vic07 פורסם 2010 באוגוסט 10 Share פורסם 2010 באוגוסט 10 הרבה יותר גרוע להתווכח עם אנשים שחושבים שהם יודעים הכל, כמוך, שמרשים לעצמם לכנות את מי שאינו מסכים איתם "דביל" או "מטומטם", כמוך, או שמספיק סתומים, כמוך, כדי לא להבין שאם למישהו משתלם לטעון "X גורר Y", שבאפשרותו לקבוע את Y כרצונו ואז ההוכחה היחידה שלהם היא "המציאות מראה שY, והיות וX גורר Y אז X חייב להיות נכון", זה בדיוק מה שהוא יעשה פשוט כי רוב האנשים באמת מספיק סתומים בשביל להאמין לטענה הזו.אולי בשפה פשוטה יותר תבין יותר: ניקח טענה א', "אופנוענים נפגעים יותר בתאונות דרכים". ניקח טענה ב', "אופנוע זה כלי מסוכן יותר". הטיעון שלך היה "אופנוענים נפגעים יותר בתאונות דרכים">"הסיכון הביטוחי שלהם גבוה יותר">"חברות הביטוח גובות מהן פרמיות גבוהות יותר">"אופנוע זה כלי מסוכן יותר". אם טענת היסוד נכונה, הרי שגם הטענה בסוף נכונה - אבל אין שום סיבה לעבור דרך חברות הביטוח אם זה המקרה. אם טענת הבסיס לא נכונה, אז גם המסקנה לא נכונה - ועדיין אין שום סיבה להזכיר את חברות הביטוח.- למה אתה טוען שאופנוע זה כלי מסוכן?- הנה, תראה בעצמך - הביטוח עליו יקר יותר.- אבל למה בעצם הביטוח יקר יותר?- מה אתה לא מבין - כי אופנוע זה כלי מסוכן! קישור לתוכן שתף באתרים אחרים More sharing options...
Milford Cubicle פורסם 2010 באוגוסט 10 Share פורסם 2010 באוגוסט 10 טוב אתה צודק. קישור לתוכן שתף באתרים אחרים More sharing options...
viper83 פורסם 2010 באוגוסט 10 Share פורסם 2010 באוגוסט 10 דיון מעניין על נושא התחבורה בארץ. כמו בדיון גם ככה על הכביש, נהגים דפוקים שאין להם מושג מה זה נהיגה ועל כמה וכמה נהיגה נכונה, על אופנוע אני בחיים לא העלה כי אין מצב שאני מסכן את החיים בכביש בצורה בזאת. ותחבורה ציבורית ממש אבל ממש בדיחה קישור לתוכן שתף באתרים אחרים More sharing options...
ptyahoo פורסם 2010 באוגוסט 10 Share פורסם 2010 באוגוסט 10 Milford Cubicle, אני מסכים איתך לחלוטין, אך תרבות הדיון שלך לא תואמת את רמת הטענות שלך. תלמד לקבל את האחר. קישור לתוכן שתף באתרים אחרים More sharing options...
MishaK פורסם 2010 באוגוסט 10 Share פורסם 2010 באוגוסט 10 אני לא יודע מה הבעיה שלך עם הרכבת הקלה, בחיפה הפרויקט מתקרב לשלבי סיום, למרות ששר האוצר הוא יובל שטייניץ גם בחיפה וגם בתל אביב.http://www.calcalist.co.il/local/articles/0,7340,L-3412984,00.htmlדן, מה הקשר בין הזבל שבונים בחיפה/קריות לבין רכבת? סתם פאקינג נת"צ מסריח. קישור לתוכן שתף באתרים אחרים More sharing options...
elyaz פורסם 2010 באוגוסט 10 Share פורסם 2010 באוגוסט 10 נוחות, מזגן, העובדה שאין לך קסדה על הראש, העובדה שלא יורד עליך גשם, העובדה שאתה יכול לשמוע רדיו במהלך הנסיעה, העובדה שאם מכונית תפגע בך זה יעלה לך כמה מאות שקלים השתתפות עצמית, לעומת כמה אלפי שקלים של מצבה וטקס הלוויה... להמשיך?כל אחד יעשה את השיקול שלוגם ברכב נהרגיםאבל העובדה היא שאופנוע תופס פחות מקום ופחות מזהם.לא הכרחנו אותך לרכב עליודרך אגב, זה פורום של אקטואליה אבל גם של תרבותאם אתה לא מסוגל לשמור עליה אולי תשקול מעבר קישור לתוכן שתף באתרים אחרים More sharing options...
nineball פורסם 2010 באוגוסט 10 Share פורסם 2010 באוגוסט 10 דן, מה הקשר בין הזבל שבונים בחיפה/קריות לבין רכבת? סתם פאקינג נת"צ מסריח.אני רואה שאתה קצת לא מעודכן. כרגע פתחו מקטעים מהמסלול לנת"צ, כי אפשר.ברגע שהפרויקט נגמר כל התחבורה הציבורית חוזרת לנתיבים הרגילים, והמסלול סגור הרמטית למטרונית בלבד.המטרוניות עצמן אלו בעצם אוטובוס תלת מפרקי עם 120-150 מקומות באורך של בערך 20 מטר, ההבדל המעשי היחיד בין זה לרכבת היא שזה על גלגלים ולא על מסילה, ושזה יכול לטפס את כל העליות של חיפה, שרכבת לא יכולה. קישור לתוכן שתף באתרים אחרים More sharing options...
Kurt פורסם 2010 באוגוסט 11 Share פורסם 2010 באוגוסט 11 צריך להבדיל בין קטנוע לאופנוע. אופנוע זה נטו פוזה, ומי שיגיד שלא משקר. כל אחד עם רישיון מעל 500 סמקקונה לי CBR600 + חליפה שחורה וחושב שהוא מינימום אופנובר ממאדים, כאילו מישהו שם עליו זין ברמזור. שלא נדבר על אלהבגילאי 16-17 ועדיין חושבים שהרעש של המכחסת דשא של ה-DT המצ'וקמק שלהם זה מגניב.בקשר לקטנוע, יותר מדי חסרונות שפשוט לא מצדיקים את היתרונות הבודדים שלו.נוחות - לא נוח בעליל, במיוחד לא לנסיעות ארוכות. התחת נהפך לג'לי והידיים מתעייפות. העסק מסתבך כשצריך להסיע עוד בן אדם (רק עוד 1, כי זה עדיין קטנוע)מזג אוויר - אתה הופך את עצמך קורבן של הטבע. גשם- אכלת אותה. חמסין- אכלת אותה. הקטע עם הרוח זה באמת בולשיט,כל הרוח שבעולם לא תעזור לך להתחמק מה100% אחוזי לחות של המרכז בקיץ. למה אני צריך להרוס את הבגדים היקרים שלי?קסדה - מכשיר העינויים של המאה ה-21. פעולה פשוטה כמו גירוד הראש באמצע נסיעה באוטו הופכת למשימה בהישרדות בקטנוע.ואם אני בדרכי לאירוע חברתי וחשוב לי שכשאני אוריד את הקסדה השיער שלי לא יראה כאילו עכשיו קמתי בבוקר וברצוני לעצב אותו?שלא נדבר על בת זוגתי שצריכה לוותר על הפן המהמם שלה, לא תודה.תוחלת חיים - חד משמעי. כל נגיעה קטנה עם רכב יכולה להרוג או לפצוע קשה מאוד.זיהום אוויר- right, אני בטוח שזה השיקול העיקרי של כל אחד שבא לקנות קטנוע.היתרונות היחידים לקטנוע זה הימנעות מפקקים ע"י זיגזוג, פעולה מסוכנת כשלעצמה, וקלות במציאת חנייה.אבל בשביל אלה לא שווה להפוך את חווית הנסיעה לסיוט. קישור לתוכן שתף באתרים אחרים More sharing options...
lev-27 פורסם 2010 באוגוסט 11 Share פורסם 2010 באוגוסט 11 1+ בנוסף קטנוע לא בהכרח משתלם יותר לאחזקה אם לוקחים בחשבון עלויות ביטוח גבוהות, מיגון יקר, מרווח קטן מאד בין טיפולים, אין אפשרות להסיע יותר מאדם אחד או מטען כלשהו ואין אפשרות לצאת מחוץ לעיר. מכוניות קטנות, זריזות וחסכוניות כגון פיאט פנדה מתאימות מאד לעיר ויכולות להקטין משמעותית את נפח התנועה וזיהום האוויר אבל לך תגיד לישראלי הממוצע לנסוע ברכב מיני. לא בכבוד שלו. הוא חייב לקנות בהמה במשקל 1.3 טון כדי להרגיש גבר. בגלל החשיבה הזאת שמאפיינת גם את המנהל המהולל של הפורום הקטגוריה הכי פופלריות באירופה בקושי מוכרת בארץ. קישור לתוכן שתף באתרים אחרים More sharing options...
Milford Cubicle פורסם 2010 באוגוסט 11 Share פורסם 2010 באוגוסט 11 בקשר לקטנוע, יותר מדי חסרונות שפשוט לא מצדיקים את היתרונות הבודדים שלו.נוחות - לא נוח בעליל, במיוחד לא לנסיעות ארוכות. התחת נהפך לג'לי והידיים מתעייפות. העסק מסתבך כשצריך להסיע עוד בן אדם (רק עוד 1, כי זה עדיין קטנוע)מזג אוויר - אתה הופך את עצמך קורבן של הטבע. גשם- אכלת אותה. חמסין- אכלת אותה. הקטע עם הרוח זה באמת בולשיט,כל הרוח שבעולם לא תעזור לך להתחמק מה100% אחוזי לחות של המרכז בקיץ. למה אני צריך להרוס את הבגדים היקרים שלי?קסדה - מכשיר העינויים של המאה ה-21. פעולה פשוטה כמו גירוד הראש באמצע נסיעה באוטו הופכת למשימה בהישרדות בקטנוע.ואם אני בדרכי לאירוע חברתי וחשוב לי שכשאני אוריד את הקסדה השיער שלי לא יראה כאילו עכשיו קמתי בבוקר וברצוני לעצב אותו?שלא נדבר על בת זוגתי שצריכה לוותר על הפן המהמם שלה, לא תודה.תוחלת חיים - חד משמעי. כל נגיעה קטנה עם רכב יכולה להרוג או לפצוע קשה מאוד.זיהום אוויר- right, אני בטוח שזה השיקול העיקרי של כל אחד שבא לקנות קטנוע.היתרונות היחידים לקטנוע זה הימנעות מפקקים ע"י זיגזוג, פעולה מסוכנת כשלעצמה, וקלות במציאת חנייה.אבל בשביל אלה לא שווה להפוך את חווית הנסיעה לסיוט.דיי נו, אל תבלבל אותם עם עובדות."נוחות זה לכוסיות" קישור לתוכן שתף באתרים אחרים More sharing options...
vic07 פורסם 2010 באוגוסט 11 Share פורסם 2010 באוגוסט 11 דיי נו, אל תבלבל אותם עם עובדות."נוחות זה לכוסיות"רוב הדברים שהועלו בהודעה הזו הם אישיים וממש לא בגדר "עובדות" - למישהו מפריע חום ולמישהו לא, וכולי. לחלק מהאנשים חשובה התחושה שברכיבה יותר מהנוחות בנהיגה, וכל מה שתארת ממש לא הופך עבורם את הרכיבה לסיוט. העניין ה"אוניברסלי" היחיד הוא עניין הבטיחות, אבל גם זה משהו שאנשים שונים עשויים להסתכל עליו בצורה שונה (גם ללא המחלוקת על סטטיסטיקת התאונות). לא כל אחד היה הולך לעשות צניחה חופשית, ויש אנשים שאינם פחדנים באופן כללי שלעולם לא יסכימו לעלות על מטוס. מישהו נמצא בעמדה לפיה יש להמנע במידת האפשר מכל מה שעשוי להיות מסוכן (לרבות המנעות מנהיגה באופן כללי - תחבורה ציבורית היא יותר בטוחה לפחות עכשיו כשאין פיגועים כל שבוע), מישהו אחר חושב בצדק או שלא בצדק שיש להתמודד עם סיכונים כמיטב יכולתו ולא פשוט לוותר מראש, רוב האנשים נמצאים איפשהו באמצע. אני לא חושב שלמישהו יש זכות לשפוט לכאן או לכאן. קישור לתוכן שתף באתרים אחרים More sharing options...
Milford Cubicle פורסם 2010 באוגוסט 11 Share פורסם 2010 באוגוסט 11 תמשיך, תמשיך לבלבל את השכל. סבבה. העיקר שאתה מצליח לשכנע את עצמך שזה בסדר גמור להיות בלי מזגן בשיא החום של אוגוסט, וזה בסדר גמור להירטב בגשם כמו מניאק בחורף, וזה בסדר גמור לשים קסדה ולהגיע ליעד עם שיער שנראה כאילו עכשיו חזרת מ-24 שעות מארב בעזה.. תמשיך, תמשיך. קישור לתוכן שתף באתרים אחרים More sharing options...
vic07 פורסם 2010 באוגוסט 11 Share פורסם 2010 באוגוסט 11 אתה באמת רוצה לדון בעניינים של טעם, נוחות וסדר עדיפויות כ"עובדות"? טוב אחי. קישור לתוכן שתף באתרים אחרים More sharing options...
Milford Cubicle פורסם 2010 באוגוסט 11 Share פורסם 2010 באוגוסט 11 אם לדעתך העובדה שבני אנוש נרטבים כשיורד עליהם גשם, והעובדה שבני אנוש מזיעים מעל טמפ' ואחוז לחות מסויימים, והעובדה ששיער אנושי מאבד את העיצוב שלו ונראה כמו אחרי הפצצה (אלא אם יש לך תספורת קצוצה) כששמים עליו קסדה....אם לדעתך כל העובדות האלה הן לא עובדות (אז מה זה? דעה אישית שלי?) - אז סע לשלום, המפתחות של הקטנוע בפנים. קישור לתוכן שתף באתרים אחרים More sharing options...
יואב גולדהורן פורסם 2010 באוגוסט 11 Share פורסם 2010 באוגוסט 11 צריך להבדיל בין קטנוע לאופנוע. אופנוע זה נטו פוזה, ומי שיגיד שלא משקר. כל אחד עם רישיון מעל 500 סמק קונה לי CBR600 + חליפה שחורה וחושב שהוא מינימום אופנובר ממאדים, כאילו מישהו שם עליו זין ברמזור. שלא נדבר על אלה בגילאי 16-17 ועדיין חושבים שהרעש של המכחסת דשא של ה-DT המצ'וקמק שלהם זה מגניב. בקשר לקטנוע, יותר מדי חסרונות שפשוט לא מצדיקים את היתרונות הבודדים שלו. נוחות - לא נוח בעליל, במיוחד לא לנסיעות ארוכות. התחת נהפך לג'לי והידיים מתעייפות. העסק מסתבך כשצריך להסיע עוד בן אדם (רק עוד 1, כי זה עדיין קטנוע) מזג אוויר - אתה הופך את עצמך קורבן של הטבע. גשם- אכלת אותה. חמסין- אכלת אותה. הקטע עם הרוח זה באמת בולשיט, כל הרוח שבעולם לא תעזור לך להתחמק מה100% אחוזי לחות של המרכז בקיץ. למה אני צריך להרוס את הבגדים היקרים שלי? קסדה - מכשיר העינויים של המאה ה-21. פעולה פשוטה כמו גירוד הראש באמצע נסיעה באוטו הופכת למשימה בהישרדות בקטנוע. ואם אני בדרכי לאירוע חברתי וחשוב לי שכשאני אוריד את הקסדה השיער שלי לא יראה כאילו עכשיו קמתי בבוקר וברצוני לעצב אותו? שלא נדבר על בת זוגתי שצריכה לוותר על הפן המהמם שלה, לא תודה. תוחלת חיים - חד משמעי. כל נגיעה קטנה עם רכב יכולה להרוג או לפצוע קשה מאוד. זיהום אוויר- right, אני בטוח שזה השיקול העיקרי של כל אחד שבא לקנות קטנוע. היתרונות היחידים לקטנוע זה הימנעות מפקקים ע"י זיגזוג, פעולה מסוכנת כשלעצמה, וקלות במציאת חנייה. אבל בשביל אלה לא שווה להפוך את חווית הנסיעה לסיוט. קישור לתוכן שתף באתרים אחרים More sharing options...
Recommended Posts
ארכיון
דיון זה הועבר לארכיון ולא ניתן להוסיף בו תגובות חדשות.