פורסם 2010 ביוני 1915 שנים ממה שמצאתי ברשת שמעתי אזכורים של "ליפסטיק צבע" מסתורי או ללכת לפחח ולתקן.מצאתי אתר שמוכר את כל סוגי הצבעים בזול ומראה איפה לחפש את קוד הצבע ברכב:http://www.paintscratch.com/col2005.htmראיתי גם אזכורים על חומר בשם GS27.מה הניסיון שלכם ?איפה ואיך אתם מתקנים שריטות על הרכב מלבד פוליש כולל.אשמח להמלצות על חנויות לקנות בהם את מה שתציעו או מוסך פחחות טוב באזור תל אביב והסביבה.
פורסם 2010 ביוני 1915 שנים ידידי, הרשום לעיל זה לאחר חפירה ב-CARS.ביקשתי ניסיון אישימהניסיון שלי GS27 מצויין לשצי דברים :1.שריטות שטחיות.2.הברקת חלקי כרום, סמלים, חישוקים.למשהו יותר רציני כדי להתייעץ עם פחח אמין(דגש על אמין)
פורסם 2010 ביוני 1915 שנים ככלל אני לא ממהר לתקן שריטה שהיא בגדר"שולית ולא מועדת לחלודה".אני אישית צבעתי חלק מהרכב שלי אצל פחח ב3000 אלף שקל,ולאחר מכן מישהו בא עם מפתח ושרט לי את הכנף .אז אמרתי שנמאס לי ורציתי לעשות בעצמי נכנסתי לאתר הבא http://www.carfix.co.il/,קניתי צבע ,חומר בסיס [לצביעה על פלטסיק],לקה [באם מדובר בצבע מטאלי], וכו' והתחלתי במלאכה,האמת?יצא ממש יפה ,וזה למרות שצבעתי ב"ריסוס"[ספריי] ולא באקדח צבע+קומפרסור.אבל לתקן מקומית זה בעיה כי יש הבדלי דהיה של צבע ,אז אם צובעים צובעים את כל החלק באם מדובר בדלת/כנף/גג וכו'.ודווקא המקום שממנו קניתי הכין את הצבע בצורה טובה ודומה עד מאד לצבע המקורי של הרכב.יותר חשוב מהכל להשקיע בכיסוי הרכב על ידי עיתונים [וכמה שפחות דבק שצמוד לפח ,זה ישאיר כתמים מבאסים] ,לא לצבוע בשמש,ושמתחילים להוריד שכבת צבע תמיד להתחיל ממספר נייר [מיים] גבוה ולרדת.ויש את הקטע החשוב לא להתקמצן,וחובה לצבוע במספר שכבות של צבע.בכל מקרה,כמה שבן אדם לא יקרא מדריכים ניסיון אישי לוקח את הכל,מומלץ לנסות משהו קטן ללמוד מטעויות.לגבי חומרים ל"העלמת שריטות" או להשתמש בפוליש גס או עדין [לצבע מטאלי], זה פשוט לשריטות סופר שטחויות שהחומר יוריד מעט משכבת הצבע.
פורסם 2010 ביוני 1915 שנים מחבר נכנסתי לאתר הבא http://www.carfix.co.il, קניתי צבע ,חומר בסיס [לצביעה על פלטסיק],לקה [באם מדובר בצבע מטאלי], וכו' והתחלתי במלאכה,האמת?יצא ממש יפה ,וזה למרות שצבעתי ב"ריסוס"[ספריי] ולא באקדח צבע+קומפרסור. אבל לתקן מקומית זה בעיה כי יש הבדלי דהיה של צבע ,אז אם צובעים צובעים את כל החלק באם מדובר בדלת/כנף/גג וכו'. מאוד מודה לך על הלינק, זה בדיוק כמו החנות האמריקאית שמצאתי, רק בישראל ועוד בתל אביב הוספתי את ה"פתרון" להודעה הראשונה שלי לקהל על אלו שיגיעו לכאן אחרינו אצור קשר עם המקום ואתקדם משם. ההסברים שלהם והכל נראה מאוד מקצועי: http://www.carfix.co.il/doc/c9.html עכשיו, לי יש צבע מטאלי. באמת צריך לנקות עם החומר שלהם או שאחרי שהרכב יוצא משטיפה במכונה ומתייבש איזה 10 דקות אפשר להתחיל לבד ? יש לי לתקן שריטה במזיד ומשהו כמו כתם שפשוף חנייה קטן בגודל 2 על 3 ס"מ שהוא שחור ובוהק על צבע הרכב. אני באמת מקווה שניקוי+צבע+לכה יעזור כאן. תאמר לי, איך עובד ה-GS 27 הזה ? (הרי הוא לא צובע או משהו) ואיפה כדאי לקנות אותו באזור תל אביב ? דף המוצר שלו פשוט בצרפתית ולא עוזר הרבה. אגב דף החברה הוא: www.gs27.com
פורסם 2010 ביוני 2015 שנים מנסיון העבר האישי שלי GS27 לא מטשטש שריטות, במקרה שלי הוא רק הדגיש אותם , הוא "טיהר" לי את הצבע שהשריטה נראתה לעין הרבה יותר, אתה יותר ממוזמן לבוא ולקחת את השפורפת .. החומר הזה גרם לי לנקות איתו את כל החלק האחורי של הרכב כדי לטשטש את הבדלי הצבעים שהוא יצר לי. מצאתי פיתרון נחמד שעושה את העבודה, וגם לא ביוקר יחסית. ישנה חברה בשם MOTIP, שמייצרת צבעים לרכב, תרסיסים וכו', בין השאר, יש לה מכחולים/ "לקים" לתיקון שריטות. יצא לי לעבוד עם כמה כאלו והתוצאות סה"כ סבירות, לוקח כמה דקות, לנקות את השריטה מחלודה , עם כלי דנטלי או משהו, לנקות את האזור משומנים, ולצבוע (קיסם אם מדובר במשהו שטחי, אם עם המכחול של הבקבוקון) הצבע מכיל בתוכו הכל (צבע, לכה - כלומר, לא צריך לשים עוד משהו לאחר התיקון) - אך, אם יש לך פריימר (צבע בסיס) - מה טוב. , וניתן לאתר את הצבע הרצוי ע"פ מק"ט צבע הרכב שלך, הם נפוצים מאוד באוטו - דיפו. שוב - התוצאה מניחה את הדעת, קצת שקט נפשי שהשריטה טושטשה, והידיעה שחלודה לא תתפתח לך משם. המוצר נראה כך
פורסם 2010 ביוני 2015 שנים אני אומר אל תעשה כלום. גם ככה תקבל מכה פה, שפשוף שם. בארץ אין כבוד לרכוש של אחרים. את כל הרכב שלי כיסחו עם דלתות. אני עשיתי פוליש ידני חצי יום עד שלא הרגשתי את הידיים. למחרת מצאתי שריטה עם מפתח. כנראה הרכב היה יפה מידי. אחי רכש סקודה פאביה גמרו לו את כל הרכב. עזוב. אם היו נותנים מכה מאד חזקה מילא, אבל בגלל שפשוף ושריטה להרוס את הצבע של הרכב. לא חבל? גם ככה עוד שבוע אתה מקבל שריטה חדשה.
פורסם 2010 ביוני 2015 שנים יש לך 2 אפשרויות,1. תתעלם כי יהיה לך עוד כאלה2. גש לפחח תבקש יעוץ, יכול להיות שאם השריטה לא עמוקה ניתן לעשות דיטיילינג ולהעליםאם זה שריטה עמוקה כל המוצרים שהציעו לך או שיתנו לך הבדל צבע ותראה שהיה ניסיון לתיקון מקומי, תצטרך לעשות תיקון צבע של פאנל שלם כנראה כדי שלא יהיה הבדלי צבע
פורסם 2010 ביוני 2015 שנים Alex Turovsky לגבי צבע"שהולבש" על הרכב שלך מכל מקור אחר,פוליש עדין יעשה את העבודה,במקרה שלך זה עדין בגלל המטאלי,למרות שאחרי השפשוף אתה יכול לרסס במספר שכבות לקה.לגבי השריטה במזיד זה מאוד תלוי,באם מדובר ברכב ישן שלא נצבע מעולם ולא נקנה לפני חצי שנה אז זה קצת בעיה כי יהיה לך הבדלי צבע במקרה של תיקון מקומי.אני ממה שלמדתי לא למהר לתקן,גם אם תלך לפחח הוא לא קוסם אפשר לטשטש את השריטה במקרה שהיא לא עמוקה אבל לא יותר מזה,במקרה שהיא עמוקה צריך לעבוד עם שפכטל ואז לצבוע את כל החלק. לגבי שטיפה/ניקיון של הרכב לפני צביעה,אני אישית נמנע לרוב להיכנס למכונות שטיפה רובם עושים לא טוב לצבע לרכב [אפשר לקבל מהמכונות שריטות וכו' במידה ונשאר עליהם חלקי בוץ וכו'].אני ממליץ על שטיפה ביד,בעיקרון לגבי הניקוי אתה גם ככה תצתרך לשפשפף את האיזור עם נייר מיים כדי להוריד את שכבת הצבע ,אחרי שאתה משפשפף ומוריד אתה יכול לנקות את האיזור ואז לצבוע.אגב אני ממליץ בזמנך החופשי לגשת לקאר פיקס , ולקבל יעוץ ועזרה בחינם במקום.וצבע לא קונים מאוטו דיפו,אלה אם זה שחור או לבן [רגיל לא איזה משהו מיוחד פנינה וכו'], נדיר שתיפול "בול" על פי קוד הצבע שלך,אין כמו שמישהוו מכין לך בעזרת מחשב את הצבע שלך בדיוק [עד כמה שאפשר].*ונקודה אחרונה שחשוב לציין,כל פחח תיקח את מה שהוא אומר לך בעירבון מוגבל הם אוהבים להגיד שאם תתקן בעצמך חרב העולם.ואני תיקנתי בעצמי את הכנף של הגלגל הימני של הרכב שעליו הוא רצה "300 שקל" לקח לי פחות משעה לצבוע.ואשמח לעלות לך תמונה ולהראות לך כמה יפה ושווה לשאר הרכב זה יצא.אז נכון שאתה לא פחח,ואין לך תנור/אקדח צבע/ניסיון וכו',אבל עדין אתה יכול להגיע לתוצאות יפות.
ארכיון
דיון זה הועבר לארכיון ולא ניתן להוסיף בו תגובות חדשות.