עבור לתוכן

TRG מחשבים -שם נוסף לשירות ויחס מחפיר מזעזע ומזוויע

Featured Replies

פורסם

נו? דיברת עם החנות? אני במתח עוד מאתמול! (מעקב)

  • תגובות 71
  • צפיות 7.8k
  • נוצר
  • תגובה אחרונה
פורסם
  • מחבר

במידה, ולפי הסרויס תאג על המחשב, המחשב הוא נתמך ע"י דל ישראל, והאחריות ניתנת ע"י המעבדה שנבחרה ע"י דל ישראל,

אלא כדאי כבר לקחת את המחשב וזהו? (שוב - אחרי שאתקשר לדל, אזהה את המחשב לפי הקוד עליו, ובמידה שאקבל תשובה שהמחשב מוכר להם ומקבל שירות מהם)

החנות היא מחורבנת וארורה, אבל אני בענין של למזער נזקים (אם אבטל באופן חד צדדי אפסיד 1200 שקלים ואגרר לתביעות קטנות על הכסף הזה - לא תענוג)

פורסם

לדעתי אם אתה כבר במצב הזה, אז כדאי לך באמת תוך כדי שאתה עדיין בחנות להרים טלפון לדל ולאשר איתם שהם מכבדים את ה service tag הזה.

ממש מטריף אותי לקרוא סיפורים על חנויות כאלה שלצערי קיימות בשפע בארץ.

עוד שאלה, למה הם בכלל גבו ממך כסף לפני שקיבלת את המוצר? כשהזמנתי את הדל שלי מדל ארה"ב הם אמנם לוקחים פרטי כרטיס אשראי בזמן ההזמנה, אבל הם גובים כסף מהכרטיס רק כאשר המחשב מוכן ונשלח ללקוח.

פורסם

לפי מה שאני יודע , גם אם מישהו קונה מחשב של דל בחו"ל (דגמים מסויימים) זכאי לאחריות בארץ.

זה לא צריך להיות המניע שלך - העובדה היא שבייבוא דרך יבואן רשמי של דל מקבלים על המחשב 5 שנות אחריות.

שנית , הפרסום של המחשב היה מוטעה ושקרי (מפרט לא זהה למה שפורסם).

גש לחנות , תבטל את ההזמנה , קבל את הכסף שלך בחזרה ותקנה ממקום אחר (אמין יותר).

על פי כל מה שנכתב פה החנות הפרה יותר מפעם אחת את תנאי ה"חוזה" שלך איתם.

פורסם
  • מחבר

אתם מוזמנים להאזין לשיחה שלי עם אותו נציג.

אני מחכה לשיחה חזרה ממנו, מקווה שזאת תגיע בקרוב

הלינק תוקן

http://www.upf.co.il/file/601249.html

פורסם

^^

הוא מבקש יוזר וסיסמא... ??

פורסם

טוב, תדאג גם להקליט את השיחה הבאה כשיחזור אליך.

פורסם

אם יחזרו אליו בקרוב... ;D

פורסם
  • מחבר

הוא חזר, וניסה להניע אותי מביטול המוצר. שביקשתי את הסרויס טאג, הוא אמר שהוא לא יכול לספק אותו כעת. ביקשתי לבטל. שוב, הוא לא מוסמך לבטל, יברר עם המנהל, ושוב יחזור אלי.

(לממש מתענינים - ניתן להאזין גם לשיחה הזו

http://www.upf.co.il/file/72911.html)

פורסם

שלח להם הודעת ביטול בפקס - אל תסתמך על השיחות המוקלטות - הם קונים זמן עד שיהיה להם את המוצר.

פורסם

אם זה לא נאמר מספיק אז - לבטל ומהר!!! :D

כל הסיפור הזה עם החנות ההזויה הזאת פשוט נשמע פישי לחלוטין...

פורסם
  • מחבר

שלח להם הודעת ביטול בפקס - אל תסתמך על השיחות המוקלטות - הם קונים זמן עד שיהיה להם את המוצר.

אעשה גם את זה.

פורסם

גם אני כמו רבים, מחכה לראות עדכונים ואיך זה יסגר בסופו של דבר.

פורסם
  • מחבר

בשיחה לאחר מכן הוא הבטיח שמדובר באחריות של שלוש שנים של דל ישראל.

הוא הציע לשדרג את המחשב לווסטרו עם מעבד 350, ולהוסיף תקן N, ולתת לי תיק מתנה.

ביקשתי פשוט לבטל. הוא אמר שחבל, אני אמרתי שאני יעשה ת'שיקולים שלי.

הוא אמר שהם יחזרו אלי מההנהלת חשבונות ויבדקו אם אפשר לבטל. נקווה שבאמת יבטלו.

בכל אופן - אני הולך להזמין את המחשב הזה עם המפרט המדויק כמו שמפורט שם (ובצבע אדום.. :) )

אוכל לסמוך על החנות הזו? שתעמוד בזמן האספקה? וגם כאן, כנראה שאצטרך למסור פרטי חיוב מראש...

http://www.notebookclub.co.il/prod-dell-vostro-3500-350m.htm

ארכיון

דיון זה הועבר לארכיון ולא ניתן להוסיף בו תגובות חדשות.

דיונים חדשים