פורסם 2010 בדצמבר 315 שנים לפני כ-10 חודשים קנינו לאחותי את הנייד הבא: Acer Aspire AS1410המחשב תפקד מצוין עד שלפני שלושה שבועות המסך שלו החל לשבוק. (חיבור של כרטיס המסך למסך חיצוני - הציג תמונה כראוי) המחשב עדיין נמצא באחריות והוא נמסר למעבדה לפני שבועיים וחצי. מהו זמן הגיוני וסביר לטיפול במחשב נייד, בפרט בבעיות שמקורן במסך?בכל פעם שאנחנו מתקשרים למעבדה מספקים לנו תירוץ אחר, ונאמר לנו להתקשר בעוד מס' ימים."בכתב האחריות" לא צוינו שום התחייבויות כאלו ואחרות. סתם דף ריק מתוכן, שמציין מי נותן את השירות ולמי צריך לפנות.
פורסם 2010 בדצמבר 1014 שנים ממליץ לך לקבל מהחנות תיאור מפורט של התקלה שאובחנה ובאיזה שלב נמצא הטיפול (במייל עדיף - לאחר תיאום טלפוני כדי שלא יתעלמו).את התשובה שלהם תפנה לשירות של ACER באתר (תמיכת לקוחות) ו/או ליבואן ובקש את התייחסותם.לא יודע מי נותן שירות ל-ACER בארץ. אני מניח שקל לברר דרך האתר שלהם.
פורסם 2010 בדצמבר 1014 שנים מחבר תודה אני אנסה: http://www.acer.co.il (אני חושב שמצאתי)לפי מה שהבנתי לא מדובר באחריות רשמית מהיצרן. המחשב נמסר למעבדת תיקונים לא של Acer.כרגע זה קצת בעייתי בשבילי לפנות ל- Acer הם דורשים Serial של המוצר בטופס הפניה שלהם.
פורסם 2010 בדצמבר 1014 שנים מה זאת אומרת מעבדה לא של אייסר? אם המחשב באחריות הוא אמור להיות מתוקן במעבדות של אייסר.בכל מקרה, תקלה כזאת אומרת שהמוצר שמכרו לך הוא פגום. אני לא בטוח שלפי החוק אתה זכאי לחדש, אבל כתוב מכתב לחברה, תגיד שקנית את המחשב והכנסת אותו לתיקון אחרי שבועיים וחצי על תקלה כזאת ואתה מעוניין במחשב חדש, לא במחשב מתוקן. נמאס כבר מהשירות תת רמה במדינה הזאת. לא מספיק בנאדם קונה מחשב חדש, המחשב דפוק לוקח להם 3 שבועות לתקן אותו? בטח אין להם חלקים גם בכלל. תגיד שאתה מעוניין במחשב חדש ואם לא אתה מבטל את העסקה ותובע.המכתב חייב להשלח אליהם בדואר רשום (סך הכל עם המעטפה 10 שקלים) ותבקש תגובה תוך 14 יום. זה הכל.
פורסם 2010 בדצמבר 1014 שנים עד כמה שאני יודע מניסיון של אחי שקנה PDA של ACER - אין להם נציגות רשמית בארץ והכי קרובה היא בדובאי. זה מה שגרם לי לקנות נטבוק של סאמסונג ולא שלהם בסוף
פורסם 2010 בדצמבר 2014 שנים מחבר עדיין אותו הדבר. עבר יותר מחודש מאז.אנחנו רוצים לשלוח מכתב חריף להנהלת החנות. ואם זה לא יעזור, נפעיל עו"ד.לדבר איתם זה כמו לדבר עם קיר אטום.
פורסם 2010 בדצמבר 2014 שנים אל תרצה לשלוח - פשוט תשלח. תנסה אולי לקבל קצת הכוונות בפורום צרכנות בתפוז - שם יש אנשים הבקיאים בחוקי צרכנות והגנת הצרכן למיניהם, בפרט עניינים של זמן טיפול סביר בתקלה, ואילו חובות יש על המוכר/נותן השירות מתוקף החוק. כמו כן, יוכלו לייעץ לך בצורה מקצועית יותר כיצד להתנסח בפניותיך לחנות, ואם זה יגיע לשם - כיצד להגיש תביעה (סביר להניח שבבימ"ש לתביעות קטנות).
פורסם 2011 בינואר 614 שנים מחבר יש חדשות טובות, המחשב חזר היום מתיקון. לאחר כחודש וחצי -/+ מהרגע שבו הוא נמסר.בכל מקרה, ההמלצה שלי עדיין עומדת בעינה.
ארכיון
דיון זה הועבר לארכיון ולא ניתן להוסיף בו תגובות חדשות.