עבור לתוכן

TRG מחשבים -שם נוסף לשירות ויחס מחפיר מזעזע ומזוויע

Featured Replies

פורסם

קראתי רק את העמוד הראשון של הדיון אז מצטער אם ההודעה שלי אינה רלוונטית יותר.

במידה ולא שילמת את כל הסכום בבת-אחת ואתה רוצה לדפוק את החנות, כל מה שאתה צריך לעשות זה ללכת לבנק שלך בהקדם האפשרי ולהגיד להם לחסום את התשלומים הבאים. יש לך בעצם אופציה לתת לבנק הוראה שתסתור את החיובים שבדרך, כשההוראה האחרונה היא הקובעת. ככה אתה מחזיק את TRG כבני ערובה שלך עד שתפתור איתם את העניין (החזר/פיצוי/משהו).

במקרה הכי גרוע הולכים לבית דין לתביעות קטנות, שם השופט יהיה לצידך כי TRG עברו בוודאות על שני סעיפים בחוזה (14 ימי עסקים והקטע עם הקורא ביומטרי). אם יש להם מספיק מוח הם יעשו הכל כדי להימנע מתביעה ויבואו על ארבע לנשק לך את הרגליים.

מקווה שעזרתי ובהצלחה :)

  • תגובות 71
  • צפיות 7.8k
  • נוצר
  • תגובה אחרונה
פורסם

^

זה לא קביל משפטית אם הוא יעשה את זה,הוא לא יכול מצד אחד לבקש את החוק שיהיה לצידו שמצד שני הוא רומס אותו.

פורסם
  • מחבר

ביקרתי היום בחנות. כמובן, המחשב רחוק מלחכות לי שם. ביקשתי לבטל. מחר הוא יגיע, הבטיחו, בפעם השביעית אולי. חבל, אוטוטו זה כאן.

אמרתי להם שנואשתי מהשירות שלהם,

ובכנות - אעשה הכל כדי לפרסם ולידע את את הציבור הרחב וציבור הקונים ברשת בחווית הקניה שלי השלילית שלי לדעתי, ובשירות שהיה מתחת לכל ביקורת. (כמובן, בתיאור אוביקטיבי של הדברים, מבלי להוציא לשון הרע)

אחד מהנציגים התחיל לצעוק שאם אפרסם את הדברים האלו - אזי הוא לא יבטל לי את העסקה. סתימת פיות?

בכל אופן, הנציג השני, היה מתון יותר, ורגוע - הרגיע את עמיתו, והבטיח עוד היום לשלוח בקשה לביטול העסקה לחברת האשראי, ובמקביל לפקסס לי את העותק של אותו בקשה לביטול עסקה - שהוא שולח לחברת האשראי.

נקווה שכאן אכן מסתיים הסיפור ולא תיהיה עוד בעיה, עיכובים, חוסר התאמה, או דחיה בביצוע של הביטול.

בנוגע לקבלת המחשב, ואז חסימת התשלומים מחברת האשראי - אני לא מתכוון לעשות את זה. אם אחכה כדי לקבל את המחשב לידי, ואז אבקש לבטל את שאר התשלומים מחברת האשראי, זוהי עברה, אולי אף פלילית, שכן אני מצהיר לחברת האשראי במעמד ביטול התשלומים הבאים, שהמוצר לא סופק לי.

וכך, מצרכן הגון שלא שירתו אותו כראוי - אני הופך לעבריין במודע, ואינני אחד כזה.

פורסם
  • מחבר

סוף טוב הכל טוב, הגיע האישור על ביטול החיוב באשראי.

במקביל כרגע צלצתי לנווטבוק קלאב - דיברתי עם נציג חביב והזמנתי את הווסטרו 3500 350M בצבע זהב. כמו כן, הוא התחייב שהמפרט המצוין באתר מדויק, וציין שזמן האספקה הוא עד 21 ימי אספקה.

סוכם על איסוף עצמי של המוצר ותשלום במזומן במעמד קבלת הנייד - עדיף בהרבה מאשר חיוב ברגע ההזמנה כמובן.

אני רק מקווה שהעובדה שלא בוצע תשלום מראש, לאחריות מופחתת של לגבי זמן האספקה, והמפרט באתר..

פורסם

ראית, זה גם לא עזר לך כשהתשלום כן היה מראש.

פורסם
  • מחבר

כנראה שהנשמה שלי תצא עד שאני יקבל ת'מחשב הזה..

פורסם

סוף טוב הכל טוב, הגיע האישור על ביטול החיוב באשראי.

במקביל כרגע צלצתי לנווטבוק קלאב - דיברתי עם נציג חביב והזמנתי את הווסטרו 3500 350M בצבע זהב. כמו כן, הוא התחייב שהמפרט המצוין באתר מדויק, וציין שזמן האספקה הוא עד 21 ימי אספקה.

סוכם על איסוף עצמי של המוצר ותשלום במזומן במעמד קבלת הנייד - עדיף בהרבה מאשר חיוב ברגע ההזמנה כמובן.

אני רק מקווה שהעובדה שלא בוצע תשלום מראש, לאחריות מופחתת של לגבי זמן האספקה, והמפרט באתר..

שמח לשמע,עשית בשכל שביטלת את העסקה

לא נורא תמתין עוד כמה ימים למחשב אך תדע שאתה רוכש ממקום עם שירות טוב שיהיה לך למי לפנות .

פורסם

אתה רוצה לפרט או שאתה מעדיף להמשיך לזרוק לחלל האוויר הערות כלליות ומעורפלות?

אני לצורך העניין הפעלתי פעם את אחריות יעל על לפטופ DELL שברשותי (ונקנה אגב דרך notebookclub באמת), תוך בערך יום-יומיים היה אצלי בבית טכנאי עם הרדיסק חדש (ואפילו בנפח גדול יותר מהמקורי) ומקלדת חדשה (נפל כפתור). החליף הכל תוך 10 דקות ואפילו ניקה אבק מגוף הקירור של המעבד (למרות שלא כלכך היה).

מבחינתי זה שירות בהחלט משביע רצון.

כמו שאתה יודע אני קניתי מחשב דל דרך נוטבוקלאב, ולי היו לא מעט בעיות איתו (בסופו של דבר הוא פשוט הוחלף, אחרי שהוחלפו 3 מסכים, לוח אם, 2 סטים של מקלדות וכו'.

מנוטבוקלאב אני ממש מרוצה. ענו, עזרו, הפנו.

מיעל פתרונות בחיפה וגם בהרצליה - מאוד מרוצה. במיוחד מצביקה הטכנאי בחיפה, שיצא איתי יותר בנאדם מהרבה אנשים, ועזר ועשה הכל כדי שאני אהיה מרוצה.

מדל ישראל ומהשרות ביוון - ממש לא מרוצה. הרגשתי לפעמים כאילו אני מדבר עם התמיכה של הוט או אינטרנט זהב. הקטנת ראש, ניתוקים, לא חזרו אלי מתי שהבטיחו שיחזרו ועוד. ממש אכזבה.

כל עוד צריך דברים סטנדרטיים - הם סבבה והרבה יותר (כמו שאמרת, יבואו אליך להחליף כונן קשיח, ואם אין כמו שלך יביאו יותר חדש).

ברגע שזה כבר משהו "מסובך" - חבל...

פורסם

מספיק לקרוא כמה ביקורות ב- ZAP על TRG ולראות שהחנות לא רצינית.

מקווה שהקנייה שלך תהיה חיובית יותר בחנות הבאה.

  • 1 חודש מאוחר יותר...
פורסם

אתה רוצה לפרט או שאתה מעדיף להמשיך לזרוק לחלל האוויר הערות כלליות ומעורפלות?

אני מעדיף לא לפרט כרגע כי הנושא עדיין בטיפול. כשהעניין יסתיים לשביעות רצוני (או לא) אעדכן.

העדכון שהבטחתי:

לפני שנתיים וחצי חבר שלי קנה בהמלצתי מחשב נייד מתוצרת דל עם שלוש שנות אחריות ללא מערכת הפעלה. בזמנו התקנתי לו ויסטה

ולא היתה שום בעיה. לאחר שנתיים ומשהו התחילו לו מסכים כחולים רנדומליים. פירמטתי לו את המחשב ועל הדרך החלפתי לו לwindows 7.

המסכים הכחולים המשיכו. לאחר בדיקות מרובות שערכתי גיליתי שהמעבד נכשל בכל בדיקת מאמץ אחרי כמה שניות, לא משנה איזה בדיקה

ובאילו פרמטרים. הזכרונות וההרדיסק עברו את הבדיקות ללא בעיות. אמרתי לחבר לשלוח את המחשב לתיקון של דל עם הערה שטכנאי ערך

בדיקות למחשב וככל הנראה הבעיה במעבד (אם כי יש סיכוי שהבעיה בלוח אם) כדי שלא ינסו להתנער ממנו בטיעון שזו בעיית תוכנה.

דל באמת התייחסו אליו בצורה נחמדה מאוד, פתחו קריאת שירות ושלחו את המחשב לתיקון. המחשב חזר מתיקון כאשר בסיכום של הטכנאי היה

כתוב שהוחלפו מעבד, לוח אם, מאוורר וקירור מעבד וציפסט. בשולי הדברים נכתבה ההערה הזו: "המחשב עבד בצורה תקינה בשימוש עם הרדדיסק

של המעבדה, יש צורך בהתקנת מערכת הפעלה מחדש".

כאשר חבר שלי ניסה להפעיל את המחשב הוא קיבל אוטומטית מסך כחול 20 שניות מעליית הWINDOWS בכל פעם שהמחשב הופעל. כ"כ

הTOUCHPAD היה מנותק ולא הגיב. כאשר באתי לעשות לו התקנת תיקון (הפתרון המקובל במקרה כזה) קיבלתי מסך כחול עוד לפני שהגעתי

להתקנה עצמה. כלומר,כאשר עשיתי BOOT מדיסק ההתקנה של WINDOWS 7 והגעתי למסך "התקן כעת" (המסך הראשון) קיבלתי מסך כחול

לאחר כמה רגעים. ברגע שראיתי את זה אמרתי לחבר לשלוח את המחשב חזרה לתיקון.

כאן התחילו הבעיות. נציגי השירות שענו לו התעקשו שזו בעיית תוכנה ושיש צורך להתקין מחדש את מערכת ההפעלה (שכזכור, בגלל שהמחשב נקנה

בלעדיה אינה נכללת במסגרת האחריות). כל הניסיונות להסביר להם שאין אפשרות להתקין את מערכת ההפעלה עלו בתוהו. גם הניסיון לשלוח את

המחשב לתיקון בגלל הTOUCHPAD המנותק ושעל הדרך יסתכלו על הבעיה נענו ב"הדרייברים של הTOUCHPAD לא מותקנים" :nixweiss: (לא משנה

העובדה שהוא מחובר בps2 פנימי וכבר 15 שנה אין צורך בדרייבר כזה). שבועיים של טלפונים ואימיילים העלו פנינות נוספות כמו

"המחשב לא יכול לעבוד על WIN7 , צריך לפרמט לויסטה" (למרות שהוא עבד קודם יותר ללא בעיה כזו עם WIN7 ואותה בעיה קודמת היתה גם על הויסטה)

ושיא השיאים – אימייל באנגלית קלוקלת שהסביר ש "יש וירוסים במעבד וצריך לפרמט לויסטה כדי להיפטר מהם" :screwy:.

הפוסט הקודם שלי נכתב בנקודה זו ולכן היה בו טון מאוד לא מרוצה.

לאחר שבועיים נוספים של ויכוחים הצלחנו לשכנע את דל לפתוח קריאת שירות ולקחת את המחשב לבדיקה. הטכנאי שערך את הבדיקה התקשר

ישירות לחבר שלי ואמר לו שלקח לו בדיוק 3 דקות לראות שהבעיות שתוארו נכונות ושהוא יבדוק לעומק ויתקן את הדרוש תיקון. בגלל מחסור בחלק

הנחוץ התיקון התעכב ובתחילת השבוע החבר שלי קיבל חזרה את המחשב תקין ועובד (כמעט) ללא בעיות. במהלך הסגירה של המחשב שכחו לסדר

את הקפיץ במתג שמעביר ממצב אלחוטי לרגיל אבל לחבר שלי אין כח לשלוח את זה שוב לתיקון והוא יסתדר עם זה כבר.

לסיכום:

לדעתי היתה כאן הקטנת ראש של הטכנאי הראשון שתיקן. קשה לי להאמין שהוא הצליח לפספס בעיה כ"כ בולטת, במיוחד שהטכנאי השני גילה

אותה ב3 דקות בדיקה. אבל עם זה עוד אפשר להתמודד. עיקר הטרוניה היא על נציג השירות. טעויות קורות, השאלה איך מתמודדים איתן. עצם

העובדה שלקוח צריך לבקש,להתחנן, לאיים ולצעוק במשך כמעט חודש כדי שיבדקו לו את המחשב אומרת דרשני. גם עצם העובדה שבכל הזמן

הזה כל הזמן ניסה אותו נציג להפנות את האשמה למשהו שהאחריות אינה כוללת (בעיית תוכנה) לא מריחה טוב. עצם העובדה שבסוף המחשב

כן תוקן לשביעות רצון הלקוח מעלה את המחשבה שעם שירות לקוחות מעט טוב יותר והתייחסות לתלונות הלקוח היתה נמנעת אי הנעימות

ויכלה להיחסך חו"ד שלילית ברשת.

פורסם

סתם הערה (ולא - אין לי שום אינטרס):

כל הת'רד הזה מראה, סתם לצורך העניין, כמה הירידות הרבות בפורום הזה על חנויות כגון שנהב מחשבים ו KSP הן קצת מוגזמות.

עד כמה שהחנויות האלה הינן "לא נחמדות" ומרגישות קצת כמו שוק לפעמים - לפחות הן מספקות את המוצרים, כמעט תמיד באופן מיידי.

KSP, מנסיוני, תמיד יספקו את המוצר שהוזמן בדיוק.

כמו כן - אפשר לראות שטיב השירות לא תמיד קשור בצורה ישירה ל"רשמיות" הגורם. גם גורמים "רשמיים" יכולים להיות...פשוט גרועים.

בנוגע לסיפור עצמו:

בושה וחרפה. אני לא מבין את החנויות שנותנות שירות כזה. הן לא מבינות שזה פשוט גורם ללקוחות לברוח? אנחנו לא בשנות ה 50.

היום המידע עובר במהירות על. כל "סיפור" (טוב או רע) מתפשט כמו אש בשדה קוצים. לקוח לא מרוצה = 50 אחרים שלא יתקרבו לחנות הזו.

בהחלט נשמע חשוד (ולא רק חשוד - אלא סתם שקר גס) שהמוצר צריך להשתחרר במכס. סביר להניח שהם הזמינו את המוצר מחול לאחר שהוא הוזמן ע"י com, וגם הזמינו אותו עם משלוח זול במיוחד. לדעתי הם ידעו שיתכן שזה יקח יותר מ 14 ימים ופשוט קיוו ללקוח הדיוט שיספוג את זה. העיקר שהסתדר בסוף.

פורסם

ag43 - אני חושב שהסיפור הזה ראוי לדיון משל עצמו.

ארכיון

דיון זה הועבר לארכיון ולא ניתן להוסיף בו תגובות חדשות.

דיונים חדשים