עבור לתוכן

צ'ק פוינט מחפשת מהנדסי תמיכה טכנית/QA - לא אקט&#1493

Featured Replies

פורסם

צביקה מאיפה ההנפצות האלה?

אסור לי לפרט ולהסביר בדיוק איך אנו עובדים אבל אין שום הודים באמצע ואין רק לקוחות HI END ולא רק בעלי הסמכות מטורפות של CCSE פותחים קריאות ומה עוד אמרת אה ש"ידע בסיסי תלוי בבן אדם", גם זה לא כי מאלצים אותך להיות תותח או שאתה פשוט עף. להזכיר זו לא רמת תמיכה בלקוחות של ספקיות אינטרנט ויש חוזי תמיכה של מיליונים ויש תקלות שמשפיעות על 500 אלף מחשבים באותו רגע. אז זה עולם שונה לחלוטין והמסלול לא משתווה לשום חברה אחרת.

בקיצור הכל ממש שונה ממה שאתה אומר ומי שיגיע, יקבל חשיפה לאיך ולמה.

אנא ממך, כתוב לי לפרטי אם יש לך השגות על הנ"ל. אני כאמור מנסה להשאיר את הדיון עם מידע אותנטי כך ששאלות על שכר ייענו למועמדים בלבד ע"י החברה.

לילה טוב.

אלכס, CCSE זאת לא הסמכה מטורפת, יש לי CCSE+ והמבחנים הם בדיחה(מה שמזכיר לי צריך לחדש אחד לR70), ויש ועוד איך הודים באמצע. ושוב ללקוחות שעובדים דרך CSPים ולא באחד ממסלולי הDES/EBS של צ'קפויינט אין אפשרות לפתוח תקלה, ובשמם רק CCSE ומעלה יכול לפתוח תקלה. יש הרבה דרגים של תמיכה במוצרים של צ'קפויינט, ורוב הלקוחות לא עובדים ישירות מולכם אלא דרך חברות ביניים, וכן אני מכיר את איכות התמיכה של צ'קפויינט מאוד מקרוב, יש תותחים, ויש אנשים שלא הייתי מחזיק במכולת, כבר ראיתי "תומכים" שבמצבים כמו SPLAT טוחן מעבד(99%) גם כאשר אין שום תעבורה במקום לעשות את הבדיקות הבסיסיות ביותר(כמו איזה debug level מופעל באותו הרגע) שולחים לקוחות להתקין פאצ'ים(בהצלחה להתקין פאצ' עם 99% תפוסת מעבד).

ובפעם האחרונה שהתקשרתי ל036115100 ענה לי אחלה הודי.

  • תגובות 66
  • צפיות 38.8k
  • נוצר
  • תגובה אחרונה

משתתפים בולטים בדיון

פורסם

חחחחחח הרגתם אותי עם ההודים[br]פורסם בתאריך: 30.09.2010 בשעה 01:32:10


ודובי מאיפה כל הידע הזה אדוניי ישמור
פורסם

דובי זובי צודק לגמרי פה.

כדי לפתוח תקלה חברה שבה אני עובד (250 עובדים בישראל וכ100 בסניפים בחו"ל) חייבים לפנות דרך מטווח צד שלישי בצורה של חברת אינטגרציה (לא אזכיר פה שמות) רק כדי לפתור בעיה של NGX R70 שלא מבצע NAT נכון לתעבורת SIP מספק מסויים שאנחנו עבדים איתו.

ובכל המצב הזה אני צריך להסביר לאותו "מוסמך" מחברת האינטגרציה (שהוא מומחה אולי באבטחה, אבל אין לו מושג ב VoIP) איך עובד פרוטוקול SIP ברמה שלpacket sniffer רק כדי שהוא יוכל להעביר את זה הלאה לצ'קפוייט.

דרך אגב מוצרים נוראיים מבחינת SIP awareness יש לצ'קפויינט, במיוחד כל סדרת ה Safe@Office.

לfighter הנכבד, אין פה שום ידע מטורף אם אתה עובד בתחום ויש לך ראש על כתפיים. רק חבל שרוב האוכלוסיה פה מורכב עוד מילדים שעדיין לא סיימו להבין מה הם רוצים בחיים שלהם. אולי לפחות הפורום החדש (IT) יפתח פה הזמנות לקהל יותר בוגר.

פורסם

חחחחחח הרגתם אותי עם ההודים[br]פורסם בתאריך: 30.09.2010 בשעה 01:32:10


ודובי מאיפה כל הידע הזה אדוניי ישמור

אני עובד בחברה שמספקת פתורנות תקשורת א"מ ושו"ב תשתיתי, שבין השאר היא מספקת תמיכה למוצרי צ'קפויינט דרך מסלול הCollaborative Enterprise Support - קרי תמיכה המסופקת ע"י חברות צד שלישי וprofessional services בשם צ'קפויינט(צ'קפויינט שוכרת את שרותי החברה בשביל פרוייקטים המערבים PS כמו POCים גדולים, או אינטגרציות צד ראשון).

דובי זובי צודק לגמרי פה.

כדי לפתוח תקלה חברה שבה אני עובד (250 עובדים בישראל וכ100 בסניפים בחו"ל) חייבים לפנות דרך מטווח צד שלישי בצורה של חברת אינטגרציה (לא אזכיר פה שמות) רק כדי לפתור בעיה של NGX R70 שלא מבצע NAT נכון לתעבורת SIP מספק מסויים שאנחנו עבדים איתו.

ובכל המצב הזה אני צריך להסביר לאותו "מוסמך" מחברת האינטגרציה (שהוא מומחה אולי באבטחה, אבל אין לו מושג ב VoIP) איך עובד פרוטוקול SIP ברמה שלpacket sniffer רק כדי שהוא יוכל להעביר את זה הלאה לצ'קפוייט.

דרך אגב מוצרים נוראיים מבחינת SIP awareness יש לצ'קפויינט, במיוחד כל סדרת ה Safe@Office.

לfighter הנכבד, אין פה שום ידע מטורף אם אתה עובד בתחום ויש לך ראש על כתפיים. רק חבל שרוב האוכלוסיה פה מורכב עוד מילדים שעדיין לא סיימו להבין מה הם רוצים בחיים שלהם. אולי לפחות הפורום החדש (IT) יפתח פה הזמנות לקהל יותר בוגר.

לצ'קפויינט אין שום מוצר נורמאלי מעל לשכבת הsession אתה רוצה אחלה מוצרים לשכבות 5-7(בעיקר 7) תקנה PaloAlto.

ד"א אתה יכול לרכוש תמיכה ישירה מcheckpoint, אפילו 24/7 אבל א) זה עולה הון, ב) ברוב המקרים הם בעצמם שולחים אותך לחברות אחרות, וג) גם כאשר הם מוכנים לקבל אותך בתור לקוח צד א, אם יש תקלה שדורשת PFE הם ישלחו לך מישהו אחר.

אני לא יודע למי שלחו אותכם אבל אם השם מ.א אומר לך משהו, אני יודע על מי אתה מדבר, ולא הוא לא מבין הרבה והוא כבר לא עובד אצלנו.

פורסם

מה שם החברה הזאת?

multicore- אני חושב שפתיחת פורום IT זה צעד מאוד חשוב וקשה לי להבין למה לא עשו את זה עוד לפני שנים

פורסם

מה שם החברה הזאת?

multicore- אני חושב שפתיחת פורום IT זה צעד מאוד חשוב וקשה לי להבין למה לא עשו את זה עוד לפני שנים

מה זה משנה, בשונה מאנשים אחרים אני לא חושב שלחשוף בפומבי איפה אתה עובד זה רעיון חכם, זה לא משקף את האינטרסים הטובים ביותר שלך או שלה החברה שאתה עובד בה. אצלנו בחברה עובד מקבל עד 5000 שקל על כל עובד שהוא מביא(מתחיל בפחות, מהשלישי ומעלה זה 5), אם לפעול לפי השיקולים של אלכס הייתי כבר צריך לפתוח פוסט בכל פורום אפשרי בארץ, אבל למה זה בדיוק יתרום? יש חברות השמה, שהן יעשו את זה, אני מעדיף להביא אנשים שאני יודע שהם מתאימים 100% ולא להמליץ על אנשים שרמת ההכרות שלי איתם שווה לרמת ההכרות שלי עם נהג האוטובוס הפטפטן של קו 641 מלפני 8 שנים.

צ'קפויינט מפעילה מרכז תמיכה דיי גדול, אבל לא משנה מה זה עדיין מרכז תמיכה, ושוב אלכס חושב "שאם אתה לא תותח אתה עף" זה אולי "נכון" אבל לא זה לא מיקרופוסט או IBM שמפטרות כ10% מהעובדים הכי פחות "איכותיים" שלהם כל שנה, שכמעט כל חברת תוכנה אחרת בארץ מלבד חברות הקצפת קופצות עליהם לתפקידים בכירים. בסופו של דבר כמו בכל משרה של תמיכה טכנית יש לך יעדים לעמוד בהם, ולא זה לא גורם לך להיות "תותח" בשום דבר חוץ מאפיין תקלות ואסקלציה מתאימה(AKA כמה תקלות ביום אתה פותר בסופו של דבר, ועד כמה אתה אדיב ללקוח), או הוצאת פתרון מהVKB או אם אתה בדרגים מספיק גבוהים הרצת debug בסיסי ועבודה מול אגף QA/פיתוח שהם גם חלק ממערך התמיכה.

ושוב זה לא ספציפי לגבי צ'קפויינט זה נכון לגבי כל חברה שמפתחת מוצר כלשהו ומספקת תמיכה, סימנטק, מקאפי, נורטל, פורטינט, אימפרבה וכל חברה אחרת בעולם עובדת באותה צורה.

עוד משהו שאני יגיד לך אם אתה רוצה לרכוש ידע אמיתי, לECI ובזק יש תוכניות דומות לתמיכה שלהם, ECI הינו יצרן התמסורת הגדול ביותר בעולם(יש דרישה לנסיון קדם, אבל זה מרכז התמיכה והNOC הכי מעורכים בEMEA, חברות ענק מגייסות אנשים ישירות משם, יש להם אפילו תוכניות של מעבר מהתמיכה למשרות מיקור חוץ בכירות אצל הלקוחות שלהם), ובזק במרכז הבקרה והתמיכה לתמסורות ולקוחות עסקיים ממבחינה הידע שנרכש שמה אין שני לו לפחות בתחום התקשורת פרופר בארץ.

פורסם
  • מחבר

ביקשתי לא לסטות מהדיון וכל הנ"ל לא רלוונטי. צביקה, שלחתי לך ה"פ עם ביאור. כאמור אין לי בעייה לדון איתך, אבל לא כאן. כנ"ל יבגני.

בכוונה נתתי שתי דרכים לשלוח קו"ח וכבר הסברתי מי צריך לשלוח לי ה"פ במקום לפנות ל JOBS אותי מעניינים רק חברים שאני מכיר.

השאר יעברו למיון קו"ח ע"י הבנות הנחמדות בכח אדם (מי ששלח קו"ח ל-JOBS).

פורסם

במידה וזה עדיין רלוונטי,

איזה מבחנים צריך לעבור אצלכם?

פורסם

לא וחוץ מזה אין כניסה לחתולים לבניין.

קיפוח!

נתראה בבית דין לעבודה.

פורסם
  • מחבר

במידה וזה עדיין רלוונטי,

איזה מבחנים צריך לעבור אצלכם?

עיוני

מעשי

כמה ראיונות

פורסם

המעשי, עיוני, והראיונות - כל זה ביום אחד או שזה מתפרס על כמה ימים?

פורסם
  • מחבר

יום אחד.

פורסם

שלחתי קורות חיים.

אין לי שום ידע בתחום, וידע כללי מאד בתחום המחשבים, אשמח מאד אם תוכל לייעץ לי מה כדאי ללמוד לפני ראיון העבודה, והמבחנים.

פורסם

אמנם לא עברתי, אבל זה המקום להגיד תודה לאלכס.

אז תודה, גבר. יישר כח.

:xyxthumbs:

פורסם

רגע, היו כבר מיונים?

ארכיון

דיון זה הועבר לארכיון ולא ניתן להוסיף בו תגובות חדשות.

דיונים חדשים