פורסם 2010 באוגוסט 3015 שנים אני קניתי משם, הם נותנים אחריות יבואן רישמי (בדקתי באופן אישי עם היבואן לפני כשנתיים).
פורסם 2010 באוגוסט 3015 שנים אני רק רוצה לציין שכרגע יש לי בעיה עם מחשב נייד של דל, והיבואן הרשמי רחוק מלתת שירות משביע רצון. אני לא יכול לפרט כעת עד שיטפלובמקרה סופית, אבל אני מאוד מאוכזב מהשירות שקיבלתי עד עכשיו. אין מה להשוות לאחריות של HP לדוגמא. יש לציין שאני מדבר על ניידים"עסקיים".
פורסם 2010 באוגוסט 3015 שנים אף פעם לא הבנתי למה לעזעזל קונים מחנויות מוזרות כאלה שלוקח להם שנים להביא משהו למלאי... למה לא ללכת למישהו שיש לו במלאי מיידי? או שתוך יום יומים מביא? לאיזה רשת רצינית עם אימא ואבא, וגב גדול מאחורה. שלא עושה טריקים ושטיקים כאלה. ואם כבר לוקחים צ'אנס כזה - 200 שקל מקדמה, כל השאר רק כשמגיע המוצר. במקרה כזה, כפרה על ה-200. שיקחו לתרופות. צחי המון בהצלחה, אם אתה צריך יש את חליפת האיומים פה
פורסם 2010 באוגוסט 3115 שנים אני רק רוצה לציין שכרגע יש לי בעיה עם מחשב נייד של דל, והיבואן הרשמי רחוק מלתת שירות משביע רצון. אני לא יכול לפרט כעת עד שיטפלובמקרה סופית, אבל אני מאוד מאוכזב מהשירות שקיבלתי עד עכשיו. אין מה להשוות לאחריות של HP לדוגמא. יש לציין שאני מדבר על ניידים"עסקיים".אתה רוצה לפרט או שאתה מעדיף להמשיך לזרוק לחלל האוויר הערות כלליות ומעורפלות?אני לצורך העניין הפעלתי פעם את אחריות יעל על לפטופ DELL שברשותי (ונקנה אגב דרך notebookclub באמת), תוך בערך יום-יומיים היה אצלי בבית טכנאי עם הרדיסק חדש (ואפילו בנפח גדול יותר מהמקורי) ומקלדת חדשה (נפל כפתור). החליף הכל תוך 10 דקות ואפילו ניקה אבק מגוף הקירור של המעבד (למרות שלא כלכך היה).מבחינתי זה שירות בהחלט משביע רצון.
פורסם 2010 באוגוסט 3115 שנים ^^גם אני שמעתי חוות דעת טובה על השירות - חבר שמימש אחריות שבוע שעבר על מסך שנשרט מהמקלדת (שהמכסה סגור) ועל כונן DVD תקול ותוך פחות מ5 ימים המחשב היה אצלו בבית מתוקן פיקס (וזה לא נייד "עסקי" עם שירות עד הבית)
פורסם 2010 באוגוסט 3115 שנים אתה רוצה לפרט או שאתה מעדיף להמשיך לזרוק לחלל האוויר הערות כלליות ומעורפלות?אני מעדיף לא לפרט כרגע כי הנושא עדיין בטיפול. כשהעניין יסתיים לשביעות רצוני (או לא) אעדכן.
פורסם 2010 באוגוסט 3115 שנים אתה רוצה לפרט או שאתה מעדיף להמשיך לזרוק לחלל האוויר הערות כלליות ומעורפלות?אני לצורך העניין הפעלתי פעם את אחריות יעל על לפטופ DELL שברשותי (ונקנה אגב דרך notebookclub באמת), תוך בערך יום-יומיים היה אצלי בבית טכנאי עם הרדיסק חדש (ואפילו בנפח גדול יותר מהמקורי) ומקלדת חדשה (נפל כפתור). החליף הכל תוך 10 דקות ואפילו ניקה אבק מגוף הקירור של המעבד (למרות שלא כלכך היה).מבחינתי זה שירות בהחלט משביע רצון.מכרתי לא מעט מחשבים של דל דרך C-DATA, היו מקרים בודדים שהלקוח נזקק לשירות ואני חייב לציין שהייתי מעורב בתהליך השירות והאחריות.בשני המקרים הבודדים שהלקוח נזקק לשירות הגיעו אליו הביתה בשעות שנוחות להם, הביאו חלקים והחליפו לשביעות רצונו המלאה של הלקוח. באחד המקרים הוחלף גם מסך, הלקוח ואני ביקשנו שיוחלף למחשב חדש וכך נעשה! הגיעו עם מחשב חדש (אומנם היה צריך לחכות שיגיעה לארץ ה-XPS), הטכנאי עשה עבודה נהדרת, הקים את המחשב (דרייברים, הגדרות וכו') ולקח את המחשב "הישן" עמו.ככה שבסה"כ אחלה שירות!
פורסם 2010 באוגוסט 3115 שנים אתה רוצה לפרט או שאתה מעדיף להמשיך לזרוק לחלל האוויר הערות כלליות ומעורפלות?אני לצורך העניין הפעלתי פעם את אחריות יעל על לפטופ DELL שברשותי (ונקנה אגב דרך notebookclub באמת), תוך בערך יום-יומיים היה אצלי בבית טכנאי עם הרדיסק חדש (ואפילו בנפח גדול יותר מהמקורי) ומקלדת חדשה (נפל כפתור). החליף הכל תוך 10 דקות ואפילו ניקה אבק מגוף הקירור של המעבד (למרות שלא כלכך היה).מבחינתי זה שירות בהחלט משביע רצון.כנ"ל. אחרי שנתיים וחצי הלך ההארדיסק, אחרי יום הגיע אלי טכנאי והחליף לאחד יותר גדול. אחלה שירות
ארכיון
דיון זה הועבר לארכיון ולא ניתן להוסיף בו תגובות חדשות.