עבור לתוכן

פנדה מחשבים - שרות גרוע, ההתכתבות שלי עם המנכ"ל (תגובת החנות בעמוד 15)

Featured Replies

פורסם

יש דיסאינפורמציה בתיאור המקרה אז אני מפסיק להתייחס אליו. מישהו מעוות את הדברים.

מה שכן, באופן כללי, לא ניתן לקבוע שהראוטר היה או לא היה תקול הן מהבדיקה של הלקוח והן מהבדיקה של מנכ"ל פנדה (במקרה זה, שהתקלה כנראה לא טריוויאלית), בשביל זה יש את היבואן ואת הכלים המתאימים מול דרישות היצרן. השאלה הנשאלת האם הלקוח שקנה מוצר חדש אמור לחכות לבדיקה אצל היבואן (נטען שזה לוקח 21 יום) או לחילופין לקבל מוצר חליפי (עד לתום הבדיקה או לצמיתות) באופן מיידי היות וזה כנראה מקרה של DOA (כמובן שאני מתייחס לשיחת הטלפון עם היבואן בה נקבע שכנראה והלקוח צודק ויש תקלה). דעתי היא שהלקוח צריך לקבל מוצר שעובד באופן מיידי.

  • תגובות 172
  • צפיות 23.3k
  • נוצר
  • תגובה אחרונה
פורסם

צר לי אך אתה טועה ומטעה.

לא קראת כנראה את התכתובת שלי עם הלקוח.

כתבתי לו במפורש שאבדוק בסוף שבוע את המוצר - עניין של ימים בודדים וכך היה.

בנוסף נאמר לו להביא טופס כמו שהוא אמר שהוא יכול להביא ונדאג לו להחלפה מיידית

קל מאד להיות מאד "שירותי" ומאד זול על מנת למצוא חן בעיני הלקוחות

אנחנו כחנות ותיקה רואים כל חודש חנות אחרת נסגרת - גיבור , FOXPC

TMS סגר ופתח שוב , רשת מרדנית , ירדן PC , אלוף מחשבים , פלונטר וכ"ו

האחריות שלי כמנכ"ל לדאוג שפנדה תמשיך להתקיים על אף אחוזי הרווח הנמוכים בענף

חלילה אם אנהג בחוסר אחריות ואתחיל לחלק מוצרים חדשים לכל אדם שחושב שיש לו בעיה

תוך חודש חודשיים נסגור את החנות ואז מה יעשו עשרות אלפי לקוחות שיצטרכו שירות

שוב,רוב החנויות ובעלי החנויות שמוכרות חומרה איכותית מכירום ומוקרים את הלקוחות שמהם מתפרנסים.

תהיו הוגנים גם כלפינו כצרכנים על מנת שנוכל להמשיך לתת שירות טוב ומחירים זולים לשנים רבות

אל תתקפו ללא סיבה אל תשמיצו ואל תגיעו למסקנות ללא ידיעת כל העובדות

[br]פורסם בתאריך: 28.07.2010 בשעה 23:40:47


אני מסכים איתך וזה מה שקרה - ברגע שהלקוח הציג מסמך מהיבואן שמאשר DOA הוחלף לו מיידית טרם הבדיקה.

התכתובת מעידה שלא נאמר לו לחכות לבדיקת יבואן 21 יום אלא שאני אבדוק באופן אישי בביתי את הנתב תוך מספר ימים קצר ביותר.

אם כך גם אתה מסכים שברגע שאין אישור DOA

והמוצר הוא מוצר מעט מורכב יש לבצע בדיקה על מנת לשלול או לאשר תקלה יש לבדוק את זה תוך זמן קצר ביותר וכך אנו עושים

מקובל ומובן שהזמן צריך להיות מהיר ביותר ולכן מנסים לעשות זאת במקום או לקבל DOA במקום

למוצרים חדשים.

פורסם

למנכ"ל פנדה, יאיר,

יצא לי לקנות מספר מוצרים מחברת פנדה, כרגע הם באחריות.

אך עכשיו התחלתי לחשוש שאצטרך לספוג מסכת עינויים כזו אם אחד המוצרים יתקלקל.

הבעיה של הקונה הוא לא שאתה לא מאמין לו, הבעיה שלו שהפנו אותו ליבואן והיבואן הפנה אותו חזרה לחנות והחנות הפנתה אותו חזרה ליבואן... בקיצור הבנת.

כאן, (שוב, כמנכל), הייתי עוצר ואומר לו מצטערים, איפשהו טעינו (ולא משנה אם הוא קנה מוצר ב-50 ש"ח או 5000 ש"ח או אם המוצר תקין או תקול).

העובדה שב"מציאות ומשומשים" באתר אין מוצרים (3 מתקני קירור ללפטופ, זה לא נכנס לפונקציה, יכול להסביר בפרטי למה)

מראה שכל הלקוחות מאושרים, ולא רוצים להחזיר את המוצרים - או לא מצליחים.

הצעה לשיפור: (אני עדיין מאמין בחנות... אם כי זו לא התלונה הראשונה בפורום נגד פנדס בהקשר של מימוש אחריות)

1. לבקש ליום בדיקה את המוצר.

2. במידה ונמצא כתקול, לתת מוצר חילופי זמני.

3. לנהל את הדו"ש עם היבואן לבד. על אחת כמה וכמה שמדובר במוצר DOA או חשוד כ-DOA.

*הערה למישהו שכתב על KSP, נער שמנמן עם חבר חייל ו-3 כרטיסי reference של sapphire תקולים - sapphire הוציאו סדרה שלמה של 4870 תקולה שרק שדרוג הרויזיה תיקן את הבעיה (חוויתי על בשרי), מניח שגם 4850 יכלו להיות תקולים או אולי הספק/לוח אם שלו שרף אותם - בהקשר להחלפה האחרונה שלו, כרטיסי NVIDIA ידועים כשרדנים לכן הסיפור יכול היה להיות אמיתי (לא טוען שלא, רק מצביע על מצב היפותתי).

פורסם

אישית, יאיר "חיבר" לדעתי את כל הפאזל שלקח לאנטון להסביר ב-15 עמודים וגם אז לא לענות על השאלות הבסיסיות שלי, מה שעשה יאיר.

בהתחלה עוד חשבתי שאנטון הלךפיזית ליבואן והביא טופס DOA שבחנות סירבו לקבל לאחר מכן ולקחו ממנו "על אפו וחמתו" פרטי אשראי ו-10 דפים לאחר מכן הסביר שכלל לא היה אצל היבואן ואין לי מושג מה זה הטופס שהיבואן שלח להם במקום מבלי לבדוק את הנתב. יותר גרוע שהנתב הסתבר כתקין אז בכלל אין לי מילים ???

כאמור, מבחינת החנות לתת זיכוי מיידי לכל לקוח עם תקלה=סגירת החנות כעבור חודש, אני יכול להעיד שזה נכון מניסיון של ניהול מעבדת המחשבים והיותי מוכר כאמור ב"גיבור מחשבים" בעברי .

אז כן, אפשר להמשיך לטחון את זה ואפשר בפעם הבאה שיש בעייה, להבין את הצד של החנות, לא לבכות, ללכת ליבואן שנייה, להביא אישור ולסגור את הסיפור באותו יום או לתת לחנות להחליף ולחכות כמה ימים (אני מבטיח שאף חנות לא רוצה סתם למשוך את זמן ההמתנה של לקוח שלה להחלפת מוצר) ככה שיאיר צודק כאן בהכל.

זאת לפחות דעתי לאחר מעקב צמוד אחר הנושא.

פורסם
  • מחבר

אני לא יודע למה הייתי צריך להגיד את אותו הדבר במשך 15 עמודים כדי שתבין, ועובדה שאנשים אחרים הבינו,

חשבת שהייתי שם פיזית בגלל "שלחו אותי ליבואן"? ולא נתת חשיבות לזה שהם נתנו לי את מס, הטאלאפון של היבואן?

בהתכתבות כתבתי שהצלחתי לגרום לנתב לעבוד אבל זה לא נמשך הרבה זמן ועם רוב האופציות מכובות ושוב.

וכמובן שיש מצב שאני טועה והנתב תקין.

וצודק מי שאמר שמה שהפריע לי זה שהחנות העבירה אותי ליבואן, היבואן העביר אותי לחנות והחנות שוב ליבואן.

וכניראה אני צריך להסביר שוב, כי שוב יש אנשים שלא מבינים,

בחנות לא הסכימו לקחת ממני את הנתב, לא לבדיקה ולא להחלפה ללא הטופס מהיבואן.

לאחר שקיבלו את הטופס, לקחו ממני את הנתב אבל לא רצו לתת לי זיכוי.

כתבתי גם, וכנירה הבעיה היא שאלקס פשות לא קרה כמו שצריך:

"היבואן שלח לו את הטופס בפקס והוא לקח ממני את הנתב."

זה היה בערך באמצא ההתכתבות.

אבל כניראה גם יאיר לא קרה, או קרה ולא התיחס, כי הייתי צריל להזכיר לו את העובדה שכבר יש טופס כמה וכמה פעמים.

ורק אחרי כל ההתכתבות עם יאיר, ותזכורת ליאיר שיש להם את הטופס בצורה שהוא לא יוחל להתעלם ממנה, הוא אמר לי

שאין בעיה לקבל זיכוי.

וכמובן שוב אין שום התיחסות לזה שלא הסכימו לקחת ממני את הנתב ללא טופס אפילו בשביל לבדוק באצמם.

פורסם

תכל'ס, זה ממש לא משנה מה יאיר הנכבד בדק בבית, או לא בדק בבית.

השורה התחתונה היא שאנטון יצא לקוח לא מרוצה, שרוב הסיכויים שאכן "עשו לו את המוות". כדי לפרסם פוסט כמו הפוסט הראשון שלו בפורום צריך להיות מתוסכל מאוד.

בתור צרכן מוצרי מחשב ממש אין בי את הרצון לחוות את מה שהוא חווה, לכן כמו שאמרתי מקודם, לא אתקרב לפנדה, ואעדיף לקנות בחנויות טיפה יותר יקרות אבל שהשירות שם מצוין. (מי שרוצה המלצות אשמח לתת בפרטי).

פורסם

מה שבטוח, גם אם יאיר צודק, שירות הלקוחות שהוא העניק גרוע ביותר ומתחת לכל ביקורת.

חכם גדול, להגיד ללקוח שנדפק "לא רוצה! אל תקנה! לא רוצה אותך בתור לקוח ולא כאלה כמוך!".

אני מצידי, אהיה לקוח תובעני במקום אחר, למרות שחנויות אחרות זה לא מגיע למצבים האלה בכלל.

פורסם

אישית, יאיר "חיבר" לדעתי את כל הפאזל שלקח לאנטון להסביר ב-15 עמודים וגם אז לא לענות על השאלות הבסיסיות שלי, מה שעשה יאיר.

אני לא יודע איך אתה לא הבנת מה שאנטון כתב מההתחלה כמעט, (ההבהרות לאחר התכתובות) לי זה היה ברור. והאמת אלכס, עם השאלות שלך בדפים האחרונים, נראה כי קראת בריפרוף את מה שהוא כתב קודם לכן.

פורסם

מה שבטוח, גם אם יאיר צודק, שירות הלקוחות שהוא העניק גרוע ביותר ומתחת לכל ביקורת.

חכם גדול, להגיד ללקוח שנדפק "לא רוצה! אל תקנה! לא רוצה אותך בתור לקוח ולא כאלה כמוך!".

אני מצידי, אהיה לקוח תובעני במקום אחר, למרות שחנויות אחרות זה לא מגיע למצבים האלה בכלל.

אני מסכים איתך ב-100 אחוז.

אף אחד לא צריך את החנות מרגע הקנייה אלא אם זה למימוש אחריות. אין לי כוונה לממן חנות שתוקפת את הלקוח שכל מה שהוא רוצה זה לקבל מוצר תקין וללכת הבייתה. אם נקודת המוצא הוא שהלקוח מנסה לדפוק את החנות, אז אין לי מושג איך חנות כזאת לא פושטת את הרגל :-\

פורסם

אם נקודת המוצא הוא שהלקוח מנסה לדפוק את החנות, אז אין לי מושג איך חנות כזאת לא פושטת את הרגל :-\

מה לא שמעת? כולנו חיות טרף צמאות דם, עושקים בעלי חנויות ישרים...

פורסם
  • מחבר

קבלתי מייל מיאיר:

שלום אנטון

בדקתי את הנתב שלך - המייל הזה ישלח אליך מהנתב עצמו שיושב על בסלון במרחק של 20 מטר מהחדר בקומת המרתף.

העלתי תגובה ל HW בניגוד אליך - לא קפצתי אלא ישבתי ובדקתי את הנתב ורק לאחר הגבתי.

אני מצפה שתעמוד במילתך ותתנצל כפי שכתבת במכתבך הראשון וכפי שפרסמת ב HW

מאחר והפכת את הדיון לפומבי - יהיה הוגן וצודק שתתנצל באותה צורה.

להבא למד לא להאשים או לתקוף בטרם נעשו בדיקות

תמיד טוב להיות חכם ולא לקפוץ בראש

אתה מוזמן באופן אישי לביתי על מנת לראות את הנתב שלך עובד בצורה אלחוטית בצורה מושלמת

בטרם נשלח אותו ליבואן בנדא לזיכוי

ערב טוב

------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

אז, אני מאמין שהנתב עובד אצלך, אני לא יודע איך, אחרי הכל הנתב האחר שלקחתי עובד מצויין,

על זה שאמרתי שהנתב לא עובד אני מודע שטעיתי ומצתאר.

על התגובה שלי לשרות אני לא מצתאר, ועדיין חושב שלא קבלתי שום שרות מלבד שרות שליחויות ליבואן, ורק שליחויות ואפילו לא תקשורת.

בנוסף לזה יאיר מאשים אותי שהתאצבנתי מייד בלי לבדוק את הנתב, שוב כנירה שגם הוא (אתה יאיר) לא קרה את מה שכתבתי.

פורסם

ואני במקומלך מנצל את ההזדמנות והולך להסביר לו את הטענות בפנים ולשמוע את הצד שלו ואגב כך לעשות קשרים.

מה עוזר לשטוח טענות כאן מול כולם? לא עוזר. בלי אותו טופס עדיין היית מחכה אז כל מה שעשית פה מלבד רעש וצלצולים לא עשה הרבה כדי לעזור לך, איש, לפתור את המצב.

תלך, תשב על קפה ותהיו חברים מעבר ליחסי לקוח-נותן שירות.

*ואגב אנטון, לא כל דבר צריך לפרסם. הגם שיאיר כמו כל בעל עסק אחר מודע שמה שהוא רושם עלול להתפרסם ברבים, אתה רק גורם שבפעם הבאה כלל לא יתייחסו אלייך כי אתה מוציא הכל החוצה, למרות שבשום מכתב שלו לא הייתה בעייה ולו הקלה ביותר.

פורסם

הויכוח פה נסוב סביב שאלה מאוד פשוטה: מהי אחריות החנות?

והתשובה מאוד פשוטה - אחריות החנות היא הלקוח.

ברור לכל אדם בר דעת שהחנות לא מחזיקה מלאי של מאות נתבים להחלפה מיידית וגם מעבדה לכל סוג מוצר. מה שהחנות כן מחזיקה היא אישור מיבואן מוכר למכור את אותו מוצר ולהוות את נקודת המעבר בשירות. אם היבואן הוא נותן השירות הבלעדי הרי שבמקרה המתואר בדיון הלך הדברים היה אמור להיות כזה:

* הלקוח מתלונן כי המוצר אינו תקין

* החנות מבצעת בדיקה "שטחית" לבדוק שאין מדובר בנזק פיזי כלשהו למוצר

* החנות יוצרת קשר עם היבואן עם טענותיו של הלקוח. היבואן מחליט האם ניתן להביא מוצר חלופי באופן מיידי או שעל החנות לשלוח את המוצר לבדיקה אצל היבואן.

בשום פנים ואופן לא אמורים להשיב פניו של הלקוח ריקם ולומר לו "לך תסתדר עם היבואן". מה גם שרוב היבואנים לא ידברו עם לקוח פרטיים אלא רק עם קמעונאים.

כך אני רואה את הדברים.

פורסם
  • מחבר

אלכס, הרבה אנשים פה שהבינו את מה שכתבתי מהתחלה חושבים שהתגובה של יאיר לא היתה לעיניין,

הבנתי שאתה לא מסכים עם זה.

בלי קשר, אני לא פירסמתי את זה כדי להסיג דבר מה בשבילי, לא פרסמתי את זה פה כדי שיחליפו לי את הנתב

לדעתי זה מגוחך לחשוב שאם אני יפרסם פה אז אני יקבל את מה שאני רוצה, אני גם לא הפנתי את יאיר לפה, זאת הוא עשה לבד.

אני פירסמתי את זה כי: אם זה היה קורה למשהוא אחר אני הייתי רוצה לדעת מזה כדי לא לקנות שם, ואכן נראה שהרבה אנשים

פה לא יקנו שם בגלל מה שפרסמתי, שים לב שאני פרסמתי את ההתכתבות COPY PASTE ולא שיקרתי לגבי שום דבר,

אבל אתב אלכס, אחרי שלקח לי 15 דפים להסביר לך מה היה השורה התחתונה שלך היתה: "במידה וזה נכון" אז יש

לי הרגשה שאתה לא אוביקטיבי בעיניין, מה עוד שאתה חושב שפרסמתי את זה כדי להוציא משהו מהחנות.

בפעם הבאה כלל לא יתייחסו אלי כי אני מוציא הכל החוצה?! אם אתה מפחד שיוציאו את מה שאתה אומר החוצה כניראה שאתה אומר משהו

לא לעיניין.

וגם מעניין אותי אם לך זה היה קורה, האם מה שקופץ לך לראש זה: וואלה, זאת הזדמנות לצור קשרי חברות ולשבת עם בעל החנות על קפה?

בכל מקרה עכשיו יש לי נתב שאצלי עובד מצויין, זה נתב שאולה 30 שקל פחות, והמהירות שלו היא חצי הממהירות של זה שקניתי

אבל אני לא חושב שאני יחזור לחנות בשביל לנצל את מה שנשאר מהזיכוי.

פורסם

כל הכבוד ליאיר על כך שהתייחס לטענות וקרא את הנאמר :yelclap:

יש לא מעט חברות מחשבים שאני לא בטוח בכלל שהיו חושבים להכנס לפורומים ולהגיב .

יאיר (אם אתה כבר פה אז ננצל את זה)

בשוק המחשבים בארץ חסר חומרה איכותית (ולצערי יקרה)

אישית חיפשתי זיכרונות DDR3 של 4GBx2 במהירות 1600Mhz ואין - ואני יודע על כמה אנשים שחיפשו...

מומלץ להרחיב את מאגרי הכונני SSD - הכוננים מתפתחים טכנולוגית וכוננים שמופיעים באתר כבר נחשבים דור ישן.. (OCZ)

חבל שאנשים בארץ צריכים להזמין מוצרים מחו"ל לבד.

ארכיון

דיון זה הועבר לארכיון ולא ניתן להוסיף בו תגובות חדשות.

דיונים חדשים