עבור לתוכן

KSP מדיניות החזרת מוצרים

Featured Replies

פורסם
לפחות בחיפה, הבהירו לי ברצינות תמוהה, שאם אין לי צורך בו, אפילו אם לא עברו שבועיים - אין החזרה. קנית נדפקת, אלא אם כן משהו נדפק במכשיר עצמו.

הסניף עם השירות הגרוע ביותר שלהם.

מכרו לחבר שלי מוצר פגום לא מזמן, נסעתי איתו חזרה עוד באותו היום והם החליפו לו בלי לעשות הרבה בעיות.

בנוסף, גיליתי לפני כמה ימים שהם מכרו לי קירור עם חלק קטן ששבור(קשה לשים לב לכך).

עפ"י חוק הגנת הצרכן אפשר לבטל עסקאות עד 14 יום מרגע חתימת העסקה, לא?

עפ"י תקנון KSP עדכני שברשותי אני מצטט את הסעיפים הבאים:

"אין החזרת של סחורות לאחר רכישתן וקבלתן. אין זיכויים לאחר רכישה אלא אם הוחלט אחרת ע"י החברה"

"החזרת סחורה בהסכמת החברה בלבד ותחויב ב10% מהמחיר ולא פחות מ25- שקלים, בתמורה יינתן זיכוי לרכישה"

פורסם
  • מחבר

הסניף עם השירות הגרוע ביותר שלהם.

מכרו לחבר שלי מוצר פגום לא מזמן, נסעתי איתו חזרה עוד באותו היום והם החליפו לו בלי לעשות הרבה בעיות.

בנוסף, גיליתי לפני כמה ימים שהם מכרו לי קירור עם חלק קטן ששבור(קשה לשים לב לכך).

עפ"י חוק הגנת הצרכן אפשר לבטל עסקאות עד 14 יום מרגע חתימת העסקה, לא?

עפ"י תקנון KSP עדכני שברשותי אני מצטט את הסעיפים הבאים:

"אין החזרת של סחורות לאחר רכישתן וקבלתן. אין זיכויים לאחר רכישה אלא אם הוחלט אחרת ע"י החברה"

"החזרת סחורה בהסכמת החברה בלבד ותחויב ב10% מהמחיר ולא פחות מ25- שקלים, בתמורה יינתן זיכוי לרכישה"

החוק עם ה14 יום הוא רק לעסקאות מרחוק (אינטרנט, טלפון) או עסקאות שבוצעו בביתך ולא בבית העסק.

פורסם

החוק עם ה14 יום הוא רק לעסקאות מרחוק (אינטרנט, טלפון) או עסקאות שבוצעו בביתך ולא בבית העסק.

על איזה סעיף מדובר?

ארכיון

דיון זה הועבר לארכיון ולא ניתן להוסיף בו תגובות חדשות.

דיונים חדשים