stone cold פורסם 2011 ביוני 11 Share פורסם 2011 ביוני 11 אני חייב לציין שזהו זה , לא יהיה המשך לעולם לסידרה הזו, לא היה ולא יהיה מישחק כמו שהיה לפניי 13 שנה . נקודה, המישחק החדש הוא סתמי ביותר.אל תגיד לעולם לא יש הפתעות לטובה ולרע שקורים למרות שאנשים אמרו שזה לעולם לא יקרה זה שהמשחק בכלל יצא זה עוד דבר שאנשים אמרו שכבר לא יקרה בעניין המשחק המקורי -אני לא חושב שהוא היה כזה טוב -אני כן חושב שהוא תרם המון לתעשיה מבחינת הכנסת אווירה למשחקי FPS אבל יש משחקים יותר חשובים לדוגמה הטירה הנצית 3D ודום 1 שאפכו את הFPS לנפוצים או קוויק 1 שהראה איך לעשות FPS מפוליגנים או HL1 וגולדנאי הראשון שהראו איך לעשות FPS עם קצת חשיבה ולא סתם להרוג את כל האויבים פשוט לאורך השנים לדוק לא יצא המשך והיה אליו הרבה דיבורים למעשה מאז הPS1 וN64 לא חושב שיצאו לו המשכים אמיתים -אני לא מחשיב את המשחק צד שיצא עם אני לא טועה ב2004 קישור לתוכן שתף באתרים אחרים More sharing options...
HuGeMouTh פורסם 2011 ביוני 11 מחבר Share פורסם 2011 ביוני 11 ל DN3D הייתה חשיבות אחת בלבד, להראות שמה שניראה הכי טוב או דורש ממך לחשוב זה לא תמיד הדבר הכי טוב. הוא סלל את הדרך ל Painkiller ו Serious Sam ועוד הרבה משחקים אחרים שפשוט נתנו למוח חופשה קצרה להרגע ובאותו זמן גרמו הנאה רבה.החשיבות שלו הייתה בעובדה שהוא היה כל כך לא רציני וכל כך משעשע בזמן ש ID (עם Doom ו WOLF3D) ו RAVEN (עם HEXEN ו HERETIC) יצרו משחקים שהיו מאוד דומים ל DN3D אבל הרגישו אפלים, רציניים וכבדים (למרות שגם מאוד טובים, רוב האנשים ישבו היום מול דום וממש לא יפריע להם הגרפיקה הישנה, זה משחק מדהים). קישור לתוכן שתף באתרים אחרים More sharing options...
B.D.B פורסם 2011 ביוני 11 Share פורסם 2011 ביוני 11 בגדול, הבדיחות והירידות על יריבים משעשעות, סטייל משאיות עוצרת לידך, duke we have a power amror for you, כשדלת המטען נפתחת רואים את השריון של מסטר ציף (מ-HALO) ודיוק עונה "power armor is for pussies", או כשדיוק מוצא גופה ואומר "that's one dead space marine", הבעיה שבין הבדיחות המשעשעות יש קטעי FPS ג'נרים להחריד. סאונד מרדים, מגבלה מפגרת של 2 נשקים, שליטה נוראית בקטעי נהיגה. בקיצור, חסר מעוף. קישור לתוכן שתף באתרים אחרים More sharing options...
simonsix פורסם 2011 ביוני 11 Share פורסם 2011 ביוני 11 ובקיצור, עדיף היה שיוציאו לאור קומיקס במקום משחקהחלק שאמור להיות מהנה במשחק (יריות) מעלה בי בעיקר פיהוק. קישור לתוכן שתף באתרים אחרים More sharing options...
rikus פורסם 2011 ביוני 11 Share פורסם 2011 ביוני 11 לי נשמע שווה לבדוק אחרי 16 שנות פיתוח..(בערך) קישור לתוכן שתף באתרים אחרים More sharing options...
DOGMA פורסם 2011 ביוני 12 Share פורסם 2011 ביוני 12 ל DN3D הייתה חשיבות אחת בלבד, להראות שמה שניראה הכי טוב או דורש ממך לחשוב זה לא תמיד הדבר הכי טוב. הוא סלל את הדרך ל Painkiller ו Serious Sam ועוד הרבה משחקים אחרים שפשוט נתנו למוח חופשה קצרה להרגע ובאותו זמן גרמו הנאה רבה.החשיבות שלו הייתה בעובדה שהוא היה כל כך לא רציני וכל כך משעשע בזמן ש ID (עם Doom ו WOLF3D) ו RAVEN (עם HEXEN ו HERETIC) יצרו משחקים שהיו מאוד דומים ל DN3D אבל הרגישו אפלים, רציניים וכבדים (למרות שגם מאוד טובים, רוב האנשים ישבו היום מול דום וממש לא יפריע להם הגרפיקה הישנה, זה משחק מדהים).זה פשוט כלכך לא נכון, DN3D כאשר הוא יצא היה אחד הכותרים שנראו הכי טוב בשוק ה-FPS בזמנו למרות שהוא היה בערך אחד מכותרי הRaycasting האחרונים שייצאו, Quake שייצא חצי שנה אחרי Duke פשוט נראה זוועה, גם בגלל המעבר ל-3D אמיתי, וגם בגלל העיצוב הגראפי הדיי מעפן של המשחק.המשחק ממש לא סלל את הדרך לPainkiller הוא פשוט יצא בתוקפה שמשחקי מחשב לא "ניסו" להיות ריאליסטים, והוא ממש אבל ממש לא ניסה לתת למוח לנוח כמות החידות שהייתה בו, וכמות האינטרקציה שהייתה עם הסביבה הייתה הרבה מעבר למה שהיה במשחקים של אותה תקופה, ואפילו בחלק מהמשחקים היום אם כבר DN3D סלל את הדרך למשחקים כמו Half Life וFPSים אחרים שמיועדים לאנשים עם IQ יותר גבוה משימפנזה. קישור לתוכן שתף באתרים אחרים More sharing options...
Salwaby פורסם 2011 ביוני 12 Share פורסם 2011 ביוני 12 טוב סיימתי את המשחק ולצערי אני חייב לומר שזה אחד ממשחקי היריות, וממשחקים בכלל, הכי גרועים ששיחקתי הרבה זמןולא סתם אני אומר לצערי, אני גדלתי על DN3D ואהבתי אותו בצורות מטורפות (שיחקתי בו שוב לא מזמן, סתם לנוסטלגיה)המשחק מתחיל גרוע, ולא משתפר, היריות משעממות, הגרפיקה סבירה (למרות שהיא ממש לא מפריעה לי), המשחק לינארי בצורות מטורפות, כל הקטע של 2 נשקים דבילי לגמרי במיוחד למשחק דיוק נוקם, שיטת החיים במשחק (חיים מתחדשים), ועודאינספור בעיות (רמת קושי לא עקבית, נשקים מעפנים, קטעים מטומטים שאין להם מקום בדיוק נוקם ועוד ועוד......)כשהדבר היחידי שטוב במשחק זה שהם עשו אותו די מצחיק, ודי דבילי ברוח דיוק נוקם הישן, אבל זהו.לדעתי הם הרסו פה משחק שהיה לו פוטנציאל מטורף, ולא מגיע להם שייקנו את המשחק הזה, לכן אני מזהירכל מי שמתלבט לקנות/לא לקנות - בוודאות לא לקנות. הייתי נותן למשחק הזה 3/10 בגלל שאני נחמד.נ.ב : מעריץ מטורף של דיוק-נוקם קישור לתוכן שתף באתרים אחרים More sharing options...
simonsix פורסם 2011 ביוני 12 Share פורסם 2011 ביוני 12 קלעת בול לביקורת של יורוגיימר.Eurogamer Jun 12, 2011 30 In the end, you feel every year of Duke Nukem Forever's ridiculous, fractured development seeping out of each unsatisfying frame. קישור לתוכן שתף באתרים אחרים More sharing options...
rikus פורסם 2011 ביוני 12 Share פורסם 2011 ביוני 12 אני די בטוח שהציון הזה הוא בגלל החוויות שהיו לכולם מהראשון, אם זה היה משחק שעומד בפני עצמו לא היו נותנים לו כל כך נמוך. קישור לתוכן שתף באתרים אחרים More sharing options...
Salwaby פורסם 2011 ביוני 12 Share פורסם 2011 ביוני 12 אני די בטוח שהציון הזה הוא בגלל החוויות שהיו לכולם מהראשון, אם זה היה משחק שעומד בפני עצמו לא היו נותנים לו כל כך נמוך.יכול להיות שהיו נותנים לו 5/10 במקרה שהמבקר היה ממש אדיב באותו רגע. בכל מקרה המשחק לא עומד בפני עצמו ועצם העובדה שהם אכזבו כל כך במיוחד אחרי 12 שנים של פיתוח מרתיחה אותי, ועוד, אם הוא כן היה עומד בפני עצמו ולא היה לו את מותג הדיוק, זה משחק שלא היה מוכר עותק וחצי - ההפך, רק בגלל השם שלו המשחק הזה יימכור עותקים לפראיירים (כמוני).. הוא משעמממםם בטירוףףף, הסיבה היחידה שהמשכתי לשחק היא כי קיוויתי, באמת שקיוויתי שפתאום יהיה איזה משהו שייגרום לי להגידאוקיי בסדר המשחק לא טיטאניק 2 קישור לתוכן שתף באתרים אחרים More sharing options...
stone cold פורסם 2011 ביוני 13 Share פורסם 2011 ביוני 13 אבל זה לא באמת 12 שנות פיתוח הם הפסיקו והתחילו מחדש כמה פעמים עם צוותים אחרים -כניראה בגלל הסכם מטומטם שהיה למפיצה עם המפתחת קישור לתוכן שתף באתרים אחרים More sharing options...
XTZ-Mike פורסם 2011 ביוני 13 Share פורסם 2011 ביוני 13 לא בדיוק , היה סיפור שזה שהיה לו את הבעלות על המוצר (לא זוכר את שמו) , שיגע כל הזמן את צוותי הפיתוח , החליף מנועי משחק וגרם לפשיטת רגל.... זה לפחות מה שאני זוכר....אחרי זה היה סיפורים של המכירה של החברה , וכל מיני בלאגנים אחרים עד שזה התגלגל לאן שזה התגלגל היום... קישור לתוכן שתף באתרים אחרים More sharing options...
HuGeMouTh פורסם 2011 ביוני 13 מחבר Share פורסם 2011 ביוני 13 אכן היוצר של DN (ניראה לי שהוא גם אחד מהמקימים של החברה) ניסה ליצור את המשחק המושלם וכל פעם שהוא ראה חברה מוציאה משחק עם גרפיקה יפה יותר או רעיון חדש טוב הוא היה דורש מהמפתחים לשלב את זה ועם הזמן הם הגיעו למצב שגם היה צריך לשדרג מנוע ומשם התחילו עוד ועוד בעיות.בעיה נוספת היא שהוא עשה בערך מה ש ID עושים, מגדילים את גדול הפרוייקט אבל לא את מספר האנשים שעובדים עליו. זו אחד הסיבות ש ID הוציאה רק משחק אחד ב 10 שנים האחרונות וכל האחרים פותחו על ידי RAVEN ושותפות אחרות. אפילו היום הם עובדים בקבוצות קטנות יחסית, RAGE עם משהו כמו 70 עובדים (קבועים) ו Doom עם 60, בהשוואה ל 100+ ואפילו 200+ שיש בחברות אחרות היום. קישור לתוכן שתף באתרים אחרים More sharing options...
simonsix פורסם 2011 ביוני 13 Share פורסם 2011 ביוני 13 "כל הדברים הגדולים לוקחים זמן... הרבה זמן", צוטט באתר המשחק נשיא חברת ההפצה 2K, כריסטופר הרטמן. "אחרי הפוגה מעולם המשחקים דיוק נוק'אם חוזר והוא טוב מתמיד. חזרתו של המלך מהימים הגדולים של משחקי היריות תספק את מעריצינו הסבלניים והנאמנים, כמו גם דור חדש של תותחים לועסי מסטיקים, קצוצי שיער וחובשי משקפי שמש. דיוק נוק'אם לנצח הוא עדות לעידן בו משחקי יריות היו חצופים וכיפים". חצוף קישור לתוכן שתף באתרים אחרים More sharing options...
XTZ-Mike פורסם 2011 ביוני 13 Share פורסם 2011 ביוני 13 דרך אגב, מישהו ציין פה שהיה עדיף אם הם היו מוציאים קומיקס במקום המשחק - אז יש גם קומיקס... עקב חוקי הפורום- אנא אל תשאלו אותי מאיפה אפשר להשיג את הקומיקס קישור לתוכן שתף באתרים אחרים More sharing options...
Recommended Posts
ארכיון
דיון זה הועבר לארכיון ולא ניתן להוסיף בו תגובות חדשות.