Core i7 875k או Phenom II x 6 1090T למטרות משחקים ברזולוציה גבוהה - מעבדים, לוחות-אם וזכרונות - HWzone פורומים
עבור לתוכן
  • צור חשבון

Core i7 875k או Phenom II x 6 1090T למטרות משחקים ברזולוציה גבוהה


talsa

Recommended Posts

‏Core i7 875K, 2.93GHz, s1156, 8MB Box, Unlocked CPU‎

או

‏Phenom II x6 Six 1090T Socket AM3 3.2Ghz Box‎

מתוכנן OC כמו כן כן חשוב לי אפשרויות שדרוג בעתיד

מחשב לגיימינג כבד וסרטים בFHD מסך 24 FHD ו42 FHD

מתלבט בין שניהם עברתי על לא מעט מבחני ביצועים

מחליף את כל השילוש מעבד

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

עבור תוכן בהבחנה גבוהה ממש אין צורך במעבד כזה, כל מעבד כפול ליבה מהשנים האחרונות בשילוב עם שבב גראפי מתאים כמו זה שמובנה בלוחות מהשנים האחרונות מספיקים. זה כדי להמחיש ששיקול תכני הבחנה גבוהה לא מהווים ממש שיקול בבחירת המעבד.

בקשר למעבדים, שניהם לא משתלמים למטרותייך. אתה אומר שאתה משחק ברזולוציות גבוהות שם לכרטיס המסך יש משמעות הרבה יותר גדולה מלמעבד. כנראה שהמעבד הכי משתלם לך למטרות גיימינג יהיה ה-Core i5-750 או ה-Phenom IIx4 955 שהוא עם מכפלה פתוחה.

תסתכל על ה-Benchmark הבא כדוגמה. משחק ברזולוציה בינונית (בה יש למעבד הרבה יותר השפעה מאשר לרזולוציות בהן אתה מתכוון לשחק) עם הגדרות גבוהות. שים לב להפרשים המזעריים ב-FPS בין המעבדים השונים, חלקם עולים חצי ורבע מה- i7 875k. כשאתה מתכוון לשחק ברזולוציות גבוהות אז ההבדלים הללו יהיו קטנים עוד יותר.

מה יהיה בעתיד בנוגע למשחקים, כנראה שמגמת העדפת ריבוי הליבות על פני התדר (או איזון מסוים בין השניים) תמשיך, אך אני באמת לא חושב שיש צורך במעבדים שאתה בוחן למטרות הללו. עדיף לחסוך במעבד ולהשקיע בכרטיס מסך מתאים (אותו תצטרך כנראה לשדרג שוב לפני שתצטרך לשדרג מעבד).

ה- i7 לא מעניק לך אופק שדרוג בכלל כי הוא כבר נמצא בפלטפורמה מתיישנת (תושבת 1156 שבתחילת שנה הבאה תוחלף ב-1155). תושבת AM3 של ה-Phenom II מציעה אופק שדרוג ארוך יותר, אך כשקונים מעבד כזה כנראה לא מתכוונים (ולא תצטרך) לשדרג בשנה-שנה וקצת הקרובות ולכן אופק השדרוג הזה הוא תיאורטי בלבד. בפועל, כשיגיע הרגע שתצטרך להחליף מעבד עוד כמה שנים, תצטרך כבר שוב להחליף פלטפורמה.

ולסיום, שנה בבקשה את הכותרת לכותרת עניינית על פי חוקי הפורום.

דוגמה לכך יכולה להיות i7 875k או Phenom II x 6 1090T למטרות משחקים ברזולוציה גבוהה.

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

ארכיון

דיון זה הועבר לארכיון ולא ניתן להוסיף בו תגובות חדשות.

×
  • צור חדש...