עבור לתוכן
View in the app

A better way to browse. Learn more.

HWzone

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

נראה לי שרימו אותי ב EBAY,מה לעשות?.

Featured Replies

פורסם

אהלן אתמול בשעות הלילה הזמנתי WII דרך EBAY ,המוכר [לצערי] היה ישראלי וכנראה גם רמאי,מאחר והיום קמתי בבוקר וכול המכירות שלו שהתחילו אתמול [PS3/XBOX/WII] נמחקו,ואת הWII כבר 12 אנשים קנו מאתמול בערב [המכירה עמדה כמה שעות],

אני יודע שזה היה טיפשי מצידי להשקיע סכום של 150 דולר על מוכר בלי עבר במכירות וכו',הוא גם לא עונה לי להודעות,האם עדיף לעשות עכשיו משהו?

פורסם

אם שילמת דרך PAYPAL אז הכסף שלך מבוטח.

תנסה לתפוס שוב את המוכר ואם הוא לא עונה תפתח תלונה באיביי.

פורסם

אין לו אף מכירה באוויר ? איך אתה יודע שקנו עוד 12 אנשים ?

אם הוא לא ענה מאתמול בלילה זה לא נראה חריג, אבל אם אתה מרגיש לא בטוח תפתח Dispute בפייפאל

פורסם

אם יש לך גם פרטים מזהים שלו (כמו למשל מספר טלפון) אז אולי כדאי לך להגיש תלונה במשטרה.

פורסם
  • מחבר

אין לו אף מכירה באוויר ? איך אתה יודע שקנו עוד 12 אנשים ?

אם הוא לא ענה מאתמול בלילה זה לא נראה חריג, אבל אם אתה מרגיש לא בטוח תפתח Dispute בפייפאל

כי אני יכול לגשת למכירה שלי למרות שהיא "ירדה"

http://cgi.ebay.com/ws/eBayISAPI.dll?ViewItem&item=250666485044&ssPageName=STRK:MEWNX:IT

שאר המכירות התחילו [אתמול] וכולם נסגרו היום ,למרות שהיו כתוב שיש לו כמות של "יותר מ10".

phantomII אז לפתוח בEBAY< או ב PAYPAL?

פורסם

phantomII אז לפתוח בEBAY< או ב PAYPAL?

זה לא משנה איפה

אחרי שפתחת למוכר יהיה 7 ימים להגיב לתלונה אם הוא לא יגיב אז תוכל לבקש שיזכו אותך בכסף.

פורסם

פתח דיספיוט ב- Paypal ומיד תעלה ל- Claim. אני מאמין שיוחזר לך הכסף, אם לא, נסה לפנות לחברת כרטיס האשראי שלך.

עריכה:

לפי מה שראיתי בפרופיל של המוכר, הוא לא נחסם או משהו כזה, לכן יכול להיות שפשוט נגמר לו המלאי.

אבל מסריקה של הפידבקים שלו, נראה שכן יש על מה לחשוד, בפידבק אחד של קונה נאמר כי אין לו את המכשיר לספק, אך נראה כי הקונה קיבל כסף חזרה (הוא לא נתן פידבק שלילי הטוען שלא קיבל מוצר+כסף חזרה).

עוד חשוד, שהוא מוכר מוצרים כאלו למשתמשים שרק נרשמו (אפס פידבקים).

שלח לו אימייל ותראה מה יש לו לאמר.

פורסם
  • מחבר

אוקי תודה אשלח לו ואחכה עד הערב ,אשאל אותו אם יש איזה שהיא בעיה עם האספקה אם לא תהיה תשובה, אתלונן.

[br]פורסם בתאריך: 15.07.2010 בשעה 12:25:37


שלחתו לו הודעה והוא כתב תחילה

"No every thing is OK !

Dont worry!

"

ואחרי זה

"I am sorry I can sell it any more!

I made a refund to you!

"

צריך לאשר משהו בשביל ההחזר הכספי? או שזה נעשה אוטומטי?!.

פורסם

זה נעשה אוטומטית אבל הכסף יוחזר לחשבון הפייפל שלך ולא ישירות לכרטיס האשראי.

אתה אמור לראות בפייפל אם קיבלת החזר כספי.

פורסם

אוקי תודה אשלח לו ואחכה עד הערב ,אשאל אותו אם יש איזה שהיא בעיה עם האספקה אם לא תהיה תשובה, אתלונן.

[br]פורסם בתאריך: 15.07.2010 בשעה 12:25:37


שלחתו לו הודעה והוא כתב תחילה

"No every thing is OK !

Dont worry!

"

ואחרי זה

"I am sorry I can sell it any more!

I made a refund to you!

"

צריך לאשר משהו בשביל ההחזר הכספי? או שזה נעשה אוטומטי?!.

אם זה Refund של ביטול עסקה (זה מה שאתה צריך לדרוש), אז אתה תקבל זיכוי בכרטיס אשראי של אותו הסכום בדיוק.

אם זה Refund ע"י שליחת כסף, אז אתה תראה את הסכום ב- Balance של Paypal, אבל אם תרצה למשוך אותו מ- Paypal לחשבון בנק שלך או לכרטיס ויזה, זה יעלה לך בעמלה (עמלת המרה לשקל), כלומר בסוף לא תקבל את הסכום המלא לכיס. במקרה השני ניתן להשאיר את הכסף ב- Paypal ולהשתמש בו לקניות אחרות (תשלום ע"י Paypal), כך תחסוך את העמלה המדוברת.

שים לב שהוא לא מנסה לעבוד עליך, ואכן אתה רואה Refund מלא ב- Paypal.

פורסם

אחרי שאתה מקבל את הכסף בחזרה, תן לו פידבק שלילי על כך שהוא מוכר מוצר שלא במלאי ומנסה לרמות אנשים תמימים.

ארכיון

דיון זה הועבר לארכיון ולא ניתן להוסיף בו תגובות חדשות.

דיונים חדשים

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.