פורסם 2010 ביוני 1815 שנים אז של איזה חברה כדאי לקנות GTX 470.?Inno3D עם שנתיים אחריותאו EVGA עם שנה אחת אחריותאו חברה אחרת?inno - ב-1595ש"ח עם 2 שנים אחריות.evga -ב-1660ש"ח עם שנה אחריות + lifetime בחו"ל.inno - ב-1700ש"ח עם 3 שנים אחריות.שאלה קשה. לי אין תשובה חד משמעית :-\
פורסם 2010 ביוני 1815 שנים ^ ליתר דיוק עוד 100 ש"ח לביטוח השנה השלישית לחייו של הכרטיס. זה פותח עוד יותר את הפער בהשקעה הראשונית אל מול ה-5850, כך שיש 2 צדדים למטבע
פורסם 2010 ביוני 1815 שנים אישית לא הייתי קונה אף אחד מהם.יש HD4890 בחצי מחיר (של HD5850, ביחס ל - GTX 470 אפילו פחות מחצי מחיר) שנותן איזה 35% פחות ביצועים ואם במקרה הלוח תומך CF אז אפשר לקחת שניים, למרות שגם אחד נותן ביצועים מעולים בכל משחק היום.
פורסם 2010 ביוני 1815 שנים ^ ליתר דיוק עוד 100 ש"ח לביטוח השנה השלישית לחייו של הכרטיס. זה פותח עוד יותר את הפער בהשקעה הראשונית אל מול ה-5850, כך שיש 2 צדדים למטבע מה שאתה בעצם אומר זה שצריך להשוות את ערך הכרטיסים ביחס לתקופת האחריות שהם מספקים. הHD5850 עם 3 שנות אחריות עולה 1435 ש"ח: http://www.pcbay.co.il/Product.aspx?ProductID=2222 http://www.ivory.co.il/product.asp?productid=4576 הGTX 470 עם 3 שנות אחריות עולה 1700 ש"ח כולל משלוח: http://www.noacomp.co.il/Product.aspx?ProductID=7376 זאת אומרת 265 ש"ח הבדל, השאלה האם זה שווה את זה? זאת אומרת, ב250 ש"ח אפשר לקנות כרטיס מסך משומש נוסף מסוג 9600GT/9800GT לPhysx שאלה טובה... מעניין מה יהיו ביצועי GTX 470+GPU Physx לבין HD5850+9800GT Physx
פורסם 2010 ביוני 1815 שנים 2 הכרטיסים אוברקלוקרים טובים. לא סופרים OC ב-mhz (אם כבר אז באחוזים) אלא לפי תוספת הביצועים כתוצאה מכך.לצורך העניין, השוואת 3dmark לא ממש רלוונטית לביצועי המשחקים.לא ראיתי 5850 ב-OC שמגיע לביצועי gtx480, כן ראיתי 470 שעושה את זה.בכל מקרה שום OC לא מובטח לך, הפוטנציאל משתנה מליבה לליבה גם של אותו הדגם בדיוק. פוטנציאל OC זה בונוס משתנה, ולא סיבה לרכישה.ה-470 ממוקם בין 5850 ל-5870 גם בביצועים וגם במחיר. הוא יכול להתחרות בשניהם מטבע הדברים.בסטוק, לא ראיתי 5850 שעוקף 5870, כן ראיתי 470 שעוקף 5870.בכלליות, עם ה-470 אתה מקבל ביצועים טובים יותר לרוב \ מינימום fps גבוה יותר \תמיכת ++CUDA \ 3Dvision \ PhysX \ C \ נפח זכרוןגדול יותר \ דריברים ותמיכה עדיפים \ מבחר פילטרים גדול יותר ופגיעת ביצועים קטנה יותר בשימוש \ הפעלת Ambient Occlusion מהדריברלרשימת משחקים שלא תמכו במקור \ ביצועי טסלציה (DX11) עדיפים \ ביצועי GPGPU עדיפים והיצע תוכנות גדול יותר.בכלליות, עם ה-5850 אתה מקבל צריכת מתח וטמפ' עדיפות \ מחיר זול יותר \ Eyefinityשכל אחד יעשה את החשבון שלו, לפי מה שחשוב לו יותר. גודל הרשימה לא בהכרח קובע, אלא מידת החשיבות שלך לדברים.אגב, נכון ש EVGA gtx470 ב-KSP מגיע עם שנה אחת אחריות, אולם הרשמה באתר של evga מקנה אחריות "lifetime" אצל הייצרנית בחו"ל.(לפי מה ששמעתי גם לא ממש איכפת להם אם אתה משתמש בקירורים צד שלישי, שזה יפה). אני לא בא להמליץ דווקא על ה-evga הזה, אבל שווה להזכיר את עניין האחריות בחו"ל במקרה הזה.תקשיב אח שלו, אתה רוצה לייעץ אז בסבבה. אבל אל תשפוך אוסף של ביטויים שאין לך מושג מה הם אומרים.הבן אדם בא לפה ברצינות לקבל ייעוץ מאנשים שהוא חשב שיעזרו לו. במקום זה אתם כולכם עושים לו אורגיה של מי יודע לזיין ת'שכל יותר טוב. אתם שוכחים שזה כסף אמיתי שיוצא מהכיס, ולא מסיבה בפארק שיושבים על בירות ומספרים סיפורים שזה רק עולה המחיר של הבירה.אני כבר ראיתי כמה דיונים שלכם פה. אני רק מחכה לחכם שיגיד שהוא גם צריך להחליף את המארז של המחשב שלו לטיטניום יצוק של ANTEC ב 1496 שקל כדי שהמחשב לא ירעד כשהכרטיס מסך מריץ את ה CUDA בפול ווליום . 100 שקל תוספת עבור יציקת בטון בתחתית המארז בשביל מיקום אופטימלי של מרכז המסה של ההארד דיסק....ולא לשכוח בטון של אנטק כמובן. בטון של טרמאל טק פחות טוב.לגבי חלק מהביטויים שלך:Ambient Acclusion - שטויות של הפלצנים של התלת מימד. זה כולה חישוב של אינטגרל כדורי פשוט שגם מחשב מלפני 40 שנה יודע לעשות. לא מעניין אף אחד. אם זה היה כזה חשוב למשחקים - אז כל כרטיס גרפי היה מכיל כזה דבר. Cuda - זה עוד שטויות של הפלצנים של התלת מימד. וגם לזה אין קשר למשחקים.3Dvision - אחלה גימיק. נראה אותך משחק עם זה יותר מ 45 דקות לפני שמתפוצץ לך הראשC++ - מה זה קשור עכשיו ?!?!OC - אלה מוצרים יקרים. מה שלא תקנה יהיה מספיק עמיד בשביל לזיין לו ת'צורה.אין שום הבדל הבדל אמיתי תכלס בין הכרטיסים. זה כמו ההבדל בין פרארי ללמבורגיני - שתיהן נוסעות מהר, רק שלפרארי יש ציור של סוס על המנוע וזה מה זה מגניב. אחי - תקנה איזה כרטיס שבא לך נשמה, ושיהיה בכיף. חוץ מזה ששני הכרטיסים כבר לא יהיו מספיק טובים תוך שנה. אולי אפילו שנה וחודש. ורק שיהיה אחריות כמו שצריך למה שאתה קונה - כדי שאם יתקלקל לא ייקח חצי שנה לקבל חדש.טוב יאללה גמרתם לי על המוח. אני כולה באתי פה בשביל לפרסם מודעה על מחשב ובמקרה נחתתי פה.
פורסם 2010 ביוני 1815 שנים בתכל'ס עניין האחריות הוא מאוד פסיכולוגי, נותנים לך שקט נפשי בתמורה למחיר גבוה יותר.מצד שני, אם התקלקל הכרטיס לאחר שנה הוא כבר לא יהיה שווה ערך לתקופה שלו, אז... בכל מקרה תקנה כרטיס חדש מתקדם יותר.היה לי מקרה דומה עם כרטיס 6800 שנשרף לאחר שנה, במקום להישאר עם 6800 מוחלף פשוט רכשתי 8800GTS חדש.
פורסם 2010 ביוני 1815 שנים כיום המשחקים לא מתפתחים בצורה מהירה כמו פעם.אנשים שקנו 4870 לפני שנתיים עדיין נהנים ממנו גם היום.אני מעריך שהביצועים של GTX470 יספיקו מינימום לעוד שנה וחצי עם הגדרות גבוהות ופילטרים במשחקים.
פורסם 2010 ביוני 1815 שנים החומרה שיש היום כבר כל-כך הרבה יותר חזקה ממה שיש בקונסולות, שכנראה שעד צאת הדור הבא של הקונסולות 470 יספיק מעל ומעבר.
פורסם 2010 ביוני 1815 שנים בתכל'ס עניין האחריות הוא מאוד פסיכולוגי, נותנים לך שקט נפשי בתמורה למחיר גבוה יותר.מצד שני, אם התקלקל הכרטיס לאחר שנה הוא כבר לא יהיה שווה ערך לתקופה שלו, אז... בכל מקרה תקנה כרטיס חדש מתקדם יותר.היה לי מקרה דומה עם כרטיס 6800 שנשרף לאחר שנה, במקום להישאר עם 6800 מוחלף פשוט רכשתי 8800GTS חדש.אחריות היא לא ענין פסיכולוגי, אלא ענין מעשי ביותר.זה ההבדל בין להוציא כסף על כרטיס חדש או לקבל כרטיס תקין - במקרה וכרטיס המסך שבק חיים...
פורסם 2010 ביוני 1915 שנים תקשיב אח שלו, אתה רוצה לייעץ אז בסבבה. אבל אל תשפוך אוסף של ביטויים שאין לך מושג מה הם אומרים.ברוך הבא לפורום. דבר בשם עצמך, יש לי יותר מ"מושג" על מה אני מדבר. תבקש יפה הסבר על כל אחד מה"ביטויים" ותקבל הסבר.לגבי חלק מהביטויים שלך:Ambient Acclusion - שטויות של הפלצנים של התלת מימד. זה כולה חישוב של אינטגרל כדורי פשוט שגם מחשב מלפני 40 שנה יודע לעשות. לא מעניין אף אחד. אם זה היה כזה חשוב למשחקים - אז כל כרטיס גרפי היה מכיל כזה דבר. האפקט מוסיף הצללה דינאמית בהתאם לחסימת אור, בהתבסס על גיאומטריה של הסצנה. הרבה משחקים כבר משתמשים בו (לרוב ניתן להפעיל אותו מתפריט ההגדרות הגראפיות של המשחק). הדריבר של NV מסוגל להכריח את האפקט על כמות משחקים שלא תומכים בו \ לא תוכנתו להשתמש בו.Cuda - זה עוד שטויות של הפלצנים של התלת מימד. וגם לזה אין קשר למשחקים.זה לא בהכרח קשור לתלת מימד או משחקים, מדובר בארכיטקטורת הכרטיס ובהרחבה לשפת C, לחישובים כלליים על ה-GPU.לא הזכרתי CUDA דווקא בהקשר למשחקים, אבל אם כבר אז Just Cause 2 למשל מנצל CUDA לאפקטים של עדשת מצלמה ולהאצת חישובי מים במשחק (בקיצור eyecandy). בכלל, כל העניין של האצת חומרה למנוע PhysX מבוסס CUDA. לצורך העניין, אנוידיה כבר פיתחו AI (אנטליגנציה מלאכותית) ו-RayTracing מבוססים CUDA. אם מפתחי משחקים יבחרו להשתמש בזה או לא, זה תלוי רק בהם. 3Dvision - אחלה גימיק. נראה אותך משחק עם זה יותר מ 45 דקות לפני שמתפוצץ לך הראשאין סיבה שיתפוצץ הראש עם מסך 120hz (זו הדרישה). כל עין מקבלת 60hz, בדיוק כמו שאתה משחק על מסך LCD בקצב רענון 60hzC++ - מה זה קשור עכשיו ?!?!תמיכה בהרצת קוד C++ על גבי ה-GPU. מה ז"א מה זה קשור ? לא אמרתי שזה "קשור" למשהו, מדובר ביכולות הכרטיס, אם זה מעניין אותך או לא.אני לא יתייחס לשאר הדברים כי חבל על הזמן. כמו שאמרת, אתה זה שנחת פה במקרה... לא אף אחד אחר.בוא לא נהפוך את הדיון לדיון על חשיבות פיצ'רים בלעדיים במטרה לפסול אותם אחד אחד. כל אחד וסדר העדיפויות שלו, זה הכל תלוי בצרכיםאישיים. לדוגמא פיצ'ר בודד יכול לעשות את כל ההבדל - אם היום משהו יחפש פתרון לתלת מימד, אוטומטית נמליץ לו Nvidia (פיצ'ר 3dvision)מחר משהו יחפש פתרון לחיבור 6 מסכים, אוטומטית נמליץ לו ATI (פיצ'ר eyefinity). לא לחינם אני משתדל להזכיר כמה שיותר יכולות בלעדיות.(ובהזדמנות זאת, ה-hd5850 מספק תמיכה ב-DTS-HD MA & TrueHD Bitstream, ששכחתי לציין קודם)
פורסם 2010 ביוני 1915 שנים ambient occהאפקט מוסיף הצללה דינאמית בהתאם לחסימת אור, בהתבסס על גיאומטריה של הסצנה. הרבה משחקים כבר משתמשים בו (לרוב ניתן להפעיל אותו מתפריט ההגדרות הגראפיות של המשחק). הדריבר של NV מסוגל להכריח את האפקט על כמות משחקים שלא תומכים בו \ לא תוכנתו להשתמש בו.WTFDUDEאיזו הצללה דינמית ? LOLAmbient occlusion shader = מחשב מרחק בין שני אובייקטים, ולפי המרחק קובע כמה VALUE של עצמה צריך להיות בינייהם = כמה שחור לשים בינייהם.אז איפה שיש חריצים יש שחור, איפה שהשטח פתוח יש לבן., משתמע:Ambient occ זה אפקט נורא פשוט כדי להצליל מקומות מאוד מאוד קטנים בתוך אובייקטים. עאלק "הצללה דינמית"אין שום דבר בינמי בזה. כל עוד האובייקטים נשארים קרובים שום דבר לא משתנה. בסצנות עם הרבה פרטים לא רואים ***שוםם*** הבדל.בטח שלא בסצות חשוכות.
פורסם 2010 ביוני 1915 שנים אני עדיין לא הבנתי מה עדיף, GTX 470 או HD5850וזה נכון שבחלק מכרטיסי HD5850 יש הגבלת OC בביוס?
פורסם 2010 ביוני 1915 שנים WTF DUDE איזו הצללה דינמית ? LOL Ambient occlusion shader = מחשב מרחק בין שני אובייקטים, ולפי המרחק קובע כמה VALUE של עצמה צריך להיות בינייהם = כמה שחור לשים בינייהם. אם העוצמה משתנה בהתאם אז זה דינמי.
ארכיון
דיון זה הועבר לארכיון ולא ניתן להוסיף בו תגובות חדשות.