EMS של דואר ישראל - יקר יותר ממשלוח מהיר בחברה פרטית? - כללי - HWzone פורומים
עבור לתוכן
  • צור חשבון

EMS של דואר ישראל - יקר יותר ממשלוח מהיר בחברה פרטית?


yogev_23

Recommended Posts

עלויות השליחה של EMS *מחו"ל לארץ* לא נמוכות מאלה של UPS\DHL. מה גם שEMS מסתבר לוקחים דמי טיפול לא מעטים מה שאותן חברות פרטיות לא לוקחות (להוציא מקרים של קנייה יקרה במיוחד, זה תקף לכולם).

נשאלת השאלה על מה הם לוקחים דמי טיפול בסך עשרות ומאות שקלים- הרי המוצר הגיע לארץ מהר, נכון. אבל על זה שהוא הגיע ב3 ימים במקום 10 שילמתי לשולח בחו"ל - לא לדואר ישראל.

אז הם מבחינתם מקבלים את החבילה לישראל ואין שום שונה בטיפול בה מאשר בסתם חבילה- לא EMS. ממש משחטת כסף, ולחשוב שחברת הדואר הממשלתית אמורה להיות החלופה הזולה לאחיותיה (המקצועיות יותר לאין שיעור) הפרטיות UPS\DHL.

שלא לדבר על זה שהם משייכים את EMS לדואר שליחים (מי ביקש את זה לעזזל), שהקשר בין היום בו הם קובעים איתך ליום בו השליח מגיע מקרי בהחלט (ואז גם באתר הם יציינו שניסו ליצור איתך קשר אבל לא היית בבית- כלומר אשמתך שהם שקרנים).

בקיצור שירות גרוע, מחיר גרוע, אם כבר דואר מהיר אז רק UPS\DHL\FedEx\TNT וכו'.

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

http://firefang.net/blog/1388

הדבר המדהים הוא שמוכרים בחו"ל גובים יותר על משלוח דרך EMS למרות שעבורנו הישראלים מדובר במשלוח הרבה יותר יקר מדואר רגיל ולפעמים גם איטי יותר כי החבילות תמיד נעצרות במכס אם שולחים דרך EMS.

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

  • 2 חודשים מאוחר יותר...

לא בהכרח, צריך לבדוק את כל הפרמטרים, לי לרוב הוא יוצא זול יותר ואני מקבל ת הכל בזמן. העמלה שהוסיפו לאחרונה היא לא משמעותית והיא בגלל שמכריחים אותם לפתוח את החבילות ולסגור אותן.

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

ארכיון

דיון זה הועבר לארכיון ולא ניתן להוסיף בו תגובות חדשות.

×
  • צור חדש...