alex.turovsky פורסם 2010 ביולי 29 Share פורסם 2010 ביולי 29 מי שבכה על שירות גרוע פשוט כנראה לא היה מאחורי הדלפק אף פעם.כל סיפורי ה"לקוח הטוב" האלה אפשר להשאיר בראש כי זה לא קורה במציאות וחנות שכן מחליפה לכל אחד, פשוט מפסידה כסף ואני הייתי ברשת כזאת.בגיבור היינו נותנים חדש ללקוח והיינו שמים את התקול (לדברי הלקוח) במחסן ואחרי זה זה היה נעלם לאנשהו לסניף המרכזי ולא חוזר אלינו.אחרי זה הרשת פשטה רגל וכל אותם לקוחות שחזרו עם נתבים אחרים אחריש אלו לפניהם קיבלו חדשים פשוט נשארו עם ה*** ביד ובכו. אין כזה דבר שירות קסם. צריך לקבל החזר תמורת מוצר שכביכול לא תקין כי יש לקוחות כמוך כל יום בערך 10 וכל רשת תקרוס בקצב הזה כמו הרשתות שיאיר הזכיר. קישור לתוכן שתף באתרים אחרים More sharing options...
Meir787 פורסם 2010 ביולי 30 Share פורסם 2010 ביולי 30 ואני במקומלך מנצל את ההזדמנות והולך להסביר לו את הטענות בפנים ולשמוע את הצד שלו ואגב כך לעשות קשרים.מה עוזר לשטוח טענות כאן מול כולם? לא עוזר. בלי אותו טופס עדיין היית מחכה אז כל מה שעשית פה מלבד רעש וצלצולים לא עשה הרבה כדי לעזור לך, איש, לפתור את המצב.תלך, תשב על קפה ותהיו חברים מעבר ליחסי לקוח-נותן שירות.*ואגב אנטון, לא כל דבר צריך לפרסם. הגם שיאיר כמו כל בעל עסק אחר מודע שמה שהוא רושם עלול להתפרסם ברבים, אתה רק גורם שבפעם הבאה כלל לא יתייחסו אלייך כי אתה מוציא הכל החוצה, למרות שבשום מכתב שלו לא הייתה בעייה ולו הקלה ביותר.צא מהסרטים שלךפשוט מצחיק כמה האגו של אנשים חשוב להם אפילו כשזה מגיע לפגיעה ישירה וודאית בכלכלת העסק שלהם קישור לתוכן שתף באתרים אחרים More sharing options...
toniviner פורסם 2010 ביולי 30 מחבר Share פורסם 2010 ביולי 30 לפני כמה ימים הייתי באייס, בשרות לקוחות היה זקן שאמר שהוא קנה טלאפאון אל-חוטי אבל אחרי שהגיע הביתההתברר שהמסך קטן מידי והוא לא מצליח לראות אליו קלום, נתנו לו זיכוי בלי להתווקח.RSMכמו שאמרתי פעם, קניתי HDD שהסתבר כלא עובד, לא היה את אותו אחד במלאי אז הבעלים שם הביא לי אותו הביתהביום למחורת בשעה 10 בערב, וזה היה יום שישי.זה בגלל שאני קונה הרבה ומביא הרבה אנשים איתי בדרך כלל והבחור שם מאד מעריך אותי כלקוח.גם RSM, לפני הרבה זמן קניתי שם נתב שהסתבר כלא עובד טוב עם ADSL אלה מיועד לכבלים,חזרתי לחנות, החזרתי את הנתב, הוספתי כסף ולקחתי יותר טוב.RSM רק גדלו מאז, והעסקים שם מסגסגים, מדיניות ההחזרות של אייס עדיין לא קברה אותה, וכנירה לא תכבור.אם חנות קטנה יכולה להתמודד עם כמה תקולים בחודש אז חנות גדולה בהרבה יכולה להתמודד אם הרבה יותר תקוליםבחודש ולשגשג.אני לא חושב שמדיניות ההחזרות של פנדה זה מה שמחזיק אותה מלפשות רגל, או כל חנות אחרת.אם חנות פשתה רגל אני לא חושב שזה בגלל שהם שחליפו מוצרים לאנשים. במקרים כאלה לדעתי להחליף את המוצרייצור יותר הכנסות בטווח הארוך מאשר ההפסד של המוצר המוחלף, מה שכן תמיד יש מציאות ומשומשים. קישור לתוכן שתף באתרים אחרים More sharing options...
alex.turovsky פורסם 2010 ביולי 30 Share פורסם 2010 ביולי 30 מאיר מה התגובה שלך אמורה להביע :s05: טוב אנטון אתה צודק, זה דיון מיותר בין אנשים משני צידי הדלפק. הלקוח תמיד צודק. קישור לתוכן שתף באתרים אחרים More sharing options...
1immortal פורסם 2010 ביולי 30 Share פורסם 2010 ביולי 30 לא הוא לא , ולפעמים צריך גם להעמיד את הלקוח על המקום , או להבהיר לו בצורה זו או אחרת שהוא טועה . קישור לתוכן שתף באתרים אחרים More sharing options...
toniviner פורסם 2010 ביולי 30 מחבר Share פורסם 2010 ביולי 30 במה אתה חושב שטעיתי? קישור לתוכן שתף באתרים אחרים More sharing options...
Kalen פורסם 2010 בספטמבר 21 Share פורסם 2010 בספטמבר 21 מסתבר שהסגנון הוא לא חד פעמי.http://www.internet-israel.com/internet/%D7%97%D7%93%D7%A9%D7%95%D7%AA-%D7%90%D7%99%D7%A0%D7%98%D7%A8%D7%A0%D7%98/%D7%A4%D7%A0%D7%93%D7%94-%D7%9E%D7%97%D7%A9%D7%91%D7%99%D7%9D/ קישור לתוכן שתף באתרים אחרים More sharing options...
תמיד מחייך פורסם 2010 בספטמבר 21 Share פורסם 2010 בספטמבר 21 אין שום סיבה להקפיץ שוב את הדיון הזה.ננעל. קישור לתוכן שתף באתרים אחרים More sharing options...
Recommended Posts
ארכיון
דיון זה הועבר לארכיון ולא ניתן להוסיף בו תגובות חדשות.