התקלקל לוח אם GA-P35-DS3L הוחלף ב - GA-E7AUM-DS2H האם החדש יותר טוב? - מעבדים, לוחות-אם וזכרונות - HWzone פורומים
עבור לתוכן
  • צור חשבון

התקלקל לוח אם GA-P35-DS3L הוחלף ב - GA-E7AUM-DS2H האם החדש יותר טוב?


GoldenACE

Recommended Posts

שלום לכולם.

לפני כחודש ימים המחשב של אחד מחברי התחיל להראות סימני גסיסה מתקדמים (יש לציין שהמחשב נקנה לפני קצת פחות מ - 3 שנים ברשת אייבורי) עם הדלקת המחשב הוא מייד נכבה, כיוון שלחבר היה עדיין ביטוח הוא שלח את המחשב לתיקון באייבורי, במעבדה החליטו שהבעיה היא הלוח אם GA-P35-DS3L והחליפו ב"חדש" GA-E7AUM-DS2H, יש לציין שאת ההחלפה הם ביצעו על דעת עצמם ולא ממש שאלו את הלקוח האם זה מספק את צרכיו או לא, במעמד הקבלה של המחשב הם פשוט אמרו לו בתור עובדה שזה מה שהם שמו.

ולכן נוסיף לשאלה הראשית עוד שאלה, האם החבר צריך להתלונן או שהלוח אם החדש מחודש שקיבל עדיף על הטירחה?

*. דרך אגב הלוח אם מחודש הם אמרו לו במעמד הקבלה, והם לא נתנו לו ביטוח מחדש על החלק (כל העסק מריח לא טוב!!!).

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

אם הלוח מתאים למעבד שיש בידי חבר שלך ומכיל את כל החיבורים שהוא צריך אז אין פה ממש שאלה של לוח פחות טוב או יותר טוב. כל עוד הלוח עונה על הצרכים של המשתמש הוא בסדר.

אם משווים כדי לבדוק האם התקבל לוח שווה ערך ללוח התקול, אז הלוח החדש אפילו עשיר קצת יותר בתכונות מהלוח הקודם, לדוגמה, מכיל עוד חיבור SATA אחד, חיבור eSATA, אולי, כתלות במהדורת הלוח התקול, תמיכה בעד 16GB במקום 8GB (לא שזה משנה מבחינה מעשית), גרפי מובנה שזה נחמד למקרה שמתקלקל כרטיס המסך הייעודי, אז מהבחינה הזאת הפתרון שסופק על ידי החנות עומד בהחלט בהגדרה שווה ערך, אלא אם כן חסר בו חיבור מסוים או שהוא לא עונה על דרישות המשתמש בכל דרך אחרת.

רק תבדוק בעזרת CPU-Z שזה באמת הלוח שמותקן במערכת.

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

לא אמורה להיות בעיה עם מוצרים מחודשים בהשוואה לחדשים (וגם לא תמיד מדובר במוצר שהיה תקול ותוקן), אך עד כמה שידוע לי, ברגע שהוחלף רכיב מגיעה עליו תקופת אחריות חדשה מלאה. כלומר, אם הוחלף לוח במסגרת האחריות יש לקבל על הלוח החדש אחריות מלאה והאחריות עליו לא מסתיימת ברגע שפגה תקופת האחריות על הלוח שהוחלף.

כל זה נכון אלא אם כן החנות רוצה להציב תנאים אחרים ואז הייתה צריכה להודיע ללקוח על ההחלפה לרכיב מחודש (אולי הם חידשו אותו בעצמם ולכן לא מציעים אחריות, מוצר שחודש על ידי היצרן לרוב מכוסה בתקופת אחריות מלאה) ועל כך שלא יקבל תקופת אחריות נוספת, ולקבל את אישורו לכך.

מכיוון שמדובר בבעיה צרכנית, אולי יש מקום לפתוח דיון בנושא בפורום כללי שהוא המקום המתאים יותר לסוגיות מסוג זה.

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

ברגע שהוחלף רכיב מגיעה עליו תקופת אחריות חדשה מלאה. כלומר, אם הוחלף לוח במסגרת האחריות יש לקבל על הלוח החדש אחריות מלאה והאחריות עליו לא מסתיימת ברגע שפגה תקופת האחריות על הלוח שהוחלף.

אתה סגור על זה?כי לי זה נשמע ממש לא הגיוני.

אני יודע,שאם מוצר הוא באחריות ל-3 שנים,והתקלקל אחרי שנה וחצי,מקבלים מוצר תקין אחר,ונשארת עוד שנה וחצי אחריות.(כלומר,3 שנים מתאריך הרכישה)

אחרת,זה בחיים לא יהיה שווה לשום יצרן לתת אחריות כזו.

לי התקלקל ,והוחלף במסגרת האחריות.(שנה)

אחרי שעברה השנה התקלקל שוב(נו טוב,ספק ג'נרי מעפן),והייתי צריך לשלם כסף על ספק חדש.

כך שאני חושב שאתה טועה.......

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

^^ בדיוק כך זה עובד...

אחרת היית יכול כל שנתיים וחצי להרוס את הלוח להחליף אותו באחריות ולהנות ממוצר לכל החיים ... בואו נייהיה קצת יותר ריאלים מזה וניתן למוצר להזדקן לו בנחת עד שיגיע זמנו

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

אני ממש לא בטוח שאתם צודקים, למעשה אני אפילו מכיר מוצר ספציפי (מסך של DELL) שהחלפתו הובילה להארכת האחריות החל מיום ההחלפה, אך יחד עם זאת אתם גם לא בהכרח טועים. זה אולי משתנה בין יצרנים/יבואנים/סוג מוצרים ואני לא מכיר את השוק מספיק טוב מהבחינה הזאת כדי לקבוע. משום כך, ובנוסף לעובדה שזה לא הפורום המתאים לדון בנושא, המלצתי לפותח הדיון להעביר את הדיון בנושא לפורום כללי שהוא הבמה המתאימה לדיונים בנושאי צרכנות.

אחרת היית יכול כל שנתיים וחצי להרוס את הלוח להחליף אותו באחריות ולהנות ממוצר לכל החיים ...

לא הבנתי בדיוק את הכוונה. מה זה ייתן לך? ואם נניח שאותו רכיב לא מתקלקל לעולם ויכול לעבוד בצורה תקינה עד אין סוף. האם תשאר עם מערכת מחשב אחת "כל החיים" בלי לשדרגה? האם אתה באמת מאמין שאנשים עוברים פלטפורמות ומערכות רק כאשר המערכת שברשותם כבר לא תקינה?

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

אני יודע שכחבר בפורום פה זה נשמע לך דיי תלוש מהמציאות אולי אבל כן אחוז גדול מהמכירות זה שדרוג ומעבר פלטפורמה בגלל תקלה ... וזה מנסיון של כמה שנים במכירת מחשבים בעבר שלי...

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

לזה אני מודע, אבל אולי זה גם נובע גם משילוב של שני גורמים נוספים, החנות שרוצה ל"דחוף" מוצרים והרבה פעמים בורות של הלקוח שאולי יכול לקנות לוח מקביל לשלו גם אם אין אחריות, אבל מעדיף לקנות כבר מערכת חדשה עליה שומע/קורא. בדיוק על משקל עלו שמחליפים מערכות או קונים מראש מערכות לא מאוזנות או מוגזמות לצרכים שלהם בסכומים מיותרים בלי להבין מה הם עושים.

בכל מקרה, ייתכן שאתם צודקים בעניין, יהיה מעניין לברר את זה מול היצרנים.

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

ארכיון

דיון זה הועבר לארכיון ולא ניתן להוסיף בו תגובות חדשות.

×
  • צור חדש...