פורסם 2003 באוקטובר 2122 שנים אני עובד עם כרטיס מסך של Gainward FX5600-256MB. דרייברים 51.75אמנם לא המילה האחרונה אך בהחלט כרטיס שאמור לספק תוצרת.כאשר אני משחק במשחקים שונים שבהם יש עשן (כחלק מהמשחק) התמונה מגמגמת עד היציאה מהעשן.זה היה גם עם הדרייברים הקודמים.האם פשוט הכרטיס חלש להצגת העשן, או אולי הגדרה שלי לא נכונה או דרייברים?הביעו דעתכם.תודה.
פורסם 2003 באוקטובר 2122 שנים יצירת עשן בגרפיקה של משחק מחשב היא מאוד קשה ,זה לא כמו יצירת תמונה סטטית/דינמית . העשן מורכב מהרבה נקודות באיזורים שונים ובציפיפות שונה כדי לאפשר את האפקט המתאים .עם זאת יש משחקים ש"משתמשים" בעשן , אובך , ערפל , כדי להסתיר פרטיםמעיני המשתמש וע"י חיסכון בכוח עיבוד .
פורסם 2003 באוקטובר 2122 שנים בקיצור זאת לא בעייה בדרייברים זאת "בעייה" מוכרת בכל כרטיס מסך שהוא לא מהשורה הראשונה {לא שהכרטיס שלך לא מספיק טוב}. אם אתה רוצה רמת ביצועים יותר גבוהה תבטל אפקטים ותנסה להשתמש ברמת סינון פחות גבוהה של פילטרים.
פורסם 2003 באוקטובר 2222 שנים אנשים אתם מדברים כאן על כרטיס לא כל כך גרוע לרוב האנשים בפורום יש כרטיס באיכות הזאת בערךאני יודע שב DX9 הוא ממש לא משהו אבל אני בטוח שמדובר כאן על DX8 ששם הכרטיס הזה חזק יחסיתבקיצור יש כאן בעייה זה לא שהכרטיס פשוט חלשלדוגמא בנצ'ים של UT 2003 שאני בטוח שזה אחד המשחקים שעושים בעיותhttp://www.tomshardware.com/graphic/20031015/images/image004.gifזה ב 1600X1200 וה FPS הוא על 30+ שזה סביר ביותר
פורסם 2003 באוקטובר 2222 שנים יש הבדל בין האפקט של distance fog לבין עשן שנמצא בתוך הסצינה עצמה.בכל מקרה זה אחד הדברים הכבדים יותר לכרטיס, תסתכל ב aquamark בבדיקה השניה נדמה לי איך אפילו GF FX 5900 אולטרא זוחל באיזה 20 FPS.
פורסם 2003 באוקטובר 2222 שנים כמו שכבר נאמר כאן, אין הרבה מה אפשר לעשות נגד התופעה, שכן אפקט הערפל דורש המון כוח עיבוד.דרך הגב, בחירה מצויינת של יצרן כרטיס מסך (GAINWARD) שזאת אחת החברות הטובות ביותר שמייצרת כ. מסך של NVIDIA
פורסם 2003 באוקטובר 2322 שנים רק רציתי לחזק דבריו של מישהו שדיבר על הורדת הפילטרים...הצגת עשן / גשם / רוח וכדומה מעמיסים בהרבה על עיבוד התמונה משום שלא מדובר בסתם פוליגון עם טקסטורה ( ברוב המקרים ) - ובלי לסבך יותר מידי את העניינים - חשוב להבין שאם מופעל איזשהו AA באיזושהיא רמה - ה AA יהיה PER טיפת גשם / אפקט רוח / עשן - מה שמאוד מאוד יעיק על העיבוד... ( וכנ"ל לגבי ANISO - אבל פחות ) - וככל שיהיה גבוה יותר - ה"מכה" בביצועים גבוהה יותר.כמו כן יש להבין שמשחקים מסויימים מבצעים את האפקט בדרכים ואיכויות שונות - כך שזה גם תלוי בגבול מסויות ברמת ההטמעה של האפקט במשחק...במילים הכי פשוטות - זהו ( למרות שמדובר במשהו מורכב בהרבה... )אגב שאלתך נובעת מ GTA VICE CITY , MAX PAYNE וכדומה?( דוגמה למשחקים שמבצעים אפקטים דומים בדרכים שונות לגמרי )MEK
פורסם 2003 באוקטובר 2322 שנים אני בהחלט שמתי לב לירידה הענקית עם שימוש ב AA בעשן. שיחקתי במקס פיין במצב AA Quincunx והוא פעל טוב מאוד. בדיוק כשהגיע מסך של עשן ואש (שגם מכביד) שמתי AA4 והמשחק ירד ל5 פריימים עם GF4 TI4200
פורסם 2003 באוקטובר 2322 שנים מחבר נתקלתי בבעייה - כמרגיזה מאד ב-Max Payne. המשחק כולו עובד פגז בביצועים מצויינים, בלי גמגומים. כאשר אני מגיע למסך עם עשן זה ממש מקרטע. גשם עובד יפה, אש די בסדר, עשן
ארכיון
דיון זה הועבר לארכיון ולא ניתן להוסיף בו תגובות חדשות.