פנדה מחשבים - שרות גרוע, ההתכתבות שלי עם המנכ"ל (תגובת החנות בעמוד 15) - עמוד 7 - כללי - HWzone פורומים
עבור לתוכן
  • צור חשבון

פנדה מחשבים - שרות גרוע, ההתכתבות שלי עם המנכ"ל (תגובת החנות בעמוד 15)


toniviner

Recommended Posts

  • תגובות 172
  • נוצר
  • תגובה אחרונה

א. לא היו לוקחים ממך שקל נוסף. מילוי פרטי כרטיס האשראי בטופס השליחה ליבואן הם עניין פרוצדורלי.

סליחה, אני ממש לא חושב שמילוי פרטי כרטיס אשראי כ"פרוצדורה" הוא משהו לגיטימי.

כשיש לי מוצר באחריות מלאה (מה זה אחריות? קניתי אותו היום והוא הגיע תקול מהקופסה!) אני בשום פנים ואופן לא הייתי נותן לחנות פרטי כרטיס אשראי עבור התיקון, בשום מצב.

למה מה קרה, שהם יחליטו פתאום לחייב אותי (אפילו נניח בטעות!) ואז לך תרדוף אחרי הכסף, ולך תוכיח שאין לך אחות?

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

מסכים לחלוטין עם עמרי.

זה נשמע כמו התרמיות האלה בתחנה המרכזית, למה אם אין כוונה לקחת תשלום אין שום סיבה בעולם לקחת את מספר כרטיס האשראי כפרוצדורה.

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

אם בנאדם מסויים לא יכול להתמודד עם לקוחות עצבניים ו\או דפוקים אז זו לא עבודה בשבילו\בשבילה.

בקטע הזה אני דווקא לא מסכים איתך, רוב האנשים שעובדים במתן שירות בד"כ עושים את זה כתחנת מעבר,

כעבודת סטודנט וכמשהו זמני.

אתה לא יכול לצפות מהם להיות תמיד סופר-דופר, אבל לפחות לא להיות חרא ולטרטר אותך בכוונה ולהבין אותך,

קודם כל בתור בנאדם, עוד לפני כל השירותיות וכו'.

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

סליחה, אני ממש לא חושב שמילוי פרטי כרטיס אשראי כ"פרוצדורה" הוא משהו לגיטימי.

כשיש לי מוצר באחריות מלאה (מה זה אחריות? קניתי אותו היום והוא הגיע תקול מהקופסה!) אני בשום פנים ואופן לא הייתי נותן לחנות פרטי כרטיס אשראי עבור התיקון, בשום מצב.

למה מה קרה, שהם יחליטו פתאום לחייב אותי (אפילו נניח בטעות!) ואז לך תרדוף אחרי הכסף, ולך תוכיח שאין לך אחות?

אבל מה אם אין שום בעיה ברכיב? נגיד שקנית כרטיס מסך, ואחרי חצי שנה פתאום המסך שלך הפסיק להציג תמונה בכלל כי הוא נשרף. בלי לבדוק אתה מניח שזה כרטיס המסך והולך איתו לחנות שקנית אותו בה, וטוען שהוא תקול ואתה רוצה שיחליפו אותו - כשהבעיה היא בכלל במסך שלך.

אני חושב שזה לגיטימי שחנות תקח ממך פרטי כרטיס אשראי, למקרה שהחלק שאתה טוען שהוא תקול, דווקא תקין.

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

א. לא היו לוקחים ממך שקל נוסף. מילוי פרטי כרטיס האשראי בטופס השליחה ליבואן הם עניין פרוצדורלי.

אסור על פי חוק להתנות מתן אחריות בקבלת פרטי תשלום כלשהם.

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

אבל מה אם אין שום בעיה ברכיב? נגיד שקנית כרטיס מסך, ואחרי חצי שנה פתאום המסך שלך הפסיק להציג תמונה בכלל כי הוא נשרף. בלי לבדוק אתה מניח שזה כרטיס המסך והולך איתו לחנות שקנית אותו בה, וטוען שהוא תקול ואתה רוצה שיחליפו אותו - כשהבעיה היא בכלל במסך שלך.

אני חושב שזה לגיטימי שחנות תקח ממך פרטי כרטיס אשראי, למקרה שהחלק שאתה טוען שהוא תקול, דווקא תקין.

דן, אם אין שום בעיה עם הרכיב, או שיש בעיה שאינה במסגרת האחריות, אז הם יודיעו לבעל הרכיב שאין שום בעיה (או שהיא לא מכוסה באחריות) ולכן עלות התיקון היא כך וכך. בשום פנים ואופן היא לא תחייב את כרטיס האשראי של הלקוח על דעת עצמה (גם את הסכום היא מחליטה על דעת עצמה??), ואז כאמור לך תרדוף אחרי הכסף.

אני מסכים עם מר פפו, זה נשמע כמו התרמיות האלה בתחנה המרכזית.

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

^^ ואם הלקוח לא מסכים לשלם?

צריך להיות Disclaimer מאוד ברור לפני מסירת רכיב כלשהו למעבדה - אם הוא תקול, ובאחריות, הוא יוחלף ללא כל עלות. אם הוא תקין, ייגבה תשלום X על הבדיקה שלו. זה גם מה שקורה ב-99% מהמקרים בפועל...

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

^^ ואם הלקוח לא מסכים לשלם?

צריך להיות Disclaimer מאוד ברור לפני מסירת רכיב כלשהו למעבדה - אם הוא תקול, ובאחריות, הוא יוחלף ללא כל עלות. אם הוא תקין, ייגבה תשלום X על הבדיקה שלו. זה גם מה שקורה ב-99% מהמקרים בפועל...

אם הלקוח לא מסכים לשלם זה כבר דבר אחר, יש פתרונות כמו הוצאה לפועל ומערכת בתי המשפט

אבל לחייב כ"א של אדם מסויים ללא ידועתי או אישרו זה גובל בפלילים.

ובוא נגיד מצב שבוא אין לי כ"א ואני רוצה לממש אחריות אז מה החנות לא תבדוק את המוצר, כי אין לה איך לחייב אותי על דעת עצמה...?

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

^^ ואם הלקוח לא מסכים לשלם?

סלח לי אבל זו טענה מפגרת.

אם הוא לא מסכים לעלות התיקון, אז אל תתקן לו את המוצר.

כשאתה מכניס את הרכב שלך למוסך אתה נותן להם פרטי כרטיס אשראי מראש, על מנת שיחייבו אותך על דעת עצמם?

ובוא נגיד מצב שבוא אין לי כ"א ואני רוצה לממש אחריות אז מה החנות לא תבדוק את המוצר, כי אין לה איך לחייב אותי על דעת עצמה...?

+1

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

דבר מה לכאורה זניח נכתב על ידי פותח הדיון.

אם הבנתי נכון הוא ביקש מהמוכר להתקשר לבוס שלו, המנהל של החברה, וזה דחה את המוכר והורה לו, למוכר, שלא להטריד אותו, את המנהל.

זה אומר דבר מה על מערכת היחסים השוררת שם. דברים כאלו מחלחלים ובסופו של יום גם מגיעים כלפי הלקוחות.

אם הבנתי נכון, אז המוכר קיבל את הטופס המבוקש מהיבואן לצורך הבטחת קבלת מוצר חדש במקום התקול, ובכל זאת ביקש כרטיס אשראי (בשביל מה בדיוק? שימוש בפרטי אשראי ללא אישור בעלי הכרטיס עלול לעלות לכאורה לכדי פלילים). זה מצטרף לתמיהה הקודמת שלי על הפירכות הקטנות בתשובות המנכ"ל לגבי בדיקת המוצר. אם כבר היבואן שלח טופס אישור החזרה מה יש כאן לבדוק אצל פנדה או אצל המנכ"ל שלהם בבית? ובשביל איזו בדיקה נדרש כרטיס אשראי?

מוזר, מאד מוזר.

ואם היבואן כבר שלח אישור החלפה מדוע נדרש להמתין 21 יום עד שהחנות תקבל בפועל את המכשיר החדש מהיבואן? האם עד כדי כך מעורערים יחסי העבודה של פנדה עם היבואן, שיש חשש כי היבואן יתחיל לקזז את המוצר הזה עם חובות אחרים? או אולי יתחיל להתחשבן באופן אחר ולא ישלח מוצר חדש?

מוזר, מאד מוזר.

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

למרות ההבטחות של יאיר הוא לא חזר אלי היום, לפני כשעתיים שלחתי לו את המייל הבא ועדיין אין תשובה:

יאיר,

הוסבר לי שאולי המייל שלי אליך לא היה ברור ולא הסביר את הדברים כמו שהיו,

אני יסביר יותר לעניין מה היה:

קניתי , באתי הביתה ולא עבד הWIFI, זה לא הנתב הראשון שלי, עבדתי כצוות מחשוב בעבר ועבדתי גם בחנות מחשבים.

עברתי על החוברת המתחלה עד הסוף וניסיתי הכול, אפילו עדכנתי לו קשוחה ל2 גרסאות חדשות, החזרתי את הגרסה הקודמת

של הקשוחה ובדקתי שוב לפני שחזרתי לחנות.

אני עובד בLAN ACCESS DIVISION באינטל ואני מבין הרבה בנתבים.

אז יום אחרי הגעתי לחנות ושם אמרו לי שהם לא מוכנים להחליף בלי התחייבות מהיבואן

ונתנו לי מספר טלאפאן של היבואן כדי שהם יפתרו לי את הבעיה, עדיין לא עשיתי שום עניין, קיוויתי שזאת רק טעות בהגדרות

ולמרות הידע שלי פספסתי משהו.

אחרי שיחה עם טכנאי במעבדה של היבואן אמרו לי שהנתב אכן לא עובד ושלפי החוק חייבים להחליף לי אותו בחנות

ללא שום טופס מהם.

בחנות שוב המוכר אמר לי שהוא לא יכול לעשות כלום בלי התחייבות בכתב מהיבואן שיחליפו להם את הנתב.

כי אם הוא יחליף לי אותו והיבואן לא יחליף להם אז יהיה להם עם אריזה פתוחה סתם.

אמרתי לו שזה מגוחך והמוכר הסכים איתי וניסה להתקשר לשרות הלקוחות שלהם ולבוס שלו, והבוס שלו אמר לו לא להתקשר אליו וזהו.

ורק פה אני התעצבנתי.

אז הכרחתי את המוכר להתקשר ליבואן ולדבר איתם (כי היבואן לא רצה לשלוח לי שום טופס) ואחרי שהבחור התווכח עם היבואן

נשלח לו טופס בפקס.

המוכר אמר לי שיכך מקסימום 21 ימי עסקים לקבל חדש, אז אמרתי לו (אחרי שקיבל את הטופס מהיבואן) ואני לא רוצה לחקות ושייתן לי זיכוי

ואני ייקח אחר (כי לא היה את אותו אחד במלאי), הוא אמר לי שאין זיכוי כי האריזה כבר פתוחה, התעצבנתי עוד יותר.

ואז הוא דרש ממני למלא טופס עם הבעיה ולתת לו פרטי כרטיס אשראי למקרה שיצטרכו לחייב אותי על תיקון, התעצבנתי עוד יותר,

אמרתי שזה לא לעניין והמוצר באחריות וקניתי אותו לפני 3 ימים. הוא ענה לי שבמקרה כזה לא יחייבו אותי אבל הוא לא

יכול לקחת ממני את הנתב ולשלוח אותו ליבואן ללא פרטי האשראי שלי.

באותו היום איחרתי לעבודה בפעם השנייה בגלל זה ולקחתי את הזמן לפני ששלחתי את המייל, אבל עדיין הייתי מספיק עצבני

כדי לכתוב כמו שכתבתי.

יאיר, אני עדיין מחקה לבדיקה האישית שלך של הנתב.

לפחות אני מקווה שעכשיו נוכל לדבר על זה לעניין ולא סתם חילופי האשמות.

בנוסף קראתי שיצא חוק ב7.7.10 שאומר שלקוח יכול להחזיר מוצר אלקטרוניקה לחנות בפחות מ14 יום מהקניה עם אריזה פתוחה

ולקבל במזומן או זיכוי לכרטיס האשראי 90% ממכיר המוצר, הבחור בחנות אמר לי שהחוק לא תקף, למה?

Regards.

Anton Vainer.

Intel, LAD

SV10G group.

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

...............

בנוסף קראתי שיצא חוק ב7.7.10 שאומר שלקוח יכול להחזיר מוצר אלקטרוניקה לחנות בפחות מ14 יום מהקניה עם אריזה פתוחה

ולקבל במזומן או זיכוי לכרטיס האשראי 90% ממכיר המוצר, הבחור בחנות אמר לי שהחוק לא תקף, למה?

סביר להניח שאמרו לך ככה כדי שתשתוק. לא כי הוא באמת יודע ומקפיד.

אבל האמת היא שיכנס לתוקף 3 חודשים לאחר קבלתו בקריאה שלישית בכנסת בתחילת החודש.

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

סביר להניח שאמרו לך ככה כדי שתשתוק. לא כי הוא באמת יודע ומקפיד.

אבל האמת היא שיכנס לתוקף 3 חודשים לאחר קבלתו בקריאה שלישית בכנסת בתחילת החודש.

אלא אם הקנייה נעשתה דרך האינטרנט, שאז ניתן להחזיר תוך 14 יום. (זה כך כבר מספר שנים)

ופתיחת האריזה לא נחשבת עבור מניעת החזרה. נפסק כך ע"י בית המשפט כבר מספר פעמים.

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

ארכיון

דיון זה הועבר לארכיון ולא ניתן להוסיף בו תגובות חדשות.


×
  • צור חדש...