בעיה בBUZZ של גוגל - תוכנה - HWzone פורומים
עבור לתוכן
  • צור חשבון

בעיה בBUZZ של גוגל


I7210I

Recommended Posts

שלום

אני לא יודע אם זה שייך לפה אך לא ראיתי מקום מתאים.

שאני נכנס לGMAIL ואני נכנס לBUZZ אני הרבה פעמים מקבל הודעה שהתצוגה לא מתאימה ואז זה כאילו עושה לי רענון וחיבור מחדש לGMAIL ואז אני יכול להכנס לBUZZ ללא כל בעיה .היתה תקופה שהופיעה לי מעל המיילים הודעה שאם אני רוצה לסדר את עניין התצוגה אז ללחוץ פה אז לחצתי שם ואז כתוב להסיר את בעצם מהדף של התאימות תצוגה הסרתי ואז זה שוב חזר הבעיה..

מה עושים?

תודה

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

בעמוד שאומר לך להסיר את הכתובת של גוגל מרשימת התאימות, מופיעה גם ההוראה הבאה:

If you don't see google.com listed or if these steps don't help you resolve the problem, try the following additional steps:

Click Tools

Select Compatibility View Settings

Uncheck the box labeled 'Include updated website lists from Microsoft.'

האם ביצעת גם את זה?

אגב, בחיפוש בגוגל עולות תוצאות רבות מהימים האחרונים של אנשים עם בעיה דומה, אז אם הנ"ל לא עוזר, יכול להיות שיש ל-gmail/buzz בעיה כלשהי.

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

אכן כן זה ההודעה אליה התכוונתי.חוץ מזה שכל פעם חוזר לי לרשימה שם מחדש כי כל פעם הוא נופל בקטע של הלחיצה על הBUZZ ואז הוא טוען את זה מחדש ומכניס את ה אוטומטית לרשימה שם.

ואצלי הדבר הזה קורה כבר תקופה לא קצרה

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

נסה לבטל את המעבר האוטומטי למצב תאימות ב-IE במצב שהוא חושב שיש בעיות בתצוגה:

ב-IE כנס לאפשרויות ובחוצץ Advanced תחת הקבוצה Browsing הסר את הסימון שליד hAutomatically recover from page layout errors with Compatibility View.

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

אין לי גישה ל-IE בעברית כדי לבדוק, אבל השפה של הממשק לא אמורה להיות קשורה. יכול להיות שמותקנת אצלך גרסה 7 של IE? האם מופיע אצלך הסמל הבא בשורת הכתובת (לחיצה עליו מובילה למצב תאימות):

image0fa2f0f995484516b8.png

Uploaded with ImageShack.us

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

מוזר... למרות שבחיפוש אחר התרגום העברי להגדרה הזאת, כאן וגם כאן מצאתי אזכור לשימוש בהגדרה הזאת וכך גם במקומות אחרים.

בעקרון, בקריאה חוזרת של ההודעה שלך:

אכן כן זה ההודעה אליה התכוונתי.חוץ מזה שכל פעם GOOGLE חוזר לי לרשימה שם מחדש כי כל פעם הוא נופל בקטע של הלחיצה על הBUZZ ואז הוא טוען את זה מחדש ומכניס את ה אוטומטית לרשימה שם.

ואצלי הדבר הזה קורה כבר תקופה לא קצרה

זה בדיוק מתאר את ההגדרה האוטומטית הזאת שחסרה אצלך. אם אתה מסיר אותו מרשימת התאימות אז בכניסה הבאה הדפדפן שוב יזהה בעיה ויבצע טעינה מחדש במצב תאימות. עכשיו, במצב כזה אומרה להופיע הודעה של באדום שמתריעה שאתה במצב תאימות ומספקת הסבר כיצד לבטל את זה או לבטל את ההודעה הזאת (הקישור השני בחלון האדום - Dismiss). אם תבחר ב-Dismiss אז לא תציק לך ובמידה ותשאיר את הכתובת של ברשימת הכתובות למצב תימות, הדפדפן לא יצטרך לבצע רענון של העמוד ברגע שתנסה להכנס ל-Buzz

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

בתחילת דרכה של IE8, ל-Gmail היו בעיות תצוגה שנפתרו ע"י שימוש במצב תאימות של IE8 (כפי שניתן לראות בדיון זה). אחרי שבוצעו השינויים הנדרשים ע"י גוגל, אין צורך בצב התאימות והוא עלול לגרום לחלק מהאפשרויות לא לעבוד, אבל לא בהכרח. אצלי, גם כשמצב התאימות מופעל וגם כשהוא כבוי, התפקוד של Gmail תקין. אז, אם יש משהו שלא עובד (וההודעה רק מצביעה על האפשרות ולא מייצגת בעיה בפני עצמה) במצב תאימות, צריך לנסות למצוא פתרון אחר (אולי להתקין מחדש את IE לאחר שהסרת אותו). אחרת, אפשר ללחוץ על Dismiss ולהמשיך הלאה.

יכול להיות שאחרי הסרה והתקנה מחדש תופיע האפשרות לבטל מעבר אוטומטי למצב תאימות. כרגע אני לא רואה אפשרות אחרת לצערי...

עריכה: ביצעתי אצלי בדיקה של השינויים ב-Registry כשאני מפעיל/מכבה את האפשרות של מעבר אוטומטי למצב תאימות במקרה של בעיות תצוגה. ראשית, סגור את כל החלונות של IE. לאחר מכן בצע את השינויים:

regchng.th.png

בתמונה אתה יכול לראות את המיקום של הערך שצריך לשנות (יכול להיות שתחת HKEY_USERS יהיה לך ערך ראשון שונה). צריך לשנות את הערך של AutomaticLayoutRecovery מ-1 ל-0.

עוד מיקום בו מופיע הערך הזה הוא: HKEY_CURRENT_USER\Software\Microsoft\Internet Explorer\BrowserEmulation, גם שם צריך לשנות ל-0.

אחרי השינויים האלה נסה להכנס שוב ל-Buzz.

Uploaded with ImageShack.us

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

אוקיי סגרתי הכל עשיתי כמו שכתבת את הערך הראשון לא מצאתי מיד אז הלכתי לשני ושיניתי ואז מצאתי את הראשון ושם כבר היה רשום ערך=0

בכל מקרה לאחר מכן נכנסתי לGMAIL ונכנסתי לBUZ ואז שנכנסתי לBU הוא לא הודיע כלום והמסך כאילו קפא ועשיתי רענן והוא נכנס לזה שוב בלי הודעה מוקדמת אבל ה"הקפאה"הזאת גם כן מוזרה וזה גם קרה לי בפייסבוק ובשניהם היה סימון במצב התאימות בהגדרות תאימות בכלים.

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

מוזר כל העניין, כי מודיעה שמצב התאימות עלול להוות בעיה. מצד שני, כשאתה לא במצב תאימות וגם לאחר שביטלת את המעבר האוטומטי למצב תאימות, יש הקפאה. מכאן נובע שכנראה שבכל זאת יש איזשהי בעיה של תאימות, השאלה מאין היא נובעת.

אני מניח שיש איזו תוכנה או גורם שמפריע בדרך. אז קודם כל, אני חושב שכדאי לנסות להפעיל את IE במצב ללא תוספות (נמצא בתפריט התחל-->תוכניות-->עזרים-->כלי מערכת) ולבדוק האם גם במצב כזה האתר קופא בטעינה. אם לא, אז כנראה אחד התוספים הוא הבעייתי.

אפשרות נוספת, היא לנסות לכבות כל תוכנת הגנה פעילה (אנטי וירוס, חומת אש), רק לצורך הבדיקה. כשעברתי על דיונים בנושא היו מספר אנשים שאמרו שלאחר כיבוי האנטיוירוס הבעיות נעלמו.

אגב, האם אתה עובד עם משתמש בעל הרשאות מנהל? אם לא, כנס לחשבון עם הרשאות מנהל ובדוק האם הבעיה מופיעה גם שם. אפשרות נוספת היא לפתוח משתמש חדש ולבדוק האם בחשבון משתמש "נקי" כל הבעיות מופיעות באותו אופן.

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

אני המנהל במשתמשים

ובדקתי בכלי מערכת הפעלת IE8 ללא הרחבות וגם שם היתה קפיאה של הBUZZ

ולגבי האנטי וירוס ביטלתי וגם הביה היתה אני משתמש בNOD32 אגב

ואין לי שום תוספים על הדפדפן בכל מקרה גם ללא ההרחבות אבל לצורך הבדיקה בדקתי גם בללא הרחבות והבעיה היתה

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

ארכיון

דיון זה הועבר לארכיון ולא ניתן להוסיף בו תגובות חדשות.

×
  • צור חדש...