ספקית אינטרנט חדשה בישראל - CCC / טריפל סי - עמוד 16 - צרכנות - HWzone פורומים
עבור לתוכן
  • צור חשבון

ספקית אינטרנט חדשה בישראל - CCC / טריפל סי


alex.turovsky

Recommended Posts

  • תגובות 242
  • נוצר
  • תגובה אחרונה
  • 1 שנה מאוחר יותר...

ניסיתי למצא משהו עדכני ולא מצאתי, לכן ארשום כאן.

מיאוש מהאינטרנט החלטתי לבדוק מה טריפל סי שווים, לצערי אין הרבה הבדל ממה שהיה לי ואפילו יותר גרועה (לא בהרבה).

מה שהיה לפני זה הוט+012 2.5 ללא חייגן, המהירות נשקה תמיד ל2.5 אבל התעדוף או ניתוב (אחד מהם, לא סגור מה בדיוק) על הפנים טורטים זוחלים, אתרי הורדות מתנתקים ולא מצליחים להשאר מחוברים וכו'. עברתי ל12MB תשתית המהירות עלתה אבל עדיין כל הבעיות נשארו,לבסוף התחברתי לטריפל סי בתור ספק וחיבור חייגן, נפלתי מהכסא המהירות לא עוברת 5MB וכל הבעיות שהיו מקודם נשארו.

אכזבה ברמות הכי קשות, כנראה לא יהיה מנוס לעבור לבזק.

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

ניסיתי למצא משהו עדכני ולא מצאתי, לכן ארשום כאן.

מיאוש מהאינטרנט החלטתי לבדוק מה טריפל סי שווים, לצערי אין הרבה הבדל ממה שהיה לי ואפילו יותר גרועה (לא בהרבה).

מה שהיה לפני זה הוט+012 2.5 ללא חייגן, המהירות נשקה תמיד ל2.5 אבל התעדוף או ניתוב (אחד מהם, לא סגור מה בדיוק) על הפנים טורטים זוחלים, אתרי הורדות מתנתקים ולא מצליחים להשאר מחוברים וכו'. עברתי ל12MB תשתית המהירות עלתה אבל עדיין כל הבעיות נשארו,לבסוף התחברתי לטריפל סי בתור ספק וחיבור חייגן, נפלתי מהכסא המהירות לא עוברת 5MB וכל הבעיות שהיו מקודם נשארו.

אכזבה ברמות הכי קשות, כנראה לא יהיה מנוס לעבור לבזק.

איזה חבילה ניסית? יש 2 רמות - פרטי שזה זול כמו כל הספקים (ובערך אותה רמת שירות אני חושב), ורמה יותר יקרה (נראה לי יש גם רמה שלישית עוד יותר גבוהה אבל תבדוק מולם).

אם ניסית רמה של פרטי, תנסה את הרמה מעל:

https://store.ccccloud.com/index.php?NAME_PATH=Fast_Internet

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

תודה רבה על ההצעות אבל גיליתי שישנה בעיה של תשתית אצלי, ככה שהסיפור ממשיך להתגלגל ויש מצב שסתם הוצאתי תיסכול אליהם.

עוד כמה ימים יגיעה טכנאי של ואני המשיך לספר איך הסיפור נגמר.

לצערי אנשים מפחדים לעבור לחברות הקטנות וגם אין וייב בתיקשור על הנושא.

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

  • 2 שבועות מאוחר יותר...

טריפל C אפילו יותר גרועים מבזב"ל. אין להם חיבור ללא חייגן, החייגן האוטומטי שלהם דפוק, השירות שלהם גרוע, הם לא מבינים בתחום שבו הם עוסקים, כל כמה שניות בהמתנה, אני הגעתי לנציג שנתן לי בהתחלה להגיד את מה שהייתי צריך, אך באמצע הוא היה קוטע את דברי רק בכדי להגיד לי שהגעתי ל"מרכזייה" (שכמובן אין דבר כזה במוקד שיחות) ושאני אשאיר מספר הטלפון שלי שנציג יחזור אלי.

בעקבות זאת, חזרתי לבזב"ל ואני גולש כרגע על הכבל התת ימי החדש שלהם (PowerNGN) במהירות של 10 מגה, ואני הרבה יותר מרוצה.

בנוסף, בעקבות המחירים הגבוהים של , עברתי לבזק.

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

טריפל C אפילו יותר גרועים מבזב"ל. אין להם חיבור ללא חייגן, החייגן האוטומטי שלהם דפוק, השירות שלהם גרוע, הם לא מבינים בתחום שבו הם עוסקים, כל כמה שניות בהמתנה, אני הגעתי לנציג שנתן לי בהתחלה להגיד את מה שהייתי צריך, אך באמצע הוא היה קוטע את דברי רק בכדי להגיד לי שהגעתי ל"מרכזייה" (שכמובן אין דבר כזה במוקד שיחות) ושאני אשאיר מספר הטלפון שלי שנציג יחזור אלי.

בעקבות זאת, חזרתי לבזב"ל ואני גולש כרגע על הכבל התת ימי החדש שלהם (PowerNGN) במהירות של 10 מגה, ואני הרבה יותר מרוצה.

בנוסף, בעקבות המחירים הגבוהים של , עברתי לבזק.

אתייחס אחד אחד:

  • חיבור ללא חייגן - יש סיבה מאוד טובה למה לא תומכים בזה: ברגע שיש את זה, מאבדים שליטה על הרשת, לא יודעים מי מחובר, כמה מורידים, ויש באגים שמאפשרים לאנשים לשלם רק להוט ולהמשיך לגלוש בלי לשלם לספק - זה מעולם לא תוקן.
  • החייגן האוטומטי - מה זה בדיוק "דפוק"? הוא נועד ללקוחות לא טכניים כדי לאפשר לחבר אותם מהר מאוד ללא הסתבכויות לאינטרנט.
    החייגן הסטנדרטי של ווינדוס הרבה יותר "רזה" ומספק למי שיודע - שוב פעם, אתה לא חייב להשתמש בו, ואשמח אם תגיד מה בדיוק דפוק בו?
  • מה שאתה כותב על הנציג - אתה יכול לכתוב למייל של מנכ"ל החברה, ולקבל התייחסות מלאה למקרה שלך לאחר בדיקה שלו."
    השערה שלי - הנציג הקשיב, עד שהבין שהוא לא יודע לטפל בתקלה שלך, ולכן ביקש מספר שמישהו שיוכל לעזור לך יחזור אליך.

מעניין אותי מה שכתבת על מחירים גבוהים בהוט - בד"כ יותר זולים מבזק!! ספר מה המחיר שקיבלת.. באיזה חבילה? מאוד הייתי רוצה לדעת.

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

עזוב אותך, כל מה שהוא כתב זה נראה כמו השמצה. (פרט לעובדה שבאמת אין להם חיבור ללא חייגן)

מנסיון אישי:

הרמה של הנציגים שלהם, היא בכמה רמות מעל לרמה מהנציגים הראשונים שעונים לך בכל חברה אחרת מהגדולות.

אין שום בעיות בחייגן.

אין להם עומסים על הקוים. תמיד הגעתי לנציג תמיכה תוך דקות.

אולי הוא התקשר כשהיתה להם תקלה כללית, והיה עומס על הקווים, ולכן הגיע למזכירות. (לי זכור 3 פעמים תקלה כללית בשנתיים. שלא נמשכה הרבה זמן)

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

טוב, עכשיו רושם שלי, לאחר תקופת שימוש.

חייגן זה ממש לא בעיה, לא שלהם ולא של המשתמש.

שירות שלהם הוא יותר זריז וענייני מכל חברה אחרת שיצא לי לשוחח איתם בכל שבוע שעבר שכלל ,012 גם נציגי שירות ותמיכה טכנית.

לצערי מצאתי שהם מוגבלים ע"י אצלי וADSL לא - החיסרון היחיד.

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

  • 2 שנים מאוחר יותר...

התחברתי אליהם במאי 2015 ועכשיו יולי 2015 וחזרתי לבזק בינלאומי כל עוד נפשי בי.

אני כבר כמה ימים מנסה להתנתק ולא לשלם כפול.

שרות לקוחות שלהם בסדר אבל

אינטרנט גרועעעעעעעעעעע ואיטי בצורה זוועתית יחסית לבב"ל.

הם עושים מלא טעויות בחשבון.

בסופו של דבר על 25 מגה יצא לי לשלם במקום 80 שח 105 שח בגלל כל מיני סיבות ותירוצים וטעויות בחשבון שעשו לי.

אל תתקרבו אליהם. הזול הזה יעלה לכם ביוקר!

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

ארכיון

דיון זה הועבר לארכיון ולא ניתן להוסיף בו תגובות חדשות.


×
  • צור חדש...