עבור לתוכן
View in the app

A better way to browse. Learn more.

HWzone

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

הגבלת הורדה פתאומית בבזק בנלאומי. מותר להם לעשות את זה?

Featured Replies

פורסם

Nope. אף 84 למיטב ידיעתי אינו "מגויימר".

  • תגובות 70
  • צפיות 8.3k
  • נוצר
  • תגובה אחרונה
פורסם

מה שאתה אומר זה שהם אומרים שצירפו אבל לא מצרפים ?

האמת, מתאים להם...

פורסם

זה לא העניין, זה העניין של ניתוב זה לא שבמערכת בוחרים בך בתור גיימר, יש דברים נוספים לכן אני אומר שהוא לא קיבל POOL של גיימר.

מה שALPHA אמר גם 109 זה גם נכון 109.166 אם אני לא טועה, תתקשר אליהם ותבדוק אבל בכל מקרה לא נראה לי ש79.183.184 שזה גיימר, לא הגיוני שגם יהיו כאלה הרבה פולים של גיימר גם.

פורסם

82.81 זה של גיימרים? (בבזק בינלאומי)

אני דיי בטוח שכן כי כל הדברים שלא עבדו לי אתמול (בלי גיימר) עובדים היום (עם גיימר).

פורסם

82 אמור להיות כולו מגויימר... אני משער שאתה משתמש כבלים.

בעצם, יכול (מאוד!!!!11) להיות שאני טועה.

פורסם

אני לא חושב שהגיימר בכלל קשור לIP כבר ראיתי שהtraffic shaping שלהם בגיימר הוא תלוי משתמש ולא תלוי בIP כלשהוא. יש לי הוכחות בפורום לזה ;) .

גיימר רק אומר traffic shaping משודרג . אם לא משחקים משחקים המערכת דופקת את הפינג אבל מצליחה להביא ביצועי download משופרים יחסית לחבילה הרגילה. הם כל הזמן משנים את המערכת traffic shaping (כנראה במטרה לחסוך רוחב פס יקר לחו"ל) . האינטרנט שאתה מקבל היום זה לא האינטרנט שקיבלת אתמול. הם גם שומרים על המניפולציה בסוד וכשאתה קונה אינטרנט היום אתה מקבל בערך חתול בשק. יש יותר משתמשים מרוחב פס ויש מערכת מתוככמת שגורמת למשתמשים לא להרגיש בזה.

פורסם

ה shaping מתבצע על pool כתובות ספציפי, לא חושב שיש דרך אחרת לעשות את זה.

סוגיית Bad Company 2 די מוכיחה את כל הנושא הזה. אפשר לחפש על הנושא ב VGAMES וגם אצלינו.

פורסם

בהחלט יש דרכים אחרות לעשות את זה.

ציוד ה- Access מחובר לשרת ה- LDAP/RADIUS/Whatever שלך, אתה מגדיר שם שליוזר הזה, יש לסמן את הפאקטים "בעדיפות גבוהה" וליוזר ההוא רק "best effort". ואז לא משנה איזה IP היוזר מקבל, זה תמיד יעבוד לו.

כמובן שצריך להתנתק ולהתחבר מחדש כשמעבירים אותך ל- Gamer, אחרת זה לא יעבוד.

והאפשרות השניה (והפשוטה יותר למימוש) היא, כפי שכתבת, לתת ללקוח כתובת IP מטווח שיש לו ניתוב (או סימון TOS) טוב יותר. ואז באמת זה יעבוד רק על טווח ספציפי.

פורסם

תודה רבה, השכלתי.

פורסם

אני חידשתי את החבילה של 4 מגה בבזק (עם תשתית בזק) בתחילת יולי.

שנה שעברה לא היו לי בעיות במשחק האונליין שלי (WARHAMMER) אבל מהחידוש אני פשוט לא מצליח להתחבר בשעות 12 בצהריים עד 1 בלילה...

התקשרתי לבזק בינלאומי וענו לי (בצורה מאוד לא נעימה) שהם לא נותנים תמיכה למשחקים...

התקשרתי לתשתית ולא מצאו שם שום דבר מיוחד.

מישהו יכול להגיד לי מה ניתן לעשות ? למי ניתן לפנות ?

אני בהתחייבות לשנה אבל לא מצליח להנות מזה..

פורסם

אני פעם בדקתי אצל ההורים של אשתי והפינג למשחקים ב014 לא היה משהו. עכשיו הם ב10 מגה (כנראה private ngn )וראיתי משהו חצי סביר אבל אני עדיין לא בטוח שזה כלכך טוב.

לפי דעתי אם אתה לא רוצה חבילת גיימר פשוט אל תתחבר ל014 אם השימוש העיקרי שלך הוא משחקים. עדיף קודם כל לבדוק את הספקיות ללא התחיבות שהן גם לרוב יותר זולות. לי יש גיימר ב014 ורוב הזמן אין לי בעיה במשחק שאני משחק. השרת שלו נמצא בקליפורניה והוא מאוד רגיש לבעיות באינטרנט. היו באמת פעמים פשוט לא יכלתי לשחק אבל לרוב זה היה בגלל משהו שלא קשור ל 014 (פעם זה אפילו היה בגלל התשתית של בזק) . פעם 014 היו טובים באופן כללי למשחקים גם בחבילות הרגילות. היום - משהו השתנה ואני לא יכול להגיד לך מה כי אנחנו יכולים לראות רק את ההשפעות של השינוי ש014 עשו .

יש סיכוי שקיבלת תשובות "לא מקצועיות" מהתומך כי נפלת על איזה תומך חדש. התומכים שם כל הזמן מתחלפים. לרוב צריך לנסות להגיע לתומכים הטובים שלהם שעובדים בשעות "נורמאליות " (9-18 ) . גם להתקשר בסוף המשמרת של מישהו יכול לגרום לכך שתקבל תשובה לא מקצועית.

ארכיון

דיון זה הועבר לארכיון ולא ניתן להוסיף בו תגובות חדשות.

דיונים חדשים

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.