עבור לתוכן

מהו זמן טיפול סביר במחשב נייד?

Featured Replies

פורסם

לפני כ-10 חודשים קנינו לאחותי את הנייד הבא: Acer Aspire AS1410

המחשב תפקד מצוין עד שלפני שלושה שבועות המסך שלו החל לשבוק. (חיבור של כרטיס המסך למסך חיצוני - הציג תמונה כראוי)

המחשב עדיין נמצא באחריות והוא נמסר למעבדה לפני שבועיים וחצי.

מהו זמן הגיוני וסביר לטיפול במחשב נייד, בפרט בבעיות שמקורן במסך?

בכל פעם שאנחנו מתקשרים למעבדה מספקים לנו תירוץ אחר, ונאמר לנו להתקשר בעוד מס' ימים.

"בכתב האחריות" לא צוינו שום התחייבויות כאלו ואחרות. סתם דף ריק מתוכן, שמציין מי נותן את השירות ולמי צריך לפנות.

פורסם

ממליץ לך לקבל מהחנות תיאור מפורט של התקלה שאובחנה ובאיזה שלב נמצא הטיפול (במייל עדיף - לאחר תיאום טלפוני כדי שלא יתעלמו).

את התשובה שלהם תפנה לשירות של ACER באתר (תמיכת לקוחות) ו/או ליבואן ובקש את התייחסותם.

לא יודע מי נותן שירות ל-ACER בארץ. אני מניח שקל לברר דרך האתר שלהם.

פורסם
  • מחבר

תודה אני אנסה: http://www.acer.co.il (אני חושב שמצאתי)

לפי מה שהבנתי לא מדובר באחריות רשמית מהיצרן. המחשב נמסר למעבדת תיקונים לא של Acer.

כרגע זה קצת בעייתי בשבילי לפנות ל- Acer הם דורשים Serial של המוצר בטופס הפניה שלהם.

פורסם

ואין אותו על איזה מדבקה על גבי הנייד עצמו? תתקשר למעבדה, תדרוש את המספר.

פורסם

מה זאת אומרת מעבדה לא של אייסר? אם המחשב באחריות הוא אמור להיות מתוקן במעבדות של אייסר.

בכל מקרה, תקלה כזאת אומרת שהמוצר שמכרו לך הוא פגום. אני לא בטוח שלפי החוק אתה זכאי לחדש, אבל כתוב מכתב לחברה, תגיד שקנית את המחשב והכנסת אותו לתיקון אחרי שבועיים וחצי על תקלה כזאת ואתה מעוניין במחשב חדש, לא במחשב מתוקן. נמאס כבר מהשירות תת רמה במדינה הזאת. לא מספיק בנאדם קונה מחשב חדש, המחשב דפוק לוקח להם 3 שבועות לתקן אותו? בטח אין להם חלקים גם בכלל. תגיד שאתה מעוניין במחשב חדש ואם לא אתה מבטל את העסקה ותובע.

המכתב חייב להשלח אליהם בדואר רשום (סך הכל עם המעטפה 10 שקלים) ותבקש תגובה תוך 14 יום. זה הכל.

פורסם

הוא ציין שהוא קנה את המחשב לפני כמעט שנה...

פורסם

עד כמה שאני יודע מניסיון של אחי שקנה PDA של ACER - אין להם נציגות רשמית בארץ והכי קרובה היא בדובאי.

זה מה שגרם לי לקנות נטבוק של סאמסונג ולא שלהם בסוף :P

פורסם
  • מחבר

מי שמעוניין אני אתן לו בהודעה פרטית את שם החנות. שירות גרוע.

  • 2 שבועות מאוחר יותר...
פורסם
  • מחבר

עדיין אותו הדבר. עבר יותר מחודש מאז.

אנחנו רוצים לשלוח מכתב חריף להנהלת החנות. ואם זה לא יעזור, נפעיל עו"ד.

לדבר איתם זה כמו לדבר עם קיר אטום.

פורסם

אל תרצה לשלוח - פשוט תשלח. :)

תנסה אולי לקבל קצת הכוונות בפורום צרכנות בתפוז - שם יש אנשים הבקיאים בחוקי צרכנות והגנת הצרכן למיניהם, בפרט עניינים של זמן טיפול סביר בתקלה, ואילו חובות יש על המוכר/נותן השירות מתוקף החוק. כמו כן, יוכלו לייעץ לך בצורה מקצועית יותר כיצד להתנסח בפניותיך לחנות, ואם זה יגיע לשם - כיצד להגיש תביעה (סביר להניח שבבימ"ש לתביעות קטנות).

פורסם
  • מחבר

לטובת כלל המשתמשים החלטתי לפרסם את שם החנות:

http://www.shopla.co.il

  • 2 שבועות מאוחר יותר...
פורסם
  • מחבר

יש חדשות טובות, המחשב חזר היום מתיקון. לאחר כחודש וחצי -/+ מהרגע שבו הוא נמסר.

בכל מקרה, ההמלצה שלי עדיין עומדת בעינה.

ארכיון

דיון זה הועבר לארכיון ולא ניתן להוסיף בו תגובות חדשות.

דיונים חדשים