פורסם 2010 באוגוסט 3015 שנים מחבר במידה, ולפי הסרויס תאג על המחשב, המחשב הוא נתמך ע"י דל ישראל, והאחריות ניתנת ע"י המעבדה שנבחרה ע"י דל ישראל,אלא כדאי כבר לקחת את המחשב וזהו? (שוב - אחרי שאתקשר לדל, אזהה את המחשב לפי הקוד עליו, ובמידה שאקבל תשובה שהמחשב מוכר להם ומקבל שירות מהם)החנות היא מחורבנת וארורה, אבל אני בענין של למזער נזקים (אם אבטל באופן חד צדדי אפסיד 1200 שקלים ואגרר לתביעות קטנות על הכסף הזה - לא תענוג)
פורסם 2010 באוגוסט 3015 שנים לדעתי אם אתה כבר במצב הזה, אז כדאי לך באמת תוך כדי שאתה עדיין בחנות להרים טלפון לדל ולאשר איתם שהם מכבדים את ה service tag הזה.ממש מטריף אותי לקרוא סיפורים על חנויות כאלה שלצערי קיימות בשפע בארץ.עוד שאלה, למה הם בכלל גבו ממך כסף לפני שקיבלת את המוצר? כשהזמנתי את הדל שלי מדל ארה"ב הם אמנם לוקחים פרטי כרטיס אשראי בזמן ההזמנה, אבל הם גובים כסף מהכרטיס רק כאשר המחשב מוכן ונשלח ללקוח.
פורסם 2010 באוגוסט 3015 שנים לפי מה שאני יודע , גם אם מישהו קונה מחשב של דל בחו"ל (דגמים מסויימים) זכאי לאחריות בארץ.זה לא צריך להיות המניע שלך - העובדה היא שבייבוא דרך יבואן רשמי של דל מקבלים על המחשב 5 שנות אחריות.שנית , הפרסום של המחשב היה מוטעה ושקרי (מפרט לא זהה למה שפורסם).גש לחנות , תבטל את ההזמנה , קבל את הכסף שלך בחזרה ותקנה ממקום אחר (אמין יותר).על פי כל מה שנכתב פה החנות הפרה יותר מפעם אחת את תנאי ה"חוזה" שלך איתם.
פורסם 2010 באוגוסט 3015 שנים מחבר אתם מוזמנים להאזין לשיחה שלי עם אותו נציג.אני מחכה לשיחה חזרה ממנו, מקווה שזאת תגיע בקרובהלינק תוקןhttp://www.upf.co.il/file/601249.html
פורסם 2010 באוגוסט 3015 שנים מחבר הוא חזר, וניסה להניע אותי מביטול המוצר. שביקשתי את הסרויס טאג, הוא אמר שהוא לא יכול לספק אותו כעת. ביקשתי לבטל. שוב, הוא לא מוסמך לבטל, יברר עם המנהל, ושוב יחזור אלי.(לממש מתענינים - ניתן להאזין גם לשיחה הזוhttp://www.upf.co.il/file/72911.html)
פורסם 2010 באוגוסט 3015 שנים שלח להם הודעת ביטול בפקס - אל תסתמך על השיחות המוקלטות - הם קונים זמן עד שיהיה להם את המוצר.
פורסם 2010 באוגוסט 3015 שנים אם זה לא נאמר מספיק אז - לבטל ומהר!!! כל הסיפור הזה עם החנות ההזויה הזאת פשוט נשמע פישי לחלוטין...
פורסם 2010 באוגוסט 3015 שנים מחבר שלח להם הודעת ביטול בפקס - אל תסתמך על השיחות המוקלטות - הם קונים זמן עד שיהיה להם את המוצר.אעשה גם את זה.
פורסם 2010 באוגוסט 3015 שנים מחבר בשיחה לאחר מכן הוא הבטיח שמדובר באחריות של שלוש שנים של דל ישראל. הוא הציע לשדרג את המחשב לווסטרו עם מעבד 350, ולהוסיף תקן N, ולתת לי תיק מתנה. ביקשתי פשוט לבטל. הוא אמר שחבל, אני אמרתי שאני יעשה ת'שיקולים שלי. הוא אמר שהם יחזרו אלי מההנהלת חשבונות ויבדקו אם אפשר לבטל. נקווה שבאמת יבטלו. בכל אופן - אני הולך להזמין את המחשב הזה עם המפרט המדויק כמו שמפורט שם (ובצבע אדום.. ) אוכל לסמוך על החנות הזו? שתעמוד בזמן האספקה? וגם כאן, כנראה שאצטרך למסור פרטי חיוב מראש... http://www.notebookclub.co.il/prod-dell-vostro-3500-350m.htm
ארכיון
דיון זה הועבר לארכיון ולא ניתן להוסיף בו תגובות חדשות.