צריך עזרה בלימוד עצמי של ג'אווה בחודשי הקיץ.. - תכנות - HWzone פורומים
עבור לתוכן
  • צור חשבון

צריך עזרה בלימוד עצמי של ג'אווה בחודשי הקיץ..


redead

Recommended Posts

בעיקרון יש לי קצת רגע בג'אווה ואני יודע פה ושם לעשות איתה דברים.

יש לי עכשיו חודשיים שלוש בקיץ של זמן פנוי שאני רוצה להשקיע ולדעת את השפה הזאת בצורה הכי טובה שיכולה להיות מבחינת תכנות מונחה עצמים וכל מבני הנתונים שקיימים ( רשימות ,מכסניות וכו')..

איך הייתם ממליצים לי ללמוד? אתרים מומלצים ? ספרים שכדאי לקנות.?

כל טיפ יעזור.

תודה.

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

אפשר מהאינטרנט אבל זה לא משהו

יש ספרים בPDF שאפשר להוריד אבל הטובים הם רק באנגלית

הכי טוב זה לקנות ספר.

אני יקנה בכיף , יש משהו שמומלץ?[br]פורסם בתאריך: 30.06.2010 בשעה 20:26:53


יש בכל זאת ספר כלשהו בעברית שמומלץ? גם ככה אני מאמין שלא יהיה לי פשוט ללמוד באופן עצמאי אז בטח יהיה הרבה הרבה יותר קשה עם הספר יהיה באנגלית ולא בעברית.[br]פורסם בתאריך: 30.06.2010 בשעה 20:28:32


איך הספר הזה : http://www.steimatzky.co.il/Steimatzky/Pages/Product.aspx?ProductID=11910260

?

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

מצטער אבל אני מוכרח לתקן: *אני אקנה* ולא "אני יקנה"

בכל מקרה, לגבי ג'אווה: הדרך הטובה ביותר ללמוד, במידה ויש לך ידע תכנות בסיסי - היא להציב לעצמך משימות קטנות ולנסות לעמוד בהן. לדוגמא, נסה לבנות מערכת-בלוגים קטנה, שבה אפשר לעשות פוסטים חדשים, לקרוא ישנים, לדפדף אחורה וקדימה, וכו'. זה באמת פשוט יחסית - ואם זה מורכב לך, אתה יכול להתחיל במשימות אפילו יותר פשוטות: לדוגמא, מערכת שאתה שולח לה שאילתא מתמטית כלשהי והיא מחזירה לך את התשובה.

ברגע שאתה ניצב בפני אתגר, אתה מתחיל באופן טבעי לקרוא ולנסות להבין יותר על איך אנשים אחרים - שנתקלו בבעיות דומות - התמודדו איתה. הדרך לעשות את זה כמובן היא לפרק את הבעיה לבעיות קטנות: "רגע, איך אני מקבל קלט מהמשתמש?" או - "רגע, איך אני מעביר מידע מפה לפה?" וכדומה. אם אתה ספציפית מעוניין ב*עקרונות תכנות* (שהם בכלל לא קשורים לג'אווה ספציפית) כמו מחסנית, עצים בינאריים וכדומה - אז זה כבר עניין אחר - וכאן באמת כדאי אולי למצוא איזה מדריך באינטרנט או ספר.

בכל מקרה לגבי השפה עצמה - ג'אווה - כמובן שאפשר ללמוד מספר וע"י תרגילים מסודרים, אבל אם תשאל אותי - זו דרך הרבה פחות יעילה וגם הידע שתרכוש בעזרתה שווה הרבה פחות. ללמוד על בשרך - זו הדרך הטובה ביותר. יכול להיות (במידה ואין לך לדוגמא ידע עשיר בתכנות) שעקומת השיפור שלך תהיה איטית להחריד, וגם אחרי שבועיים לא תצליח לעשות כלום ותתקע. אז קודם כל במידה ונתקעים אפשר לבוא לפה ולשאול, אנשים ישמחו לעזור. ומעבר לכך - תוך זמן קצר (ובמידה ויש לך יכולת חשיבה) - אתה תראה שאתה לא רק "לומד ג'אווה" - אלא אתה לומד איך להתמודד עם סוגי בעיות שונות - ואיפה ניתן למצוא להן תשובות.

בהצלחה.

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

תעבור על Carol Learns Java מההתחלה ועד הסוף ולא משנה עד כמה שזה נראה לך מפגר ותאמין לי שזה הדבר הטוב ביותר שתוכל לעשות עבורך.

סליחה על הבורות אבל מה זה Carol Learns Java ?

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

ארכיון

דיון זה הועבר לארכיון ולא ניתן להוסיף בו תגובות חדשות.

×
  • צור חדש...