס ללינק ואוטומטית מקבל טיים אאוט. ניסיתי לסרוק וירוסים עם NOD32 ואפילו להחליף אותו בAvira מחשש שהוא הגורם להאטה, אבל זה לא עזר וגם לא מצאתי שום וירוס. עשיתי גם סריקה עם Malwarebytes ולא מצאתי כלום. אני מנקה כמה פעמים ביום עם CCleaner. יום אחד שמתי לב שהמהירות הורדה בדסקטופ שלי לא מקסימלית אבל בלפטופ כן. חשבתי שיש בעיה כלשהי ופירמטתי. זה סידר את המהירות הורדה אבל האיטיות נשארה. אני חושב שהבעיה הזו גם באה לידי ביטוי בGuild Wars שאני כרגע משחק והפינגים שלי על 350-450ms למרות שלאחרים בארץ יש נגיד 200ms לשרתים באמריקה ונראה שרק לי יש לאגים.

פעם הייתה לי הבעיה הזו ואני חושב שהיא נעלמה מעצמה בסופו של דבר, אבל עכשיו היא לא עושה שום סימנים של העלמות. ל014 אין ממש תשובות, ואני לא סומך עליהם במיוחד כי פעם סבלתי מניתוקים ללא הפסקה והם שלחו אלי מיליון טכנאים שעשו מלא שטויות ובסוף הבעיה הייתה בצד שלהם. אני גם לא יכול לשדרג למהירות גבוהה בגלל שאין פה NGN והתשתית לא תומכת במעל 2.5 מגה.

למישהו יש מושג מה זה יכול להיות? אין לי פיירוול או תוכנות חוץ מהפיירוול חומרה של הראוטר והNOD32. גם פתיחת פורטים לא עוזרת. בסוף ינואר נגמר לי המנוי ב014 ואני לא יודע אם להמשיך איתם או לא. אני לא חושב שיש פה תשתית אחרת חוץ משל , וכאחד שאוהב לשחק הרבה ברשת גם הבנתי ש014 הם הרע במיעוטו.

אשמח לעצות.

עריכה: קראתי פה ת'רד שאמרו ש014 לא שווה אם אתה לא בחבילת . מישהו יכול לאמת את זה? אני לא רוצה להתחייב אליהם שוב ולסבול מאינטרנט גרוע. אני לא ממש שש לזרוק להם עוד כסף עם המוצר שאני מקבל כרגע.

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

שלום Daichi,

אם הבנתי נכון האיטיות חוזרת על עצמה רק במחשב הנייח ולא במחשב הנייד.

כלומר מקור הבעיה אינו בתשתית או בגישה לאינטרנט, אלא בחומרה של המחשב.

כמה אפשרויות:

1. נסה לבדוק את החיבור עם כבל רשת אחר.

2. אם עדיין לא תקין, נסה לעדכן את הדרייבר של כרטיס הרשת.

3. אם לא עוזר נסה להסיר את הדרייבר, בצע ריסטרט ולאחר מכן הדרייבר יותקן מחדש בעת עליית המחשב.

לוטם בינלאומי

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

אני לא ממש נמצא הרבה על הלפטופ לאחרונה אז קשה לי להגיד, אבל זכור לי שהייתי צריך להיכנס ללינקים פעמיים כדי שהם יעבדו לי גם שם.

שעשיתי פירמוט התקנתי חדשים ללוח אם (יש לי כרטיס מובנה).

עכשיו למשל האינטרנט עובד פיקס. האיטיות קורה פתאום.

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

ארכיון

דיון זה הועבר לארכיון ולא ניתן להוסיף בו תגובות חדשות.

×
  • צור חדש...