עבור לתוכן

איך לגרום לאחריות להחליף את המכשיר?

Featured Replies

פורסם

שלום, ברשותי אייפוד טאץ' שנקנה לפני כעשרה חודשים. לאחרונה יש בעיות עם כפתור ההפעלה והכיבוי-לפעמים הוא עובד ולפעמים לא. רוב הפעמים צריך ללחוץ עליו ממש חזק וללחוץ כמה פעמים עד שהוא יואיל בטובו לעבוד. לפעמים לא עובד בכלל כמה דקות.

העניין הוא שאחרי שלא משתמשים באייפוד כמה שעות הכפתור מתחיל לעבוד מצוין לכמה זמן ואז עוד פעם מקרטע.

אני רוצה לשלוח אותו לתיקון במסגרת האחריות. אבל אני חושש שהם יבדקו אותו, והכפתור כמובן יעבוד אחרי שלא השתמשו בו כמה ימים.

הם מקסימום ינסו אותו כמה פעמים, יחליטו שעובד וישלחו לי את האייפוד בחזרה, אם לא יבקשו לשלם עלות של בדיקה.

בקיצור, איך לגרום לכפתור לא לעבוד כשהם יבדקו את האייפוד? או שהם יותר רציניים ממה שאני חושב ובדרך כלל מסתכלים עליו מבפנים? (תקלה מכנית שרואים אותה כנראה בעין)

פורסם

אתה שואל פה איך לבצע הונאה?

פורסם

^ לא, לא הונאה, האייפוד של טאץ' של הבחור באמת תקול. (לפי דבריו לפחות)

הוא אומנם קצת פארנויד, אבל זה לא התחום התמחות של הפורום.

תקשיב מר בחור, האייפוד שלך אינו תקין מעבר לכל ספק סביר,

אתה הולך עם האייפוד שלך לאיפה שקנית אותו,

ומראה לנציג במקום שיראה במו עיניו שהאייפוד לא תקין.

אתה אומר לו שאם האייפוד נח קצת, זה חוזר לפעול (=לא תקין) - במילים אחרות: לא לשביעות רצונך.

זה מה שהוא רושם בדו"ח תיקון של האייפוד שלך.

זהו. מכאן תפסיק להיות פראנואיד. (אם אתה לא מצליח, יש תרופות להכל)

סמוך עליהם, הם יקראו את הדו"ח ויפרקו לך את המכשיר, עד שהם יצליחו לסדר.

לי זה נשמע סתם כמו מגע רופף, אבל WHATEVER ...

והלקח שלך לחיים מהאשכול הזה: תדע איך לבטא את עצמך בצורה מדוייקת,

תעמוד מול נותני שירות בנוקשות - ותקבל את מה שאתה זכאי לו.

ארכיון

דיון זה הועבר לארכיון ולא ניתן להוסיף בו תגובות חדשות.

דיונים חדשים