כרטיס מסך Geforce 9600 512mb - כרטיסי מסך - HWzone פורומים
עבור לתוכן
  • צור חשבון

כרטיס מסך Geforce 9600 512mb


DanielHatuka

Recommended Posts

שלום,

קניתי כרטיס מסך Radeon HD4670 512mb של חברת connect3D לפני בערך שנה. לאחרונה התחילו הבעיות בכרטיס אשר עדיין נמצא במסגרת אחריות עד 2012.

שלחתי את הכרטיס לבדיקה אצל החברה שלא טרחה להודיע לי שהוא באמת נמצא לא תקין. אחרי שהתקשרתי לשאול מה קורה נאמר לי שהכרטיס נשלח ליצרן לבדיקה בחו"ל ונמצא כלא תקין. הציעו בחברה לתת לי את כרטיס המסך 9600 512mb של חברת twintech כתחליף לכרטיס הקודם. בחברה טוענים שהכרטיס שהציעו עולה ברמתו על כרטיס ה וביצועי יותר טובים. מבדיקה שעשיתי נראה כי מחירי שני הכרטיסים דומים מאוד, ביקשתי מהחברה לקבל כרטיס כמו הRadeon שלי ונאמר לי שהכרטיס כבר לא למכירה. האם באמת הכרטיס שמציעים טוב יותר מזה שהתקלקל? אשמח לשמוע את דעתכם ואולי אם יש לכם אתר שבו אפשר לבדוק ביצועים של אז זה יעזור לי מאוד.

תודה ויום טוב

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

האמת שזכור לי שדובר על אבל זה לא מה שמטריד אותי. העניין הוא שTwintech לא ידועה כחברה מובילה בייצור כרטיסי המסך ולכן קיים סיכוי גבוה לתקלות בעתיד הקרוב בכרטיס המסך. בנוסף, אשקול אולי להוסיף עוד מאה שקלים ולקנות כרטיס מתקדם יותר מחברה מובילה שיחזיק יותר זמן (כמובן שאדרוש אחריות לכל כרטיס שאחליט לגביו).

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

ארכיון

דיון זה הועבר לארכיון ולא ניתן להוסיף בו תגובות חדשות.

×
  • צור חדש...