צעקתם תחבורה ציבורית? אפילו לדבר הזה אין סיכוי ב-כ-ל-ל! - אקטואליה ותרבות - HWzone פורומים
עבור לתוכן
  • צור חשבון

צעקתם תחבורה ציבורית? אפילו לדבר הזה אין סיכוי ב-כ-ל-ל!


Born2Kill

Recommended Posts

אוי זה היה כל כך צפוי אבל ב-HWzone הרבו לצעוק את זה כל הזמן.

אז צילמתי את זה לכם שתראו מול הפרצוף.

תמונת מצב:

1) בחזית הדו-גלגלית: שר האוצר העלה את תעריפי הביטוח בנובמבר 2009, כאשר זאת העלאה השלישית במהלך 7 השנים האחרונות.

2) בחזית התחבורה הציבורית: שר האוצר עוצר את המשך בניית הרכבת הקלה, המו"מ נכשל והמשך הבנייה לא תימשך עד "הודעה חדשה".

3) בחזית המכוניות הפרטיות: http://www.ynet.co.il/articles/0,7340,L-3929603,00.html

ופה אני לא חושב שיש על מה לפרט.

כמה עובדות לשנים הקרובות:

*צפו בשנים הקרובות לסבל בפקקים (הרבה יותר סבל).

*מי שבוחר ליסוע עם מכונית פרטית ברחובות תל אביב הגדושים הוא אידיוט.

*מי שאוהב לצעוק "תחבורה ציבורית יעילה" הוא אידיוט (כאן זה ישראל).

*כאחד שעושה כל יום פ"ת - ירושלים גם בניית הרכבת הקלה בירושלים לא זזה (לפי מה שאני רואה ביום יום), אני מאמין, סליחה, אני ב-ט-ו-ח שזה לא יסתיים לפני תום השיחרור שלי (נשאר לי קצת פחות מ-3 שנים).

המסקנה: תלכו ברגל, גם בריא וגם לא עולה כסף. :)

[attachment deleted by admin]

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

  • תגובות 86
  • נוצר
  • תגובה אחרונה

וגם נאחר ונגיע מיוזעים ומתנשפים ומסריחים מהביתשחי.

הבעיה היחידה מבחינתי עם התחבורה הציבורית (בחיפה, לפחות) זה המחיר - נסיעה באוטובוס עולה מחיר רצחני של 6.30 ש"ח!!!

לדעתי צריך לפתוח תאגיד ריקשות-נוער שיתחרה באגד ויגרום לתחרות מחירים שתהיה בריאה, גם לציבור וגם לסביבה.

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

זה לא רק אצלך. נסיעה מהישוב שלי לת"א (אגד) עולה 18 ש"ח לנסיעה בודדת. נסיעה מתחנה מרכזית נתניה לת"א (נתיב אקספרס) 10 ש"ח.

הישוב שלי לא מרוחק בהרבה מנתניה. לפחות לא מרחק שמצדיק תוספת של 8 ש"ח. מוניות שירות לוקחות 15 ש"ח שזה עוד איכשהו מחיר נורמאלי...

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

אני לא מבין למה אתה אומר שהבנייה של הרכבת הקלה בירושלים לא זזה (עכשיו, עד לאחרונה היא באמת הייתה תקועה). בתור אחד שנמצא לא מעט בירושלים - אני יכול להגיד לך שכמעט בכל המקומות שעברתי בהם (רוב המסלול של הרכבת) סיימו להניח את המסילות, ובחלק מהמקומות גם הניחו עמודי חשמל וכבלים בשביל הרכבות.

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

"חולדאי לא הסכים להעביר את הרכבת מעל פני האדמה, לא הסכים לתת העדפה רמזורית לתחבורה ציבורית ולא הסכים לצמצם את מספר החניות כצעד לזניחת הרכב הפרטי. הפיתוח התחבורתי כולו נתקע", מאשים בכיר באוצר.

אוי ואבוי.

מעניין מי זה אותו אידיוט "בכיר באוצר", שמנסה לפתור את הבעיה על ידי העדפה רמזורית לתחבורה ציבורית (כלומר, פקקים גדולים יותר לרכבים) וצמצום מספר החניות (מה הוא אידיוט?) - במטרה "להעניש" את האזרחים כדי לגרום להם כביכול לזנוח את הרכב שלהם?

מה, הוא מפגר?? כאילו, פיזיאולוגית... יש לו תסמונת דאון?

לצערי הפיסקה הסופית במאמר, זו שמתחילה ב: "מעיריית ת"א נמסר..."

טוענת שחולדאי דווקא כן תמך בדברים האלה - צמצום מספר החניות וכו'.

אוי ואבוי לנו.

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

זה לא רק אצלך. נסיעה מהישוב שלי לת"א (אגד) עולה 18 ש"ח לנסיעה בודדת. נסיעה מתחנה מרכזית נתניה לת"א (נתיב אקספרס) 10 ש"ח.

הישוב שלי לא מרוחק בהרבה מנתניה. לפחות לא מרחק שמצדיק תוספת של 8 ש"ח. מוניות שירות לוקחות 15 ש"ח שזה עוד איכשהו מחיר נורמאלי...

תחשב כמה עולה להחזיק ואז תדבר. אם נוסעים באותם קווים על בסיס קבוע ניתן לרכוש כרטיסיה/חופשי חודשי שמוזיל משמעותית את מחיר הנסיעה.

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

אני לא השוויתי את מחירי התחבורה הציבורית למחירי החזקת בסה"כ השוויתי מחירים בין שתי חברות.

אני קונה כרטיסיה, זה יוצא פחות או יותר 5 נסיעות במחיר של 4. אני לא מתעניין בחופשי חודשי בגלל שאני לא נוסע כל יום לת"א. חוץ מזה שזה לא תמיד משתלם.

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

איזה כיף לא לחיות במדינת ת"א :yelclap:

אם אני אכנס עם מכונית לתל אביב בשעות העומס אני למחרת אהייה אצל קב"ן.

-------------------------------------------------------------------------------------

לעניין הדיון, כמובן נתתי התייחסות רק לרכבות קלות.

אני אתן התייחסות גם לשאר.

עוד דוגמא לתחבורה ציבורית-ישראלית גרועה היא רכבת , מי לא שמע על זה שהן מאחרות?

ו... אוטובוסים... אין על מה לדבר, כשיש עומס בכבישים הם עומדות כמו מכוניות כמו ט'טלה.

אז הבנו שאי אפשר לסמוך על אחרים (תחבורה ציבורית) וגם אי אפשר לתפוס הרבה מקום כמו שמכונית עושה, שלא נדבר על צריכת דלק, מקומות חנייה וכו'...

עם קצב גידול האוכלוסייה אי אפשר שלא להספים את הכבישים, במיוחד בערים מלאי תושבים.

הפיתרון האידאלי למצב שלנו הוא דו-גלגלי חד משמעי, סה"כ שטייניץ צריך לחתום על מסמך שמורה על הורדת תעריפי הביטוח.

ותסתכלו איך יש נהירה בקניית דו-גלגלי.

כן כן, סה"כ לחתום, זה לא משהו שנכנס לקופת המדינה אלא לקופת חברות הביטוח.

כאחד שיש לו קטנוע ורכב בתקופת הלימודים זה פשוט מעולה, אני אישית מרוצה מאוד, התחזוקה יצאה לי זול אם זה מבחינת דלק או טיפולים.

רק הביטוח שדורש מסגרת אשראי לא קטנה מקשה על סטודנטים כמוני.

תהיו מציאותיים, לא תחבורה ציבורית ולא מכוניות יגרמו לתחבורה להיות יעילה ואפקטיבית (לא בישראל לפחות).

הפיתרון הזול ביותר כרגע ונגיש לעשייה הוא דו-גלגלי.

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

תהיו מציאותיים, לא תחבורה ציבורית ולא מכוניות יגרמו לתחבורה להיות יעילה ואפקטיבית (לא בישראל לפחות).

הפיתרון הזול ביותר כרגע ונגיש לעשייה הוא דו-גלגלי.

תהיה אתה מציאותי, צא כבר מהסרט הדפוק שאתה חיי בו ותבין שהקטנוע המסריח שלך אולי מתאים לך אבל לא מתאים לכלל האוכלוסיה.

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

אבל למה, למה ישר להגרר לקללות?

חוץ מזה, דו"ג אכן אינו מתאים ל"כלל האוכלוסיה", אבל הוא מתאים להרבה יותר אנשים מאחוז המשתמשים בו בפועל - והמדינה מנסה להקטין גם את האחוז הזה.

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

ארכיון

דיון זה הועבר לארכיון ולא ניתן להוסיף בו תגובות חדשות.


×
  • צור חדש...