פורסם 2010 בספטמבר 615 שנים http://www.ynet.co.il/articles/0,7340,L-3949805,00.htmlמסתבר שלמרות שבדרך כלל יש בעיה להחזיר ניידים שהופעלו (בגלל מערכת ההפעלה וכו') השופטת פסקה שמגיע לו להחזיר בגלל שלא הסבירו לו שאי אפשר להחזיר.
פורסם 2010 בספטמבר 615 שנים על פי חוק (חדש יחסית, בן כשנה אני חושב), בכל חנות חייבת להיות מוצגת בסמוך לקופהבצורה ברורה ומובנת "מדיניות ההחזרה" של החנות.מאחר ובחנות הזאת לא היה מוצג שלט שכזה, אז ההנחה היא (לפי החוק החדש הזה) שניתןלהחזיר פחות או יותר הכל ולקבל כסף מזומן חזרה, ולכן הפסק דין הזה.אומנם זה פסק דין נכון וצודק (פחות או יותר), אבל מעטים מאוד המקומות בימינו שלא מציגיםכזה שלט ליד הקופה (במיוחד בחנויות שאשכרה נסכים לקנות בהם בכל מקרה) ולכן אין לפסקהדין הזה השפעה כמעט מבחינת רוב האנשים (ובעיקר באי הפורום, ששוב, לא יקנו בחנות לא-מקצועית בכל מקרה)
פורסם 2010 בספטמבר 615 שנים אכן מקרה פרטי שלא בטוח שיהיה תקף למרבית החנויות.בכל מקרה, התעניינתי איזה מחשב "ASUS" הוא קנה והנייד היחיד שמתאים לקנייה בחנות במחיר שהוצג הוא זה:http://www.spacenet.co.il/pl_product~1201HA~2~19.htm
פורסם 2010 בספטמבר 615 שנים אם הוא יבקש נייד קטן וקל עם מסך בערך בגודל הזה ואכן אמר שהמחשב מיועד לעבודה משרדית - המפרט מעל ומעבר לדעתי
פורסם 2010 בספטמבר 615 שנים מחבר רק לידיעתכם: הפתק הזה שמתנוסס ליד הקופה מכסה אך ורק מקרים שאינם מכוסים בחוק הגנת הצרכן. במקרה הזה באמת היה צריך להיות מודעה כזאת, אבל למשל אם המוצר פגום ,אז היצרן חייב לזכות אתכם והמודעה הזאת לא קשורה בכלל.
ארכיון
דיון זה הועבר לארכיון ולא ניתן להוסיף בו תגובות חדשות.