עבור לתוכן

פנדה מחשבים - שרות גרוע, ההתכתבות שלי עם המנכ"ל (תגובת החנות בעמוד 15)

Featured Replies

  • תגובות 172
  • צפיות 23.2k
  • נוצר
  • תגובה אחרונה
פורסם

אלא אם הקנייה נעשתה דרך האינטרנט, שאז ניתן להחזיר תוך 14 יום. (זה כך כבר מספר שנים)

ופתיחת האריזה לא נחשבת עבור מניעת החזרה. נפסק כך ע"י בית המשפט כבר מספר פעמים.

לא רלוונטי למקרה הנדון

פורסם

אסור על פי חוק להתנות מתן אחריות בקבלת פרטי תשלום כלשהם.

אסמכתא?

פורסם
  • מחבר

במסמך הזה לא רשום שהם חייבים להחליף מוצר תקול 14 יום אחרי המכירה במקום.

יש משהו שפספסתי?

פורסם

במסמך הזה לא רשום שהם חייבים להחליף מוצר תקול 14 יום אחרי המכירה במקום.

יש משהו שפספסתי?

תקרא שוב את סעיף 10

פורסם

[pre]

אסור על פי חוק להתנות מתן אחריות בקבלת פרטי תשלום כלשהם.

תקנות הגנת הצרכן (אחריות ושירות לאחר מכירה )

http://www.moital.gov.il/NR/rdonlyres/7C9F7B6F-F7E8-4E18-B57F-57008F625AF3/0/tak6468.pdf

ואחרי שתקרא את כל החובות החלים על היצרן/מייבא/מוכר

תקרא את סעיף 21

אני לא מכיר איסור כזה. מדובר פה בדרישה לקבל את פרטי אמצעי התשלום כתנאי לבדיקה של המוצר.

הרי במידה ואין תקלה במוצר, או אם למשל מדובר בתקלה שנובעת מרשלנות הלקוח, אין ספק שהיצרן לא חייב לתקן את המוצר במסגרת האחריות, ורשאי לגבות תשלום בגין הבדיקה (והן התיקון במידה והלקוח מעוניין בו).

פורסם

אתה לא רשאי באופן מידי לחייב אותו ולתקן או להניח שזה מה שהלקוח רוצה.

לכן, אם תיקח את פרטי האשראי אחרי שתראה שאכן יש צורך לכך ותסביר את זה ללקוח,

אולי לא ירצה כלל שתתקן ו/או תבצע בדיקה.

פורסם
  • מחבר

עדכון התכתבות, שוב הוא טעה בשם שלי ויש לי רצון אז לקרוא לו יאסר.

כמו שאמרתי כבר, המוכר בחנות קיבל את האישור בפקס אחרי שדיבר עם היבואן.

אז האישור אצלכם.

From: יאיר סאטובי פנדה מחשבים [mailto:yair@pandas.co.il]

Sent: Monday, July 26, 2010 11:08 AM

To: Vainer, Anton

Subject: RE: אולי טעיתי ולא הסברתי את עצמי כמו שצריך

אם יש לך אישור בכתב תעביר לי אותו ואין שום בעיה לקבל זיכוי לקניות בחנות

עו"ד יאיר סאטובי, מנכ"ל

פנדה מחשבים ותקשורת בע"מ

הנהלה וסניף מרכז - שרון - רח' הנשיא 57 חדרה

סניף חיפה והצפון - דרך בר יהודה 146 בניין "הוט" נשר

סניף באר שבע והדרום - דרך חברון 60 צמוד למרכז "ביג"

סניף זכרון יעקב - קניון "מול זכרון" כביש 4

 04-6274005 |  04-6274006 |  yair@pandas.co.il

www.Pandas.co.il רשת המחשבים הטובה והמקצועית בישראל.

From: Vainer, Anton [mailto:anton.vainer@intel.com]

Sent: Monday, July 26, 2010 9:21 AM

To: סאטובי יאיר - פנדה מחשבים

Subject: RE: אולי טעיתי ולא הסברתי את עצמי כמו שצריך

אז שוב לא קראת, היבואן אישר זאת בכתב. ועדיין לא הסכמתם.

Regards.

Anton Vainer.

Intel, LAD

SV10G group.

From: סאטובי יאיר - פנדה מחשבים [mailto:yair@pandas.co.il]

Sent: Sunday, July 25, 2010 6:09 PM

To: Vainer, Anton

Subject: RE: אולי טעיתי ולא הסברתי את עצמי כמו שצריך

היי אלון

אני לא ממעיט בידע שלך - אני אומר וחוזר על סמך הערכה שלך ללא בדיקה שלנו לא ניתן להחליף מוצר אלא אם היבואן אישר זאת בכתב.

לגבי החוק - החוק נכנס בתוקף רק באוקטובר ומתייחס למוצר שלא נעשה בו שימוש כלל אלא סגור הרמטית - אז בכל מקרה זה לא המצב , אנחנו לא באוקטובר והמוצר נפתח והודלק.

אני חולה כרגע מקווה כבר מחר להבריא ולבדוק לך את הנתב

תודה

עו"ד יאיר סאטובי , מנכ"ל

פנדה מחשבים ותקשורת בע"מ

הנהלה וסניף מרכז - שרון - רח' אשל 2 פארק עסקים דרומי קיסריה

סניף חיפה והצפון - דרך בר יהודה 146 בניין "הוט" נשר

סניף באר שבע והדרום - דרך חברון 60 צמוד למרכז "ביג"

סניף זכרון יעקב - קניון "מול זכרון" כביש 4

 04-6274005 |  04-6274006 |  yair@pandas.co.il

www.Pandas.co.il רשת המחשבים הטובה והמקצועית בישראל.

From: Vainer, Anton [mailto:anton.vainer@intel.com]

Sent: Sunday, July 25, 2010 5:56 PM

To: יאיר סאטובי פנדה מחשבים

Subject: אולי טעיתי ולא הסברתי את עצמי כמו שצריך

יאיר,

הוסבר לי שאולי המייל שלי אליך לא היה ברור ולא הסביר את הדברים כמו שהיו,

אני יסביר יותר לעניין מה היה:

קניתי נתב, באתי הביתה ולא עבד הWIFI, זה לא הנתב הראשון שלי, עבדתי כצוות מחשוב בעבר ועבדתי גם בחנות מחשבים.

עברתי על החוברת המתחלה עד הסוף וניסיתי הכול, אפילו עדכנתי לו קשוחה ל2 גרסאות חדשות, החזרתי את הגרסה הקודמת

של הקשוחה ובדקתי שוב לפני שחזרתי לחנות.

אני עובד בLAN ACCESS DIVISION באינטל ואני מבין הרבה בנתבים.

אז יום אחרי הגעתי לחנות ושם אמרו לי שהם לא מוכנים להחליף בלי התחייבות מהיבואן

ונתנו לי מספר טלאפאן של היבואן כדי שהם יפתרו לי את הבעיה, עדיין לא עשיתי שום עניין, קיוויתי שזאת רק טעות בהגדרות

ולמרות הידע שלי פספסתי משהו.

אחרי שיחה עם טכנאי במעבדה של היבואן אמרו לי שהנתב אכן לא עובד ושלפי החוק חייבים להחליף לי אותו בחנות

ללא שום טופס מהם.

בחנות שוב המוכר אמר לי שהוא לא יכול לעשות כלום בלי התחייבות בכתב מהיבואן שיחליפו להם את הנתב.

כי אם הוא יחליף לי אותו והיבואן לא יחליף להם אז יהיה להם נתב עם אריזה פתוחה סתם.

אמרתי לו שזה מגוחך והמוכר הסכים איתי וניסה להתקשר לשרות הלקוחות שלהם ולבוס שלו, והבוס שלו אמר לו לא להתקשר אליו וזהו.

ורק פה אני התעצבנתי.

אז הכרחתי את המוכר להתקשר ליבואן ולדבר איתם (כי היבואן לא רצה לשלוח לי שום טופס) ואחרי שהבחור התווכח עם היבואן

נשלח לו טופס בפקס.

המוכר אמר לי שיכך מקסימום 21 ימי עסקים לקבל חדש, אז אמרתי לו (אחרי שקיבל את הטופס מהיבואן) ואני לא רוצה לחקות ושייתן לי זיכוי

ואני ייקח נתב אחר (כי לא היה את אותו אחד במלאי), הוא אמר לי שאין זיכוי כי האריזה כבר פתוחה, התעצבנתי עוד יותר.

ואז הוא דרש ממני למלא טופס עם הבעיה ולתת לו פרטי כרטיס אשראי למקרה שיצטרכו לחייב אותי על תיקון, התעצבנתי עוד יותר,

אמרתי שזה לא לעניין והמוצר באחריות וקניתי אותו לפני 3 ימים. הוא ענה לי שבמקרה כזה לא יחייבו אותי אבל הוא לא

יכול לקחת ממני את הנתב ולשלוח אותו ליבואן ללא פרטי האשראי שלי.

באותו היום איחרתי לעבודה בפעם השנייה בגלל זה ולקחתי את הזמן לפני ששלחתי את המייל, אבל עדיין הייתי מספיק עצבני

כדי לכתוב כמו שכתבתי.

יאיר, אני עדיין מחקה לבדיקה האישית שלך של הנתב.

לפחות אני מקווה שעכשיו נוכל לדבר על זה לעניין ולא סתם חילופי האשמות.

בנוסף קראתי שיצא חוק ב7.7.10 שאומר שלקוח יכול להחזיר מוצר אלקטרוניקה לחנות בפחות מ14 יום מהקניה עם אריזה פתוחה

ולקבל במזומן או זיכוי לכרטיס האשראי 90% ממכיר המוצר, הבחור בחנות אמר לי שהחוק לא תקף, למה?

Regards.

Anton Vainer.

Intel, LAD

SV10G group.

פורסם

צלצל ותבקש שישלחו לך שוב בפקס לאינטל את הטופס אישור החלפה, סרוק אותו ושלח לו לאימייל.

זה פשוט Emailing שבור.

נ.ב - תפסיק לבקש ממנו לבדוק לך את הנתב, לא מעניין אותו אם הוא עובד או לא והוא לא חייב לך שום דבר באופן אישי. עדיין לא הבנת שגם אם לא ירצה לבדוק אלא להחליט על דעת עצמו שהוא לא עובד, עדיין רק היבואן מבחינתו הוא החוק? הדבר הכי חשוב לו בסיפור הוא טופס האישור של היבואן ואתה מפספס את זה כבר מחלופת הדואר הראשונית.

שלח לו את הטופס וגמור עניין. מניסיון, המייל שלך הוא אחד מעשרות מיילים שהוא בדק לפני ואחרי שהחזיר לך תשובה וצריך להגיד תודה שהמנכ"ל בכלל עונה לך. הרבה חנויות גדולות אחרות בכלל שולחות אותך לדבר רק עם אחראי המעבדה וזהו. יאיר עוד עונה לך.

*רק אציין שאני לא מכיר ואף פעם לא דיברתי עם יאיר, אבל התכתובת שלו איתך עניינית נטו וכל תגובה שלו במקומה.

פורסם
  • מחבר

אולי הפעם התגובה שלו הייתה עניינית, חוץ מהשם, אבל בהתכתבות הראשונית היא לא היתה לעניין בכלל.

עכשיו דברתי שוב עם הבחור בחנות, הוא בודק את זה עם יאיר וחוזר אלי.

הייתי הולך לשם אבל אני מסיים את העבודה באותה השעה שהחנות נסגרת והבחור בחנות אמר לי בפעם

הקודמת והוא מוכן לחקות לי את החצי שעה שיכך לי להגיע אליו מעבודה ואני רק צריך לתעם איתו לפני.

אז עכשיו אני רק מחקה לתשובה, למרות שכל מה שאני רוצה זה נתב שעובד כניראה אני יעביר את מה

שקרה ואת ההתכתבות לYNET כי בכל זאת לא נראה לי שהמצב הזה תקין.

פורסם

[pre]

אני לא מכיר איסור כזה. מדובר פה בדרישה לקבל את פרטי אמצעי התשלום כתנאי לבדיקה של המוצר.

הרי במידה ואין תקלה במוצר, או אם למשל מדובר בתקלה שנובעת מרשלנות הלקוח, אין ספק שהיצרן לא חייב לתקן את המוצר במסגרת האחריות, ורשאי לגבות תשלום בגין הבדיקה (והן התיקון במידה והלקוח מעוניין בו).

תקרא את סעיף 21.

פורסם
  • מחבר

הבחור בחנות חזר אלי ואני מקבל זיכוי, אני יגיע לחנות היום ויקח נתב אחר, בדיוק בזמן כי היום בחצות אני קונה את SC2 ואולי מצפה לי LAN PLAY

כמו שצריך.[br]פורסם בתאריך: 26.07.2010 בשעה 13:33:09


אגב, הסיבה היחידה שאני לוחץ אליו שיבדוק בבית זה כי הוא אמר שזה מה שהוא יעשה

והוא באצמו לא אמר לי שום דבר על היבואן, זה היה המוחר בחנות

פורסם

אני חושב שכדאי שתקרא שוב את המייל הראשון ...והשני ... כל מה שהוא מדבר עליו זה היבואן.

פורסם
  • מחבר

וואלה, הוא באמת מדבר על היבואן הרבה, אבל אמר גם שיבדוק באצמו.

אני לא מבין את מהסמך של החוק מ2006, פה אומרים שחייבים להחליף בחנות בלי טופס מהיבואן,

זה מה שאמרו לי גם ביבואן.

אז לא ברור לי, האם הנוהל של פנדה הוא לפי החוק או לא?

ארכיון

דיון זה הועבר לארכיון ולא ניתן להוסיף בו תגובות חדשות.

דיונים חדשים