פורסם 2010 ביולי 3015 שנים שלום לכולם,בהמשך לדיון שפתחתי כאן מזמןhttp://hwzone.co.il/community/index.php?topic=456884רציתי להביע חוות דעת על החברה XFX.ב16 באוקטובר 2008 קניתי כרטיס מסך 9800GTX+ של XFX מהחנות FOX-PCלפני כמה חודשים, הכרטיס החל לעשות בעיות, וככל הנראה נדפק.כאשר רציתי לממש אחריות, לא הצלחתי לעלות על שום עקבות של FOX-PC ולא ניתן היה להחליף את הכרטיס שלי,ולכן, פניתי לשירות הלקוחות של XFX.החברה סיפקה לי אישור לשליחת הכרטיס אליהם לבדיקה, שתוצאותיה היו ידועות מראש: הכרטיס נדפק.בסופו של דבר, קיבלתי כרטיס מסך מדגם GTX260 בתור פיצוי, שעובד בצורה מצויינת.לכן, רציתי להמליץ על XFX ולשתף את חווית הרכישה שלי מהם.ברק.
פורסם 2010 ביולי 3015 שנים יש לי 8800GTS שקניתי בחו"ל. הכרטיס הגיע דפוק לצערי, אבל פשוט שלחתי להם אותו חזרה והם שלחו חדש בתמורה (לאחר שבדקו שהוא אכן עובד) ובאמת יש להם שירות לקוחות מעולה, גם באתר שלהם באמצעות הצ'אט דיברתי שם עם נציג והוא עזר לי בכל הבעיות ;D
פורסם 2010 ביולי 3015 שנים יש להם תמיכה בארץ או ששלחתם להם את הכרטיס לאיפשהו בחו"ל או בארץ?ונחמד לראות מדי פעם ת'רד שדווקא אומר מילה טובה על שירות של חברה כלשהי,כי את ההפך (להתלונן על שירות) אנחנו רואים יותר מדי...
פורסם 2010 ביולי 3015 שנים מחבר יש להם תמיכה בארץ או ששלחתם להם את הכרטיס לאיפשהו בחו"ל או בארץ?ונחמד לראות מדי פעם ת'רד שדווקא אומר מילה טובה על שירות של חברה כלשהי,כי את ההפך (להתלונן על שירות) אנחנו רואים יותר מדי...שלחתי את הכרטיס אליהם להונג קונג כפי שהתבקשתי
פורסם 2010 ביולי 3115 שנים יפה. גם חברת CM ולוגיטק נותנות שירות לקוחות יפה. בלוגיטק יש שירות מעולה החלפתי 4 פעמים עכבר כל שנה נהרס לי העכבר באותו צורה וכל שנה החלפתי אותו תומרת חדש בעזרת TMS
ארכיון
דיון זה הועבר לארכיון ולא ניתן להוסיף בו תגובות חדשות.