פורסם 2010 בנובמבר 2814 שנים היירציתי להתייעץ עם אנשים מהפורום בקשר לשירות ברמה נמוכה ביותר מרשת באגלפני כחודש אמא שלי יצאה לחו"ל וביקשתי ממנה שתקנה לי עמדת עגינה שמתאימה לאייפון 4 שקניתי לא מזמן. בגלל שהיא לא כל כך מתמצאת במכשירים אפילו ציידתי אותה עם פתק שיסביר למוכר שיש לי אייפון 4 ואני צריך עמדת עגינה מתאימה למכשיר -ורשמתי מספר עמדות עגינה שיתאימו למכשירכשאמא שלי חזרה מחול היא הביאה מכשיר מסויים שלא מיועד לאייפון אלא לאייפוד שהומלץ לה ע"י מוכר במקום למרות שהוא ראה את הפתק שהיה אצלה. לאחר התכתבויות חוזרות עם רשת באג במייל של שירות הלקוחות שלהם הם אישרו לי החזר של המכשיר תמורת זיכוי של 85% מערכו המלא.אתמול בערב אח שלי היה בחנות של באג לצורך החזרת המכשיר וקניית מוצר אחר שמשתתף במבצע של back friday ומסרו לו שלא ניתן להחזיר מוצרים ולקנות תמורתם מוצרים בזמן המבצע (למרות שבדקתי את הנושא בתקנון של black friday באתר של באג ולא מופיעה שם שום הגבלה כזאת)דיברתי כעת גם עם נציג של באג והוא חזר על אותן הטענות.אני מוכרח לציין שבדרך כלל אני לא נוהג לקנות ברשת באג מכיוון שהם ידועים כיקרים אולם ציפיתי במקרה הנוכחי לשירות אחר לגמרי מהשירות שקיבלתיבמיוחד מרשת באג שקיימת בשוק כבר יותר מ 20 שנה. :s05:האם למישהו יש המלצות או הערות בנושא?
פורסם 2010 בנובמבר 2814 שנים יחי האירוניה, כרגע אמא שלי חזרה מבאג עם זיכוי על הגיים פאד המעפן שהם מוכרים ולקחה שתי חבילות דיסקים לצריבה 1+1..
פורסם 2010 בנובמבר 2814 שנים מחבר יחי האירוניה, כרגע אמא שלי חזרה מבאג עם זיכוי על הגיים פאד המעפן שהם מוכרים ולקחה שתי חבילות דיסקים לצריבה 1+1..דיברתי עם נציג שלהם בטלפוןהוא אמר לי שבגלל שאני מקבל את הזיכוי היום הם לא מאשרים להשתמש בו למבצע (כנראה הם חוששים מהחזרת מוצרים שנקנו בחודש האחרון וכעת הם משתתפים במבצע)למרות שהוא ראה את כל הפרטים של ההתכתבות שלי עם הנציג שלהם כבר מלפני שבוע+ וברור לו שאני התחלתי טיפול מסיבה אחרת לגמרי..
ארכיון
דיון זה הועבר לארכיון ולא ניתן להוסיף בו תגובות חדשות.