עבור לתוכן

פנדה מחשבים - שרות גרוע, ההתכתבות שלי עם המנכ"ל (תגובת החנות בעמוד 15)

Featured Replies

פורסם

לא קראתי את כל הדיון

מה שכן אני רוצה לציין

כשהזמנתי מנועה מחשבים מוצר, והוא הגיע תקול

עם הבעלים החדשים כמובן, ממש לפני חודש, שלחתי להם אותו בחזרה, קיבלתי חדש עם שליח עד הבית, יקר יותר

וכל זה בחינם

לזה קוראים שירות לקוחות

אולי בגלל שאני וותיק, אבל עדיין

  • תגובות 172
  • צפיות 23.2k
  • נוצר
  • תגובה אחרונה
פורסם

אה, הזמנת "מוצר" והם החליפו לך אותו?

ואוו עכשיו אין ספק שמומלץ לקנות שם!!!!

תודה על המידע האינפורמטיבי והמועיל!!!!!!!1111אחדאחד

תגיד אתה עושה צחוק?

פורסם

זה בגלל שהוא ותיק ;).

פורסם

אלה לא העובדות, החנות לא הסכימה לקבל את הנתב התקול ושלחו אותי ליבואן כדי שהם יחליטו וישלחו לי טופס

לפני שהחנות מסכימה לעשות משהו[br]פורסם בתאריך: 27.07.2010 בשעה 00:52:37


לא היה להם את הנתב הזה במלאי, אז אמרתי שיתנו זיכוי ואני יקח נתב אחר, אחרי הכל יש להם את הטופס.

הם אמרו שלט יתנו זיכוי כי האריזה פתוחה, עכשיו יאיר שינה כניראה את דעתו ואמר לי שאני יקח זיכוי

הם סירבו לקחת אותו ולהביא אותו למעבדת היבואן או שהם סירבו להחליף אותו במקום ואמרו לך תביא טופס אישור החלפה ממנו ואז נחליף

מכל העמודים עד כה השתמע שמדובר בזה שהם סירבו להחליף במקום ואמרו תביא טופס אישור ונחליף לך לאחר מכן. לכן שאלתי מה קרה כשהלכת פיזית ליבואן, הוא סדק את הנתב והבאת את טופס אישור ההחלפה ?

פורסם
  • מחבר

הם לא היו מוכנים לקחת ממני את הנתב ללא טופס התחייבות של היבואן, לא לבדיקה ולא להחלפה.

ולא הלכתי פיזית ליבואן, בחנות נתנו לי את הטלאפון שלהם.

התקשרתי ליבואן ובשיחה איתם הם הסכימו איתי שהו לא עובד, הם לא בדקו אותו פיזית.

פורסם

אמרת שהיבואן שלח פקס לחנות, מה זה הפקס הזה ?

פורסם
  • מחבר

כשהגעתי לחנות בפעם השניה ואמרתי להם שהיבואן אמר שזה באמת לא עובד ולא צריך טופס,

הם אמרו לי שלא משנה מה היבואן אמר וכל מה שאכפת להם (כל מה שיגרום להם לקחת ממני את הנתב) זה הטופס התחייבות

ושוב שלחו אותי הביתה כדי להסיג להם את הטופס, אני לא הלחתי הביתה והחרכתי את הבחור בחנות להתקשר ליבואן

ואחרי שהם התווכחו היבואן שלח לו את הטופס שהוא רצה, כניראה הטופס התחייבות.

פורסם

הם לא היו מוכנים לקחת ממני את הנתב ללא טופס התחייבות של היבואן, לא לבדיקה ולא להחלפה.

שאני אבין, קנית מהם מוצר תקול והם לא היו מוכנים לבדוק אותו בלי שתביא אישור עלום כלשהו מהיבואן?

פורסם

כן, זה מה שמפריע גם לי, במידה וזה נכון.

פורסם

ערב טוב,

החלטתי להגיב למרות הדיון הסוער רק לאחר שהנתב הגיע אליי מסניף חיפה ואבדוק אותו באופן אישי.

ראשית הודעה זו נכתבת באמצעות הרשת האלחוטית בביתי לאחר שחיברתי את הנתב "התקול" והתברר שהכל תקין.

לכן אנטון היקר , לא משנה כמה אתה חושב שאתה מבין או באמת מבין הנתב תקין אני אצלם סרטון ואעביר אותו במייל

שתראה כולל המספר הסידורי של הנתב כמו שרשום לך בחשבונית.

סוף מעשה במחשבה תחילה - יש לקוחות מעטים שלהוטים להשמיץ וגרועים מהם הנסרחים אחריהם בפורום שמגיבים על ימין ועל שמאל

מבלי לדעת את העובדות והעיקר "להכנס" בחנות.

באשר לעצם המקרה אין זה משנה אם הנתב תקול או תקין.

ברגע שלקוח טוען שמוצר תקול יש מספר אפשרויות.

1.לבדוק במקום ואם הוא צודק להחליף או לזכות - ברור לכל באי הפורום שיש מוצרים שניתן לעשות זאת כמו עכברים,מקלדות כוננים קשיחים חיצוניים וכ"ו

ויש מוצרים ברי בדיקה רצינית יותר - אף אחד לא חושב לנתק את הרשת של הסניף ולחבר נתבים על מנת לבדוק אם הם תקינים.

2.לבקש מהלקוח לאחר שדיבר עם התמיכה של היבואן להביא טופס שנקרא DOA כלומר "מת בזמן ההגעה" באנגלית - ואז אנחנו כמשווקים לא מעניין אותנו

אם המוצר תקין או תקול - ברגע שיש טופס היבואן מחוייב לתת לנו מוצר חדש או זיכוי ולכן אין לנו בעיה להחליף ללקוח במקום.

3.לבדוק את המוצר במעבדה או בתנאים שמאפשרים זאת ולאחר בדיקה במידה וטענת הלקוח נכונה לזכות או להחליף

אנטון הגיע ללא טופס והתבקש להמציא טופס כזה על מנת שנוכל לתת לו במקום או לחכות לתוצאות הבדיקה שלנו - שבסופו של דבר מצאה את המוצר תקין

זמן הבדיקה כפי שנאמר לך על ידי יהיה קצר ביותר ויעשה על ידי אישית - ולא 21 יום כפי שאתה מציין

היבואן סרב לשלוח טופס שכזה ולכן הוא השאיר את המוצר לבדיקה וכתבתי לו שאני אבדוק את זה מהר בביתי בסוף השבוע.

למחרת כתב לי אנטון שיש בידו טופס DOA ולכן אישרתי לו מייד זיכוי בחנות בשווי הקניה ללא בדיקה

רואים את ההבדל בתגובות בין האנשים שיש להם ניסיון והגיון בריא שאומר שזכותה של החנות לבדוק את טענת הלקוח בדבר תקינות המוצר אלא אם יש אישור החלפה מהיבואן.

בבקשה לינק לתמונה שמראה את הנתב מחובר ברשת האלחוטית

http://www.pandas.co.il/images/mig/fullsize/7835.jpg

באופן אישי אני שמח לראות כיצד אנשים בפורום ובעיקר אנשי הצוות והצוות לשעבר גילו בגרות והבנה בתגובות דבר שפעם היה נדיר לראות

חזקו ואמצו

יאיר

פורסם

יאיר, אתה שוכח שמדובר במוצר חדש.

בלי קשר לכך שבסופו של דבר התברר שהמוצר תקין, אין שום סיבה שלקוח ירכוש מוצר, יקבל פריט מקולקל ויחכה כמה ימים כדי לקבל פריט תקין רק בגלל בירוקרטיה. על אחת כמה וכמה כשמדובר במוצר בשווי של 200 ש"ח, לדעתי מבחינה שירותית עדיף שהחנות תספוג את הכמה מקרים בחודש שבהם הלקוח שוגה כדי להשאיר לקוחות מרוצים, הרי גם במקרה הגרוע ביותר מבחינת החנות שבו היבואן לא מוכן לקבל בחזרה את המוצר עדיין ניתן למכור אותו כיד 2 במחיר עלות או בהפסד זניח.

אם מדברים ספציפית על המקרה הנידון אני לא רואה שום סיבה שלא ניתן יהיה לבדוק אם החיבור האלחוטי של נתב מסוים עובד או לא, רק לאפס אותו, לחבר לחשמל ולראות אם ניתן להתחבר אליו בצורה אלחוטית. גם מוכר (לא טכנאי) עם ידע בסיסי במחשבים יכול לעשות זאת בתוך 5 דקות.

בלי קשר לזה, אני מרוצה מאד שפתחתם סניף בחדרה :xyxthumbs:

פורסם

כותרת הדיון נערכה בהמשך לתגובה שפירסמה פנדה.

פורסם

NUNTAK - עקרונית אתה צודק - הגיוני בהחלט שמישהו שקונה מוצר חדש יקבל מוצר חדש ותקין ועל כך אין עוררין. בכל זאת:

1. אי אפשר לנתק את הטענות זו מזו ולהגיד "בלי קשר לכך שהתברר שהמוצר תקין" מאחר והעובדה שהוא תקין או עלול להיות תקין היא בדיוק הסיבה שבגללה אי אפשר סתם להחליף מוצר שהוא לא DOA ולשם כך צריך טופס. אגב DOA = DEAD ON ARRIVAL לאלו מאיתנו שפחות מתמצאים.

2. כאמור, לחנות עצמה אין זכות לקבוע אי התקינות של הנתב, שכן אם הם קובעים שהוא לא תקין ואילו מעבדת היבואן הייתה מוצאת אותו תקין הם לא היו מזכים את החנות שהייתה נשארת עם נתב פתוח.

3. לגבי למכור את הנתב במחיר עלות או בהנחה - זו טענה יפה אבל במבחן המציאות היא תכשל. המוצר החדש עולה 200 ש"ח, מה שאומר לפי חישוב רגיל של אחוזי רווח ומס של חנויות מחשבים שמחיר העלות הוא בערך 150 אולי קצת פחות. אני לא מכיר את הישראלי שלא ישלם עוד 50 ש"ח כדי לצאת עם ראוטר אטום בניילון, אני לא אומר שאין כאלו, אבל הרוב המוחלט יוסיף את הסכום הזה שהוא פעוט יחסית ויקנה את הראוטר האטום בקופסא. כדי באמת למכור אותו החנות תצטרך למכור אותו בהפסד יותר מזניח, אז בהתחשב במקרה הספציפי - מתוך 200 ש"ח כמה כבר אפשר להפסיד, אבל ככלל זו לא השיטה.

4. אולי זה ישמע מגעיל, אבל אני שמח שהראוטר נמצא תקין בסופו של יום, זה צדק כמעט פואטי. בנאדם מתרגז, ובכעסו בוחר לפגוע בשמה של החנות. אני בעד הגנה על הצרכן, אבל יש להגן גם על החנויות. אם על כל שטות יוכרז חרם על חנות, כמו שהלקוח ה"נדפק" היה רוצה, מהר מאד לא יהיה לנו איפה לקנות מחשבים.

פורסם

הסיפור של המנכ"ל שונה לחלוטין מהסיפור המקורי. (ואני לא מדבר על העובדה שהנתב נמצא תקין)

הלקוח אמר שהיבואן שלח את הטופס לחנות בפקס , לאחר שהוא התעקש מול המוכר ליצור קשר עם היבואן (בפעם השנייה שהלקוח הגיע לחנות, לאחר שהוא דיבר טלפונית עם היבואן), ולמרות זאת החנות לא החליפה.ורק לאחר כמה ימים והתכתבויות נוספות החנות החליפה. בהתכתבויות רואים הפרש של 4 ימים בין ההתכתבות הראשונה מול יאיר, ובין המשך ההתכתבויות לאחר 4 ימים.

בעל החנות טוען שרק לאחר שהלקוח הגיע עם האישור של היבואן, וזה היה למחרת ולא לאחר 4 ימים, ואז החנות החליפה.

משהו כאן מוזר. ומישהו לא דובר אמת.

פורסם

עובדתית השרות גרוע

אם לקוח קונה מוצר חדש ומזהה בעיה הוא זקוק לפיתרון מיידי.

זה שחנות המחשבים מציעה לו פיתרון תוך 21 יום גורם לו לתיסכול מאחר ואת הכסף הוא שילם במיידי אבל הפיתרון שמוצע לו דחוי מאוד.

לדעתי היה כאן טיפול לקוי של החנות שלא דאגה להקטין את החששות של הלקוח, אדרבא הם רק התגברו.

ארכיון

דיון זה הועבר לארכיון ולא ניתן להוסיף בו תגובות חדשות.

דיונים חדשים