פורסם 2010 בספטמבר 2115 שנים לבאג יש את השירות הטוב ביותר שנתקלתי בו עד היום. אני אישית משתדל לקנות שם כל מוצר עד הפרש של 10% למעלה במחיר כי אני יודע שאקבל שירות טוב אם תהיה לי בעיה.+1אם הפרש המחירים לא גדול מדי אני אעדיף לקנות בבאג בכל יום.בתקלה שהיתה לי עם השלט של XBOX פשוט באתי הראתי שזה לא עובד, הוציאו לי אחד חדש וסע לשלום... הכל בנימוס ובחיוך...אני לא אומר שבשאר המקומות זה לא ככה אבל בבאג בד"כ אין צורך לדאוג.
פורסם 2010 בספטמבר 2215 שנים מצטרף למחמאות על שירות הלקוחות שלהם.לא כל דבר יקר אצלהם, נכון שבאופן כללי הם יותר יקרים מחנויות אחרות (הם צריכים איכשהו לשלם על שכירות גבוהה פי כמה וכמה משל חנות באיזה אזור תעשיה) אבל גם אפשר למצוא אצלהם מציאות ובנוסף יש להם מבחר של מאות מוצרים שהם מייבאים בעצמם.
פורסם 2010 בספטמבר 2215 שנים http://www.zap.co.il/model.aspx?modelid=749659דוגמא המפריכה את התגובה cowon זה מוצר ייבוא של באג. רוב החנויות רוכשות מבאג ובאג לא מרשים להם לשבור את השוק.
פורסם 2010 בספטמבר 2215 שנים ממש לא בעיה למצוא מוצרים שבהם באג יקרים בהרבה מאוד מהאחריםhttp://www.zap.co.il/model.aspx?modelid=733791
פורסם 2010 בספטמבר 2215 שנים ברוב המקרים יש על הדברים האלה מצבעים לפחות פעם בשנה. חוץ מזה בכל חנות יש מוצרים מסויימים שיקרים יותר
פורסם 2010 בספטמבר 2215 שנים ברוב המקרים יש על הדברים האלה מצבעים לפחות פעם בשנה. חוץ מזה בכל חנות יש מוצרים מסויימים שיקרים יותר כן, אבל אז הם לא יוכלו לטעון שבאג זבל של חנות
פורסם 2010 בספטמבר 2215 שנים נכנס מר ישראל ישראלי ורוצה מקלדת אלחוטית. אז מוכרים לו אותה ב100 שקל יותר מהמחיר המקובל. אכפת לו? הוא בדק קודם? לא. אכפת לו שבקופה אמרו לו שעושים לו 5 שקל הנחה כדי לעגל את המחיר..או שנכנסת החברה\אישה של אותו ישראל ישראלי וקונה לו מתנה ליום הולדת אייפוד או איזשהו נגן יקר אחר. שוב בלי לבדוק את השוק בכלל. כי זה בקניון. כי קל להגיע לשם, וכי גם לה רשמו 11 שקל הנחה בחשבונית. (אפילו אם עשקו אותה ב150~200 שקל יותר ממחיר השוק)וזה לא שני מקרים בודדים ביום.. תחשבו כמה אנשים עוברים בממוצע בכל קניון בארץ, תבינו מאיפה הרווח שלהם והסיבה שהם עדיין קיימים.אני מסכים איתך חלקית.מעבר לעניין הנגישות, ישראלים יודעים טוב מאוד איפה זול, איפה לא, ומתי יש מבצע. אנחנו לא בשווייץ והכסף לא גדל על העצים.כשאני מסתובב בקניון אני כמעט תמיד רואה שאף אחד לא נכנס לבאג, או שיש שם אנשים בודדים שרק מסתכלים ויוצאים אחרי דקה- שתיים.במקום שאני גר בו, הרוב המכריע של האוכלוסייה קונה חומרה ב- KSP, למה? בעיקר בגלל שזול שם. למה עוד? הם נמצאים במיקום אסטרטגי מעולה(שלא דורש להסתובב בקניון עד שמגיעים לחנות הרצויה).
פורסם 2010 בספטמבר 2215 שנים מחזק לגבי השירות שלהם, ג'ויסטיק לוג'יטק צ'ילסטריים שנרכש, נתגלה כתקול אחרי שנה, הגעתי, ניסנו לחבר - לא עבד. קיבלתי חדש בניילונים במקום, בלי שאלות. בהחלט שירות מצויין.(אותו מקרה עם COWON I7)
פורסם 2010 בספטמבר 2215 שנים נכנס מר ישראל ישראלי ורוצה מקלדת אלחוטית. אז מוכרים לו אותה ב100 שקל יותר מהמחיר המקובל. אכפת לו? הוא בדק קודם? לא. אכפת לו שבקופה אמרו לו שעושים לו 5 שקל הנחה כדי לעגל את המחיר..או שנכנסת החברה\אישה של אותו ישראל ישראלי וקונה לו מתנה ליום הולדת אייפוד או איזשהו נגן יקר אחר. שוב בלי לבדוק את השוק בכלל. כי זה בקניון. כי קל להגיע לשם, וכי גם לה רשמו 11 שקל הנחה בחשבונית. (אפילו אם עשקו אותה ב150~200 שקל יותר ממחיר השוק)וזו אשמת... מי בדיוק?אתה לא יכול לצפות מהחנות שתעשה סקר שוק בשביל הלקוחות שלה ותגיד "אל תקנו כאן יש מחיר טוב יותר בחנות אחרת".
פורסם 2010 בספטמבר 2215 שנים אם קהל היעד של באג לא טורח לבדוק מחירי שוק לפני קנייה זה בעיה שלהם בלבד. החנות רק מרוויחה על זה. אגב, על הדרך; העובדים של באג כן עושים סקר שוק למען הלקוחות שלהם - סקר ספקים ויובאנים; שכן אם תיכנס לשם ותשאל למה המחיר של מוצר כזה או אחר אצלהם הרבה יותר גבוהה מייד תקבל הסבר שכל החנויות שמופיעות בזאפ זה ייבוא מקביל, מוצרי רי-פרב, מוצרים מזוייפים, ועוד כל מני בסגנון. היה לי לקוח כזה פעם שבדרכו הביתה מבאג עבר ליד הסניף שלי, נכנס לחנות ושאל לגבי המקור של סט מקלדת ועכבר מיקרוסופט 3000 כמדומני. בזמנו עלה בבאג 90~ שקלים יותר מאצלנו משום מה. הראתי לו את המקלדת והוא סיפר לי שהוא קיבל הסבר בבאג שאנחנו מוכרים מוצרי סוג ג' מסין ושזה ייבוא מקביל, הראתי לו את המדבקות של "Amtel" על הקופסא וביקשתי לראות את האחת שהוא קנה נחשו איזו מדבקה הייתה על המקלדת שלו? מפליא אותי שאנשים יורדים לרמות האלו בשביל למכור למישהו מוצר.
פורסם 2010 בספטמבר 2215 שנים מחזק לגבי השירות שלהם, ג'ויסטיק לוג'יטק צ'ילסטריים שנרכש, נתגלה כתקול אחרי שנה, הגעתי, ניסנו לחבר - לא עבד. קיבלתי חדש בניילונים במקום, בלי שאלות. בהחלט שירות מצויין.(אותו מקרה עם COWON I7) לא קשור לבאג. מדיניות היבואן להחליף במקום לחדש אם אין נזק פיזי.
פורסם 2010 בספטמבר 2215 שנים זה נכון, גם לי היו אוזניות פרימיום של לוג'יטק שהתקלקלו אחרי שנתיים וחצי והיו להם 3 שנים אחריותבאתי לחנות למיר ז"ל בהרצליה והחליפו לי לחדש באריזה.
פורסם 2010 בספטמבר 2215 שנים אם קהל היעד של באג לא טורח לבדוק מחירי שוק לפני קנייה זה בעיה שלהם בלבד. החנות רק מרוויחה על זה. אגב, על הדרך; העובדים של באג כן עושים סקר שוק למען הלקוחות שלהם - סקר ספקים ויובאנים; שכן אם תיכנס לשם ותשאל למה המחיר של מוצר כזה או אחר אצלהם הרבה יותר גבוהה מייד תקבל הסבר שכל החנויות שמופיעות בזאפ זה ייבוא מקביל, מוצרי רי-פרב, מוצרים מזוייפים, ועוד כל מני בסגנון. היה לי לקוח כזה פעם שבדרכו הביתה מבאג עבר ליד הסניף שלי, נכנס לחנות ושאל לגבי המקור של סט מקלדת ועכבר מיקרוסופט 3000 כמדומני. בזמנו עלה בבאג 90~ שקלים יותר מאצלנו משום מה. הראתי לו את המקלדת והוא סיפר לי שהוא קיבל הסבר בבאג שאנחנו מוכרים מוצרי סוג ג' מסין ושזה ייבוא מקביל, הראתי לו את המדבקות של "Amtel" על הקופסא וביקשתי לראות את האחת שהוא קנה נחשו איזו מדבקה הייתה על המקלדת שלו? מפליא אותי שאנשים יורדים לרמות האלו בשביל למכור למישהו מוצר. הרבה מוצרים של KSP הם כן ייבוא מקביל, ותתפלא בKSP יותר קשה לממש אחריות. באג ואופיס דיפו, מתבססים על דבר אחד את העובדים שלהם לא מעניין RMA מעניין אותם שרות, KSP שכל סניף שלה הוא "עסק" בפני עצמו יפסיד כסף על RMA. מחזור המכירות של באג הוא עצום, כנ"ל באופיס דיפו, לא כל המוצרים שלהם יקרים בהרבה, מחשבים ניידים ומחשבי מותג מתומחרים בצורה מאוד תחרתותית יחסית לעבודה שהשרות שלהם מבאג עדיף מרוב החנויות(שרות בבית הלקוח למחשבי HP, ואחריות מקיפה כולל על נזק פיזי למחשבי טושיבה). מבדיקה על ציוד הקיפי, סט של לוג'יטק שמתומחר בבאג ב199 מתומחר בזאפ בין 160-250 שקל. MX3200 שהמחיר הזול ביותר בישראל באייבורי הוא 445 מתומחר ב499. ושוב באג יושבים במרכזים מסחריים גדולים, ויש להם יותר סניפים מלדעתי כל רשתות המחשבים האחריות בארץ ביחד(50-60 סניפים אאלט) ובנוסף לזה רבים מהם פתוחים בשבת. אז כן חסכון של 50 שקל על סט מקלדת יכול להיות כדאי למישהו, אבל הרבה מאוד אנשים מעדיפים מיקום נוח ומימוש אחריות, והכי חשוב החזרת מוצרים ופתקי החלפה במקרה וקונים מתנה(תנסה לקנות למישהו משהו בKSP ולהחליף אותו, good luck) מאשר 10-15% "הנחה" במקום אחר. ההנחות תמיד באות על חשבון של דברים אחרים, מיקום הסניף, שעות פתיחה, פריסת סניפים ארצית - כל זה עולה לבאג בסופו של דבר הרבה כסף, הרי ברור לכולם שחנות באזריאלי יקרה יותר מחנות בחור..
פורסם 2010 בספטמבר 2215 שנים קיימת נקודה שמעבר לה ללקוח שווה לשלם יותר כדי לקבל שירות טובלקוחות יעדיפו מצלמה מיבוא מקביל במחיר של 850 על פני יבואן רשמי ב-1250אבל אם המוצר יקר ומחירו מעל 1000 ש"ח שווה לחשוב פעם נוספת.לא מאמין שלא ניתן לממש אחריות בKSP, אולי קשה יותר בתחומים אפורים וכבר ראינו חנויות מכובדות שעשו צרות ללקוחות שלהם.פעם רציתי לקנות מסך LCD אבל פחדתי מפיקסלים שרופים אז שאלתי את ליאון מלוג'יק פיסי לאיזה חברות יש מדיניות טובה יותר בנושא והוא אמר זה וזה קשים אבל לחברות X ו-Y אפשר להחזיר בלי שום בעיה ולהחליף בחדש.כדאי לשאול לפני ולהתחשב בהמלצות.
ארכיון
דיון זה הועבר לארכיון ולא ניתן להוסיף בו תגובות חדשות.