מסך מחשב 22-24" עדיפות לFHD עד 1300 - מסכי מחשב - HWzone פורומים
עבור לתוכן
  • צור חשבון

מסך מחשב 22-24" עדיפות לFHD עד 1300


MasterDK

Recommended Posts

שלום חברים :)

דיי נמאס עלי ה 17" שלי וכיוון שאני מרבה לתכנת לראות סרטי HD אני צריך מסך רחב.

אני מחפש מסך שהמימדים שלו הם 22" עד 24". השימוש שלי כמו שאמרתי זה תיכנות (ולכן אני נוהג להחזיק 2 קבצים פתוחים אחד לצד השני), צפיה בסרטי HD, ובעתיד הקרוב גם משחקים (כשהידיים שלי יגיעו לרכוש את ATI HD5770).

אני מגביל את עצמי עד 1000שח אבל מוכן לחרוג עד 300שח עבור מסך איכותי.

העדיפות שלי היא ל FHD, אבל אני יהיה מוכן להיתפשר על 1050 במקום 1080 (עד כמה זה פוגע בחויית הצפיה ב HD?).

תודה רבה מראש!

עריכה

חשבתי בהתחלה על 2209WA אבל הבנתי שהוא לא FHD (לא קירטי) אבל נכון להרגע אני שוקל לחרוג ל 1500 ולקחת את U2311H

http://www.iqpc.co.il/Home/showItemMenu.asp?id=6829

מה דעתכם? הצעות אחרות יתקבלו גם כן.

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

גודל הנקודה שלו בהחלט עלול להיות קצת קטן לחלק מהאנשים אבל הוא היחיד שעונה על הדרישות שלך (גם FHD, גם בעל פאנל איכותי וגם במסגרת התקציב).

האפשרויות האחרות הן לרדת ל-2209WA או 2220P ואז אתה "מאבד" את הרזולוציה של 1920x1080, אבל מקבל מסך מעולה לעבודה עם טקסטים (מבחינת פרופורציה).

האפשרות הנוספת היא לבחור ב-U2311H או F2380 שהם מסכי 23"איכותיים וברזולוציה המבוקשת.

ההבדל בגודל הפיסי לא כזה משמעותי, צריך להסתכל על גודל הנקודה שהיא למעשה גודל הפיקסל (לא בדיוק אבל לצורך ההסבר כן) - יחידת התצוגה הקטנה ביותר. ככל שהרזולוציה גבוהה יותר והשטח הפיסי קטן יותר כך גם גודל הנקודה קטן יותר ובעקבותיו טקסטים ואלמנטים שונים יראו קטנים יחסית (ניתן לפצות על זה באמצעות העלאת ה-DPI, הגדלת ה-Zoom במסמכים ודפדפן, אבל אז מפסידים שטח עבודה).

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

תודה רבה על התגובה!

אם כבר חרגתי ל 1500 אז אני אשקיע במשהוא איכותי שהוא גם FHD וגם אמין. אני יודע ש 2209WA מאוד אמין אבל כמו שנמאר פה הוא לא FHD.

שוב יכול להיות שאני סתם מתלהב מ FHD רק בשביל שיהיה, אני לא יודע עד כמה זה יפגע בסרטי HD (כואלה 30 פיקסלים לא?)

אמרת שאם אני יורד בתקציב אני מקבל או איכותיים לעבודה עם טקסטים, האם זו היא רמיזה לכך ש U2X11H הוא לא מתאים לעבודה עם טקסטים? אני מתכנת הרבה, וקורא הרבה (הרבה יותר מאשר אני רואה סרטי HD לצורך הדוגמא) וזה כמובן אומר שרוב השימוש לי הוא קריאה של טקסטים, אז האם ה U2X11H יתאימו לזה או לא?

שוב עקב הימאצות מרובה מול המחשב חשוב לי שהמסך יהיה כמה שיותר נוח וכמה שפחות מעייף לעין (טקסט קריא, אפשרויות כיוון רבות, צבעים).

אשמח לתגובות, ותודה רבה מראש!

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

לא התכוונתי שמסכי ה-23" פחות איכותיים. התכוונתי שגודל הנקודה שלהם קטן יותר ובגלל יחס התמונה הם נראים "רחבים" יותר (רוחב פיסי זהה אך "נמוכים" יותר).

גודל הנקודה זה משהו מאוד אינדיבידואלי, אתה זה שצריך לדעת כמה זה עלול להוות עבורך בעיה או לא.

גם עניין הרוחב זה משהו אינדיבידואלי. לי אישית זה לא מפריע, אחרים ממש נרתעים מזה כשזה מגיע לעבודה עם מסמכים, טוענים שצריכים "לנדוד" עם העיניים מרחק גדול מדי.

הנה דיון נחמד שפתח נלוא, משתמש בפורום, בו הוא צילם את שני המסכים זה לצד זה. אולי זה יעזור לך להתרשם.

מבחינת אופי ואיכות תצוגה אין בינהים שום הבדל. ההבדלים היחידים הם הסוגיות הנ"ל.

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

תודה רבה על התגובה!

אוף אני מתלבט בין השלושה הללו

2209WA

U2311H

U2211H

לא יודע מה כדי, מצד אחד אני מרגיש שגודל הפיקסל חשוב לי ובגלל שאני קורא/כותב הרבה מול המחשב אני צריך טקסט שנוח לי לקרוא. מצד שני חשוב לי גם FHD (לא שאני רואה בתדירות של יותר מפעם בחודש זה סתם "פיצ'ר בשביל פיצ'ר" כמו שאומרים).

שוב תודה!

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

גם וגם. מבחינת אחוזים 720 כנראה יותר (פרט לסרטונים ביוטוב שאותם אני רואה ב 1080 אם יש). שוב אני מרגיש שאני חושק ב FHD רק בשביל שיהיה.

כמו שציינתי חשוב לי מקום עבודה רב ומסך שיהיה כמה שפחות מעייף לעין.

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

אתה יכול לשרטט לך על בריסטול את גדלי התצוגה של המסכים הללו, כדי לקבל מושג איך זה יראה במציאות. לגבי גודל הנקודה לא תוכל לקבל המחשה, מין הסתם.

מעבר לזה, מכמה דיווחים ראשונים שונים ובלתי תלויים, עולה שה-2209WA עדיף על השניים החדשים של . מבט בוידאו של ה-unboxing של הדגם הבכיר יותר מגלה הקפדה נמוכה יותר על פרטים מב-2209WA (באריזה ובמסך עצמו - קטנוני, אבל לדעתי ראוי לתשומת לב כי הדבר מעיד על כך שדל ניסתה להוזיל עלויות). גם כשה-2209WA יצא נאמר עליו בכמה דיווחים שונים ובלתי תלויים שדל לא הוציאה מסך באיכותו תחת ידיה כבר הרבה זמן (ההשוואה נעשתה לדגמים "עטורי התהילה" מ-2007 ו-2005 ואין צורך אפילו שאנקוב בשמותיהם כדי שיובן על אלו אני מדבר).

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

למה לראות עכשיו על מסך 17" סרטונים ב-1080p? (סתם תהייה לא קשורה לנושא הדיון).

מן הסתם שתוכן 720p כן תוכל לראות על ה-2209WA אז ככה שאתה "מפסיד" רק את האפשרות לראות תוכן 1080p.

לדעתי האישית לפי התיאור שלך ה-2209WA יהיה הבחירה העדיפה יותר מכיוון שאתה יותר עובד עם המסך מאשר משתמש בו לצפייה בתוכן ווידיאו (וגם פה לפי התיאור שלך הנטייה היא יותר לתוכן 720p).

קצת קשה לשלב בין מסך לצפייה בתוכן בהבחנה גבוהה ולעבודה עם טקסטים (אלא אם כן גודל הנקודה ממש לא מפריע לך). המצב האידאלי הוא כמובן להחזיק מסך לעבודה ומסך אחר לצפייה בתוכן בהבחנה גבוהה, אבל עד שזה יהיה אפשרי, עדיף להשקיע במסך שמתאים לשימוש העיקרי שלך ופחות "להתלהב" מ-HD ושאר גימיקים.

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

כן כנראה שאתה צודק!

אני אחשוב עוד קצת ואז כנראה אלך ויקנה את ה 2209WA.

תודה רבה על התגובות!

אם למישהוא יש משהוא להוסיף אז בכיף.[br]פורסם בתאריך: 2.08.2010 בשעה 16:12:30


דבר אחרון:

שמעתי ש ה 2209WA יוצא מהיצור ושלא מייצרים אותו יותר. מה שמדאיג אותי (שוב כנרא פיצ'ר בשביל פיצ'ר) זה שאם עוד חצי שנה/שנה/שנה וחצי ארצה להוסיף מסך נוסף/שתיים מאותו הסוג לא אוכל נכון?

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

כבר בערך שנה אומרים שה-2209WA ממש עוד רגע יורד/ירד/יירד מהייצור, אבל בינתיים הוא זמין.

לא לקנות מסך מתוך שיקול של מה יהיה אם ארצה להוסיף בעתיד מסך זהה הואלדעתי לא נכון. מסכים כמו כל מוצרי אלקטרוניקת הצריכה חיים למשך זמן קצר מאוד. כלומר, כל שנה וחצי-שנתיים יוצאים דגמים חדשים (לעיתים אפילו בתדירות גבוהה יותר) המחליפים את הדגמים הישנים. זה כמובן לא אומר שהדגם הישן פחות טוב או שעבר זמנו, אלא פשוט שלא ניתן להשיג כזה חדש בקלות או בכלל.

קשה לחזות את העתיד ולדעת אם במועד העתידי בו תרצה מסך נוסף יהיה קיים מסך שלפחות זהה בתכונות ל-2209WA. באותה מידה גם אם תקנה את ה-U2311H לא אומר שתוכל להשיג כזה בעוד שנתיים כי עד אז אולי ייצא כבר הדגם הבא שיחליף אותו שיתהדר בעוד איזה גימיק (או אולי אפילו באמת קפיצת מדרגה טכנולוגית) ואז ה-U2311H יראה לך מיושן גם אם יהיה זמין.

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

ארכיון

דיון זה הועבר לארכיון ולא ניתן להוסיף בו תגובות חדשות.

×
  • צור חדש...