Valve's New Game Is..... - משחקי מחשב - HWzone פורומים
עבור לתוכן
  • צור חשבון

Valve's New Game Is.....


simonsix

Recommended Posts

סיימון לא מתאים לך, אתה באיחור של יותר מיום :P

לפני כמה חודשים שירינו לעצמם את השמות DOTA 2 ו DOTA 3, לצערם של זה דלף מהר מאוד. עכשיו כולם יודעים שיהיה משחק שלישי למרות שאם מתחשבים בזה שמדובר ב יכול להיות שרובנו נמות מזקנה לפני שזה יקרה :P

בנוסף לזה צרפו לצוות העובדים שלהם לפחות מפתח אחד מהמפתחים של DOTA המקורי. לפי מה שהבנתי DOTA 2 לא יוסיף, יהיה יותר כמו חידוש שזה גם טוב.

כמו שכתבתי בנעוץ של התאריכים המשחק יצא ב 2011 למחשב ולמאק וישתמש במנוע הישן והטוב של VALVE. הם עוד לא אמרו מחיר אבל אני מאמין שהוא לא יהיה בחינם אבל גםלא יהיה במחיר מלא (הימור בין 25 ל 40 דולר אם הנחה בהזמנה מוקדמת ואולי גם 4 PACK).

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

IceFrog עובד ב , לא מגיע לו יחס מיוחד כי הוא עבד גם על ה DOTA המקורי, הוא יקבל את אותו כסף כמו שאר העובדים. שאר המפתחים או שעובדים ב או שמצאו עבודה אצל מפתחת אחרת, תזכור ש DOTA היה רק הדרך שלהם להציג את עצמם בפני המפתחות בשביל למצוא עבודה.

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

ועדיין עם מנוע ה- Source האלמותי... כבר כמעט 7 שנים! בגלל זה מייצרים משחקי רמה, בגלל שכל מה שנותר להם לעשות הוא לחשוב על עלילה ותוכן, ולא על שיפורי גרפיקה כל הזמן. סחתיין. אני מניח שגם פה הם לא יאכזבו :)

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

מי דיבר על icefrog? הוא לא המקורי, הוא קיבל את העריכה לידיו מעורך המקורי שקראו לו eul

מכיוון שicefrog כבר מקבל משכורת, מה עם eul?

כמו שאמרתי icefrog ב , זה שהיה לפניו גם עובד אצל מפתחת שמפתחת משחק דומה. אני מאמין שאותו דבר קרה גם עם EUL, אין להם זכויות יוצרים על המוד, הוא עבר מיד ליד ועכשיו הגיע ל .

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

ארכיון

דיון זה הועבר לארכיון ולא ניתן להוסיף בו תגובות חדשות.

×
  • צור חדש...