עבור לתוכן

תזהרו מחברת אורנג בטלפון הקווי !!!!

Featured Replies

פורסם

ב 5/09 נציגה של חברת אורנג עשתה איתי עסקה טלפונית שבעסקה קיבלתי 3 חודשים חינם חבילה של 4800 ו 5 מגה אינטרנט ולאחר מכן אני אצטרך לשלם 177 שקל X 21 כמובן שחברת אורנג התכחשה להסכם בהסבר " אולי לא הבנת נכון " , ב 3 חודשים של החינם הם גבו לי כסף !!! ולאחר 3 חודשים קיבלתי מהם מספרי פניה שבהם נאמר לי שלא יגבו ממני שקל אחד עד לקבלת מנהל אגף אז ככה גם לא קיבלתי מנהל אגף גם שיקרו אותי שאני לא אשלם מעבר ל 3 חודשים עד שאני אקבל מנהל אגף וגם ב 3 חודשים חינם גבו ממני כסף חצי שנה שאני משלם לאורנג כסף סתם !!! הם איימו עלי שאם אני לא אחזיר ציוד אני לא אקבל זיכוי " תתנתק ואז תקבל את מה שמגיע לך " למה להחזיר ציוד מגיע לי הזיכוי יש לי מספרי פניה מסתבר שמספרי פניה באורנג זה חארטה כמו ההבטחות שלהם במכירות תתרחקו מהחברה הקווית הזאת כמו מאש הם משקרים בטלפון מביאים עסקאות פקטיביות לא אמיתיות ואז שאתה מתקשר לשירות אתה מקבל את האמת המרה !

פשוט רימו אותי וממשיכים לרמות אותי ! השירות של חברת אורנג בטלפון הקווי אני מדגיש הקווי הוא חאפר !!! לא רציני בכלל נשמע כמו חברת קבלן מנתקים שיחות בפרצוף מתייחסים ללקוח כמו זבל נכון המחירים שלהם זולים , המוצר איכותי אבל השירות חרא ויש גביה של כספים לא כמו שנקבע בחוזה ! ( טלפון )

וזה לא הסוף אחרי שהתייאשתי מהם החלטתי להחזיר ציוד כדי לקבל את האלפי שקלים שגבו ממני וב 5.5 התקשר נציג של אורנג והביא לי הצעה של 2010 כמובן שלא רציתי המחיר היה גבוה מדי אבל אמרתי למה לא ממילא חודשיים חינם ב 4.7 ביקשתי ניתוק ואכן חזר אלי מנהל קשרי לקוחות הסברתי לו שאני לא מוכן לקחת את החבילה של 2010 רק 2009 הישנה והוא נתן לי אישור חריג למחירון של 2009 כולל מעבר בין חבילות ללא הגבלה !!! שביקשתי אישור באימל לעסקה הוא התחמק !!! אבל חשבתי לעצמי " קשרי לקוחות אורנג " לא ירמו אותי אז המשכתי , יום למחרת התקשרתי לשירות וכמובן האמת התפוצצה לי בפרצוף לא דובים ולא נעליים אכן יש לי חבילה 2009 אבל ! מעבר בין חבילות ל 2009 כמו שהובטח לי הם לא הסכימו , מעבר בין חבילות יכולת לשחק בין הדקות 300-600-1200-2400-4800 ללא הגבלה , פתאום אחרי שעה ודין ודברים המנהלת של השירות לקוחות עשתה לי טובה " טוב אני מוכנה לתת לך מעבר חד פעמי ל 2009 " חד פעמי ? שאלתי למה ? היא ענתה " זה מה יש " אמרתי זה מה יש ? והיא ענתה כן ואז הסברתי לה שקיבלתי חבילה מהמנהל קשרי לקוחות והיא פשוט התעלמה מזה , ב 7.7.10 שלחתי מכתב לפניות הציבור וב 8.7.10 הוא חזר אלי אותו מנהל שנתן לי את החבילה דרך הפון ב 13:30 וב 18:00 ואמר במילים האלה " אין לך מה לדאג אתה תקבל מעבר בין חבילות 2009 ללא הגבלה " שביקשתי אישור בכתב הוא לא הסכים שוב קומבינה התעקשתי לקבל אישור בכתב הוא לא הסכים נתן לי רק מספר פניה ששאלתי למה אי אפשר לקבל אישור מסודר הוא התחמק ואמר לי שמחר בשירות הלקוחות אני אראה שהכול בסדר אז אמרתי מחוסר ברירה בסדר ורשמתי מספר פניה .

שהתקשרתי לשירות היום הם כמובן התנגדו לעסקה עם מנהל קשרי לקוחות ואמרו " מבחינתנו אין כלום " התעקשתי שהם יתקשרו למנהל קשרי לקוחות אני לא יודע אם הם באמת עשו את זה אבל פתאום שינו כיוון " אה כן אתה צודק אבל ... " שמעתי אבל כבר הבנתי שיש שוב פעם קומבינה , אמרתי מה אבל ? היא אמרה " כן אתה יכול לשחק בין החבילות ללא הגבלה אבל לחברת אורנג יש זכות לשנות את החבילה ללא התראה " הייתי בשוק לשנות את החבילה ? עשו איתי עסקה על שנת 2009 בלבד בגלל שהיא זולה יותר וזה התנאי שהיה והובטח לי לשחק בין חבילות של אותה עסקה 2009 ואף קיבלתי אישור שני לשחק בחבילות ללא הפסקה פתאום מאיימים עלי שחברת אורנג יכולה לשנות עסקה ? מה הקומבינה הזאת ?

בקיצור בשירות לקוחות מנתקים לי טלפונים בפנים , מתייחסים אלי כמו זבל שאני מתקשר לשירות ומביא מספר טלפון או תעודת זהות הם ישר מזהים אותי ומנתקים לי בפנים את השיחה ! אין לשירות הקווי של אורנג שירות פרונטלי וצריך להיות נתון לחסדים של הטלפון הקווי שירות לקוחות ברמה שכונתית ממש מזעזע פשוט מגעיל חבורה של ערסיות מנהלות אותו פשוט בושה וחרפה אני כבר לא יודע מה לעשות כל פעם משחקים איתי בטלפון ונמאס לי

החלטתי שביום ראשון אני עומד מול מרכז שירות גדול שלהם עם שלט עצבני אולי ככה יתייחסו אלי במקום שיש לקוחות פוטנציאלים הרי שם הם מוכרים את הקווי , נמאס לי שאני צריך להתחנן לקבל את מה שמגיע לי והשירות שלהם עושה לי בכלל טובה שהוא עונה והנציג קשרי לקוחות שנותן לי אישורים בטלפון מסתבר שהם לא אמינים , עד שקיבלתי אישור של 2009 במייל פתאום צצה בעיה של מעבר בין חבילות של 2009 הביאו לי אישור " חריג " לעבור ללא הגבלה אבל בשירות חוסמים את זה לא מוכנים להכיר במנהל קשרי לקוחות מה אני עושה ? חסר אונים .

בכל מקרה תברחו מהשירות הקווי+אינטרנט של אורנג פשוט מגעיל ביותר , תת רמה יש להם הבטחות בטלפון מפה להודעה חדשה והכול רמאות ! הם משקרים בטלפון אני מתכוון להיות כל יום במרכז שירות להפוך את המקום אני לא מתכוון לוותר וגם יש לי פגישה עם ש.י.ל שירות ייעוץ לאזרח יש שם עורכי דין ללא תמורה.

פורסם

מה מספר הטלפון שלך?

פורסם

אם אתה רוצה שאנשים יקראו את מה שאתה כותב, תלמד איך לכתוב.

הדבר הזה לא קריא בשיט. אחרי 3 משפטים (שורות...) התייאשתי.

פורסם

אם אתה רוצה שאנשים יקראו את מה שאתה כותב, תלמד איך לכתוב.

הדבר הזה לא קריא בשיט. אחרי 3 משפטים (שורות...) התייאשתי.

מצחיק פשוט עד כמה שאתה צודק.

פורסם

מצחיק פשוט עד כמה שאתה צודק.

מה שמצחיק שהוא הגיע עד 3 שורות, אני הפסקתי אחרי מילה.

פורסם

מה שמצחיק שהוא הגיע עד 3 שורות, אני הפסקתי אחרי מילה.

:lol: :lol: :lol: :lol:

פורסם
  • מחבר

אני אקצר ב 5-09 קיבלתי מאורנג שירות קווי חבילה 4800 דקות ו 5מגה אינטרנט 3 חודשים ראשונים חינם ו 21 חודש בהתחייבות כפול 177 שקל , אחרי תום ה 3 חודשים חינם אורנג התכחשה להסכם שנחתם בטלפון וב 3 חודשים חינם גבתה לי כסף ! וגם אחרי ה 3 חודשים חינם קיבלתי אישור חריג להמשיך בחבילה ללא תשלום עד לבירור של מנהל אגף שם ועדיין גבו לי כסף בקיצור 6 חודשים של גביית כספיים ללא רשות ! למרות שהביאו לי מספרי פניות שלא יגבו לי כסף הם התכחשו להכול גם לחבילה וגם לאי גביית הכספים ! בסופו של דבר הם איימו עלי שאם אני רוצה לקבל את הזיכויים חזרה אני צריך לבטל את העסקה אני חייב להחזיר ציוד " אנסו אותי " לבצע ניתוק חד צדדי ובסוף שהתייאשתי והסכמתי קיבלתי זיכויים " קומבינה " לא מובנים בכלל שאני ביקשתי הסבר בפון הם פשוט ניתקו לי בפנים !

ב 5-5-10 הם חיברו אותי שוב חינם לשירות טלפון קווי אבל הפעם רציתי לנצל רק את החודשיים חינם כי המחיר של החבילה 2010 יקר בצורה מטורפת אחרי חודשיים חינם נתתי הוראה לנתק ואז התקשר אלי מנהל קשרי לקוחות ונתן לי חבילה מושלמת 4800 דקות 2.5M במחיר של שנת 2009 זה מחיר זנות הוא גם הבטיח לי שאני יוכל לשחק בחבילות ללא הגבלה לרדת ל 2400 דקות או 1200 ומטה וככה להוריד את החיובים אם אני ארצה הכול של שנת 2009 ביקשתי שיפקסס לי את החוזה הוא לא הסכים ! אמר שהוא לא יכול לא לא לא ישר קלטתי שמשהו מסריח אבל אמרתי לעצמי " מנהל קשרי לקוחות " לא סוכן מכירות האמנתי לו בקיצור הם שלחו לי את החוזה של שנת 2009 אבל בשירות לקוחות אמרו לי שאני יכול לקבל את מחירון 2009 אבל לשחק בחבילות אני לא יוכל ואם כן אז רק למחירון החדש היקר יותר של 2010 למרות שהובטח לי 2009 .

ב 8.7 התקשר אלי בפעם השניה המנהל קשרי לקוחות בפון הסברתי לו שבשירות לקוחות מתכחשים להצעה שלו והוא הביא לי מספר פניה ואמר " יש לך אישור חריג מאוד לעבור חופשי ללא הגבלה בין חבילות " חשבתי שסוף סוף הסיוט נגמר התקשרתי לשירות לקוחות ושוב הם ענו " לא היה ולא נברא " מתכחשים לזה הוא אפילו הביא לי מספר פניה ! יותר מזה ? אחרי דין ודברים הם אמרו לי " אתה יודע מה יש לך אפשרות להחליף חבילות ללא הגבלה עד שחברת אורנג תחליט אחרת " הכניסו לי סעיף שלא היה ולא נברא !!! למה ? הוא הבטיח לי במפורש שבמשך השנתיים התחייבות אני יוכל לשחק בחבילות במחירון של 2009 ולא קומבינה אחרת

בקיצור המנהל קשרי לקוחות שנתן לי את החבילה אומר משהו אחד בשירות לקוחות אומרים משהו אחר ואני באמצע נדפק ואין לי מושג מה לעשות משחקים איתי כמו יו יו מאחד לשני , פשוט רימו אותי פעמיים בפון פעם אחת סוכנת המכירות בשנת 2009 ועכשיו מנהל קשרי לקוחות של אורנג פשוט זוועה מה עושים ? תודה

דרך אגב אחרי יסוריים הם הסכימו לשלוח לי לאימל " חוזה 2009 " אבל בחוזה לא רשום מעבר לחבילות ללא הגבלה 2009 הם פשוט רימו אותי העסקה הייתה טלפונית והשירות מתכחשים אליה למרות שפעמיים דיבר איתי המנהל קשרי לקוחות ואמר שיש אישור !

את ההתחייבות ביצעתי בתאריך ה 6.7.09 השאלה אם מבחינה חוקית עדיין אני יכול לבטל את העסקה ללא קנס סה"כ באותו יום של ההתחייבות צצו בעיות ומאז אני מתרוצץ אחריהם או שזה כבר אבוד ?

פורסם

מה שמצחיק שהוא הגיע עד 3 שורות, אני הפסקתי אחרי מילה.

+1

גם את הקיצור אי אפשר לקרוא

פורסם

דבר ראשון תלמד להקליט שיחות,ולא לסגור עסקה בטלפון,עדין פנים מול פנים שהכל מולך.

דבר שני בהמשך למה שאמרתי לך יש פה מספר הנחיות נוספות שיעזרו לך באתר הבא

http://www.lawforums.co.il/ObjDoc.asp?PID=88016&OID=232634&docMode=print&oType=3

בהצלחה.

פורסם
  • מחבר

גם אם אני לוקח חבילה חדשה של 2010 עדכנית והם מתחייבים במשך 24 לתת לי אפשרות לשחק בחבילות במחירון של אותה שנה הם יכולים להחליט על דעת עצמם לשנות את החבילה ולתת לי מחירים יקרים יותר של 2011 ?

הם פשוט עשו איתי חוזה של שנת 2009 יש לי אישור על כך והחליטו על דעת עצמם לאפשר לי חבילות אחרות למעבר אבל של שנת 2010 במקום 2009 המקורי כמו שסגר איתי המנהל קשרי לקוחות

דוגמא :

יש לי כרגע 4800 דקות אני יכול לרדת עד 300 דקות וככה לרדת במחיר בהתחייבות החודשית הבעיה שהמחירים של שנת 2009 זולים פי 2 מהמחירים של שנת 2010 .

למשל חבילה של 4800 דקות של 2010 עולה 720 שקל אני קיבלתי בחצי מחיר .

חבילה של 2400 דקות של שנת 2010 עולה 372 ואני אמור לקבל את זה בחצי מחיר אם אני משחק בחבילה כלפי מטה בחבילה המקורית שקיבלתי ב 2009

פורסם

tl;dr

:nixweiss:

פורסם

^ בדיוק.

לפותח הדיון: אם יש לך בעיות תפתור אותן מול החברה.

ארכיון

דיון זה הועבר לארכיון ולא ניתן להוסיף בו תגובות חדשות.

דיונים חדשים