I7210I פורסם 2010 בדצמבר 5 Share פורסם 2010 בדצמבר 5 שלוםאני לא יודע אם זה שייך לפה אך לא ראיתי מקום מתאים.שאני נכנס לGMAIL ואני נכנס לBUZZ אני הרבה פעמים מקבל הודעה שהתצוגה לא מתאימה ואז זה כאילו עושה לי רענון וחיבור מחדש לGMAIL ואז אני יכול להכנס לBUZZ ללא כל בעיה .היתה תקופה שהופיעה לי מעל המיילים הודעה שאם אני רוצה לסדר את עניין התצוגה אז ללחוץ פה אז לחצתי שם ואז כתוב להסיר את Google בעצם מהדף של התאימות תצוגה הסרתי ואז זה שוב חזר הבעיה..מה עושים?תודה קישור לתוכן שתף באתרים אחרים More sharing options...
Comnir פורסם 2010 בדצמבר 6 Share פורסם 2010 בדצמבר 6 בעמוד שאומר לך להסיר את הכתובת של גוגל מרשימת התאימות, מופיעה גם ההוראה הבאה:If you don't see google.com listed or if these steps don't help you resolve the problem, try the following additional steps: Click Tools Select Compatibility View Settings Uncheck the box labeled 'Include updated website lists from Microsoft.' האם ביצעת גם את זה?אגב, בחיפוש בגוגל עולות תוצאות רבות מהימים האחרונים של אנשים עם בעיה דומה, אז אם הנ"ל לא עוזר, יכול להיות שיש ל-gmail/buzz בעיה כלשהי. קישור לתוכן שתף באתרים אחרים More sharing options...
I7210I פורסם 2010 בדצמבר 6 מחבר Share פורסם 2010 בדצמבר 6 אכן כן זה ההודעה אליה התכוונתי.חוץ מזה שכל פעם Google חוזר לי לרשימה שם מחדש כי כל פעם הוא נופל בקטע של הלחיצה על הBUZZ ואז הוא טוען את זה מחדש ומכניס את ה אוטומטית לרשימה שם.ואצלי הדבר הזה קורה כבר תקופה לא קצרה קישור לתוכן שתף באתרים אחרים More sharing options...
Comnir פורסם 2010 בדצמבר 6 Share פורסם 2010 בדצמבר 6 נסה לבטל את המעבר האוטומטי למצב תאימות ב-IE במצב שהוא חושב שיש בעיות בתצוגה:ב-IE כנס לאפשרויות אינטרנט ובחוצץ Advanced תחת הקבוצה Browsing הסר את הסימון שליד hAutomatically recover from page layout errors with Compatibility View. קישור לתוכן שתף באתרים אחרים More sharing options...
I7210I פורסם 2010 בדצמבר 6 מחבר Share פורסם 2010 בדצמבר 6 איפה זה שם בידיוק אני לא מוצא כזה אפשרות(זה בעברית אצלי) קישור לתוכן שתף באתרים אחרים More sharing options...
Comnir פורסם 2010 בדצמבר 6 Share פורסם 2010 בדצמבר 6 מדובר על תמונה מתוך IE8: Uploaded with ImageShack.us קישור לתוכן שתף באתרים אחרים More sharing options...
I7210I פורסם 2010 בדצמבר 6 מחבר Share פורסם 2010 בדצמבר 6 יכול להיות שבעברית ה לא מופיע?אני פשוט לא מוצא את האפשרות הזאת קישור לתוכן שתף באתרים אחרים More sharing options...
Comnir פורסם 2010 בדצמבר 6 Share פורסם 2010 בדצמבר 6 אין לי גישה ל-IE בעברית כדי לבדוק, אבל השפה של הממשק לא אמורה להיות קשורה. יכול להיות שמותקנת אצלך גרסה 7 של IE? האם מופיע אצלך הסמל הבא בשורת הכתובת (לחיצה עליו מובילה למצב תאימות): Uploaded with ImageShack.us קישור לתוכן שתף באתרים אחרים More sharing options...
I7210I פורסם 2010 בדצמבר 6 מחבר Share פורסם 2010 בדצמבר 6 מותקן 8 ויש את הסמל קישור לתוכן שתף באתרים אחרים More sharing options...
Comnir פורסם 2010 בדצמבר 6 Share פורסם 2010 בדצמבר 6 מוזר... למרות שבחיפוש אחר התרגום העברי להגדרה הזאת, כאן וגם כאן מצאתי אזכור לשימוש בהגדרה הזאת וכך גם במקומות אחרים.בעקרון, בקריאה חוזרת של ההודעה שלך:אכן כן זה ההודעה אליה התכוונתי.חוץ מזה שכל פעם GOOGLE חוזר לי לרשימה שם מחדש כי כל פעם הוא נופל בקטע של הלחיצה על הBUZZ ואז הוא טוען את זה מחדש ומכניס את ה אוטומטית לרשימה שם.ואצלי הדבר הזה קורה כבר תקופה לא קצרה זה בדיוק מתאר את ההגדרה האוטומטית הזאת שחסרה אצלך. אם אתה מסיר אותו מרשימת התאימות אז בכניסה הבאה הדפדפן שוב יזהה בעיה ויבצע טעינה מחדש במצב תאימות. עכשיו, במצב כזה אומרה להופיע הודעה של Gmail באדום שמתריעה שאתה במצב תאימות ומספקת הסבר כיצד לבטל את זה או לבטל את ההודעה הזאת (הקישור השני בחלון האדום - Dismiss). אם תבחר ב-Dismiss אז Gmail לא תציק לך ובמידה ותשאיר את הכתובת של Google ברשימת הכתובות למצב תימות, הדפדפן לא יצטרך לבצע רענון של העמוד ברגע שתנסה להכנס ל-Buzz קישור לתוכן שתף באתרים אחרים More sharing options...
I7210I פורסם 2010 בדצמבר 6 מחבר Share פורסם 2010 בדצמבר 6 זה לא רק לעשות DISMISS..הם מציעים פתרון לבעיה שקיימת ועדיין קיימת גם אחרי הDISMISS...השאלה מה לעשות כדי לא להכנס לבעיה בכלל קישור לתוכן שתף באתרים אחרים More sharing options...
Comnir פורסם 2010 בדצמבר 6 Share פורסם 2010 בדצמבר 6 בתחילת דרכה של IE8, ל-Gmail היו בעיות תצוגה שנפתרו ע"י שימוש במצב תאימות של IE8 (כפי שניתן לראות בדיון זה). אחרי שבוצעו השינויים הנדרשים ע"י גוגל, אין צורך בצב התאימות והוא עלול לגרום לחלק מהאפשרויות לא לעבוד, אבל לא בהכרח. אצלי, גם כשמצב התאימות מופעל וגם כשהוא כבוי, התפקוד של Gmail תקין. אז, אם יש משהו שלא עובד (וההודעה רק מצביעה על האפשרות ולא מייצגת בעיה בפני עצמה) במצב תאימות, צריך לנסות למצוא פתרון אחר (אולי להתקין מחדש את IE לאחר שהסרת אותו). אחרת, אפשר ללחוץ על Dismiss ולהמשיך הלאה. יכול להיות שאחרי הסרה והתקנה מחדש תופיע האפשרות לבטל מעבר אוטומטי למצב תאימות. כרגע אני לא רואה אפשרות אחרת לצערי... עריכה: ביצעתי אצלי בדיקה של השינויים ב-Registry כשאני מפעיל/מכבה את האפשרות של מעבר אוטומטי למצב תאימות במקרה של בעיות תצוגה. ראשית, סגור את כל החלונות של IE. לאחר מכן בצע את השינויים: בתמונה אתה יכול לראות את המיקום של הערך שצריך לשנות (יכול להיות שתחת HKEY_USERS יהיה לך ערך ראשון שונה). צריך לשנות את הערך של AutomaticLayoutRecovery מ-1 ל-0. עוד מיקום בו מופיע הערך הזה הוא: HKEY_CURRENT_USER\Software\Microsoft\Internet Explorer\BrowserEmulation, גם שם צריך לשנות ל-0. אחרי השינויים האלה נסה להכנס שוב ל-Buzz. Uploaded with ImageShack.us קישור לתוכן שתף באתרים אחרים More sharing options...
I7210I פורסם 2010 בדצמבר 6 מחבר Share פורסם 2010 בדצמבר 6 אוקיי סגרתי הכל עשיתי כמו שכתבת את הערך הראשון לא מצאתי מיד אז הלכתי לשני ושיניתי ואז מצאתי את הראשון ושם כבר היה רשום ערך=0בכל מקרה לאחר מכן נכנסתי לGMAIL ונכנסתי לBUZ ואז שנכנסתי לBU הוא לא הודיע כלום והמסך כאילו קפא ועשיתי רענן והוא נכנס לזה שוב בלי הודעה מוקדמת אבל ה"הקפאה"הזאת גם כן מוזרה וזה גם קרה לי בפייסבוק ובשניהם היה סימון במצב התאימות בהגדרות תאימות בכלים. קישור לתוכן שתף באתרים אחרים More sharing options...
Comnir פורסם 2010 בדצמבר 6 Share פורסם 2010 בדצמבר 6 מוזר כל העניין, כי Google מודיעה שמצב התאימות עלול להוות בעיה. מצד שני, כשאתה לא במצב תאימות וגם לאחר שביטלת את המעבר האוטומטי למצב תאימות, יש הקפאה. מכאן נובע שכנראה שבכל זאת יש איזשהי בעיה של תאימות, השאלה מאין היא נובעת. אני מניח שיש איזו תוכנה או גורם שמפריע בדרך. אז קודם כל, אני חושב שכדאי לנסות להפעיל את IE במצב ללא תוספות (נמצא בתפריט התחל-->תוכניות-->עזרים-->כלי מערכת) ולבדוק האם גם במצב כזה האתר קופא בטעינה. אם לא, אז כנראה אחד התוספים הוא הבעייתי. אפשרות נוספת, היא לנסות לכבות כל תוכנת הגנה פעילה (אנטי וירוס, חומת אש), רק לצורך הבדיקה. כשעברתי על דיונים בנושא היו מספר אנשים שאמרו שלאחר כיבוי האנטיוירוס הבעיות נעלמו. אגב, האם אתה עובד עם משתמש בעל הרשאות מנהל? אם לא, כנס לחשבון עם הרשאות מנהל ובדוק האם הבעיה מופיעה גם שם. אפשרות נוספת היא לפתוח משתמש חדש ולבדוק האם בחשבון משתמש "נקי" כל הבעיות מופיעות באותו אופן. קישור לתוכן שתף באתרים אחרים More sharing options...
I7210I פורסם 2010 בדצמבר 6 מחבר Share פורסם 2010 בדצמבר 6 אני המנהל במשתמשיםובדקתי בכלי מערכת הפעלת IE8 ללא הרחבות וגם שם היתה קפיאה של הBUZZולגבי האנטי וירוס ביטלתי וגם הביה היתה אני משתמש בNOD32 אגב ואין לי שום תוספים על הדפדפן בכל מקרה גם ללא ההרחבות אבל לצורך הבדיקה בדקתי גם בללא הרחבות והבעיה היתה קישור לתוכן שתף באתרים אחרים More sharing options...
Recommended Posts
ארכיון
דיון זה הועבר לארכיון ולא ניתן להוסיף בו תגובות חדשות.