עבור לתוכן

אורנג' עושים פה לדעתי טריק מסריח ביותר!

Featured Replies

פורסם

שלום וברכה,

כבר כמה חודשים שאני לא מבין למה חשבונות אורנג' באים אליי כה מנופחים, אני לא כזה מדבר הרבה בפלאפון שזה יכול להגיע לסכומים כאלה.

הורדתי את החשבונית האחרונה וגיליתי להפתעתי שאני מנוי לכל מיני שירותי מידע ותוכן שלא בהסכמתי.

פיתאום חיוב של סביב ה-150 ש"ח קפץ לי לסביב ה-350 ש"ח ועוד עשיתי מנוי חיילים...

150 זה בסדר.

אבל איך הגיע לסכומים של 350 פלוס מינוס אינני יודע.

למישהו עוד קרה זאת?

יש פה אולי מ-HWzone נציג של אורנג' שיכול לעזור לי?

פורסם

פנה לאורנג' דרך האתר שלהם ותגיע ישירות למנהל בקשרי לקוחות, סביר להניח שתקבל זיכוי חלקי בלבד (בתירוץ של "היית צריך לבדוק את החשבוניות שלך").

פורסם

על כל שורתי המידע האלו שאתה מנוי אתה חתמה בחוזה וכחלק מהעסקה קיבלתי חודש ראשון חינם של כל מני שירותים שאחרי חודש או במקום הייתה אמור לבטל.

אחרי חודש וקצת גם אני גיליתי חשבון מנפוח הסתכלתי ולאחר בירורים עם אורג זיכיתי בחלק מהסכום חזרה..

עדיף תתקשר אליהם דבר עם הנציגים שלהם הם יתנו לך שרות מצוין :)

פורסם
  • מחבר

על כל שורתי המידע האלו שאתה מנוי אתה חתמה בחוזה וכחלק מהעסקה קיבלתי חודש ראשון חינם של כל מני שירותים שאחרי חודש או במקום הייתה אמור לבטל.

אחרי חודש וקצת גם אני גיליתי חשבון מנפוח הסתכלתי ולאחר בירורים עם אורג זיכיתי בחלק מהסכום חזרה..

עדיף תתקשר אליהם דבר עם הנציגים שלהם הם יתנו לך שרות מצוין :)

אני זוכר שהיה משהו עם GPS של אורנג' ועוד כמה דברים, אבל אמרתי להם לבטל את זה.

הם אמרו לי שהם יבטלו את זה, יכול להיות שהם לא ביטלו?

לא סובל חברות סלולר. כישלון.

פורסם

למען האמת, הן די WIN בכל הנוגע לעשיית רווחים.

פורסם

לי זה קורה הרבה עם סלקום,אם זה מנחם אותך

פורסם

מקווה שלמדת לקח, תבדוק את החשבונית פעם בחודש, זה רק 5 דק' מהחיים.

אני מאמין שתקבל זיכוי.

פורסם
  • מחבר

ומה הסיכוי שאני אקבל סיכוי?

הם יכולים להגיד לי אלף ואחת תירוצים כדי שאני לא אקבל.

פורסם

אתה תקבל. זה טריק ידוע שלהם שהם עושים את זה תמיד פשוט אף אחד עדין לא התארגן כדי לתת להם תביעה יצוגית פעם אחת כמו שצריך...

פורסם
  • מחבר

במירס עושים לאבא שלי את המוות, לפעמים הוא רואה חשבונות הזויים, למרות שיש לו 400 דקות חינם.

ומשל הוא רצה לבקש את החוזה אז ממציאים לו כל מיני תירוצים כדי לעקב את העניין.

פורסם

מתי יעשו פה חוק שאומר שאם אתה מקבל משהו לחודש מתנה, המשך השירות חייב בהסכמה בכתב או לפחות בשיחת טלפון. לא ייתכן שכל דבר שדוחפים לך "חינם" יגרור אחריו מסכת התעללות קשה בדרך לניתוק ולביקושי זיכויים.

פורסם

חלק מהמתנות חינם הללו מופיעות בחוזה אך הבעיה היא שאנשים לא טורחים לקרוא את החוזה (ראוי לציין שבחלק גדול מהמקרים הנציגים בנקודות שירות מבקשים חתימה אלקטרונית ומבטיחים שהחוזה יישלח הביתה או במייל - יש לסרב לכך בתוקף ולדרוש לקרוא ולחתום על חוזה נייר בלבד או לבצע עסקה טלפונית מוקלטת).

אני אישית ממליץ לפותח הדיון לפנות לאורנג' דרך האתר. אם הוא לא מקבל זיכוי מלא (ובמידה ומדובר במאות שקלים על פני יותר מכמה חודשים בודדים, הוא כנראה שלא יקבל זיכוי כזה), ראוי שיתבע את אורנג' בבית המשפט לתביעות הקטנות, מדובר בהשקעה קטנה מאוד יחסית לתמורה הגבוהה (זיכוי מלא + פיצוי על עוגמת נפש).

ראוי לציין שאיני עורך דין ואיני מתיימר לתת עצות משפטיות.

פורסם

הייתה על זה כתבה די גדולה בחדשות לא מזמן.

פורסם
  • מחבר

עידכון: דיברתי עם אורנג', מתוך בערך 600 ש"ח שהם היו צריכים להחזיר לי על חבילות התוכן הם נתנו לי רק 300 ש"ח.

אני לא אתבע אותם כי אין לי זמן לזה, אבל מבחינתי אחרי שאני גומר איתם את החוזה אני עוזב אותם, כי הם איבדו אותי בתור לקוח.

ציפיתי לפחות ל-400 ש"ח.

פורסם

תמיד - תמיד - לבדוק את החשבונות האלו ב7 עיניים. הצלחתי לחסוך משפחה בערך אלף שקלים בחודש בזכות זה(סלקום שמו אותנו בחבילות PRE PAID חסרות כל פופרוציה - לי למשל שאני מדבר בערך 300 דקות בחודש שמו בחבילת PRE PAID של 1,100 דקות... טירוף) - היו מגיעים אלינו חשבונות חודשיים של 2,500 ש"ח כל חודש(כל המשפחה) ועכשיו זה בסביבות ה1,200-1,500.

ביקשתי מהם לשלוח לי את החשבונות במייל מעכשיו, ועכשיו ה-כ-ל מתועד אצלי ואני יודע על כל פיפס. חשוב מאוד.

ארכיון

דיון זה הועבר לארכיון ולא ניתן להוסיף בו תגובות חדשות.

דיונים חדשים