פורסם 2010 ביולי 1515 שנים שלום לכם,למצלמה שלי PANASONIC TZ5 נדפק התריס שמגן על העדשה, הוא לא נפתח עד הסוף, ולא נסגר עד הסוף.יש לה אחריות שרכשתי של MACK, איפה אפשר לממש את האחריות הזאת?אריאל
פורסם 2010 ביולי 1815 שנים אם אני זוכר נכון אתה חייב קודם כל לשלוח מייל ל MACK עם הבעיה והם מאשרים את הפניה ונותנים לך סוג של התחייבות. יכול להיות שהם יפנו אותך למעבדה אחרת, או למעבדה של היבואן. בכל מקרה הייתי מברר איתם קודם מה הנוהל.
פורסם 2010 ביולי 1815 שנים אם אני זוכר נכון אתה חייב קודם כל לשלוח מייל ל MACK עם הבעיה והם מאשרים את הפניה ונותנים לך סוג של התחייבות. יכול להיות שהם יפנו אותך למעבדה אחרת, או למעבדה של היבואן. בכל מקרה הייתי מברר איתם קודם מה הנוהל.היתרון של ארליך (מפיץ רשמי של אחריות Mack) הוא, שהם מטפלים בהכל, לא צריך אימיילים אישורים וכו'.שלום לכם,למצלמה שלי PANASONIC TZ5 נדפק התריס שמגן על העדשה, הוא לא נפתח עד הסוף, ולא נסגר עד הסוף.יש לה אחריות שרכשתי של MACK, איפה אפשר לממש את האחריות הזאת?אריאלתרים טלפון לארליך ותקבל את כל הפרטים.
פורסם 2010 ביולי 1815 שנים מחבר התקשרתי, אני צריך לפנות לMACK לקבל CONTROL NUMBER, לאחר מכן אני מגיע לארליך, והם מתקנים.תודה לכולם, אריאל
פורסם 2010 ביולי 1815 שנים אומנם זה לא תהליך מסובך (שולחים מייל עם סריקה של התעודה וכו' ותוך יום-יומיים יש תשובה) אבל אתה גם יכול לשלוח הכל לארליך והם יטפלו בהכל לבד, אם אתה מתעצל ולא לחוץ בזמן.
פורסם 2010 ביולי 1815 שנים מחבר אומנם זה לא תהליך מסובך (שולחים מייל עם סריקה של התעודה וכו' ותוך יום-יומיים יש תשובה) אבל אתה גם יכול לשלוח הכל לארליך והם יטפלו בהכל לבד, אם אתה מתעצל ולא לחוץ בזמן.התקשרתי לארליך, וזה מה שהם אמרו, שצריך לקבל מMACK העולמית CONTROL NUMBER.אבל אם אתה אומרים שהם מטפלים בהכל אז אני אלך אליהם.
ארכיון
דיון זה הועבר לארכיון ולא ניתן להוסיף בו תגובות חדשות.