עבור לתוכן

שאלה על האחריות של DELL 2209WA

Featured Replies

פורסם

אני לא טועה. בוא נעמיד דברים על דיוקם.

אני יודע מה היה ההפרש כי אני קניתי באותה קנייה קבוצתית (של 2007FP/2007WFP). תגרד את הדיון של אור מאותה תקופה ותיווכח בעצמך אם אתה רוצה. אתה מדבר אז כשארגנו את הקנייה של ה2209WA שנקסטופ מכרו ב1000 (אגב כשהם יצאו עם ה"מבצע", המחיר הבא היה 1200, ודי מהר ירד לאזור ה-1050, ואני חושד שהרצון להתחרות בנקסטופ גם היה גורם בכך. אז אתה לא טועה לגמרי לגבי ה-50 ש"ח הפרש - אתה פשוט מדבר על מקרה אחר.

אני יודע מי נותן את האחריות כי אני מימשתי אחריות על המסך שקניתי מנקסטופ, והייתי פיזית במעבדה של "יעל" בהרצליה, שבה החליפו לי את המסך, כדי לבחון את המסך החדש במו עיניי. והמסך שקיבלתי היה חדש מהקופסה, ועל הקופסה היו מדבקות ענקיות של "יעל פתרונות משולבים".

הנקודה פה היא ש"יעל" בתור נציגות רשמית של DELL העולמית חייבת לעבוד גם מול נקסטופ וגם מול כל אחד שייבא את המסך (כולל ייבוא פרטי). בסופו של דבר, המסכים מגיעים מDELL מחו"ל ויעל מזדכים אצל DELL על כל מה שמוחלף באחריות. בזה הם שונים ממעבדות היבואנים. מה שכן, נהלי העבודה שלהם בהחלט יכולים להשתנות מיבואן ליבואן (למשל פתיחת קריאות אצל נותן שירות זה או אחר). אז כשמגיע לקוח שלא קנה מאחד היבואנים הגדולים, יעל לפעמים מנסים מאוד להתנער מטיפול בו. ומהסיבה הזו יעקב תמיד היה מציין, כפי שאמרת, "אחריות בנקסטופ". כי נקסטופ, להבדיל מרוב לקוחות הקצה, יודעים איך המערכת פועלת ומהם יעל/DELL לא יכולים להתנער. כך שבמצב אידיאלי - הלקוח עובד מול נקסטופ ונקסטופ עובדים מול "יעל".

במקרה שלי, לי היה יותר נוח לעבוד ישירות מול "יעל", ולכן נקסטופ פשוט הפנו אותי אליהם, ולא שימשו כמתווך מעבר לקשר הראשוני. במקרה של Play הם כן עבדו עם "יעל" מאחורי הקלעים, ולאחר ש"יעל" לא הצליחו לאתר את המסך, והציעו דגם חלופי (שהלקוח לא נאות לקבל), נקסטופ הלכו לקראתו, ובמקום לומר לו "זו המדיניות של DELL, תחיה עם זה", הזמינו לו מסך מeBay, ובלבד שיקבל בדיוק את הדגם שרצה. אתה מכיר הרבה בתי-עסק שהיו עושים את זה?[br]פורסם בתאריך: 29.07.2010 בשעה 23:20:36


ואני קונה באייבורי למישהו יש מושג מי מייבא לאייבורי תמסך?

יש לי עכשיו אחד כזה בקופסה בדירה, מאייבורי, היבואן הוא Computer C-Data. ייתכן שהם עובדים גם עם יבואנים אחרים.

Computer C-Data מופיעים כמשווק מורשה באתר DELL, אין לך מה לדאוג.

http://ireland.dell.com/content/topics/topic.aspx/emea/contact/edb/israel?c=il&l=he#a5

פורסם

כמובן שאני מדבר על ה-22, כמה פעמים אני עוד אצטרך לחזור על עצמי? יש לי 22, קניתי 22, כשאמרתי שהוספתי 50 שקל דיברתי על המקרה שלי של המסך שלי שאני קניתי בקניה שלי בתוספת של 50 שקל שלי לכל הרוחות.

ואני לא יודע מה היה במקרה שלך, אבל אם מספיק משעמם לך אתה מוזמן לחפש בפורום את ההודעות האחרונות של יעקוב ולראות שחור על גבי לבן שהוא כתב שהאחריות היא במעבדות NEXTOP !

פורסם

לא מספיק משעמם לי, ואני לא צריך. אני עקבתי בזמני אחרי כל ההודעות ההן, ויודע טוב מאוד מה ומו.

גם לא ממש מעניין אותי מה יעקב אמר ולמי - אני מדבר על הניסיון האישי שלי, ועם זה אין לך מה להתווכח, למרות שניכר שאתה מאוד רוצה.

הסברתי לך איך הדברים התנהלו בפועל (וגם על סמך עדויות משתמש נוסף). אבל כנראה יכאב לך אם תודה שטעית / לא הבנת / למדת משהו שלא ידעת קודם. זכותך. :nixweiss:

פורסם
  • מחבר

טוב די לריב :facepalm:, בואו תענו לי רק על עוד שאלה אחת,

לא תיהיה לי בעיה אם האחריות אם אני קונה מאייבורי נכון? ובכלל לא משנה מה יקרה מתי אם יש לי אחריות DELL יהיו חייבית לתקן\להחליף כן?.

פורסם

תנחחומיי. אני קניתי ב-50 שקל יותר מהיבואן הרישמי, ויש לי אחריות בבית הלקוח תוך יום-יומיים עם החלפה מיידית אם צריך, במשך 3 שנים..

איזה יבואן זה? יש היום כל כך הרבה יבואנים של דל וכל אחד חושב את עצמו הכי רשמי בעולם, שאני כבר לא יודע מי מה ומו.

ארכיון

דיון זה הועבר לארכיון ולא ניתן להוסיף בו תגובות חדשות.

דיונים חדשים