עבור לתוכן

פנדה מחשבים - שרות גרוע, ההתכתבות שלי עם המנכ"ל (תגובת החנות בעמוד 15)

Featured Replies

פורסם

מי שבכה על שירות גרוע פשוט כנראה לא היה מאחורי הדלפק אף פעם.

כל סיפורי ה"לקוח הטוב" האלה אפשר להשאיר בראש כי זה לא קורה במציאות וחנות שכן מחליפה לכל אחד, פשוט מפסידה כסף ואני הייתי ברשת כזאת.

בגיבור היינו נותנים חדש ללקוח והיינו שמים את התקול (לדברי הלקוח) במחסן ואחרי זה זה היה נעלם לאנשהו לסניף המרכזי ולא חוזר אלינו.

אחרי זה הרשת פשטה רגל וכל אותם לקוחות שחזרו עם נתבים אחרים אחריש אלו לפניהם קיבלו חדשים פשוט נשארו עם ה*** ביד ובכו.

אין כזה דבר שירות קסם. צריך לקבל החזר תמורת מוצר שכביכול לא תקין כי יש לקוחות כמוך כל יום בערך 10 וכל רשת תקרוס בקצב הזה כמו הרשתות שיאיר הזכיר.

  • תגובות 172
  • צפיות 23.3k
  • נוצר
  • תגובה אחרונה
פורסם

ואני במקומלך מנצל את ההזדמנות והולך להסביר לו את הטענות בפנים ולשמוע את הצד שלו ואגב כך לעשות קשרים.

מה עוזר לשטוח טענות כאן מול כולם? לא עוזר. בלי אותו טופס עדיין היית מחכה אז כל מה שעשית פה מלבד רעש וצלצולים לא עשה הרבה כדי לעזור לך, איש, לפתור את המצב.

תלך, תשב על קפה ותהיו חברים מעבר ליחסי לקוח-נותן שירות.

*ואגב אנטון, לא כל דבר צריך לפרסם. הגם שיאיר כמו כל בעל עסק אחר מודע שמה שהוא רושם עלול להתפרסם ברבים, אתה רק גורם שבפעם הבאה כלל לא יתייחסו אלייך כי אתה מוציא הכל החוצה, למרות שבשום מכתב שלו לא הייתה בעייה ולו הקלה ביותר.

צא מהסרטים שלך

פשוט מצחיק כמה האגו של אנשים חשוב להם אפילו כשזה מגיע לפגיעה ישירה וודאית בכלכלת העסק שלהם

פורסם
  • מחבר

לפני כמה ימים הייתי באייס, בשרות לקוחות היה זקן שאמר שהוא קנה טלאפאון אל-חוטי אבל אחרי שהגיע הביתה

התברר שהמסך קטן מידי והוא לא מצליח לראות אליו קלום, נתנו לו זיכוי בלי להתווקח.

RSM

כמו שאמרתי פעם, קניתי HDD שהסתבר כלא עובד, לא היה את אותו אחד במלאי אז הבעלים שם הביא לי אותו הביתה

ביום למחורת בשעה 10 בערב, וזה היה יום שישי.

זה בגלל שאני קונה הרבה ומביא הרבה אנשים איתי בדרך כלל והבחור שם מאד מעריך אותי כלקוח.

גם RSM, לפני הרבה זמן קניתי שם נתב שהסתבר כלא עובד טוב עם ADSL אלה מיועד לכבלים,

חזרתי לחנות, החזרתי את הנתב, הוספתי כסף ולקחתי יותר טוב.

RSM רק גדלו מאז, והעסקים שם מסגסגים, מדיניות ההחזרות של אייס עדיין לא קברה אותה, וכנירה לא תכבור.

אם חנות קטנה יכולה להתמודד עם כמה תקולים בחודש אז חנות גדולה בהרבה יכולה להתמודד אם הרבה יותר תקולים

בחודש ולשגשג.

אני לא חושב שמדיניות ההחזרות של פנדה זה מה שמחזיק אותה מלפשות רגל, או כל חנות אחרת.

אם חנות פשתה רגל אני לא חושב שזה בגלל שהם שחליפו מוצרים לאנשים. במקרים כאלה לדעתי להחליף את המוצר

ייצור יותר הכנסות בטווח הארוך מאשר ההפסד של המוצר המוחלף, מה שכן תמיד יש מציאות ומשומשים.

פורסם

מאיר מה התגובה שלך אמורה להביע :s05:

טוב אנטון אתה צודק, זה דיון מיותר בין אנשים משני צידי הדלפק. הלקוח תמיד צודק.

פורסם

לא הוא לא , ולפעמים צריך גם להעמיד את הלקוח על המקום , או להבהיר לו בצורה זו או אחרת שהוא טועה .

פורסם
  • מחבר

במה אתה חושב שטעיתי?

  • 1 חודש מאוחר יותר...
פורסם

אין שום סיבה להקפיץ שוב את הדיון הזה.

ננעל.

ארכיון

דיון זה הועבר לארכיון ולא ניתן להוסיף בו תגובות חדשות.

דיונים חדשים