עבור לתוכן

בעיה בשלוחה של בזק

Featured Replies

פורסם

בזמן האחרון הטלפון שהיה מחובר לשקע של בזק שיש לי בחדר (שאולתר ע"י חשמלאי) הפסיק לעבוד. עד כמה שאני רואה החשמלאי שיפצר חוטים

משלוחה בחדר אחר לחדר שלי. פתחתי את השלוחה שלי והשלוחה שממנה שורשרו החוטים והכל נראה מחובר. בנוסף - כאשר אני מחבר פקס

הפקס מזהה שיחות נכנסות אבל לא מצליח לקבל או לשלוח פקסים. יש למישהו רעיונות מה גורם לזה?

פורסם

קו הטלפון הוא בעצם סוג של "קו חשמל קטן".

בעיות כמו קצר/אדמה/crosstalk וכד' זה לא דבר נדיר.

פורסם
  • מחבר

יש אפשרויות פרקטיות לבדוק?

פורסם

אם יש לך קצת ידע בחשמל וציוד בדיקה אתה יכול לראות את בצד שלך.

אם לא אתה יכול להרים טלפון ל166 ולבקש מהם שיבדוק את הנתונים החשמליים של הקו. הרבה פעמים שלוחות מאולטרות יוצרות בעיות של קצר.

(כמה טוב שאני כבר יותר משנתיים לא עובד בבזק...)

פורסם
  • מחבר

השלוחה שממנה משכו את החוטים עובדת, כולל עם הפקס. בזמנו הזמנתי טסטר לכבלי רשת וRJ45 אבל זה התבטל בסוף.

פורסם
  • מחבר

הם לא ישלחו אותי לכל הרוחות? (כי זה אלתור שנעשה ע"י חשמלאי ולא על ידם).

פורסם

תלוי על מי אתה נופל.

רוב הנציגים בבחן בסדר גמור, אפילו כאלו שעובדים שם 20 שנה פלוס.

מה שכן אם אתה נופל על איזה מורעל מכירות הוא ינסה לדחוף לך העתקת שקע ע"י טכנאי בזק ב99 ש"ח.

בקיצור, שווה לנסות למרות הכל.

פורסם
  • מחבר

סבבה. אני אנסה ואעדכן. 166 כן?

פורסם

תלוי על מי אתה נופל.

רוב הנציגים בבחן בסדר גמור, אפילו כאלו שעובדים שם 20 שנה פלוס.

מה שכן אם אתה נופל על איזה מורעל מכירות הוא ינסה לדחוף לך העתקת שקע ע"י טכנאי בזק ב99 ש"ח.

במיוחד אם מדובר בעובד ותיק, מקצועי, שאיכפת לו מהחברה בה הוא עובד. זה להבדיל מילדים בני 22-25 שעובדים עד קבלת התואר או עד הטיול בדרום אמריקה, אין להם מוסר עבודה (או בכלל) והם רואים רק את המכירה ולא את הלקוח.

[br]פורסם בתאריך: 23.08.2010 בשעה 10:01:19


הם לא ישלחו אותי לכל הרוחות? (כי זה אלתור שנעשה ע"י חשמלאי ולא על ידם).

אין בעיה.

למעשה חובת בזק לספק קו תקין עד הכניסה לבית לנקודה ראשונה. בתוך הבית/דירה זה באחריות הדייר שיכול להזמין כל חשמלאי פרטי, או להזמין את אנשי בזק בתשלום נפרד. איכות העבודה של אותו חשמלאי פרטי ומידת המיומנות שלו זה כבר ענין אחר.

פורסם
  • מחבר

ולכן שאלתי אם יתייחסו אלי או שפשוט יגידו לי "הבעיה בתוך הבית, חפש את החברים שלך".

פורסם

ולכן שאלתי אם יתייחסו אלי או שפשוט יגידו לי "הבעיה בתוך הבית, חפש את החברים שלך".

בטח יתייחסו, וזה שעשית השלוחה בעצמך או מישהו אחר ממש לא משנה. פעם, בעבר הרחוק, רק איש בזק היה רשאי לטפל בציוד ובחיווט וכבילה בתוך הבית. אז גם לא היה תשלום מיוחד על שינוי כזה כי בזק היו אחראים על כל המערכת בבית שלך. הימים הללו עברו מזמן.

אתה רוצה להזמין שירות טכני. אתה יכול לפנות לכל חשמלאי או לפנות לבזק שישלחו טכנאי שלהם. השאלה היחידה היא שאלת התשלום - כמו שתשלם לחשמלאי פרטי כך יתכן וידרשו ממך תשלום על העבודה שלו (כי הם כבר לא אחראים לחיווט בתוך הבית, זוכר?) כמו שחשמלאי פרטי ידרוש ממך תשלום.

כל הסיכויים שהתשלום יהיה נמוך משמעותית והעבודה תהיה מקצועית אם יגיע איש בזק. זה הכל.

ארכיון

דיון זה הועבר לארכיון ולא ניתן להוסיף בו תגובות חדשות.

דיונים חדשים