עבור לתוכן

שירות הלקוחות של XFX

Featured Replies

פורסם

שלום לכולם,

בהמשך לדיון שפתחתי כאן מזמן

http://hwzone.co.il/community/index.php?topic=456884

רציתי להביע חוות דעת על החברה XFX.

ב16 באוקטובר 2008 קניתי כרטיס מסך 9800GTX+ של XFX מהחנות FOX-PC

לפני כמה חודשים, הכרטיס החל לעשות בעיות, וככל הנראה נדפק.

כאשר רציתי לממש אחריות, לא הצלחתי לעלות על שום עקבות של FOX-PC ולא ניתן היה להחליף את הכרטיס שלי,

ולכן, פניתי לשירות הלקוחות של XFX.

החברה סיפקה לי אישור לשליחת הכרטיס אליהם לבדיקה, שתוצאותיה היו ידועות מראש: הכרטיס נדפק.

בסופו של דבר, קיבלתי כרטיס מסך מדגם GTX260 בתור פיצוי, שעובד בצורה מצויינת.

לכן, רציתי להמליץ על XFX ולשתף את חווית הרכישה שלי מהם.

ברק.

פורסם

יש לי 8800GTS שקניתי בחו"ל.

הכרטיס הגיע דפוק לצערי, אבל פשוט שלחתי להם אותו חזרה והם שלחו חדש בתמורה (לאחר שבדקו שהוא אכן עובד) :)

ובאמת יש להם שירות לקוחות מעולה, גם באתר שלהם באמצעות הצ'אט דיברתי שם עם נציג והוא עזר לי בכל הבעיות ;D

פורסם

יש להם תמיכה בארץ או ששלחתם להם את הכרטיס לאיפשהו בחו"ל או בארץ?

ונחמד לראות מדי פעם ת'רד שדווקא אומר מילה טובה על שירות של חברה כלשהי,

כי את ההפך (להתלונן על שירות) אנחנו רואים יותר מדי...

פורסם

יפה.

גם חברת CM ולוגיטק נותנות שירות לקוחות יפה.

פורסם
  • מחבר

יש להם תמיכה בארץ או ששלחתם להם את הכרטיס לאיפשהו בחו"ל או בארץ?

ונחמד לראות מדי פעם ת'רד שדווקא אומר מילה טובה על שירות של חברה כלשהי,

כי את ההפך (להתלונן על שירות) אנחנו רואים יותר מדי...

שלחתי את הכרטיס אליהם להונג קונג כפי שהתבקשתי

פורסם

יפה.

גם חברת CM ולוגיטק נותנות שירות לקוחות יפה.

בלוגיטק יש שירות מעולה החלפתי 4 פעמים עכבר כל שנה נהרס לי העכבר באותו צורה וכל שנה החלפתי אותו תומרת חדש בעזרת TMS :xyxthumbs:

ארכיון

דיון זה הועבר לארכיון ולא ניתן להוסיף בו תגובות חדשות.

דיונים חדשים