עבור לתוכן

TRG מחשבים -שם נוסף לשירות ויחס מחפיר מזעזע ומזוויע

Featured Replies

פורסם

אני קניתי משם, הם נותנים אחריות יבואן רישמי (בדקתי באופן אישי עם היבואן לפני כשנתיים).

  • תגובות 71
  • צפיות 7.8k
  • נוצר
  • תגובה אחרונה
פורסם

על notebookclub אתה יכול לסמוך , הם די ידועים...

יש גם את נייד נייד....

פורסם

אני רק רוצה לציין שכרגע יש לי בעיה עם מחשב נייד של דל, והיבואן הרשמי רחוק מלתת שירות משביע רצון. אני לא יכול לפרט כעת עד שיטפלו

במקרה סופית, אבל אני מאוד מאוכזב מהשירות שקיבלתי עד עכשיו. אין מה להשוות לאחריות של HP לדוגמא. יש לציין שאני מדבר על ניידים

"עסקיים".

פורסם
  • מחבר

אתה מתכוון בעצם לשירות המעבדה של יעל?

פורסם

כן. אבל גם לשירות לקוחות שלהם (שיושב ביוון עד כמה שידוע לי).

פורסם

אף פעם לא הבנתי למה לעזעזל קונים מחנויות מוזרות כאלה שלוקח להם שנים להביא משהו למלאי... למה לא ללכת למישהו שיש לו במלאי מיידי? או שתוך יום יומים מביא?

לאיזה רשת רצינית עם אימא ואבא, וגב גדול מאחורה. שלא עושה טריקים ושטיקים כאלה. ואם כבר לוקחים צ'אנס כזה - 200 שקל מקדמה, כל השאר רק כשמגיע המוצר. במקרה כזה, כפרה על ה-200. שיקחו לתרופות.

צחי המון בהצלחה, אם אתה צריך יש את חליפת האיומים פה :smile1:

פורסם
  • מחבר

מישה! איזה נוסטלגיה!!

פורסם

חליפת האיומים של מישה הגיעה

פורסם

אני רק רוצה לציין שכרגע יש לי בעיה עם מחשב נייד של דל, והיבואן הרשמי רחוק מלתת שירות משביע רצון. אני לא יכול לפרט כעת עד שיטפלו

במקרה סופית, אבל אני מאוד מאוכזב מהשירות שקיבלתי עד עכשיו. אין מה להשוות לאחריות של HP לדוגמא. יש לציין שאני מדבר על ניידים

"עסקיים".

אתה רוצה לפרט או שאתה מעדיף להמשיך לזרוק לחלל האוויר הערות כלליות ומעורפלות?

אני לצורך העניין הפעלתי פעם את אחריות יעל על לפטופ DELL שברשותי (ונקנה אגב דרך notebookclub באמת), תוך בערך יום-יומיים היה אצלי בבית טכנאי עם הרדיסק חדש (ואפילו בנפח גדול יותר מהמקורי) ומקלדת חדשה (נפל כפתור). החליף הכל תוך 10 דקות ואפילו ניקה אבק מגוף הקירור של המעבד (למרות שלא כלכך היה).

מבחינתי זה שירות בהחלט משביע רצון.

פורסם

^^

גם אני שמעתי חוות דעת טובה על השירות - חבר שמימש אחריות שבוע שעבר על מסך שנשרט מהמקלדת (שהמכסה סגור) ועל כונן DVD תקול ותוך פחות מ5 ימים המחשב היה אצלו בבית מתוקן פיקס (וזה לא נייד "עסקי" עם שירות עד הבית)

פורסם

אתה רוצה לפרט או שאתה מעדיף להמשיך לזרוק לחלל האוויר הערות כלליות ומעורפלות?

אני מעדיף לא לפרט כרגע כי הנושא עדיין בטיפול. כשהעניין יסתיים לשביעות רצוני (או לא) אעדכן.

פורסם

אתה רוצה לפרט או שאתה מעדיף להמשיך לזרוק לחלל האוויר הערות כלליות ומעורפלות?

אני לצורך העניין הפעלתי פעם את אחריות יעל על לפטופ DELL שברשותי (ונקנה אגב דרך notebookclub באמת), תוך בערך יום-יומיים היה אצלי בבית טכנאי עם הרדיסק חדש (ואפילו בנפח גדול יותר מהמקורי) ומקלדת חדשה (נפל כפתור). החליף הכל תוך 10 דקות ואפילו ניקה אבק מגוף הקירור של המעבד (למרות שלא כלכך היה).

מבחינתי זה שירות בהחלט משביע רצון.

מכרתי לא מעט מחשבים של דל דרך C-DATA, היו מקרים בודדים שהלקוח נזקק לשירות ואני חייב לציין שהייתי מעורב בתהליך השירות והאחריות.

בשני המקרים הבודדים שהלקוח נזקק לשירות הגיעו אליו הביתה בשעות שנוחות להם, הביאו חלקים והחליפו לשביעות רצונו המלאה של הלקוח. באחד המקרים הוחלף גם מסך, הלקוח ואני ביקשנו שיוחלף למחשב חדש וכך נעשה! הגיעו עם מחשב חדש (אומנם היה צריך לחכות שיגיעה לארץ ה-XPS), הטכנאי עשה עבודה נהדרת, הקים את המחשב (דרייברים, הגדרות וכו') ולקח את המחשב "הישן" עמו.ככה שבסה"כ אחלה שירות!

פורסם

מצטרף לביקורת החיובית על notebookclub.

פורסם

אתה רוצה לפרט או שאתה מעדיף להמשיך לזרוק לחלל האוויר הערות כלליות ומעורפלות?

אני לצורך העניין הפעלתי פעם את אחריות יעל על לפטופ DELL שברשותי (ונקנה אגב דרך notebookclub באמת), תוך בערך יום-יומיים היה אצלי בבית טכנאי עם הרדיסק חדש (ואפילו בנפח גדול יותר מהמקורי) ומקלדת חדשה (נפל כפתור). החליף הכל תוך 10 דקות ואפילו ניקה אבק מגוף הקירור של המעבד (למרות שלא כלכך היה).

מבחינתי זה שירות בהחלט משביע רצון.

כנ"ל. אחרי שנתיים וחצי הלך ההארדיסק, אחרי יום הגיע אלי טכנאי והחליף לאחד יותר גדול. אחלה שירות

פורסם

אני יכול לפחות להבין מאיפה הם לקחו את השם

TRaGedy :)

ארכיון

דיון זה הועבר לארכיון ולא ניתן להוסיף בו תגובות חדשות.

דיונים חדשים